Blij dat iemand begrip toont, begon bijna aan mezelf te twijfelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doum, ik snap je punt. Je wil ''de leiding'' hebben over een dame.
Er zijn verschillende manieren om de leiding te nemenquote:Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef Doum het volgende:
[..]
Blij dat iemand begrip toont, begon bijna aan mezelf te twijfelen
En hoe neem jij de leiding?quote:Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn verschillende manieren om de leiding te nemen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Hitch_Slap het volgende:
Dafuq 20 matches binnen paar dgn ?? Ik zat er 2mnd op en bijmekaar niet eens 10 waarvan alleen 2 de moeite namen te reageren met 'nu even te druk'. Ik werd zo depri van uuren rechts swipen zonder 1 match dat ik het verwijderd heb :/
quote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
Je bent niet verplicht om Tinder te gebruiken he?
Zijn dr genoeg..quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zo'n vrouw zulke verhalen (gedeeltelijk?) verzint ofzo?
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneusquote:
Tja kan er ook weinig tegen doen haha. Nu eindelijk leuke matches op tinder, leuke gesprekken.. god, hoe ga ik ze uit elkaar houden?!?!?!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Hitch_Slap het volgende:
Dafuq 20 matches binnen paar dgn ?? Ik zat er 2mnd op en bijmekaar niet eens 10 waarvan alleen 2 de moeite namen te reageren met 'nu even te druk'. Ik werd zo depri van uuren rechts swipen zonder 1 match dat ik het verwijderd heb :/
je kon hier de weissneus-grap doen hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef Hitch_Slap het volgende:
[..]
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneus
Je kan iets ook testen zonder er over te janken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef Hitch_Slap het volgende:
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneus
Even checken hoe je in de markt ligt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook weer even Tinder gehad. Ik kon blijven swipen, dus dat lijkt idd niet voor iedereen te gelden, die beperking. Het regende ook matches hier, dus ik zal niet de enige geweest zijn.
Toen bedacht ik me: ik haat chatten op m'n telefoon, dus na 2 dagen weer weggehaald.
Daar heb je tinder toch niet voor nodig weiss?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even checken hoe je in de markt ligt?
Geneukt dus?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:28 schreef joyvke het volgende:
Ontzettend leuke date gehad, hoop op een vervolg. We zijn wat wezen drinken bij een café en vervolgens nog een drankje bij hem thuis gedaan. Over van alles en nog wat gekletst. Erg gezellig in ieder geval
.
Goeden vraag!quote:
Als je onder de 30 bent kun je geloof ik blijven swipen, maar wie weet hebben ze dat weer aangepast. Heb Tinder zelf 10 minuten gebruikt, maar ik kwam dezelfde matches tegen als op OKC dus er maar weer afgehaald toen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook weer even Tinder gehad. Ik kon blijven swipen, dus dat lijkt idd niet voor iedereen te gelden, die beperking. Het regende ook matches hier, dus ik zal niet de enige geweest zijn.
Toen bedacht ik me: ik haat chatten op m'n telefoon, dus na 2 dagen weer weggehaald.
Als je op de eerste date met iemand mee naar huis gaat ben je geen relatie-materiaal meer voor diegene. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:52 schreef joyvke het volgende:
Ik zei gekletst, niet geketst ;p, maar nee. Normaal ga ik ook nooit mee naar iemands huis, maar het voelde goed genoeg om dit toch te doen. Niet dat ik nu zo veel dates heb.. Helaas niet eens gezoend
We zullen zien, zoals ik al zei is er niet gebeurd. Hij heeft alweer berichtjes gestuurd vandaag. Het zou leuk zijn als er alsnog iets van komt, maar niet het einde als dit niet zo is.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je op de eerste date met iemand mee naar huis gaat ben je geen relatie-materiaal meer voor diegene. Dat je het even weet.
Als dat je enige eisen zijn....quote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Wil iemand mijn Tinderman? Graag ruilen met een man die niet zeurt, niet een voedselsnob is of sportverslaafd en geen zelfhulpboeken leest. Liefst muziekliefhebber.
Ik weet nog wel een leuke vrijgezelle boer voor je!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Wil iemand mijn Tinderman? Graag ruilen met een man die niet zeurt, niet een voedselsnob is of sportverslaafd en geen zelfhulpboeken leest. Liefst muziekliefhebber.
Tom?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke vrijgezelle boer voor je!![]()
![]()
Die van jou?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
![]()
Men neme een boterham. Voedselsnob: "neeeeeeeeeee! daar zitten allemaal koolhydraten in en daarvan ga je dood!"quote:
ghehe echt leuk of thuiswonend met een hardcore bootje?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
![]()
Heel vervelend.."weetje dat al die suikers allemaal vet worden" bepaal zelf wel wat ik eet!quote:Op woensdag 15 april 2015 18:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Men neme een boterham. Voedselsnob: "neeeeeeeeeee! daar zitten allemaal koolhydraten in en daarvan ga je dood!"
Gechargeerd, maar waar
Ik zak op het zeurgedeeltequote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Leuk wat je allemaal wil, maar wat heb je te bieden?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Dus dit.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Leuk wat je allemaal wil, maar wat heb je te bieden?
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Leuk wat je allemaal wil, maar wat heb je te bieden?
Niet zoveel, daarom heb ik ook zo weinig eisen.quote:
Hoe houd je het vol met hem? Na alles wat je hier hebt neergezet lijkt hij mij nou niet echt fantastisch.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Men neme een boterham. Voedselsnob: "neeeeeeeeeee! daar zitten allemaal koolhydraten in en daarvan ga je dood!"
Gechargeerd, maar waar
De term:"muziekliefhebbe" is wel erg algemeen is het niet?quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe houd je het vol met hem? Na alles wat je hier hebt neergezet lijkt hij mij nou niet echt fantastisch.
Ik ken wel een leuke jongen! Muziekliefhebber. Maar hij is 20, ik weet niet hoe oud jij bent.
goeie combiquote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
volgens mij noemt half Nederland zich een muziekliefhebberquote:Op donderdag 16 april 2015 07:44 schreef K44S het volgende:
[..]
De term:"muziekliefhebbe" is wel erg algemeen is het niet?
Wat is er fout aan sportverslaafdquote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef eefje801 het volgende:
verslaafd is natuurlijk nooit goedquote:Op donderdag 16 april 2015 11:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is er fout aan sportverslaafd
Gezellig samen hardlopen en racefietsen toch
Aan een vent die op maandagavond naar zaalvoetbal gaat, op dinsdagavond voetbaltraining heeft, op woensdagavond naar champions league wil kijken, op donderdagavond voetbaltraining heeft, op zaterdagavond in het stadion zit en op zondag competitie speelt heb je zo weinig.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is er fout aan sportverslaafd
Flikker op manquote:Op donderdag 16 april 2015 11:36 schreef Godshand het volgende:
Wat is er gebeurd met ''een man moet een passie hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef MissGump het volgende:
Aan een vent die op maandagavond naar zaalvoetbal gaat, op dinsdagavond voetbaltraining heeft, op woensdagavond naar champions league wil kijken, op donderdagavond voetbaltraining heeft, op zaterdagavond in het stadion zit en op zondag competitie speelt heb je zo weinig.
Aan een vrouw die iedere avond op de bank naar GTST zit te kijken heb je natuurlijk ook geen reet. Het gaat om de middenweg!quote:Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan een vent die op maandagavond naar zaalvoetbal gaat, op dinsdagavond voetbaltraining heeft, op woensdagavond naar champions league wil kijken, op donderdagavond voetbaltraining heeft, op zaterdagavond in het stadion zit en op zondag competitie speelt heb je zo weinig.
Ohhhhh dat doe ik fout.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je op de eerste date met iemand mee naar huis gaat ben je geen relatie-materiaal meer voor diegene. Dat je het even weet.
Om maar te zwijgen van de afknapper als iemand de woorden hobby en passie in 1 zin gebruikt!quote:Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met ''een man moet een passie hebben'' of ''iemand zonder hobby's? Dat is echt een afknapper
'' ?
Nja de kans op een dikke reet is dan denk ik groter dan geen reet.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aan een vrouw die iedere avond op de bank naar GTST zit te kijken heb je natuurlijk ook geen reet. Het gaat om de middenweg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |