O ja, dat geloof ik. Maar hij maakt zo'n opmerking en dat vind ik raar. Want eigenlijk is zo'n situatie niet zo grappig, althans: ik vind het triest (en begrijpelijk) dat iemand zo is vanwege zo'n traumatische gebeurtenis. Ik denk namelijk dat zo'n vrouw daar niet bewust voor kiest, maar dat ze flink in de war is oid.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ging er niet in mee omdat ik het geil vond, laat dat duidelijk zijn. Ik heb ook niets geprobeert tijdens de date.
Ik wilde het een kans geven, gewoon om te kijken of er een toekomst in zat. Ze loopt bij een psych, dus het zal hopelijk wel goedkomen met haar. Mijn ex is ook verkracht, en zou nooit misbruik maken van een slachtoffer.
Je denkt serieus dat zo'n vrouw zulke verhalen (gedeeltelijk?) verzint ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie het anders en geloof niet meer zo in al die slachtofferverhaaltjes van al die labielo's.
Teringquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef hpeopjes het volgende:
Het zou zomaar eens kunnen dat die hele verkrachting voor een groot deel haar eigen schuld is. Ik bedoel, we hebben het hier wel over een vrouw die zelf aan wildvreemde mannen vraagt of zij "het op haar zouden kunnen"!
Just keep spreading the lovequote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Fripsel het volgende:
Het is hier wel gezellig hé, de laatste tijd.
Spring is in the air...quote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Fripsel het volgende:
Het is hier wel gezellig hé, de laatste tijd.
waarom zou ik?quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Mannen zijn ook maar naïeve wezentjes![]()
Toch kom je ook wel eens andere dingen tegen
Is dat zo?
zoals?
Meiden die alleen seks willen bv
Of duidelijk iets te bewijzen hebben thuis
Oh ja walgelijk
Ik ben niet zo
Goedzo
En dan mag je tegenwoordig nog voor Tinder betalen ookquote:Op zondag 12 april 2015 13:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ps. Mijn god zeg, wat zijn er veel FAKE profielen op Tinder.. zojuist 3x achter elkaar.
Hier gewoon onbeperkt swipen hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 14:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dan mag je tegenwoordig nog voor Tinder betalen ook
Je bent niet verplicht om Tinder te gebruiken he?quote:Op zondag 12 april 2015 13:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ps. Mijn god zeg, wat zijn er veel FAKE profielen op Tinder.. zojuist 3x achter elkaar.
Nee zeker niet, maar ik wist niet dat er zoveel op zaten. Zit er pas een dag, vandaar ;-)quote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om Tinder te gebruiken he?
Ik deel wel uit ervaring de indruk dat er een hoop gestoorde types rondlopen, zowel man als vrouw. Ik denk dat digitale communicatie het alleen maar verergert. IRL heb je binnen een gesprekje of 1/2 door of iemand een beetje (leuk) spoort. Internet heeft een grote aantrekkingskracht op types met allerhande trauma's omdat het zo zelfvertrouwen en opties geeft en niet de nadruk op hun ziektes en afwijkingen legt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja, vrouwen op datingssites zijn psycho's, mannen zijn klootzakken, en konijnen zijn lief.
We weten het nu welHet ligt altijd een ander en nooit aan jezelf.
Hij had zinquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme als dan je psychobitchalarm niet als een overspannen banshee begint te loeien, dan verdien je ook alles wat je krijgt hoor
Blij dat iemand begrip toont, begon bijna aan mezelf te twijfelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doum, ik snap je punt. Je wil ''de leiding'' hebben over een dame.
Er zijn verschillende manieren om de leiding te nemenquote:Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef Doum het volgende:
[..]
Blij dat iemand begrip toont, begon bijna aan mezelf te twijfelen
En hoe neem jij de leiding?quote:Op zondag 12 april 2015 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn verschillende manieren om de leiding te nemen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Hitch_Slap het volgende:
Dafuq 20 matches binnen paar dgn ?? Ik zat er 2mnd op en bijmekaar niet eens 10 waarvan alleen 2 de moeite namen te reageren met 'nu even te druk'. Ik werd zo depri van uuren rechts swipen zonder 1 match dat ik het verwijderd heb :/
quote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
Je bent niet verplicht om Tinder te gebruiken he?
Zijn dr genoeg..quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zo'n vrouw zulke verhalen (gedeeltelijk?) verzint ofzo?
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneusquote:
Tja kan er ook weinig tegen doen haha. Nu eindelijk leuke matches op tinder, leuke gesprekken.. god, hoe ga ik ze uit elkaar houden?!?!?!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:20 schreef Hitch_Slap het volgende:
Dafuq 20 matches binnen paar dgn ?? Ik zat er 2mnd op en bijmekaar niet eens 10 waarvan alleen 2 de moeite namen te reageren met 'nu even te druk'. Ik werd zo depri van uuren rechts swipen zonder 1 match dat ik het verwijderd heb :/
je kon hier de weissneus-grap doen hèquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef Hitch_Slap het volgende:
[..]
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneus
Je kan iets ook testen zonder er over te janken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef Hitch_Slap het volgende:
Je moet het eerst test-gebruiken om te weten of je er wat aan hebt he ? wijsneus
Even checken hoe je in de markt ligt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook weer even Tinder gehad. Ik kon blijven swipen, dus dat lijkt idd niet voor iedereen te gelden, die beperking. Het regende ook matches hier, dus ik zal niet de enige geweest zijn.
Toen bedacht ik me: ik haat chatten op m'n telefoon, dus na 2 dagen weer weggehaald.
Daar heb je tinder toch niet voor nodig weiss?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even checken hoe je in de markt ligt?
Geneukt dus?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:28 schreef joyvke het volgende:
Ontzettend leuke date gehad, hoop op een vervolg. We zijn wat wezen drinken bij een café en vervolgens nog een drankje bij hem thuis gedaan. Over van alles en nog wat gekletst. Erg gezellig in ieder geval
.
Goeden vraag!quote:
Als je onder de 30 bent kun je geloof ik blijven swipen, maar wie weet hebben ze dat weer aangepast. Heb Tinder zelf 10 minuten gebruikt, maar ik kwam dezelfde matches tegen als op OKC dus er maar weer afgehaald toen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook weer even Tinder gehad. Ik kon blijven swipen, dus dat lijkt idd niet voor iedereen te gelden, die beperking. Het regende ook matches hier, dus ik zal niet de enige geweest zijn.
Toen bedacht ik me: ik haat chatten op m'n telefoon, dus na 2 dagen weer weggehaald.
Als je op de eerste date met iemand mee naar huis gaat ben je geen relatie-materiaal meer voor diegene. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:52 schreef joyvke het volgende:
Ik zei gekletst, niet geketst ;p, maar nee. Normaal ga ik ook nooit mee naar iemands huis, maar het voelde goed genoeg om dit toch te doen. Niet dat ik nu zo veel dates heb.. Helaas niet eens gezoend
We zullen zien, zoals ik al zei is er niet gebeurd. Hij heeft alweer berichtjes gestuurd vandaag. Het zou leuk zijn als er alsnog iets van komt, maar niet het einde als dit niet zo is.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je op de eerste date met iemand mee naar huis gaat ben je geen relatie-materiaal meer voor diegene. Dat je het even weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |