abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:11:25 #101
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_151577284
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoezo onzeker?
Ik wil duidelijkheid, en misschien durfde ze het niet te zeggen, omdat ze me niet wilde kwetsen. Als iemand niet in het echt is, wat je ervan hoopte, waarom zou je dat niet kunnen vragen of zeggen? Je hebt toch een bepaalt verwachtingspatroon? En zij had een heeeeel hoog verwachtingspatroon van mij. Dat heb ik voor de date al proberen in te tomen, heb gezegd dat ik een normale gozer was. We hebben ook foto's uitgewisseld. Maar dan kan het nog steeds gebeuren dat iemand gewoon tegenvalt.
Vind het onzeker alsof je, wil vertellen ik ben niks maar proberen het toch wel. Verkoop je niet zo te kort en ga zeker van niet zitten denken of je wel of niet bij iemand past. Dat verpest het alleen, je bent openminded zeg je dus moet geen probleem zijn..

Zeik je niet af probeer je te helpen dat je het weet
pi_151578188
Dinsdag weer een drankje als alles doorgaat (ligt er een beetje aan of ik moet werken en waar ik dit keer naar toe moet) :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:09:25 #103
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151578613
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:11 schreef KitteKat het volgende:

[..]

Vind het onzeker alsof je, wil vertellen ik ben niks maar proberen het toch wel. Verkoop je niet zo te kort en ga zeker van niet zitten denken of je wel of niet bij iemand past. Dat verpest het alleen, je bent openminded zeg je dus moet geen probleem zijn..

Zeik je niet af probeer je te helpen dat je het weet
Weet ik, ik heb ook niet het gevoel dat je iemand afzeikt wanneer je inhoudelijk op mijn posts reageert, en er tijd en moeite in steekt. Waardeer ik alleen maar.

Kijk; het hele contact met haar ging razendsnel. Ik trof haar op de site aan, we flirtte met elkaar, raakte in gesprek (maandag 4 uur). Binnen 10 minuten 06 uitgewisseld (haar initiatief) en tot middernacht gewhatsappt. Ze vertelde me onder meer dat hoewel ze 7,5 jonger dan ik is, al wel heel veel had meegemaakt. Ze loopt ook bij een psychiater (vanwege een verkrachting) heeft 4 kinderen van 2 tot 7 van dezelfde vader. Die relatie was al 2 jaar over. Had daarna nog een relatie van 9 maanden gehad. Ze is 29, dus ook vrij jong moeder geworden en een vrij hectisch leven geleefd tot op heden. Ik heb gezegd dat ik haar nooit zou afrekenen op haar verleden, of dat als een probleem zou zien. Ik ben nou eenmaal best een begripvol en geduldig mens. Deze dingen deelde ze op de eerste dag. Vond ik vrij snel, maar alles ging snel tussen ons.

Zo stuurde ze ook een foto van zichzelf, en vroeg direct aan me; "zou je het op me kunnen?" Ik zei ja, en toen zei ze, "ow, dus ik ben een lustobject?" Ik zei nee, "oke een neukproject?" Vroeg ze. Ik zei nee, en voegde toe dat ze zelf vroeg of ik het zou kunnen op haar, wat overigens niet wil zeggen dat ik misbruik van haar zou maken. Ik was en ben immers uit op een relatie, niet op seks of one night stands.

Heb je een beetje uithoudingsvermogen of ben je na 3 slagen klaar? Hoe verwen jij je meisje? Ik wil met je vrijen zei ze, ik vind pijpen echt lekker om te doen. Enz enz. Dit alles op diezelfde maandagavond. Ze wilde met me afspreken zsm. Dus had ze het idee vrijdag (gisteren) naar me toe te komen, dan kon ze blijven slapen.
Ik zei dat mijn zoontje bij me zou zijn, en dat ik dat geen fijne gedachte vond. Wel dat ze langs zou komen, maar niet dat mijn zoon me in bed ziet liggen met een in zijn ogen vreemde vrouw. Ze deed er nogal laconiek over, maar ik vond het geen fijne gedachte.

Dus dinsdag stelde ze voor om woensdag naar de bios te gaan. Niet de ideale gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Maar de gedachte was vele malen fijner dan dat zij vrijdagavond bij mij op de stoep zou staan. En zo geschiedde. Ik moest haar een berichtje sturen wanneer ik er was. Ze zou dan gewoon bij me instappen, en wegrijden. Ze stapt dus in, zegt hoi, kijkt me aan, en zoent me out of the blue vol op mijn mond. Ja met tong, alles erop en eraan. Dat duurde een paar minuten. Toen weggereden richting bios, sfeer was goed in de auto, geen stiltes, best veel gelach en oogcontact. Tijdens de film stil zoals het hoort. In de auto erna weer veel geklets en gezellig. Haar thuis afgedropt, en weer ging ze er vol voor en zoenen kon ze wel.

Tis niet dat ik haar zwart wil maken, met de dingen die ze zei te plaatsen, maar om een beeld te scheppen van wat ze zei. En hoe drastisch anders dat was de volgende dag.
Ik vroeg hoe ze zich voelde, en ze reageerde een beetje kortaf. ik heb ook niet 's ochtends vroeg meteen gevraagd, maar ff gewacht. Maar waar de dinsdag en woensdag ik om de haverklap ik een berichtje kreeg, was ze ineens stil en kortaf. Tevens zag ik haar online op de date app toen ik ff ging kijken omdat ik een berichtje had gekregen van 1 van de dames waar ik nu contact mee heb. Tuurlijk mag ze dat, ik ging immers ook berichtjes checken. En heb daar ook niks van gezegd tegen haar.

Vandaar dat ik nu ff afstand heb genomen. En als ik zeg dat ze psycho is, dan wist ik dat inderdaad vantevoren.
Maar mijn reactie naar haar toe, kwam dus voort uit het feit dat ze zo drastisch anders tegen me deed.
En ja, je hebt gelijk, ik moet mezelf niet te kort verkopen.
pi_151579998
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus ben je zelf maar gemeen tegen een vrouw die meteen seks met jou wil? Wat een aparte houding

En nu snap ik nog steeds niet hoe je op die date terecht kwam voor je wist wat ze deed?
het is een kut streek ja achteraf gezien :{ ben er zeker ook niet trots op... Maar goed, ik weet nu wel beter.

En de 'kapster' zag ik op Paiq, kort gesprek van 15 minuten en ze zei: ik ga nu weg, zullen we vanavond daar en daar afspreken. Ik zei is goed. Ik vond het een beetje raar maar goed, voor hetzelfde is het een geweldige vrouw dus ik ging erheen.

quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:59 schreef Weissman het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om je aan te vallen maar als een vrouw na 1x sex geen contact meer wil kunnen het maar 2 dingen zijn.

1- De sex was verschrikkelijk slecht.
2- Je karakter zuigt waardoor ze geen tijd meer met je wil doorbrengen.

Dus als ZIJ heeft besloten dat het bij 1x blijft kan je er beter niet over opscheppen.

Als ik me hierin vergis mogen de dames me corrigeren.

Het zal inderdaad aan mij liggen :@ Ik trok mijn conclusie omdat het eigenlijk toevallig beide bij de eerste date gebeurde snap je.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:04:26 #105
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151580030
Ze wilde neuken. Geen bios. Jij hebt niet gedaan waar zij voor kwam (...). Klaar nu.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:22:00 #106
342627 tja77
pi_151580447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
Ze wilde neuken. Geen bios. Jij hebt niet gedaan waar zij voor kwam (...). Klaar nu.
Dat zal het zijn ja ^O^
pi_151580863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja ^O^
Lijkt er wel op nav je verhaal. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:44:23 #108
342627 tja77
pi_151580934
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lijkt er wel op nav je verhaal. :)
Je zou zeggen dat ze dat dan ook vantevoren aan zou hebben gegeven is het niet?
Ze wilde juist iets voor de lange termijn.
pi_151581063
Godverdomme als dan je psychobitchalarm niet als een overspannen banshee begint te loeien, dan verdien je ook alles wat je krijgt hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:02:14 #110
342627 tja77
pi_151581392
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme als dan je psychobitchalarm niet als een overspannen banshee begint te loeien, dan verdien je ook alles wat je krijgt hoor :')
Je hoort me toch niet klagen of mopperen? Heb er vrede mee, kruisje erover en klaar.
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:41:42 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151582514
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Doum, ik snap je punt. Je wil ''de leiding'' hebben over een dame. Maar ik denk niet dat salaris/inkomen daar het juiste middel voor is. Tegenwoordig verdienen vrouwen evenveel/meer als mannen. Daar kan je niet tegenop.

Imho zit leiden, niet in materiële dingen maar in je karakter. Maar als je toch een vrouw zoekt over wie je de leiding wil hebben door middel van je inkomen moet je er ook rekening mee houden dat de dame weg is, als er veranderingen zijn in je financiële situatie. Want dat is dan het enige waar ze je op beoordeelt. Je kan ook verwachten dat ze je qua karakter zal overrulen, je hebt immers nooit bewezen dat je een krachtig/sterk karakter hebt.

Ik date zelf zowel studentes als vrouwen die een management functie hebben. Mijn ervaring is dat vrouwen niks geven om geldzaken. Het telt zeker wel mee, maar het is absoluut niet het belangrijkste.

De leiding hebben over een dame... Wat zijn we, schapen :')? Of toch honden :')?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:13:52 #112
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_151583344
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Weet ik, ik heb ook niet het gevoel dat je iemand afzeikt wanneer je inhoudelijk op mijn posts reageert, en er tijd en moeite in steekt. Waardeer ik alleen maar.

Kijk; het hele contact met haar ging razendsnel. Ik trof haar op de site aan, we flirtte met elkaar, raakte in gesprek (maandag 4 uur). Binnen 10 minuten 06 uitgewisseld (haar initiatief) en tot middernacht gewhatsappt. Ze vertelde me onder meer dat hoewel ze 7,5 jonger dan ik is, al wel heel veel had meegemaakt. Ze loopt ook bij een psychiater (vanwege een verkrachting) heeft 4 kinderen van 2 tot 7 van dezelfde vader. Die relatie was al 2 jaar over. Had daarna nog een relatie van 9 maanden gehad. Ze is 29, dus ook vrij jong moeder geworden en een vrij hectisch leven geleefd tot op heden. Ik heb gezegd dat ik haar nooit zou afrekenen op haar verleden, of dat als een probleem zou zien. Ik ben nou eenmaal best een begripvol en geduldig mens. Deze dingen deelde ze op de eerste dag. Vond ik vrij snel, maar alles ging snel tussen ons.

Zo stuurde ze ook een foto van zichzelf, en vroeg direct aan me; "zou je het op me kunnen?" Ik zei ja, en toen zei ze, "ow, dus ik ben een lustobject?" Ik zei nee, "oke een neukproject?" Vroeg ze. Ik zei nee, en voegde toe dat ze zelf vroeg of ik het zou kunnen op haar, wat overigens niet wil zeggen dat ik misbruik van haar zou maken. Ik was en ben immers uit op een relatie, niet op seks of one night stands.

Heb je een beetje uithoudingsvermogen of ben je na 3 slagen klaar? Hoe verwen jij je meisje? Ik wil met je vrijen zei ze, ik vind pijpen echt lekker om te doen. Enz enz. Dit alles op diezelfde maandagavond. Ze wilde met me afspreken zsm. Dus had ze het idee vrijdag (gisteren) naar me toe te komen, dan kon ze blijven slapen.
Ik zei dat mijn zoontje bij me zou zijn, en dat ik dat geen fijne gedachte vond. Wel dat ze langs zou komen, maar niet dat mijn zoon me in bed ziet liggen met een in zijn ogen vreemde vrouw. Ze deed er nogal laconiek over, maar ik vond het geen fijne gedachte.

Dus dinsdag stelde ze voor om woensdag naar de bios te gaan. Niet de ideale gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Maar de gedachte was vele malen fijner dan dat zij vrijdagavond bij mij op de stoep zou staan. En zo geschiedde. Ik moest haar een berichtje sturen wanneer ik er was. Ze zou dan gewoon bij me instappen, en wegrijden. Ze stapt dus in, zegt hoi, kijkt me aan, en zoent me out of the blue vol op mijn mond. Ja met tong, alles erop en eraan. Dat duurde een paar minuten. Toen weggereden richting bios, sfeer was goed in de auto, geen stiltes, best veel gelach en oogcontact. Tijdens de film stil zoals het hoort. In de auto erna weer veel geklets en gezellig. Haar thuis afgedropt, en weer ging ze er vol voor en zoenen kon ze wel.

Tis niet dat ik haar zwart wil maken, met de dingen die ze zei te plaatsen, maar om een beeld te scheppen van wat ze zei. En hoe drastisch anders dat was de volgende dag.
Ik vroeg hoe ze zich voelde, en ze reageerde een beetje kortaf. ik heb ook niet 's ochtends vroeg meteen gevraagd, maar ff gewacht. Maar waar de dinsdag en woensdag ik om de haverklap ik een berichtje kreeg, was ze ineens stil en kortaf. Tevens zag ik haar online op de date app toen ik ff ging kijken omdat ik een berichtje had gekregen van 1 van de dames waar ik nu contact mee heb. Tuurlijk mag ze dat, ik ging immers ook berichtjes checken. En heb daar ook niks van gezegd tegen haar.

Vandaar dat ik nu ff afstand heb genomen. En als ik zeg dat ze psycho is, dan wist ik dat inderdaad vantevoren.
Maar mijn reactie naar haar toe, kwam dus voort uit het feit dat ze zo drastisch anders tegen me deed.
En ja, je hebt gelijk, ik moet mezelf niet te kort verkopen.
Sorry, das vervelend. En vreemd. Ik snap het, en Idd als ik het zo lees had ik misschien hetzelfde gereageerd.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:20:45 #113
342627 tja77
pi_151583540
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:13 schreef KitteKat het volgende:

[..]

Sorry, das vervelend. En vreemd. Ik snap het, en Idd als ik het zo lees had ik misschien hetzelfde gereageerd.
Das okee, shit happens.
Ik kom in eerste instantie met een ingekort verhaal aanzetten. Dus begrijp dat mensen een conclusie trekken op basis van gebrekige informatie.
Ik ben er zelf in meegegaan, had ook tegen haar kunnen zeggen dat ik haar uitspattingen raar vond, maar aan de andere kant wekte het mijn interesse.
pi_151583644
Zo he he, inmiddels alweer bijna vier weken actief op RP en eindelijk begint het balletje te rollen. Nu in totaal aan 15 dames een bericht gestuurd (sommigen noemen het veel, ik vind het nog wel meevallen) en daar hebben er vijf op teruggereageerd met interesse ^O^
Ook een aantal berichten zijn nog altijd ongelezen dus wellicht dat er nog meer uit gaat komen. Nu begonnen met wat heen en weer mailen met een aantal dus ben benieuwd waar het heen gaat... :9~
pi_151583706
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Das okee, shit happens.
Ik kom in eerste instantie met een ingekort verhaal aanzetten. Dus begrijp dat mensen een conclusie trekken op basis van gebrekige informatie.
Ik ben er zelf in meegegaan, had ook tegen haar kunnen zeggen dat ik haar uitspattingen raar vond, maar aan de andere kant wekte het mijn interesse.
Ow jee, je had er een met een misbruikverleden lees ik in je vorige post. Dat kan heel heel heel heftig zijn allemaal, ik heb zelf een goeie vriendin met zo'n verleden en de dingen waar zij, vele jaren later, nog altijd dagelijks mee te maken heeft gaan je niet in de koude kleren zitten...
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:57:50 #116
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151584511
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:24 schreef GlenSpey het volgende:
Zo he he, inmiddels alweer bijna vier weken actief op RP en eindelijk begint het balletje te rollen. Nu in totaal aan 15 dames een bericht gestuurd (sommigen noemen het veel, ik vind het nog wel meevallen) en daar hebben er vijf op teruggereageerd met interesse ^O^
Ook een aantal berichten zijn nog altijd ongelezen dus wellicht dat er nog meer uit gaat komen. Nu begonnen met wat heen en weer mailen met een aantal dus ben benieuwd waar het heen gaat... :9~
ok, fijn om te lezen
pi_151584589
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ok, fijn om te lezen
Fijn dat je het fijn vond, doet me deugd O+
pi_151585279
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Das okee, shit happens.
Zelf ook weleens mee te maken gehad. Is toch de keerzijde van het online daten. Je kan iemand binnen twee dagen helemaal ophemelen/gekmaken en elkaar tot diep in de nacht appen tot die eerste ontmoeting er is binnen twee dagen... en dan nooit meer wat horen ondanks een leuke date of gesprekken daarvoor. In sommige gevallen weet je al na 1 minuut in real niet meer waarom je twee dagen non stop hebt lopen appen... maar ja da's het 'magische' aan online contact. Je weet niet met wie je te maken hebt en als het online klikt zal dat in real toch ook wel zijn? ;) Nee dus, want in sommige gevallen zou je er niet voor omdraaien op straat bijvoorbeeld.
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:31:25 #119
342627 tja77
pi_151585493
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ow jee, je had er een met een misbruikverleden lees ik in je vorige post. Dat kan heel heel heel heftig zijn allemaal, ik heb zelf een goeie vriendin met zo'n verleden en de dingen waar zij, vele jaren later, nog altijd dagelijks mee te maken heeft gaan je niet in de koude kleren zitten...
Mijn ex (de moeder van mijn zoontje) is in de tijd dat ze een relatie had met een jongen, verkracht e.d. door hem (littekenweefsel in jeweetwel, om maar niet te spreken over de emotionele schade). Daar had ze in de relatie met mij (zo'n 7 jaar erna) nog steeds last van psychisch gezien. Uiteindelijk is dat mede de oorzaak geweest dat het tussen haar en mij ook niet heeft gewerkt (bindingsangst, en mensen kwetsen en pijnigen). Die relatie met haar was een rollercoaster, en heeft ons beide uitgeput. Heb na haar ook een tijdje (1,5-2 jaar) ook geen behoefte meer gehad aan een relatie. Ondanks dat alles schrikt het me niet af als iemand zoiets verschrikkelijks heeft meegemaakt. En veroordeel ik er iemand ook niet op. Misschien dat ik juist meer pik en slik van zo'n vrouw. Omdat ik weet dat de persoon zo helemaal niet wilt zijn, maar zo geworden is door het traumatische dat ze heeft meegemaakt.

Mijn ex, loopt sinds enkele weken bij de psycholoog, slikt nu dus ook medicijnen, en erkent dat ze dat al veel eerder had moeten doen. Geloof me, ik heb echt het 1 en ander meegemaakt met haar. Menig man had wellicht zijn koffers gepakt in een heel vroeg stadium. Maar ik keek er doorheen en vergaf de dingen die ze zei en deed, want weet dat diep van binnen het een goed mens was en is. Ik knok en vecht voor een relatie, zeker als je samen een kindje hebt.

Ik val echt niet voor slachtoffers of iets dergelijjs, dit was stom toeval. Dus vandaar ook de tweestrijd waarin ik zat, ze deed welliswaar een beetje fucked up op whatsapp, maar ik wilde haar toch in real life ontmoeten op een date.
pi_151585537
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
De leiding hebben over een dame... Wat zijn we, schapen :')? Of toch honden :')?
Schapen, honden. Kippen, katten. Soms koeien. En soms zijn het net konijnen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:33:23 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151585546
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Schapen, honden. Kippen, katten. Soms koeien. En soms zijn het net konijnen.
Je vergeet walvissen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151585767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je vergeet walvissen.
En zeekoeien
  zaterdag 11 april 2015 @ 20:01:49 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151586326
Hertjes O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151586662
hockeyhertjes :~
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_151588098
"Zou je het op me kunnen?" _O- Hahaha, levert altijd weer mooie verhalen op, die psychologisch uitgedaagde "dames" die je in datingland tegenkomt! Je ziet al mijlenver vantevoren aankomen dat het hard gaat crashen, maar toch ga je er in mee, want geil, gestoord en (dus) spannend. Relatiemateriaal is het echter nooit, en je weet het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')