Geen probleemquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overduidelijk moeite met begrijpend lezen.
Maar toch bedankt.
luister ik weet als geen ander dat dat datingland overbevolkt is met wazige wijven. Daarom verbaast het me telkens weer dat je daar dan toch mee op stap gaat... Echt waarom??quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hou je snavel kneusje, wie zegt dat zij mij wegkeilt? En geloof me, als een vrouw de dingen tegen jou zegt die zij tegen mij zei, dan zou je het alleen maar beamen.
Op de date zelf deed ze redelijk normaal.
Jij weet het als geen ander? Je hebt 1000-en dates gehad?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
luister ik weet als geen ander dat dat datingland overbevolkt is met wazige wijven. Daarom verbaast het me telkens weer dat je daar dan toch mee op stap gaat... Echt waarom??
Het doel moet toch een leuke vrouw zijn; niet de date scoren om te daten.
Ik heb er voorlopig even geen meer want ik ben weer voorzienquote:
Nee dat mag je hier niet zeggen, dan gaan er een paar over de emmerquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef Nammie het volgende:
Als je steeds weer wazige vrouwen treft, is de kans vrij groot dat het aan julliezelf ligt.
Dit was mijn eerste...quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef Nammie het volgende:
Als je steeds weer wazige vrouwen treft, is de kans vrij groot dat het aan jullie zelf ligt.
Wanneer zag jij dat ene meisje nou weer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja, vrouwen op datingssites zijn psycho's, mannen zijn klootzakken, en konijnen zijn lief.
We weten het nu welHet ligt altijd een ander en nooit aan jezelf.
Na haar tentamens.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wanneer zag jij dat ene meisje nou weer?
Je mag het wel zeggen je hoeft het alleen niet keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer te blijven herhalen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat mag je hier niet zeggen, dan gaan er een paar over de emmer
Tja dat krijg je als discussies in de herhaling gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen je hoeft het alleen niet keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer te blijven herhalen.
Dat is namelijk dodelijk vermoeiend voor de meelezers.
Op een gegeven moment ben je in een discussie het punt gepasseerd waarop de opvatting van de ander nog beinvloed worden door jouw argumenten. Wanneer je dat punt gepasseerd bent moet je het er gewoon over eens zijn dat je het niet met elkaar eens bent.
Als een pro toch?quote:
Dat had je al gemeldquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig even geen meer want ik ben weer voorzien
Dat was ik nog even vergeten te zeggen. Of had ik dat al wel gezegd? Ik weet het niet meer
Save the world, begin bij jezelf?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaja, vrouwen op datingssites zijn psycho's, mannen zijn klootzakken, en konijnen zijn lief.
Ik durf gerust de schuld bij mezelf te zoeken en te leggen. Mijn zoontje is vandaag bij me, straks als hij op bed ligt zal ik wel eens wat quotes van haar hier plaatsen. Dan mag je zelf beoordelen of ik een klootzak ben en/of zij een psycho.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
maar jij ging toch met haar uit ook al had ze die dingen gezegd?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik durf gerust de schuld bij mezelf te zoeken en te leggen. Mijn zoontje is vandaag bij me, straks als hij op bed ligt zal ik wel eens wat quotes van haar hier plaatsen. Dan mag je zelf beoordelen of ik een klootzak ben en/of zij een psycho.
Klopt, ik praat mijn gedrag ook niet goed. Maar ik wilde kijken hoe ze in het echt was, of ze de dingen die ze zei meende.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jij ging toch met haar uit ook al had ze die dingen gezegd?
En was helemaal niet negatief na die date. Pas nu ze niet meer wil
Dat is vrij typisch. En dat is nog steeds vrij typisch ook al post je quotes
Ik vraag mij af waarom je dit zei? "Heb zelfs de woorden in haar mond gelegd "als ik tegenviel, en ik niet was wat je ervan hoopte, dan houdt het gewoon op"." dit klinkt alsof je wat gaat eten en je vind het niet lekker, het uit kan spugen en dan iets anders krijgt? Het komt heel vreemd over beetje onzeker vind ik hetzelfs.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, ik praat mijn gedrag ook niet goed. Maar ik wilde kijken hoe ze in het echt was, of ze de dingen die ze zei meende.
Pas nu ze niet meer wil? Ze weet helemaal niet wat ze wil. Zij nam het initiatief om mij te zoenen (tot 2 keer toe). Toen ze uitstapte excuseerde ze zichzelf voor haar duffe kop en gesnotter, maar dat zou ze de volgende date niet zijn. Dus een vervolgdate zou er dus wel inzitten wat haar betreft.
Ze heeft dus nooit gezegd dat ze niet meer wil, want dat heb ik ook gevraagd. Heb zelfs de woorden in haar mond gelegd "als ik tegenviel, en ik niet was wat je ervan hoopte, dan houdt het gewoon op". Maar ze zei dat dat niet het geval was. Ze weet het alleen allemaal ff niet meer. Nou, dan ga ik me niet opdringen, en neem ik afstand.
Als mensen hier vinden dat ik opzij gezet bent, prima. Maar ik zie gewoon iemand die verward is en overkomt.
Hoezo onzeker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:03 schreef KitteKat het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dit zei? "Heb zelfs de woorden in haar mond gelegd "als ik tegenviel, en ik niet was wat je ervan hoopte, dan houdt het gewoon op"." dit klinkt alsof je wat gaat eten en je vind het niet lekker, het uit kan spugen en dan iets anders krijgt? Heb zelfs de woorden in haar mond gelegd "als ik tegenviel, en ik niet was wat je ervan hoopte, dan houdt het gewoon op". Het komt heel vreemd over beetje onzeker vind ik hetzelfs.
Hoi Patrick!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef KitteKat het volgende:
*hoi ben Patrick 28 jaar, lees altijd mee.. Eerste keer dat ik eigenlijk wat post in dit topic..actief op paiq en pepper..
Goed Bezig!©quote:
Ik kan dit heel goed begrijpen. Onregelmatige werktijden hebben meer invloed op een relatie dan je denkt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Het klinkt heel vreemd (en suf) maar ik wil dat mijn (toekomstige) vent gewoon s'avonds thuis komt en niet s'nachts nog moet werken.
Doum, ik snap je punt. Je wil ''de leiding'' hebben over een dame. Maar ik denk niet dat salaris/inkomen daar het juiste middel voor is. Tegenwoordig verdienen vrouwen evenveel/meer als mannen. Daar kan je niet tegenop.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Doum het volgende:
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Je wilt toch een beetje de leiding hebben over je vrouwtje. Ik denk trouwens dat alle mannen dat diep van binnen wel hebben hoor...
Vooral doen ook. Alleen zijn het vaak (zoals yats hieronder ook zegt) onrealistische eisen. Zie je vaak langskomen. Zulke mannen/vrouwen zijn 9 van de 10 keer alleen. Vaak ook eenzaam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo ongeëmancipeerd om veel eisen te stellen aan een man. Als je dat gewoon kan, waarom zou je het niet doen?
Mannen ook hoor. Verder weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:42 schreef yats het volgende:
Dat hangt van de vrouw en de eisen af. Sommige vrouwen hebben echt onrealistische eisen en komen er op hun 34e ofzo achter dat ze toch maar eens iemand moeten zoeken die realistischer is. Maar verder heb je gelijk.
HIer gaat het vaak mis jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:04 schreef eefje801 het volgende:
Maar dan neem ik aan dat je zelf datzelfde te bieden hebt als waar je zo'n sterke voorkeur naar uitspreekt?
Dat soort mensen komen op mij zo niet geloofwaardig overquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:10 schreef Perzephone het volgende:
Stug mensen afwijzen omdat ze net niet genoeg verdienen of een paar cm te klein zijn, tsja dat zegt eigenlijk al genoeg.
Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om je aan te vallen maar als een vrouw na 1x sex geen contact meer wil kunnen het maar 2 dingen zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:35 schreef Jaimito het volgende:
En over op de eerste date sex, ik heb misschien te snel geoordeeld, maar mijn ervaring is toch wel dat sex op eerste date 9 van de 10 keer toch om een verkapte one night stand gaat. Ik heb een aantal jaar terug een leuke meid ontmoet en het klikte, date was binnen 1 uur afgelopen toen ze zei, kom we gaan naar mijn huis. Een paar uur later zei ze je kunt beter naar huis gaan en daar slapen. volgende dag gesmst. En als reactie gaf ze daarop, joh wij hebben beide plezier gehad, je hoeft niet contact te onderhouden. Ik had zoiets van: heb ik iets fout gedaan?
2e keer met sex op de eerste date klikte het ook prima. Smsjes heen en weer. leuk gesprek gehad van 3 uur. Ze vroeg of ik meewilde naar dr huis. volgende ochtend wakker, ze zegt ik ga zo naar mijn werk dus je moet je aankleden. En daarna nooit meer echt wat van gehoord.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij trouwens juist geëmancipeerd om eisen te hebben
vroeger was je afhankelijk van een man. Dus moest je gewoon een man. Punt
Nu kun je ook zonder en heb je die man niet nodig voor dingen als inkomen, status en invulling van je leven dus ga je niet meer zomaar met elke man in zee
Same shit, different day, bro.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
Er komt weer een hoop bullshit voorbij
Dat is ook zoiets wat ik niet begrijp. Dat hele gedoe over hobby's, niveau, etcquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
Hier ondanks verschil in opleidingsniveau, wel ontzettend veel overeenkomstige raakvlakken en hobby's. Maar ik hoef ook niet al mijn hobby's met hem te delen, wil ook graag nog wat voor mezelf houden
Habituequote:Op zaterdag 11 april 2015 11:04 schreef habitue het volgende:
Zo houdt hij zn eigen ego nog een beetje in stand.
Kan het ook zo zijn dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde bij jou, je niet genoeg vertrouwde om over haar onzekerheid/issues te beginnen en het daardoor heeft afgekapt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:49 schreef tja77 het volgende:
Klopt, ik praat mijn gedrag ook niet goed. Maar ik wilde kijken hoe ze in het echt was, of ze de dingen die ze zei meende.
Pas nu ze niet meer wil? Ze weet helemaal niet wat ze wil. Zij nam het initiatief om mij te zoenen (tot 2 keer toe). Toen ze uitstapte excuseerde ze zichzelf voor haar duffe kop en gesnotter, maar dat zou ze de volgende date niet zijn. Dus een vervolgdate zou er dus wel inzitten wat haar betreft.
Ze heeft dus nooit gezegd dat ze niet meer wil, want dat heb ik ook gevraagd. Heb zelfs de woorden in haar mond gelegd "als ik tegenviel, en ik niet was wat je ervan hoopte, dan houdt het gewoon op". Maar ze zei dat dat niet het geval was. Ze weet het alleen allemaal ff niet meer. Nou, dan ga ik me niet opdringen, en neem ik afstand.
Als mensen hier vinden dat ik opzij gezet bent, prima. Maar ik zie gewoon iemand die verward is en overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |