Blijkbaar is jouw definitie van passie een beetje verzuurt.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef Silenus het volgende:
Sowieso is het de vraag hoe serieus je iemand moet nemen als diegene het woord 'passie' gebruikt. Dat woord is al zo vaak door iedereen afgezeken dat je ook onder een steen moet hebben gewoond om niet door te hebben dat het not done is om te gebruiken.
Net als iemand nog zegt dat de ander een lekker vlot en pittig kapsel heeft. Komop, dat kan toch niet meer serieus worden genomen? Iedereen associeert dat nu toch onderhand wel met iets heel kuts?
Passie klinkt beter als mensen die beweren van lekker eten te houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:20 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik weet wel wat ermee wordt bedoeld.Het gaat me puur om het gebruik van het woord zelf.
Blijkbaar betekent het woord voor jouw helemaal niks, zelf een beetje teveel met passies gesmeten?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:20 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik weet wel wat ermee wordt bedoeld.Het gaat me puur om het gebruik van het woord zelf.
Ach nee, het is veel gezelliger om samen te sporten. Of het komt vanwege het feit dat ik sporten niks aan vind en het daarom leuk vind om dom te kletsen tijdens het sporten. Kan ook nog.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Flikker op man
Alsof ik op een wijf zit te wachten die me niet met rust laat als ik lekker aan het ijzer wil hangen.Of die samen wil trainen waardoor je de hele tijd je gewichten op de stang moet aanpassen.
Gezeik over een boodschappenlijstje tijdens het squatten of wat Miranda zei over de ex van Jessica tijdens mijn rack-pulls.
No thanx.
Tenzij je je fitness-instructrice hosselt tijdens groepslessen, dat is een ander verhaal![]()
[..]
Wat is er gebeurd met ''een man moet een passie hebben'' of ''iemand zonder hobby's? Dat is echt een afknapper
'' ?
'meid' nog wel. Ja, ik vind sporten niet super, dus daarom vaak met vriendinnen en veel praten. Gezellig. Geen sport-dates voor mij, maar denk dat het wel leuk kan zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef fathank het volgende:
Lekker kletsen tijdens het sporten
Genieten meid
ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef The_Odd_One het volgende:
Een bloemlezing van wat dames zoals te bieden hebben (usp):
Bijzondere unieke levens
Ik vind het leuk om met vrienden te eten of een wijntje op een terrasje te drinken.
Ik geniet van de cappuccino op zaterdagochtend wanneer niets moet en alles kan.
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om met vriendinnen af te spreken en een wijntje te drinken. Filmpjes kijken of lekker te gaan sporten.
In mijn vrije tijd spreek ik graag met vrienden af, even de stad in voor een hapje of drankje, een kopje thee of gewoon even bijkletsen.
Ik geniet van een goed glas wijn, humor, een goed gesprek en leuke mensen om me heen.
Wereldburgers
ik hou erg van reizen maken
ik wil erg graag nog een aantal reizen maken
Reizen is voor mij heel belangrijk, hoeft echt niet altijd `n wereldreis te zijn, maar er zo af en toe tussenuit knijpen is echt wel `n must.
Reizen is een passie
Hip, sociaal en gek
Ik hou van verzorgde mannen, baardjes een pre
Een lange, initiatiefrijke mannenman ( baardjes ja)
Ik ben een sociaal type.
Ik ben gek op sociale dingen en ben graag onder mensen
Ik ben lekker gek
Mijn vrienden zouden me typeren als een beetje gek
Superspontaan en overtuigd van zichzelf
Ik ben een spontane meid die haar leven op orde heeft
Ik ben een spontane en gezellige frisse verschijning
Ik ben een zelfverzekerde dame met een goede baan
En wat ze zoeken:
Zichzelf en de klik
Ik zoek iemand die zichzelf herkent in de door mij omschreven woorden/eigenschappen. Een gelijkgestemd iemand dusVerder moet er gewoon die klik zijn.
ik zoek iemand waarmee ik lekker samen gek kan doen, maar (hoe cliche ook) de klik is waar het om draait
Iemand en de klik
Als je maar lief bent, te vertrouwen bent en humor hebt.
Verder moet er natuurlijk wel een klik zijn, maar via internet is dat altijd lastig vast te stellen.
Ik zoek iemand met ook zo`n drive om nieuwe dingen te ontdekken en erop uit te gaan.
Ik zoek iemand die erop uit wil gaan en nieuwe dingen wil ontdekken
Ik heb ze dus niet echt. Geen hobby, geen passie. Ik weet het echt niet. Ik vind zoveel dingen leuk, maar echt een passie of hobby.. Nou, nee. Erg eigenlijk. Ik wist trouwens niet dat dat een suf woord was.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:37 schreef eefje801 het volgende:
mja die zuurte is toch een beetje inherent aan datingsite daten. Dat overkomt de besten van ons wel eens. Passies, hobby's; iedereen heeft ze en iedereen heeft het daar heel druk mee enzo. Maar stiekem wil ook iedereen wel graag iemand vinden om de tijd mee door te brengen en verliefd op te worden
Ik geef slechts een bloemlezing en een overzicht van het aanbod. En ik heb het een beetje gecategoriseerd. De conclusies die jij of anderen eraan verbinden zijn van jullie en je kunt er van allerlei conclusies uit trekken. Bijvoorbeeld: Nederlandse singles zijn een reislustig volkje of 'buitenhuis koffie drinken heeft een vlucht genomen' of 'nederlandse vrouwen zijn extravert en sociaal'.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap het probleem niet zo
De meeste mensen hebben nou eenmaal vrienden en brengen daar graag tijd mee door en zoeken een partner die bij ze past...
Niks mis mee, je kunt het ook juist als iets positiefs zien. Er is dus niks bij jou wat meer tijd opslokt dan dat jou of je toekomstige partner lief is.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb ze dus niet echt. Geen hobby, geen passie. Ik weet het echt niet. Ik vind zoveel dingen leuk, maar echt een passie of hobby.. Nou, nee. Erg eigenlijk. Ik wist trouwens niet dat dat een suf woord was.
Daar hoeft in principe geen onderzoek aan te pas te komen. Veel mensen vinden zichzelf best uniek en bijzonder, maar zijn dat natuurlijk niet. Daarnaast kun je jezelf moeilijk een grijze muis noemen op een profiel, ook al zijn ze dat juist weer wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:33 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik zou het dan weer interessantere vragen vinden om dieper te kijken naar waarom enerzijds een groot deel van vrouwen op datingsites benadrukt dat ze bijzonder zijn, maar tegelijkertijd in hun presentatie (en ja het zijn maar woorden) toch erg hetzelfde noemt. Of kijken hoe dit beeld zich verhoudt tot hoe mensen daadwerkelijk zijn (sociaal en extravert zich presenteren). Maar goed, mij ontbreekt het aan de tijd voor dit onderzoek.
Het was ook meer een reactie op the_odd_one, die schrijft dat een groot deel van de vrouwen benadrukt dat ze bijzonder is, ik zal de volgende keer quoten dan is het duidelijker.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:56 schreef Silenus het volgende:
Misschien mis ik het, maar waar staat dat ik het over die vrouwen heb uit die post van The_Odd_One? Ik vertel alleen wat ik zelf tegenkom op datingsites, er staat nergens dat ik doel op de vrouwen uit die post toch?
Volgens mij denken heel veel mensen dat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het was ook meer een reactie op the_odd_one, die schrijft dat een groot deel van de vrouwen benadrukt dat ze bijzonder is, ik zal de volgende keer quoten dan is het duidelijker.
Ik vraag me nu eigenlijk wel af of er inderdaad veel vrouwen zijn die denken dat ze bijzonder zijn. Kan nou niet zeggen dat ik dat van mezelf denk, prima tevreden met mezelf, maar bijzonder of uniek zou ik nooit zeggen. Maar misschien ben ik daar dan heel uniek in
Feitelijk heb je ook gelijk natuurlijk, als je alle factoren optelt, zullen er weinig vrouwen zijn die precies dezelfde haarkleur, lengte, opleiding, woonplaats, accent, etc, blabla hebben als ik. Dus in dat opzicht ben je dan vrij uniek, maar apart gezien zijn die factoren echt niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij denken heel veel mensen dat.
En opzichte is t natuurlijk een waarheid dat het ook zo is.
Vooral mensen die (vinden dat ze) veel meegemaakt hebben hoor ik t indirect altijd van.
En hetzelfde innerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Feitelijk heb je ook gelijk natuurlijk, als je alle factoren optelt, zullen er weinig vrouwen zijn die precies dezelfde haarkleur, lengte, opleiding, woonplaats, accent, etc, blabla hebben als ik. Dus in dat opzicht ben je dan vrij uniek, maar apart gezien zijn die factoren echt niet zo bijzonder.
Edit: kan er zo snel geen getallen over vinden, ik vraag me nu echt af hoeveel mensen de vraag: 'Vind je jezelf bijzonder?' met ja zouden beantwoorden
Dat dus.... vrouwen zorgen alleen maar dat je je niet kan concentreren waar je je op wilt concentreren; Keihard knallen. Daarom heb ik ook headphones in, niet voor de muziek.. maar het domme gelul om mij heen. Wat overigens wel erg leuk is; Tussen de sets door even relaxed kijken naar die leuke dame die wel deep squats aan het maken is.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Flikker op man
Alsof ik op een wijf zit te wachten die me niet met rust laat als ik lekker aan het ijzer wil hangen.Of die samen wil trainen waardoor je de hele tijd je gewichten op de stang moet aanpassen.
Gezeik over een boodschappenlijstje tijdens het squatten of wat Miranda zei over de ex van Jessica tijdens mijn rack-pulls.
No thanx.
Tenzij je je fitness-instructrice hosselt tijdens groepslessen, dat is een ander verhaal![]()
Als ik iets zie als 'ik ben een gekke meid' of 'gezellige meid' dan haak ik gelijk al af. Zeg gewoon heel hip dat datingsites totaal niet je ding zijn en dat dit een hele stap is dus *tadaaa* zoals al die andere vrouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik lees/las op datingsites ook veel stukjes over dat ze heel apart of gek zijn, of echt anders, uniek, bijzonder.
Generatiedingetje denk ik. Opgevoed in de laat jaren 80/90 waarin langzamerhand ieder kind bijzonder werd. Net als dat nu ieder kind minimaal hoogbegaafd of autistisch moet zijn, anders is het mis met jantje. Dan is hij maar gewoon.
Wat mij opvalt is vooral dat al die types een beetje veel van hetzelfde zijn. Zou dat meer een trend noemen en minder aan die mensen zelf koppelen. Je ziet het in het daten ook. Je vult zo'n datingsite toch een beetje met waarmee je jezelf wil profileren. Blijkbaar is dit waar de gemiddelde vrouw zich mee profileert met zinnen als 'ik hou van lekker eten en veel reizen, ik hou van gek doen, ik ben altijd in voor alles..' De cultuur laat dus iets zin van een soort hang naar extraversie, een soort behoefte om een imago neer te zetten van lekker, gezellig, chillen, spontaan, energiek, fris, altijd jong.
Een prachtig tijdsbeeld hiervan zijn die twee dames die de leids camerettenfestival hebben gewonnen. Oldonosborn. Geniaal. Laten ook heel erg geldig cultuurding zien. Ik vind dat interessant. Cultuur heeft tegenwoordig een centrifugale kracht. Het straatbeeld verschilt niet, vrouwen lopen er hetzelfde bij en dan moet ik erbij zeggen dat ieder stadscentrum ook hetzelfde oogt. Je ziet dat met daten eigenlijk ook.
Nahja wat gedachtensprongen. Doe er mee wat je wilt.
Kletsen doe je aan de bar, niet op een apparaat of op een bench.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ach nee, het is veel gezelliger om samen te sporten. Of het komt vanwege het feit dat ik sporten niks aan vind en het daarom leuk vind om dom te kletsen tijdens het sporten. Kan ook nog.
Ik ga 's ochtends vroeg. Dat scheelt een hoop van die net te dikke vrouwen die niet ECHT trainen, maar vooral er zijn als sociaal gebeuren met een vriendin. En dan iedere keer maar weer aan het eind benoemen dat het zo gezellig trainen was. Prima om het ook gezellig te hebben, maar dan wil ik je ook niet horen over 'vetjes' en 'buikje'....quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus.... vrouwen zorgen alleen maar dat je je niet kan concentreren waar je je op wilt concentreren; Keihard knallen. Daarom heb ik ook headphones in, niet voor de muziek.. maar het domme gelul om mij heen. Wat overigens wel erg leuk is; Tussen de sets door even relaxed kijken naar die leuke dame die wel deep squats aan het maken is.
Ze mag wel mee mountainbiken.![]()
Dat is soms ook best wel een serieus probleemquote:Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan een vent die op maandagavond naar zaalvoetbal gaat, op dinsdagavond voetbaltraining heeft, op woensdagavond naar champions league wil kijken, op donderdagavond voetbaltraining heeft, op zaterdagavond in het stadion zit en op zondag competitie speelt heb je zo weinig.
Ik word altijd zo triest van mensen die 24 sets op de lat pull down willen doen met een gewicht van 10 kg, want ja... als je vet wilt verbranden dan moet je 150 herhalingen doen 24 sets lang. (uiteraard)quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtends vroeg. Dat scheelt een hoop van die net te dikke vrouwen die niet ECHT trainen, maar vooral er zijn als sociaal gebeuren met een vriendin. En dan iedere keer maar weer aan het eind benoemen dat het zo gezellig trainen was. Prima om het ook gezellig te hebben, maar dan wil ik je ook niet horen over 'vetjes' en 'buikje'....
Zwaar respect voor vrouwen die net zo hard meetrainen overigens. En die mogen best een praatje maken.
Hey Deezertje, lees je dit?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus.... vrouwen zorgen alleen maar dat je je niet kan concentreren waar je je op wilt concentreren; Keihard knallen. Daarom heb ik ook headphones in, niet voor de muziek.. maar het domme gelul om mij heen. Wat overigens wel erg leuk is; Tussen de sets door even relaxed kijken naar die leuke dame die wel deep squats aan het maken is.
Ze mag wel mee mountainbiken.![]()
Nee lul, lok het nou niet uit.quote:
Het valt me op dat ze het vooral zo vaak mogelijk willen melden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Jongens rot gewoon effe op. GYM is elders. Sowieso boys die aan krachttraining doen...
Dat was dus precies waar ik op doelde bij mijn date, dat zal wel testosteron zijn ofzo maar het is gewoon ronduit irritant en komt heel onvolwassen en dommig over. Ik ken maar weinig vrouwen die daar helemaal wild van worden, van dat taaltje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze het vooral zo vaak mogelijk willen melden.
Mag ik even uit dit vooroordeel? Of zit ik er nu in gevangen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze het vooral zo vaak mogelijk willen melden.
Veel plezier! Als het heel goed klikt wordt het vast gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:04 schreef dudewhereismycar het volgende:
Morgenavond mijn eerste date sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik. Moet eerlijk zeggen dat het via de whatsapp verschrikkelijk goed klikt. We proberen het nu wel in te dekken dat het tegen kan gaan vallen als wij elkaar in reallife gaan zien.
Gaat vast goed komen!
Dat had ik dinsdag. Ook de eerste sinds het uit is met mijn ex. Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat dan bij mijquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:04 schreef dudewhereismycar het volgende:
Morgenavond mijn eerste date sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik. Moet eerlijk zeggen dat het via de whatsapp verschrikkelijk goed klikt. We proberen het nu wel in te dekken dat het tegen kan gaan vallen als wij elkaar in reallife gaan zien.
Gaat vast goed komen!
Jammer dat je date niet zo goed is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat had ik dinsdag. Ook de eerste sinds het uit is met mijn ex. Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat dan bij mij
Je mag er uit hoor, je posts lezen leuk en hebben inhoud. Vind ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:17 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Mag ik even uit dit vooroordeel? Of zit ik er nu in gevangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |