abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151768653
Foutje!
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:45:26 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151768764
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Feitelijk heb je ook gelijk natuurlijk, als je alle factoren optelt, zullen er weinig vrouwen zijn die precies dezelfde haarkleur, lengte, opleiding, woonplaats, accent, etc, blabla hebben als ik. Dus in dat opzicht ben je dan vrij uniek, maar apart gezien zijn die factoren echt niet zo bijzonder.

Edit: kan er zo snel geen getallen over vinden, ik vraag me nu echt af hoeveel mensen de vraag: 'Vind je jezelf bijzonder?' met ja zouden beantwoorden :D

En hetzelfde innerlijk :P
Maar als je gewoon 5 willekeurige mensen spreekt en over de issues die ze hebben denk ik dat je vrij veel dezelfde verhalen hoort. Waar dezelfde problemen ten grondslage liggen.
pi_151769656
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef MissGump het volgende:
Foutje!
Billenkoek!
pi_151770427
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Billenkoek!
Goede eerste veel toevoegende post wel inderdaad :')
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151781504
Ik lees/las op datingsites ook veel stukjes over dat ze heel apart of gek zijn, of echt anders, uniek, bijzonder.

Generatiedingetje denk ik. Opgevoed in de laat jaren 80/90 waarin langzamerhand ieder kind bijzonder werd. Net als dat nu ieder kind minimaal hoogbegaafd of autistisch moet zijn, anders is het mis met jantje. Dan is hij maar gewoon.

Wat mij opvalt is vooral dat al die types een beetje veel van hetzelfde zijn. Zou dat meer een trend noemen en minder aan die mensen zelf koppelen. Je ziet het in het daten ook. Je vult zo'n datingsite toch een beetje met waarmee je jezelf wil profileren. Blijkbaar is dit waar de gemiddelde vrouw zich mee profileert met zinnen als 'ik hou van lekker eten en veel reizen, ik hou van gek doen, ik ben altijd in voor alles..' De cultuur laat dus iets zin van een soort hang naar extraversie, een soort behoefte om een imago neer te zetten van lekker, gezellig, chillen, spontaan, energiek, fris, altijd jong.

Een prachtig tijdsbeeld hiervan zijn die twee dames die de leids camerettenfestival hebben gewonnen. Oldonosborn. Geniaal. Laten ook heel erg geldig cultuurding zien. Ik vind dat interessant. Cultuur heeft tegenwoordig een centrifugale kracht. Het straatbeeld verschilt niet, vrouwen lopen er hetzelfde bij en dan moet ik erbij zeggen dat ieder stadscentrum ook hetzelfde oogt. Je ziet dat met daten eigenlijk ook.

Nahja wat gedachtensprongen. Doe er mee wat je wilt.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:34:47 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151781659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Flikker op man :')

Alsof ik op een wijf zit te wachten die me niet met rust laat als ik lekker aan het ijzer wil hangen.Of die samen wil trainen waardoor je de hele tijd je gewichten op de stang moet aanpassen.
Gezeik over een boodschappenlijstje tijdens het squatten of wat Miranda zei over de ex van Jessica tijdens mijn rack-pulls.

No thanx.

Tenzij je je fitness-instructrice hosselt tijdens groepslessen, dat is een ander verhaal :P 8-)

Dat dus.... vrouwen zorgen alleen maar dat je je niet kan concentreren waar je je op wilt concentreren; Keihard knallen. Daarom heb ik ook headphones in, niet voor de muziek.. maar het domme gelul om mij heen. Wat overigens wel erg leuk is; Tussen de sets door even relaxed kijken naar die leuke dame die wel deep squats aan het maken is.

Ze mag wel mee mountainbiken. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:37:41 #233
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151781777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik lees/las op datingsites ook veel stukjes over dat ze heel apart of gek zijn, of echt anders, uniek, bijzonder.

Generatiedingetje denk ik. Opgevoed in de laat jaren 80/90 waarin langzamerhand ieder kind bijzonder werd. Net als dat nu ieder kind minimaal hoogbegaafd of autistisch moet zijn, anders is het mis met jantje. Dan is hij maar gewoon.

Wat mij opvalt is vooral dat al die types een beetje veel van hetzelfde zijn. Zou dat meer een trend noemen en minder aan die mensen zelf koppelen. Je ziet het in het daten ook. Je vult zo'n datingsite toch een beetje met waarmee je jezelf wil profileren. Blijkbaar is dit waar de gemiddelde vrouw zich mee profileert met zinnen als 'ik hou van lekker eten en veel reizen, ik hou van gek doen, ik ben altijd in voor alles..' De cultuur laat dus iets zin van een soort hang naar extraversie, een soort behoefte om een imago neer te zetten van lekker, gezellig, chillen, spontaan, energiek, fris, altijd jong.

Een prachtig tijdsbeeld hiervan zijn die twee dames die de leids camerettenfestival hebben gewonnen. Oldonosborn. Geniaal. Laten ook heel erg geldig cultuurding zien. Ik vind dat interessant. Cultuur heeft tegenwoordig een centrifugale kracht. Het straatbeeld verschilt niet, vrouwen lopen er hetzelfde bij en dan moet ik erbij zeggen dat ieder stadscentrum ook hetzelfde oogt. Je ziet dat met daten eigenlijk ook.

Nahja wat gedachtensprongen. Doe er mee wat je wilt.
Als ik iets zie als 'ik ben een gekke meid' of 'gezellige meid' dan haak ik gelijk al af. Zeg gewoon heel hip dat datingsites totaal niet je ding zijn en dat dit een hele stap is dus *tadaaa* zoals al die andere vrouwen. :{w
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:38:35 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151781810
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:16 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ach nee, het is veel gezelliger om samen te sporten. Of het komt vanwege het feit dat ik sporten niks aan vind en het daarom leuk vind om dom te kletsen tijdens het sporten. Kan ook nog.
Kletsen doe je aan de bar, niet op een apparaat of op een bench.
pi_151781901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat dus.... vrouwen zorgen alleen maar dat je je niet kan concentreren waar je je op wilt concentreren; Keihard knallen. Daarom heb ik ook headphones in, niet voor de muziek.. maar het domme gelul om mij heen. Wat overigens wel erg leuk is; Tussen de sets door even relaxed kijken naar die leuke dame die wel deep squats aan het maken is.

Ik ga 's ochtends vroeg. Dat scheelt een hoop van die net te dikke vrouwen die niet ECHT trainen, maar vooral er zijn als sociaal gebeuren met een vriendin. En dan iedere keer maar weer aan het eind benoemen dat het zo gezellig trainen was. Prima om het ook gezellig te hebben, maar dan wil ik je ook niet horen over 'vetjes' en 'buikje'....

Headphones in.

Zwaar respect voor vrouwen die net zo hard meetrainen overigens. En die mogen best een praatje maken.

Headphones uit. *)
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:41:24 #236
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151781906
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Aan een vent die op maandagavond naar zaalvoetbal gaat, op dinsdagavond voetbaltraining heeft, op woensdagavond naar champions league wil kijken, op donderdagavond voetbaltraining heeft, op zaterdagavond in het stadion zit en op zondag competitie speelt heb je zo weinig.
Dat is soms ook best wel een serieus probleem :D... ma & vr een vechtsport, wo een circuittraining (ok die is misschien optioneel). Voor de rest kan je een uurtje krachttraining overal wel doorheen persen. Oh en yoga natuurlijk niet te vergeten (yoga ja).
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:44:39 #237
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_151782013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ga 's ochtends vroeg. Dat scheelt een hoop van die net te dikke vrouwen die niet ECHT trainen, maar vooral er zijn als sociaal gebeuren met een vriendin. En dan iedere keer maar weer aan het eind benoemen dat het zo gezellig trainen was. Prima om het ook gezellig te hebben, maar dan wil ik je ook niet horen over 'vetjes' en 'buikje'....

Zwaar respect voor vrouwen die net zo hard meetrainen overigens. En die mogen best een praatje maken.
Ik word altijd zo triest van mensen die 24 sets op de lat pull down willen doen met een gewicht van 10 kg, want ja... als je vet wilt verbranden dan moet je 150 herhalingen doen 24 sets lang. (uiteraard)

Gelukkig is dat probleem opgelost door goede pullup bars. Ik heb trouwens (geheel gerelateerd aan dit topic) diverse sportdates gehad. Nog nooit in de sportschool, wel; mountainbiken, klimmen, hardlopen, circuittraining en beachvolleybal. Oh... beachvolleybalmeisje. O+
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:02:52 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151782669
Jongens rot gewoon effe op. GYM is elders. Sowieso boys die aan krachttraining doen...
pi_151782697
^

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151782727
Morgenavond mijn eerste date sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik. Moet eerlijk zeggen dat het via de whatsapp verschrikkelijk goed klikt. We proberen het nu wel in te dekken dat het tegen kan gaan vallen als wij elkaar in reallife gaan zien.

Gaat vast goed komen! :)
pi_151784738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hey Deezertje, lees je dit?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151784776
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hey Deezertje, lees je dit?
Nee lul, lok het nou niet uit.

O+ HJ O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:10:23 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151785275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Jongens rot gewoon effe op. GYM is elders. Sowieso boys die aan krachttraining doen...
Het valt me op dat ze het vooral zo vaak mogelijk willen melden. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:15:15 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151785499
H_J O+ Bol O+

En dat allemaal door Tinderman, die overigens nu een blessure heeft opgelopen ;)

Morgen misschien even meeten en wat drinken.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:16:52 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151785565
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat was dus precies waar ik op doelde bij mijn date, dat zal wel testosteron zijn ofzo maar het is gewoon ronduit irritant en komt heel onvolwassen en dommig over. Ik ken maar weinig vrouwen die daar helemaal wild van worden, van dat taaltje.
pi_151785617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mag ik even uit dit vooroordeel? Of zit ik er nu in gevangen? :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:18:52 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151785666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:04 schreef dudewhereismycar het volgende:
Morgenavond mijn eerste date sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik. Moet eerlijk zeggen dat het via de whatsapp verschrikkelijk goed klikt. We proberen het nu wel in te dekken dat het tegen kan gaan vallen als wij elkaar in reallife gaan zien.

Veel plezier! Als het heel goed klikt wordt het vast gezellig :)
pi_151785774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:04 schreef dudewhereismycar het volgende:

Dat had ik dinsdag. Ook de eerste sinds het uit is met mijn ex. Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat dan bij mij ;)
A mind with a heart of it's own
pi_151786532
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat had ik dinsdag. Ook de eerste sinds het uit is met mijn ex. Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat dan bij mij ;)
Jammer dat je date niet zo goed is gegaan.

Hier niks meer gehoord, denk dat het helaas geen vervolg zal krijgen. Misschien zijn dinsdag dates gewoon gedoemd ;p.

Veel plezier op je date Dudewhereismycar!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:06:29 #250
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151787957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:17 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Mag ik even uit dit vooroordeel? Of zit ik er nu in gevangen? :')
Je mag er uit hoor, je posts lezen leuk en hebben inhoud. Vind ik. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')