Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Ook niet altijd waar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
Niet teveel over nadenken. Als je nog een keer wil afspreken, dan moet je dat gewoon voorstellen. Het is niet alsof je meteen eeuwige trouw en een bruiloft beloofd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.
Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.
Er is een klik.
Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
heb je het wel over "de breuk" gehad?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.
Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.
Er is een klik.
Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb je het wel over "de breuk" gehad?
Waarom daten als je nog niet over je ex heen bent.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er is een klik.
Vind je haar leuk? dan tweede date voorstellenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.
ook al niet. hmmmmquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat dus. Goede post fas!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Dat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Narcisten zoals jij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
Nounounouquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
Google die term eens?quote:
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nounounou![]()
Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
Heel leuk voor zequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden.
Oh ja, dat maakt het minder kansloos.quote:
Ik dacht: Yes hij gaat het niet over de breuk hebben....maar helaas toch daar aan het eind...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Er is een klik.
Nee ik praat niet over exen. Uiteraard als ze vragen hoe lang ik single ben, dan zeg ik dat dit nog vrij pril is. Over je ex ga je pas praten als je wat verder bent met daten of zelfs in een relatie zit. Dan kom je beetje bij beetje te weten wat de ander hiervoor allemaal heeft uitgespookt...quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen
15 Jaar geleden alquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.
En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |