abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151981245
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
pi_151981433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
Ook niet altijd waar.

Maar nogmaals: leer eerst eens gewoon iemand goed kennen, voordat je aan een relatie denkt.
pi_151981439
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:32:57 #254
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151981446
't wordt vandaag 22 graden, de meivakantie staat voor de deur, de koningsspelen zijn begonnen en dan heb je dit hier nog. Het leven is goed.
pi_151981471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
Niet teveel over nadenken. Als je nog een keer wil afspreken, dan moet je dat gewoon voorstellen. Het is niet alsof je meteen eeuwige trouw en een bruiloft beloofd.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:40 #256
242666 BeamofLight
pi_151981475
quote:

Er is een klik.

heb je het wel over "de breuk" gehad?
pi_151981559
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je het wel over "de breuk" gehad?
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Misschien moet ik een 2e date ook wel voorstellen.. loopt zoals t loopt.
pi_151981599
quote:

Er is een klik.

Waarom daten als je nog niet over je ex heen bent. :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:49 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151981609
quote:
Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Vind je haar leuk? dan tweede date voorstellen
Vind je haar niet leuk? dan geen tweede date voorstellen

Dat eeuwige "ik wil niet als eerste zijn" :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:09:23 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151982853
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef dudewhereismycar het volgende:

Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:12:14 #261
242666 BeamofLight
pi_151982931
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ook al niet. hmmmm

quote:
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:17:26 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151983124
quote:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Dat dus. Goede post fas!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151983994
quote:
Dat.
Een relatie krijgen is behoorlijk moeilijk vind ik, maar dat ligt puur aan het feit dat ik alleen een relatie wil als ik merk dat we goed bij elkaar passen en ik verliefdheid voel. Dat heb ik niet met 1 of 2 dates. Dan is er hoogstens het gevoel dat het gezellig en leuk is maar niet meer.
Vind ik dat jammer? Totaal niet. Als ik zie hoe veel mensen een relatie hebben omdat ze niet alleen kunnen zijn en dan maar met de eerste beste Pietje of Antje gaan dan heb ik liever geen relatie dan wel een relatie. Dat is ook het lastige aan internetdaten vind ik, het heeft veel minder de kans om natuurlijk te groeien door het geforceerde begin.
pi_151985810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
Narcisten zoals jij?
pi_151985863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
pi_151985871
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Moest lachen om dat laatste. :')
Krijg ook terug :(
pi_151985958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Narcisten zoals jij?
Google die term eens?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151986027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
pi_151986039
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Google die term eens?
Ow hij is er een hoor. Er zitten er wel meer hier overigens.
pi_151986109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
Heel leuk voor ze
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:28:47 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151986133
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
Gourmetten of steengrillen?
pi_151986171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Krijg ook terug :(
Oh ja, dat maakt het minder kansloos.

Nee, heb gehoord dat hier massa's mensen zijn die naaktfoto's plaatsen in topics, dus je bent niet alleen. :P
pi_151986425
quote:

Er is een klik.

Ik dacht: Yes hij gaat het niet over de breuk hebben....maar helaas toch daar aan het eind... :')
pi_151986429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee ik praat niet over exen. Uiteraard als ze vragen hoe lang ik single ben, dan zeg ik dat dit nog vrij pril is. Over je ex ga je pas praten als je wat verder bent met daten of zelfs in een relatie zit. Dan kom je beetje bij beetje te weten wat de ander hiervoor allemaal heeft uitgespookt...

Komt wel goed :-)

Dat ik niet over mijn ex heen ben betekend niet dat ik niet kan daten. Een van de manieren om over je ex heen te komen is juist door weer nieuwe contacten te gaan opzoeken.
pi_151986602
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
15 Jaar geleden al :* Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet :+

Verder ben ik zelden thuis hoor ;)

Ben jij ondertussen al aan de vrouw, of pak je nog steeds wat je pakken kan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')