abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151952961
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Daar doe je ook niet echt moeite voor, heb ik het idee. Verder hoort dit natuurlijk niet in het datingtopic.
  donderdag 23 april 2015 @ 12:25:00 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151953675
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Anders doe je dit gewoon even via DM / PM
Anders lees je het gewoon niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die verantwoordelijkheid kun je niet bij een partner leggen.
Dat dus. Onzekerheden gaan niet weg door een partner, ze worden alleen gecamoufleerd waarbij ze vroeg of laat toch weer naar boven komen.

Ow ja, en on topic : deze week twee dates gehad, beide waren erg leuk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151960237
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit dus.

Een valkuil is dat je afhankelijk wordt van diegene. Niet echt prettig voor haar. Het is tevens belangrijk je eigen (sociale) leven te hebben, vrienden, familie, studie/werk etc.

Heb je trouwens geen neven of nichten van jouw leeftijd met wie je op stap kunt?
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:00:23 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151960895
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:01:02 #205
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151960905
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
niet.hier.niet.nu Tx
pi_151960908
Lief dagboek :)
  donderdag 23 april 2015 @ 17:05:33 #207
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151961019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet.hier.niet.nu Tx
Verplaatst.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151969171
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Verplaatst.
Jouw ondertitel. _O-
pi_151969562
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?

Waarom willen jullie eigenlijk een vriendin/vriend?

En waarom is daten daarvoor een goed middel?
pi_151969913
Ik begrijp niet waarom je zoiets wil weten en wat daarop te antwoorden valt.
pi_151973161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:

Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.

En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....

Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...

Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.

Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeuren :') dus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 24 april 2015 @ 02:02:17 #212
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151977459
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw ondertitel. _O-
Ben er trots op :)
pi_151977827
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan. :+
pi_151978282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 06:41 schreef Nammie het volgende:
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan. :+
Ik ontmoet best vaak mensen waar ik een klik mee heb, waar ik graag mee afspreek, zonder dat dat voor mij mogelijk een relatie kan worden. Dat is voor mij met (hetero)mannen niet anders dan met de vrouwen of homomannen die ik ontmoet.

In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.

Maar ik ben cynisch genoeg om te weten dat het zo niet werkt en ik dus nog minstens 100 jaar vrijgezel zal blijven :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151978424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.
Dat gaat wel erg snel dan. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:

Omdat het leuk is om je leven met iemand te delen en gewoon een wederhelft te hebben. Lastig uit te leggen verder, maar alleen is maar alleen.
Daten is een goed middel omdat je mensen beter leert kennen, en je kunt pas weten of je echt om iemand geeft als je die persoon goed kent. Al is het main-doel van daten naar mijn mening niet zozeer dat je elkaar keurt en kijkt of je wel of geen toekomst in die persoon zit, dan ga je immers veel te hoge verwachtingen hebben. Het leuke aan internet-dating vind ik dat je in contact komt met mensen die je normaliter niet tegen zou komen en er gewoon zonder hoge verwachtingen in kunt stappen. Als het niet klikt heb je op z'n minst een leuke avond gehad (mag ik hopen), en zie je elkaar (waarschijnlijk) toch nooit weer.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Maar dat zou eigenlijk niet het doel moeten zijn. Natuurlijk is het leuk als mensen je aantrekkelijk vinden, maar op die manier wordt je geluk afhankelijk van je partner en is er de kans dat je die persoon gaat waarderen omdat hij/zij simpelweg voor je gevoel de enige persoon in je leven is die om je geeft en van je houdt, en niet omdat dat nou zo erg wederzijds is.

Je kunt het beste eerst proberen je eigen leven op de rails te krijgen, naar mijn mening ben je dan pas toe aan een relatie. Of zoals het cliché zegt: je kunt pas van een ander houden als je van jezelf houdt; zoals men hierboven dus ook al zei :P.

Als je geen vrienden hebt zul je daar wat aan moeten doen, dat is voor de meeste vrouwen onaantrekkelijk as fuck en voor jezelf ook niet leuk omdat de dates die je hebt dan meteen het enige sociale contact zijn. Dat je geen initiatief toont om mensen te leren kennen geeft enkel aan dat je het blijkbaar wel prima vindt zo, en dat kan natuurlijk, maar dan zul je over tien jaar nog steeds geen vrienden hebben. Ze komen niet aanwaaien. Maargoed, tot zover mijn offtopic geleuter.
pi_151978467
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA O+ , dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.

Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet. :+
pi_151978494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef Nammie het volgende:
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA O+ , dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.

Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet. :+
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks ;(" dan is de lol er ook snel af :P
pi_151978559
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks ;(" dan is de lol er ook snel af :P
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
pi_151978576
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:36 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
klinkt als een toffe wereld om in te leven B-)
pi_151978906
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:05:52 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151979030
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151979049
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Re het volgende:
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
en niet elke dag uit bed stappen in de hoop dat je die dag eindelijk een relatie gaat vinden
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:10:21 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151979116
Onbewust in een relatie zitten _O- Volgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid :+

En wat Re zegt! ^O^

Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
pi_151979206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
Voor wie spreek je nou? Ik vind niet dat het moeite kost om een relatie te krijgen of dat dat bijzonder is. Ik denk de meeste mensen niet, eerlijk gezegd. Maar dé juiste persoon vinden; dat is wel wat moeilijker. En verder: wat is onbewust daten? En onbewust in een relatie?
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:36:53 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151979688
Deezertje bedoelt natuurlijk 'daten hebben of een relatie zonder er 24/7 geforceerd mee bezig te zijn'. Ofwel bijna iedereen, behalve hijzelf en nog een paar anderen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_151979844
Dat totale onbegrip ook altijd van de mensen voor wie het allemaal zo vanzelfsprekend is :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:45:56 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151979898
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Onbewust in een relatie zitten _O- Volgens mij leef je dan niet in je eigen werkelijkheid :+

En wat Re zegt! ^O^

Mensen hebben moeite met een relatie te krijgen omdat ze of te kieskeurig zijn, of uberhaupt niet zo veel mensen interessant vinden, of ze hebben problemen, of ze hebben zelf niets te bieden, dat soort dingen
Goede post dit. Even een spiegel voorhouden :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151979904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Silenus het volgende:
Deezertje bedoelt natuurlijk 'daten hebben of een relatie zonder er 24/7 geforceerd mee bezig te zijn'. Ofwel bijna iedereen, behalve hijzelf en nog een paar anderen.
Oh ja :+
pi_151979908
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:

En wat Re zegt! ^O^

Amen!!!
pi_151980005
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goede post dit. Even een spiegel voorhouden :).
Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:51:26 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980080
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goede post ja. Met de zoveelste uit de lucht gegrepen clichés. Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat het nergens op gebaseerd is.
Is dat echt zo? Misschien ben je inderdaad wel kieskeurig. Of ben je inderdaad niet zo in anderen geïnteresseerd. Heb je wel daadwerkelijk iets te bieden? Zijn er problemen die je in de weg staan?

Allemaal dingen die vrij logisch om over na te denken wanneer je je afvraagt waarom je geen relatie hebt, wanneer je die wel graag zou willen :).

Je slaat niet per se op jou, trouwens. Gewoon een algemene context.
pi_151980126
quote:

[..]

Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.
pi_151980218
quote:

[..]

Neuh. Als je graag wil en het lukt niet, is de kans aanwezig dat het aan jezelf ligt. Niet altijd, maar vaak wel. Is geen cliché hoor O+ .
pi_151980219
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vrouwen in real life zijn te 'oppervlakkig', te 'mainstream', te 'hip', 'oninteressant', hebben uiterlijke 'imperfecties', voldoen niet aan je ideaalbeeld.
Sinds wanneer?
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:57:28 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151980267
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:55 schreef Faxie het volgende:

Sinds wanneer?
Sinds wanneer vind jij vrouwen geen kuthoeren meer ? :o
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:58:39 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151980304
quote:

[..]

Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
pi_151980323
quote:

[..]

Jij ontmoet gewoon te weinig vrouwen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:00:07 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980342
quote:

[..]

Sinds wanneer?
Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwen :'), afgewisseld met een Vrouwen :r of Vrouwen ;(.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:02:47 #239
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151980431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lees jouw gemiddelde post op FOK! eens door... 60% bestaat sowieso uit Vrouwen :'), afgewisseld met een Vrouwen :r of Vrouwen ;(.
En :9

Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:03:18 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151980446
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Misschien eens verder kijken dan de vrouwen op FOK! Zeker als je een bepaalde reputatie hebt.
Oh ja.
pi_151980637
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151980792
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef Fascination het volgende:
Nah, ik zie een relatie krijgen wel als iets bijzonders. Er moet, idealiter, sprake zijn van verliefdheid aan beide kanten, dat is al vrij zeldzaam, en je moet ook nog eens qua karakter bij elkaar passen. Maar je kunt natuurlijk ook genoegen nemen met Pietje van hiernaast, want hij is wel aardig en verdient genoeg om een kind te onderhouden.
Is het ook. Een relatie hebben is niet vanzelfsprekend. Tenzij je dat laatste wel prima vindt.
pi_151980847
quote:
Dit. Ik zie om me heen ook genoeg mensen die een relatie nemen met iemand die 'wel leuk' is omdat ze het fijn vinden om een relatie te hebben, maar wederzijdse verliefdheid en echt bij iemand passen zijn vrij zeldzaam..
pi_151980941
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat voor reputatie heeft hij?
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:18:06 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151980950
Een relatie krijgen is dan niet bijzonder, een leuke relatie krijgen wel :+
(en een relatie leuk houden ook :P )
pi_151980958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat voor reputatie heeft hij?
Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
pi_151980999
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Een relatie krijgen is dan niet bijzonder, een leuke relatie krijgen wel :+
(en een relatie leuk houden ook :P )
Inderdaad.
pi_151981014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:'(
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:23:41 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151981140
quote:
Dit ja.
pi_151981194
quote:

[..]

Moest lachen om dat laatste. :')
pi_151981245
quote:
Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
pi_151981433
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad. Bijna alles in het leven is voorspelbaar en te koop, behalve een partner en relatie. Als ik een brood wil ga ik naar de supermarkt en zodra ik betaal krijg ik hem mee. De winkel blijft bij voldoende brood dit dagelijks verkopen totdat er geen vraag meer is. Een relatie kan zomaar op een dag uitgaan en je partner is niet te koop, althans dan weet je dat er geen liefde in het spel is.
Ook niet altijd waar.

Maar nogmaals: leer eerst eens gewoon iemand goed kennen, voordat je aan een relatie denkt.
pi_151981439
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:32:57 #254
242666 BeamofLight
pi_151981446
't wordt vandaag 22 graden, de meivakantie staat voor de deur, de koningsspelen zijn begonnen en dan heb je dit hier nog. Het leven is goed.
pi_151981471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, mijn *blind* date zit er op. Een vrouw van Tinder, amper gesproken via whatsapp. Eigenlijk totaal geen gesprekken.

Ze wilde graag afspreken en zo gezegd, zo gedaan. Date was afgelopen woensdag. Van 8u tot 2u s nachts aan een stuk zitten ouwehoeren. Gezellig en veel humor.

Er is een klik.

Sinds woensdag is ze een stuk spraakzamer op de app. Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.

Twijfel zit hem in feit dat mijn relatie pas net over is.. maar is dat de reden om iemand te laten schieten? Mmmm moeilijk..
Niet teveel over nadenken. Als je nog een keer wil afspreken, dan moet je dat gewoon voorstellen. Het is niet alsof je meteen eeuwige trouw en een bruiloft beloofd.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:33:40 #256
242666 BeamofLight
pi_151981475
quote:

Er is een klik.

heb je het wel over "de breuk" gehad?
pi_151981559
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb je het wel over "de breuk" gehad?
Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Misschien moet ik een 2e date ook wel voorstellen.. loopt zoals t loopt.
pi_151981599
quote:

Er is een klik.

Waarom daten als je nog niet over je ex heen bent. :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:49 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151981609
quote:
Ik twijfel nog wel of ik een 2e date moet voorstellen, of dat ik het initiatief aan haar over laat.
Vind je haar leuk? dan tweede date voorstellen
Vind je haar niet leuk? dan geen tweede date voorstellen

Dat eeuwige "ik wil niet als eerste zijn" :X
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:09:23 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151982853
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef dudewhereismycar het volgende:

Ik praat niet over exen op een eerste date. Ze weet wel dat t vrij pril is allemaal.

Je praat zo te zien wel VOOR de date over je exen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:12:14 #261
242666 BeamofLight
pi_151982931
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ook al niet. hmmmm

quote:
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:17:26 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151983124
quote:
Dat dus. Goede post fas!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151983994
quote:
Dat.
Een relatie krijgen is behoorlijk moeilijk vind ik, maar dat ligt puur aan het feit dat ik alleen een relatie wil als ik merk dat we goed bij elkaar passen en ik verliefdheid voel. Dat heb ik niet met 1 of 2 dates. Dan is er hoogstens het gevoel dat het gezellig en leuk is maar niet meer.
Vind ik dat jammer? Totaal niet. Als ik zie hoe veel mensen een relatie hebben omdat ze niet alleen kunnen zijn en dan maar met de eerste beste Pietje of Antje gaan dan heb ik liever geen relatie dan wel een relatie. Dat is ook het lastige aan internetdaten vind ik, het heeft veel minder de kans om natuurlijk te groeien door het geforceerde begin.
pi_151985810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit geldt voor iedereen, behalve voor die paar oelewappers waar overduidelijk iets aan mankeert. En we weten allemaal wie daar bijhoort in dit topic.
Narcisten zoals jij?
pi_151985863
quote:

[..]

Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
pi_151985871
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Moest lachen om dat laatste. :')
Krijg ook terug :(
pi_151985958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Narcisten zoals jij?
Google die term eens?
pi_151986027
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nounounou :+

Maar ondertussen achter de schermen bij de 'brave' users....
Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
pi_151986039
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Google die term eens?
Ow hij is er een hoor. Er zitten er wel meer hier overigens.
pi_151986109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die weten hun reputatie dan wat beter te behouden. :)
Heel leuk voor ze
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:28:47 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151986133
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
pi_151986171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Krijg ook terug :(
Oh ja, dat maakt het minder kansloos.

Nee, heb gehoord dat hier massa's mensen zijn die naaktfoto's plaatsen in topics, dus je bent niet alleen. :P
pi_151986425
quote:

Er is een klik.

Ik dacht: Yes hij gaat het niet over de breuk hebben....maar helaas toch daar aan het eind... :')
pi_151986429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee ik praat niet over exen. Uiteraard als ze vragen hoe lang ik single ben, dan zeg ik dat dit nog vrij pril is. Over je ex ga je pas praten als je wat verder bent met daten of zelfs in een relatie zit. Dan kom je beetje bij beetje te weten wat de ander hiervoor allemaal heeft uitgespookt...

Komt wel goed :-)

Dat ik niet over mijn ex heen ben betekend niet dat ik niet kan daten. Een van de manieren om over je ex heen te komen is juist door weer nieuwe contacten te gaan opzoeken.
pi_151986602
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:28 schreef Silenus het volgende:
Haha, en al zelfs zou ik er één zijn...Jij zit nog steeds elke avond huilend in je hutje op de hei aan je pik te trekken.

En ik vermoed dat je dat over vijf jaar nog steeds doet. Net als dat je dat vijf jaar geleden al deed.
15 Jaar geleden al :* Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet :+

Verder ben ik zelden thuis hoor ;)

Ben jij ondertussen al aan de vrouw, of pak je nog steeds wat je pakken kan?
pi_151986715
quote:

[..]

Sinds wanneer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:

[..]
Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet
Je geeft zelf het antwoord al :)
pi_151986783
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

[..]

Je geeft zelf het antwoord al :)
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet? :?

Overigens toch kuthoeren.
pi_151986895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
pi_151987023
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Nammie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
Je begrijpt het niet _O-

Ik ook niet _O-

Maar zij helemaal niet _O-
pi_151987132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
pi_151987247
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
Gast _O-
pi_151987251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.

En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....

Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...

Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.

Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeuren :') dus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
Mooi eerlijk antwoord en herkenbaar. Bij mij is hij echt de andere kant op geslagen, van twijfel naar overtuiging dat ik er echt geen zin meer in heb. Ik ben prima alleen en vind het een fijnere gedachte dit te delen met vrienden dan met iemand in een relatie.

Ik vind daten eigenlijk een beetje zoeken in een nog grotere hooiberg. Natuurlijk kun je iemand tegenkomen die helemaal bij je past, maar vraag me ook af of er niet een hoop mensen zijn die gewoon graag willen ( en dan iets herkennen). Je ontmoet wel allerlei soorten mensen uit allerlei hoeken die je normaal niet tegenkomt, maar vaak genoeg heeft dat ook een reden haha.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:15:15 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:25:04 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_151989823
Een goede relatie krijgen is misschien niet makkelijk maar als het je nog nooit gelukt is dan is het misschien toch tijd om kritisch naar jezelf te kijken? (als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent dan)
Maar kritisch blijven naar jezelf kan nooit kwijt, hoe meer jij 'de tofste versie' van jezelf bent hoe sneller iemand dat ook zo zal zien. Denk ik

Ik word best snel verliefd geloof ik, en het is vaak wederzijds. Dat maakt nog niet dat je een fantastische relatie kunt hebben maar je kunt vanuit daar wel proberen die te creëren lijkt me.
Ik snap heus wel dat het niet bij iedereen even vlot loopt, maar ik zie ook niet in waarom zo iets jaren moet duren.
En natuurlijk kun je je kansen vergroten door gewoon veel nieuwe mensen te ontmoeten, zorgen dat je zelf goed in je vel zit, niet meteen moeilijk te doen als ze aangeeft van reizen en sushi te houden, etc.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151989966
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
pi_151991788
*gaat heel kritisch naar zichzelf kijken*
pi_151991874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
Wat is de definitie van verliefd zijn?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:13:26 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151992081
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:15:18 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
pi_151992208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
1-({(4R,7S,10S,13S,16S,19R)-19-amino-7-(2-amino-2-oxoethyl)-10-(3-amino-3-oxopropyl)-16-(4-hydroxybenzoyl)-13-[(1S)-1-methylpropyl]-6,9,12,15,18-pentaoxo-1,2-dithia-5,8,11,14,17-pentaazacycloicosan-4-yl}carbonyl)-L-prolyl-L-leucylglycinamide
pi_151992572
Het was toch een toverbal? Met meer dan duizend smaken?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151992686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:05 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Wat is de definitie van verliefd zijn?
Maakt het uit?
pi_151993117
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:01:38 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151993201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:57 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
pi_151993557
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:22:30 #297
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151993595
quote:

[..]

Wat praat je over mij Straw :(
pi_151995900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat praat je over mij Straw :(
Shit, ik dacht dat ik hier wel veilig over je kon roddelen.
pi_152000984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:20 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
pi_152001932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik kan wel iemand snel leuk vinden, maar echt verliefde gevoelens. Dat gebeurt nauwelijks/niet.

Ik denk overigens dat verliefdheid ook maar het sterkste gevoel is dat je ooit hebt gehad. Ik werd op mijn 26e pas echt voor het eerst echt verliefd. Nu snap ik dat ik daarvoor dames vooral superleuk vond, maar verliefd dat was ik niet.

Ik spreek weleens mensen die nooit echt fysiek verliefd zijn geweest ( als in sterke fysieke kenmerken van niet kunnen eten, wegdromen, knikkende knieen, niet kunnen ademen), ik denk dat die mijn gevoel nooit hebben gekend. Aan de andere kant ken ik ook vast een nog sterkere gradatie niet.

Ik weet wel dat ik er helemaal gesloopt van ben geweest en dat ik liever niet meer verliefd ben, maar dat zegt misschien meer over de afloop dan over het gevoel zelf. Alhoewel ik ook van het gevoel moeilijk geniet omdat het zo hevig is/was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')