Daar doe je ook niet echt moeite voor, heb ik het idee. Verder hoort dit natuurlijk niet in het datingtopic.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet meer alleen zijn en samen dingen doen en delen, praten steun en toeverlaat zijn. En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Anders lees je het gewoon niet?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders doe je dit gewoon even via DM / PM
Dat dus. Onzekerheden gaan niet weg door een partner, ze worden alleen gecamoufleerd waarbij ze vroeg of laat toch weer naar boven komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die verantwoordelijkheid kun je niet bij een partner leggen.
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus.
Een valkuil is dat je afhankelijk wordt van diegene. Niet echt prettig voor haar. Het is tevens belangrijk je eigen (sociale) leven te hebben, vrienden, familie, studie/werk etc.
Heb je trouwens geen neven of nichten van jouw leeftijd met wie je op stap kunt?
Jammer.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.
Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
niet.hier.niet.nu Txquote:Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jammer.
Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.
Verplaatst.quote:
Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?
Waarom willen jullie eigenlijk een vriendin/vriend?
En waarom is daten daarvoor een goed middel?
Ben er trots opquote:
Ik ontmoet best vaak mensen waar ik een klik mee heb, waar ik graag mee afspreek, zonder dat dat voor mij mogelijk een relatie kan worden. Dat is voor mij met (hetero)mannen niet anders dan met de vrouwen of homomannen die ik ontmoet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 06:41 schreef Nammie het volgende:
Maar iemand ontmoeten, beseffen dat er een klik is en elkaar vervolgens beter leren kennen is toch ook gewoon daten? Je ontkomt niet aan afspraakjes en dus daten als je elkaar interessant vindt, tenzij je op elkaars lip zit of zo. Maar zelfs dan.
Dat gaat wel erg snel dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn ideale geval blijkt dan ineens een van die mensen toch wel heel erg leuk en struikel je een keer per ongeluk op elkaars mond en ga je dan trouwen.
Omdat het leuk is om je leven met iemand te delen en gewoon een wederhelft te hebben. Lastig uit te leggen verder, maar alleen is maar alleen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef The_Odd_One het volgende:
Gaan anderen dan Deezertje ook nog antwoord op mijn vragen geven?
Waarom willen jullie eigenlijk een vriendin/vriend?
En waarom is daten daarvoor een goed middel?
Maar dat zou eigenlijk niet het doel moeten zijn. Natuurlijk is het leuk als mensen je aantrekkelijk vinden, maar op die manier wordt je geluk afhankelijk van je partner en is er de kans dat je die persoon gaat waarderen omdat hij/zij simpelweg voor je gevoel de enige persoon in je leven is die om je geeft en van je houdt, en niet omdat dat nou zo erg wederzijds is.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
En eerlijk gezegd: onzekerheid wegnemen. Dat er dus wel iemand jou leuk vindt om hoe en wie je bent. Ja dat kan je oplossen door vrienden, maar die heb ik niet en zie dat helaas ook niet snel veranderen.
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef Nammie het volgende:
Ohja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in de meeste gevallen dat je wel weet of het wel of geen relatie wordt. Ik bedoel dus die legendarische klik, zeg maar. Dus dat je iemand ontmoet en dat je denkt JJAAAAA, dan ga je uiteindelijk ook afspreken/daten met elkaar. Dat bedoelde ik.
Ah zo, ja dat komt wel eens voor. Maar inderdaad niet zó vaak denk ik. Nouja, het komt wel een keer. En anders maar niet.
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja true, maar als je dan op een date zit met "meh, dit is alwéér niks" dan is de lol er ook snel af
klinkt als een toffe wereld om in te levenquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja oke, maar mijn ideale wereld heb je dat dan niet en leef je nog lang en gelukkig samen.
en niet elke dag uit bed stappen in de hoop dat je die dag eindelijk een relatie gaat vindenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Re het volgende:
misschien moet je daten eens los gaan zien van een relatie krijgen...
Voor wie spreek je nou? Ik vind niet dat het moeite kost om een relatie te krijgen of dat dat bijzonder is. Ik denk de meeste mensen niet, eerlijk gezegd. Maar dé juiste persoon vinden; dat is wel wat moeilijker. En verder: wat is onbewust daten? En onbewust in een relatie?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef Deezertje het volgende:
Maar blijft raar dat wij zoveel moeite hebben om een relatie te krijgen en andere mensen vaak onbewust aan het daten zijn of in een relatie zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |