abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151986715
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:

[..]
Sindsdien heel wat veranderd. Alleen de gemiddelde vrouw niet
Je geeft zelf het antwoord al :)
pi_151986783
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

[..]

Je geeft zelf het antwoord al :)
Ik zeg dat ze niet veranderd zijn. Hoe ze dan zijn zeg ik toch niet? :?

Overigens toch kuthoeren.
pi_151986895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
pi_151987023
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Nammie het volgende:

[..]

Alles oke?

Anderen doen een beetje lullig tegen je, dus misschien voel je je in het nauw gedreven, maar hoe je zelf doet is ook vrij vreemd hoor. Ook hoe je praat over Silenus. En nu deze opmerking over vrouwen. Of ik begrijp het internet niet en dit is 'grappig' bedoeld of zo. :P
Je begrijpt het niet _O-

Ik ook niet _O-

Maar zij helemaal niet _O-
pi_151987132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
pi_151987247
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet bent veranderd, niet wilt veranderen en een irreëel beeld hebt van vrouwen op fok! en van vrouwen in het algemeen. Het valt op dat je vrouwen op fok! op een voetstuk zet, maar ondertussen alle vrouwen kuthoeren noemt. Nee, daar scoor je punten mee. Vrouwen op fok! zijn echt geen perfecte poppetjes, die van vage eclectische muziek houden, transformers sparen en modelbouw interessant vinden. Er zijn genoeg op fok! die van oppervlakkige shit houden waar jij constant op afgeeft. Je gooit je eigen glazen in.
Gast _O-
pi_151987251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind daten (als in, met iemand in contact treden, met eigenlijk de intentie om daar uiteindelijk een relatie mee te krijgen) daar eigenlijk totaal niet voor geschikt. Ik zie veel meer in iemand ontmoeten, die beter leren kennen en je realiseren dat die persoon best leuk is, daar je tong in steken en er mee trouwen veel logischer. Maar ja, als dat niet gebeurt, dan moet een mens iets.

En ik weet niet goed of ik wel een vriend wil. Wanneer ik last heb van zelfmedelijden baal ik er van dat ik die niet heb. Dus als ik dat verder analyseer dan besef ik me ook wel dat dat nou niet echt de ideale basis voor een relatie is. Dat je graag zou willen dat er iemand was om dat pijntje uit je schouder te masseren, of waar je bij weg kunt kruipen wanneer je eens een beetje een onbestemd potje wil huilen....

Soms zou ik willen dat ik de hele fijne dingen die ik meemaak en waar ik me hysterisch gelukkig over voel met iemand zou kunnen delen, aan iemand zou kunnen vertellen in de relatievorm. Maar als ik dan vervolgens weer denk aan dat ik die dingen (waar ik zo blij van word) MET die ander zou moeten doen, vind ik dat weer lastig...

Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat ik wel een relatie wil. Ik weet wel dat ik ergens graag wil dat ik weer iemand tegen zou komen waarmee ik het graag wil. Dat je iemand ontmoet waarbij alle bezwaren wegvallen, met wie alles logisch en vanzelfsprekend voelt en die direct "met mij" is. Alsof ie er nooit niet was zeg maar.

Maar dat is waarschijnlijk utopisch en te sprookjesboek om ooit daadwerkelijk te gaan gebeuren :') dus tot die tijd lees ik hier met een half oog mee, reageer ik af en toe op een oneliner en drink ik nog een wijntje.
Mooi eerlijk antwoord en herkenbaar. Bij mij is hij echt de andere kant op geslagen, van twijfel naar overtuiging dat ik er echt geen zin meer in heb. Ik ben prima alleen en vind het een fijnere gedachte dit te delen met vrienden dan met iemand in een relatie.

Ik vind daten eigenlijk een beetje zoeken in een nog grotere hooiberg. Natuurlijk kun je iemand tegenkomen die helemaal bij je past, maar vraag me ook af of er niet een hoop mensen zijn die gewoon graag willen ( en dan iets herkennen). Je ontmoet wel allerlei soorten mensen uit allerlei hoeken die je normaal niet tegenkomt, maar vaak genoeg heeft dat ook een reden haha.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:15:15 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:25:04 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_151989823
Een goede relatie krijgen is misschien niet makkelijk maar als het je nog nooit gelukt is dan is het misschien toch tijd om kritisch naar jezelf te kijken? (als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent dan)
Maar kritisch blijven naar jezelf kan nooit kwijt, hoe meer jij 'de tofste versie' van jezelf bent hoe sneller iemand dat ook zo zal zien. Denk ik

Ik word best snel verliefd geloof ik, en het is vaak wederzijds. Dat maakt nog niet dat je een fantastische relatie kunt hebben maar je kunt vanuit daar wel proberen die te creëren lijkt me.
Ik snap heus wel dat het niet bij iedereen even vlot loopt, maar ik zie ook niet in waarom zo iets jaren moet duren.
En natuurlijk kun je je kansen vergroten door gewoon veel nieuwe mensen te ontmoeten, zorgen dat je zelf goed in je vel zit, niet meteen moeilijk te doen als ze aangeeft van reizen en sushi te houden, etc.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151989966
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151991788
*gaat heel kritisch naar zichzelf kijken*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151991874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word ook nooit verliefd eigenlijk :@

En dat heb ik wel nodig om het niet allemaal een hoop gedoe te vinden.
Wat is de definitie van verliefd zijn?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:13:26 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151992081
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:15:18 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
Verliefd heeft geen definitie, dat is een gevoel. Er is geen wiskundige formule voor ofzo.
Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
pi_151992208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Silenus het volgende:
1-({(4R,7S,10S,13S,16S,19R)-19-amino-7-(2-amino-2-oxoethyl)-10-(3-amino-3-oxopropyl)-16-(4-hydroxybenzoyl)-13-[(1S)-1-methylpropyl]-6,9,12,15,18-pentaoxo-1,2-dithia-5,8,11,14,17-pentaazacycloicosan-4-yl}carbonyl)-L-prolyl-L-leucylglycinamide
pi_151992572
Het was toch een toverbal? Met meer dan duizend smaken?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_151992686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:05 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Wat is de definitie van verliefd zijn?
Maakt het uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151993117
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis wel fok, incl autisten, he ;)
Overal moet een vaste definitie voor zijn die iedereen op dezelfde manier ervaart :D
Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:01:38 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151993201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:57 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar daarom is het dus ook moeilijk om te begrijpen wat verliefdheid nou eigenlijk is. Heeft iemand die geen verliefdheid heeft gekend, niet het zelfde gevoel als dat iemand die het wel als "verliefdheid" bestempeld? maar het dus anders ervaart.

De vraag die ik stelde zegt ook niet dat er een definitie is, maar als die er is omdat iemand het niet voelt, wat dat dan precies is :-)
Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
pi_151993557
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat de persoon zelf ervaart dat diegene verliefd is? Of dat nu op dezelfde manier is als een ander dat ervaart maakt fan niet uit.
Als iets pijn doet bij mij en ik geef daar een 8 op een schaal van 1 tot 10 aan. Kan dat bij jou een 5 zijn, terwijl we hetzelfde voelen enkel anders bestempelen. Maakt dat de pijn voor mij minder of voor jou meer? Lijkt me niet.

Dusja snap de redenatie achter je vraag dan ook niet echt.
Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:22:30 #297
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_151993595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gefrustreerd, wanhopig, stuurt naaktfoto's.
Wat praat je over mij Straw :(
pi_151995900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat praat je over mij Straw :(
Shit, ik dacht dat ik hier wel veilig over je kon roddelen.
pi_152000984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:20 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet :)

Zij gaf aan dat ze nog nooit verliefdheid heeft gekend. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat ze dat inderdaad nooit heeft gekend, of juist wel, maar meer: hoe weet je wanneer je verliefd bent. Welke definitie hang je daar aanvast.
Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
pi_152001932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zij is ik?

Dat gaf ik allerminst aan. Ik ben verliefd geweest, heb ontzettend veel gehouden van en ben samengeweest met. Heb daarna(ast) ook echt wel vonken gevoeld en interesse gehad.

Alleen wanneer ik de momenten dat ik denk "okthatsinteresting" vergelijk met de frequentie waarin mensen om mij heen dat denken, dan moet ik denk ik concluderen dat het bij mij anders werkt dan bij anderen.

Heel weinig mensen springen uit de massa bij mij. Ik word maar door heel weinig mensen getriggerd om ze beter te willen leren kennen of om meer van ze te weten te komen.

En ik weet dondersgoed dat dat eerder aan mij dan aan de rest van de wereld zal liggen, maar wat doe je er aan? De kunst van een relatie blijft toch iemand vinden die minofmeernaadloos aansluit op jouw imperfecties.
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik kan wel iemand snel leuk vinden, maar echt verliefde gevoelens. Dat gebeurt nauwelijks/niet.

Ik denk overigens dat verliefdheid ook maar het sterkste gevoel is dat je ooit hebt gehad. Ik werd op mijn 26e pas echt voor het eerst echt verliefd. Nu snap ik dat ik daarvoor dames vooral superleuk vond, maar verliefd dat was ik niet.

Ik spreek weleens mensen die nooit echt fysiek verliefd zijn geweest ( als in sterke fysieke kenmerken van niet kunnen eten, wegdromen, knikkende knieen, niet kunnen ademen), ik denk dat die mijn gevoel nooit hebben gekend. Aan de andere kant ken ik ook vast een nog sterkere gradatie niet.

Ik weet wel dat ik er helemaal gesloopt van ben geweest en dat ik liever niet meer verliefd ben, maar dat zegt misschien meer over de afloop dan over het gevoel zelf. Alhoewel ik ook van het gevoel moeilijk geniet omdat het zo hevig is/was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')