abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151798391
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2015 12:50:53 ]
pi_151798435
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport

Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
pi_151798574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:50 schreef The_Odd_One het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport

Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151798592
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
pi_151798630
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151798727
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken :')
Het onderwerp komt gek genoeg niet vaak aan bod. 😉

Ik gaf het vooral als tip om niet teveel aan het woord te zijn. Focus op het maken van rapport met iemand. Ook in stem en wat je verteld.
pi_151798837
Dus
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:07:45 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151798850
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:10:38 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151798911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef Silenus het volgende:
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151798963
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.

8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
pi_151798994
haha jij bent zo'n boefje
pi_151798998
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
En je tong halverwege haar keel a la french kiss. 😈😂
pi_151799018
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:13 schreef Weissman het volgende:
haha jij bent zo'n boefje
Enorm. 😕😑
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:14:17 #14
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151799025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.

8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
Dat was een neukdate.
Niks mis mee. :9
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151799057
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat was een neukdate.
Niks mis mee. :9
Het moest maar. 😬
pi_151804215
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

[..]

je had hem de pijp moeten roken of in ieder geval moeten afschudden
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend :). Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:02:16 #17
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151804248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:

[..]

Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend :). Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
pi_151804408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:

[..]

Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen. :+
pi_151804426
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.
pi_151804479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen. :+
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is ;).
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:14:32 #21
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151804543
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:

[..]

Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is ;).
Hmmm de "je hoort het nog" is veelzeggend.
pi_151804573
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:

[..]

Snap ik. :P O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
pi_151804574
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151804610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
Hoe lang ben jij al single eigenlijk?
pi_151804686
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:

[..]

Snap ik. :P O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen :P. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.

Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:58:58 #26
438527 MissButterflyy
pi_151805594
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.
Je moet het niet groter maken dan het is.
pi_151805691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:

[..]

Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komen :P. Alleen wel jammer ik dacht echt dat het een super date was voor beide en dat hij mij daarom ook nog uitnodigde voor thee of koffie.

Ik stuur in ieder geval niks meer (tenzij hij wat stuurt), al zit ik er wel sterk aan te denken om het wel te doen. We zien het wel.
Hmm ik zou niets meer sturen verder. Gewoon maar verdergaan en je merkt het wel als hij nog interesse heeft.
pi_151805791
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je moet het niet groter maken dan het is.
O. Geen id waar je het over hebt eigenlijk :+
pi_151806808
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:22 schreef joyvke het volgende:

[..]

Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.

Als je je teveel druk gaat maken over factoren die je niet kunt beinvloeden ( in essentie hoe mensen met elkaar omgaan, vooral digitaal) dan vreet dat energie. En het levert je niks op. Volgens je eigen waarden leven en met respect anderen behandelen, maar maak niet de fout om bij alles wederkerigheid te verwachten. Zo'n date is natuurlijk nog helemaal niks, hoe leuk ook. En niet iedereen denkt zoals jij.
pi_151807232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:46 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je wil te graag. Zie een date als een gezellig avondje uit zonder dat er per se een vervolg moet zijn. Het is een vrijblijvende ontmoeting tussen twee mensen. Hell ik had een jaar geleden ( date al ff niet meer) een geweldige date. Klikte aan alle kanten, het werd laat, gezoend, direct kreeg ik smsje dat ze me weer snel wilde zien. Volgende ochtend nog contact gehad dat we een datum zouden zoeken. Nooit meer iets gehoord. En ik vind het prima, ik heb een hele leuke avond gehad en door haar ogen weer een stukje van de wereld gezien.

Als je je teveel druk gaat maken over factoren die je niet kunt beinvloeden ( in essentie hoe mensen met elkaar omgaan, vooral digitaal) dan vreet dat energie. En het levert je niks op. Volgens je eigen waarden leven en met respect anderen behandelen, maar maak niet de fout om bij alles wederkerigheid te verwachten. Zo'n date is natuurlijk nog helemaal niks, hoe leuk ook. En niet iedereen denkt zoals jij.
Misschien wel, maar ik heb echt maar zelden zulke dates waarbij alles voor mij "klopt". Ik ga wel door hoor, ik bedoel het is niet dat ik aan mijn telefoon zit geplakt in de hoop dat ik iets hoor ;). Ja ik denk er wel over na, maar goed zo ben ik. Dat ebt vanzelf wel weer weg.
pi_151818079
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.

Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.

Wel jammer, appte de hele dag door.. maar leuke start zo van t daten weer :)
  zondag 19 april 2015 @ 09:24:02 #32
438527 MissButterflyy
pi_151818348
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
Gisteravond mijn eerste date sinds de breuk gehad. Het was een gezellige avond, maar ik ga er geen vervolg aan breien.

Het is een leuke vrouw, maar ik miste een stukje interesse vanuit haar. Dit had ik ook op de app gemerkt, maar in real life hoopte ik dat dit anders zou zijn.

Fijn dat je toch een gezellige avond hebt gehad en goed dat je er verder positief in staat, ook al was de klik er niet. ^O^
pi_151818362
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:34 schreef dudewhereismycar het volgende:

Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151819255
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen, "maar hoe gaat het nou ECHT met je?"-momentje? Inclusief net iets te hoog geplaatste warme hand op het bovenbeen?
Interesse als in: wie ik ben en wat ik doe. Gewoon een stukje interactie dat ik miste.

Kan vanuit haar een stuk verlegenheid zijn.. Nu netjes afgesloten. Zij gaf aan dat ze t zelfde voelde (geen klik). Dus prima zo, gezellige avond!
  maandag 20 april 2015 @ 18:16:42 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151865896
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.

Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchting :) Ik blijf optimistisch.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151865914
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou, Concertgebouw-meisje is exit. We zouden binnenkort afspreken. Dit duurde wat langer vanwege haar tentamens etc. Ons contact was wel wat anders dan daarvoor. Ergens voelde het gewoon niet echt goed, dus heb om duidelijkheid gevraagd. Wat blijkt? Mevrouw weet al weken dat het niks gaat worden (geen goed gevoel), maar heeft mij hierover niet verteld. Duitse meisje deja vu. Daarnaast verweet ze me een aantal dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ze heeft me echt beledigd.

Nou ja, ook al heb ik er zelf weer om moeten vragen, duidelijkheid is er nu wel. Dat is wel een opluchting :) Ik blijf optimistisch.
:*
  maandag 20 april 2015 @ 18:19:12 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151865971
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:*
O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151866053
quote:

Ze verweet jou dingen? :{
  maandag 20 april 2015 @ 18:22:54 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151866086
quote:

Kutwijf (tevens herkenbaar)
  maandag 20 april 2015 @ 18:23:02 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866090
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ze verweet jou dingen? :{
Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken :')
pi_151866191
Mijn date vandaag is niet doorgegaan, mocht iemand het nog willen weten.
  maandag 20 april 2015 @ 18:29:25 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866248
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
Mijn date vandaag is niet doorgegaan, mocht iemand het nog willen weten.
Ze gleed uit over haar vrouwennat toen ze je zag en ligt met een dubbele beenbreuk in het ziekenhuis?
pi_151866439
Nounou, wat een leuke ontwikkelingen. Hier ook. Ik heb vanavond een date met een jongen, vorige week leren kennen in de trein (jaja), maar heb er geen zin in.
pi_151866467
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:35 schreef Nammie het volgende:
Nounou, wat een leuke ontwikkelingen. Hier ook. Ik heb vanavond een date met een jongen, vorige week leren kennen in de trein (jaja), maar heb er geen zin in.
Dan zeg je het af
  maandag 20 april 2015 @ 18:37:13 #45
438527 MissButterflyy
pi_151866492
quote:

Wat verweet ze je dan?
  maandag 20 april 2015 @ 18:38:00 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866517
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat verweet ze je dan?
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik zou niet mijn best gedaan hebben, geen toenadering gezocht hebben, dat soort bullshit. Als ik iets gedaan heb de laatste weken :')
pi_151866557
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

whehe mooi is dat :')
pi_151866628
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dan zeg je het af
Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
pi_151866633
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 18:41 schreef Nammie het volgende:

[..]

Is lullig. Dus ik zeg gewoon dat ik snel weg moet en dan ga ik na een uurtje gewoon de stad in met vriendinnen. :+
Dat is nog lulliger mijns inziens
  maandag 20 april 2015 @ 18:42:48 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151866668
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 18:39 schreef artelligence het volgende:

[..]

whehe mooi is dat :')
De laatste vier vrouwen waren alle vier niet eerlijk tegen me. Ik trek ze vast aan :')

Ik maak ook fouten hoor. Maar als het gaat om relaties, liefde, daten, ja dan ben ik goudeerlijk. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede communicatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')