abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151765970

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:46:34 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151766014
Cup a Soup is volgens mij ook meer zout met een smaakje :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151766015
Hahaha :P

Mijn buikspieren zitten in een soort permanente staat van verkramptheid deze week trouwens. De trainer had weer wat 'leuke' nieuwe oefeningen aan het repertoire toegevoegd :P
Maar goed, ofwel vandaag, ofwel morgen nog even een kort stukje lopen met 6 versnellingen, en dan zaterdag een snelle 10km proberen te lopen, zin in!
Al moet ik morgen mijn roeier coachen op een wedstrijd, en dan wil ik ook de races van andere bekenden zien waarschijnlijk, wat ook wel weer neerkomt op vele tientallen kms fietsen op mijn vouwfietsje.. meestal een beetje vermoeiend voor de benen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:59:51 #4
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151766260
Tof, succes alvast dan zondag, La_Tramposa!
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:02:16 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151766293
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O ja :+

Ja, want die prijs valt me wel mee. Alleen die bijkomende kosten :X

Vergeet ook niet die oculus rift ding op zijn hoofd. Of zit die er bij?

Goede manier om te bewegen, dat wel :D
Die rift is kuuuuuuuut. Ze hebben dat ding op Mo zijn werk :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_151766316
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die rift is kuuuuuuuut. Ze hebben dat ding op Mo zijn werk :')
Ja?! :o

Kwam ook een nieuwere toch. Met full HD ofzo
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:08:11 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151766418
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja?! :o

Kwam ook een nieuwere toch. Met full HD ofzo
Dunno. :o
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:21:35 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151766745
Ik vind cup a soup wel lekker, maar als anderen het hebben stinkt het wel hoor.
Mja zo is er altijd wat, als je daar al rekening mee moet houden.
De een vind pindakaas stinken, de ander weer je tonijn, zo houd je niks over!
Ik eet gewoon waar ik zin in heb en ze ruiken het maar ff!

Oh ja rijstwafels vinden sommige mensen ook stinken! :')
pi_151766940
Ik ga vanavond bananenbrood bakken voor dit weekend denk ik :o Nog nooit gedaan. Ik wilde dit recept pakken want dat heb ik allemaal in huis:

http://healthyfans.com/bananenbrood/

Nog tips van jullie?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:32:02 #10
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151767018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga vanavond bananenbrood bakken voor dit weekend denk ik :o Nog nooit gedaan. Ik wilde dit recept pakken want dat heb ik allemaal in huis:

Nog tips van jullie?
Volgens mij komt het wel goed als je gewoon het recept volgt :) En de tip die ik wilde geven wordt al gegeven in het artikel: pindakaas! :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:33:19 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151768478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:

Nog tips van jullie?
Tip: niet teveel van verwachten :')
Die pindakaas heeft zo'n ding wel nodig.
Dit recept nog nooit gebruikt maar wel vergelijkbaar.
Die baksels met havermout, whey en bananen; het is het allemaal net niet beetje droog en de buitenkant vaak zo eng glanzend ofzo haha
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:34:42 #12
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_151768508
In de Victoriaanse tijd was er een afslankpil die daadwerkelijk bijzonder goed werkte; het enige nadeel was dat je tegen de tijd dat je op je streefgewicht kwam wel even langs de dokter moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_151768514
Hmm, misschien wat extra ei dan om het minder droog te maken? Of kwark?
pi_151768616
Ik vond dat ding van jelmer best goed te eten, misschien 100% havermout teveel van het goede en er kon wat meer banaan in. Maar je zou daar eens goed mee kunnen experimenteren :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:41:36 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151768665
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef BaardaapAd het volgende:
In de Victoriaanse tijd was er een afslankpil die daadwerkelijk bijzonder goed werkte; het enige nadeel was dat je tegen de tijd dat je op je streefgewicht kwam wel even langs de dokter moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verhalen lees je nog steeds op internet... ik houd het wel bij een goed eetpatroon en sporten :')
pi_151768695
Dus ik heb nu een lunch van 700 kcal. Er moet nog even 200 bij.

Ik heb nu: ham/kaas croissant en 4 volkoren rosbief/komkommer. Iemand ideeen? Simpel te kopen bij AH.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:43:52 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151768723
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus ik heb nu een lunch van 700 kcal. Er moet nog even 200 bij.

Ik heb nu: ham/kaas croissant en 4 volkoren rosbief/komkommer. Iemand ideeen? Simpel te kopen bij AH.
Een lunch van 900kcal :o! Eeeh, heb je al drinken of is dat water?
pi_151768736
Een stuk fruit?
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:44:29 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151768738
Het is denk ik ook maar net wat je verwacht.
Maar zoals ze die dingen altijd laten overkomen in die blogs of op instagram is alsof het net echt een cake ofzo is. Nou daar komt het echt niet bij in de buurt vind ik. Zonder boter en suiker wordt het ook nooit iets wat er op lijkt want dat is wat een cake lekker maakt.

Maar iets van kwark maakt het wel minder droog, een keer zelf 'cakejes' bedacht met o.a. kwark en die waren wel een stuk lekkerder! had toen iets gedaan als: havermout, kwark, honing, noten en een ei ofzo geloof ik.
pi_151768749
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Een lunch van 900kcal :o! Eeeh, heb je al drinken of is dat water?
Drink alleen kcal vrij spul ja :)

Joh. Ik heb tot nu toe vandaag 140 kcal gehad :') Heb dan lunch van 900 kcal, T van 250, D van 600, en vanavond nog 110 over :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151768761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Een stuk fruit?
Ja! Goed idee :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151768771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:44 schreef gcjoel het volgende:
Maar zoals ze die dingen altijd laten overkomen in die blogs of op instagram is alsof het net echt een cake ofzo is. Nou daar komt het echt niet bij in de buurt vind ik. Zonder boter en suiker wordt het ook nooit iets wat er op lijkt want dat is wat een cake lekker maakt.

Maar iets van kwark maakt het wel minder droog, een keer zelf 'cakejes' bedacht met o.a. kwark en die waren wel een stuk lekkerder! had toen iets gedaan als: havermout, kwark, honing, noten en een ei ofzo geloof ik.
Klopt. Het zit meer tegen een brood aan :Y

Maar het kan wel lekker zijn :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151768782
Als ontbijt of tussendoortje prima toch? Dan eet ik normaal ook geen cake met suiker :P
pi_151768789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ontbijt of tussendoortje prima toch? Dan eet ik normaal ook geen cake met suiker :P
Zeker. Ik wil hem van het weekend ook weer even maken. Vulling is ook anders dan een stukje cake :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:47:07 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151768802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee inderdaad dan is het best prima, maar het heeft vind ik wel echt beleg nodig zeg maar.
Zo los een plakje vind ik echt niet lekker.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:48:31 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151768844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:44 schreef gcjoel het volgende:

Dat vind ik zelf eigenlijk helemaal niet zo erg :) Echt zo zoet als cake is het inderdaad niet, maar ik vind het wel heel lekker of misschien wel lekkerder dan cake vaak. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat het 'beter' voelt om zo'n plak in mijn mond te steken, dan echt een stuk cake. Ik vind die bananenbrood/cake/muffins wel echt een traktatie. :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:50:07 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151768886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:48 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf eigenlijk helemaal niet zo erg :) Echt zo zoet als cake is het inderdaad niet, maar ik vind het wel heel lekker of misschien wel lekkerder dan cake vaak. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat het 'beter' voelt om zo'n plak in mijn mond te steken, dan echt een stuk cake. Ik vind die bananenbrood/cake/muffins wel echt een traktatie. :)
Nja dan ben ik gewoon anders dan jullie allemaal :D
Het stomme is dat die cake dingen vaak niet eens minder calorieën bevatten, er wordt zoveel ingestopt om het 'gezond' lekker te maken dat die alsnog flink oplopen.
En ik ben dan meer van het, geef mij dan maar het echte werk voor die calorieën :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:03:38 #28
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151769213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nja dan ben ik gewoon anders dan jullie allemaal :D
Het stomme is dat die cake dingen vaak niet eens minder calorieën bevatten, er wordt zoveel ingestopt om het 'gezond' lekker te maken dat die alsnog flink oplopen.
En ik ben dan meer van het, geef mij dan maar het echte werk voor die calorieën :P
Dat snap ik :D Daar heb je ook groot gelijk in. Ik merk zelf echter wel dat het voor mij heel erg helpt om 'echte' cake en koek zo veel mogelijk te beperken. Ik heb het idee dat mijn energiepijl daardoor veel stabieler is en ik heb de cravings naar zoetigheid ook echt een stuk minder. Het voelt rustiger? :') Neemt niet weg dat ik alsnog zo'n eenmaal per week echt genuine koek/taart/lekkers neem :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:12:42 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151769435
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dat snap ik :D Daar heb je ook groot gelijk in. Ik merk zelf echter wel dat het voor mij heel erg helpt om 'echte' cake en koek zo veel mogelijk te beperken. Ik heb het idee dat mijn energiepijl daardoor veel stabieler is en ik heb de cravings naar zoetigheid ook echt een stuk minder. Het voelt rustiger? :') Neemt niet weg dat ik alsnog zo'n eenmaal per week echt genuine koek/taart/lekkers neem :P
Ik heb dus ook liever 1x per week echte, rest van de week eet ik dan liever echt voedsel voor die calorieën. (behalve mijn dagelijkse koekje!! haha)
pi_151769525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb dus ook liever 1x per week echte, rest van de week eet ik dan liever echt voedsel voor die calorieën. (behalve mijn dagelijkse koekje!! haha)
Misschien moet je het niet als vervanging van je 'echte cake' zien, maar als vervanging van bijv. ontbijtkoek, havermout, rijstwafels, een banaan, liga evergreen of zoiets wat je normaal als ontbijt of T neemt.. :o
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:19:39 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151769609
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien moet je het niet als vervanging van je 'echte cake' zien, maar als vervanging van bijv. ontbijtkoek, havermout, rijstwafels, een banaan, liga evergreen of zoiets wat je normaal als ontbijt of T neemt.. :o
Ja dat is het inderdaad ook meer. Maar dan heb ik liever havermout of rijstwafels enzo want dat vult dan een stuk beter (voor mij) en vind ik ook lekkerder.
pi_151769631
Lunchtijd OM NOM NOM. Honger :9

897 kcal :7
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:25:14 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151769761
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Lunchtijd OM NOM NOM. Honger :9

897 kcal :7
3kcal tekort :N crashdieet zeg ik je! :P
pi_151769784
Mijn lijstje vandaag:

O: 300g kwark met gedroogd fruit, havermout en lijnzaad, en wat walnoten en dadels. 1 glas bietensap
T: 1 meergranencroissant en 2 paaseitjes (lagen bij de bakker :@ )
L: grapefruit, 4 boterhammen met grillham (maar misschien eet ik ze niet allemaal op)
T: banaan, rijstwafel met smeerkaas
D: waarschijnlijk laatste restje quinoa/bulgur salade.
pi_151769803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

3kcal tekort :N crashdieet zeg ik je! :P
_O-

Ik ben niet gemaakt voor crashen in ieder geval. Bak honger :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151769810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje vandaag:

O: 300g kwark met gedroogd fruit, havermout en lijnzaad, en wat walnoten en dadels. 1 glas bietensap
L: grapefruit, 4 boterhammen met grillham (maar misschien eet ik ze niet allemaal op)
Dat ontbijt lijkt wel lekker :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151769838
Mijn lijstje dus:
O: 1 volkoren, kaas;
L: 4 volkoren rosbief/komkommer, ah ham/kaas croissant, 2 mandarijnen, optimel drink 500ml;
T: magere kwark/optimel yoghurt;
D: 600 kcal iets;
T: Fruit
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151769901
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat ontbijt lijkt wel lekker :9
Is het ook! Favourite meal of the day :9~
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:30:06 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151769906
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje vandaag:

Grapefruit! O+
pi_151770199
Ik ben vol :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:49:22 #41
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151770409
Lijstje!

O: Pannenkoeken van 1 banaan, 15g speltmeel, 1 ei, 1 eiwit (en ik liet het bakje vallen, waardoor het 2 pannenkoeken werden in plaats van 3 :') )
T: Hulksoep :P recept: http://www.fitgirlcode.com/healthy/green-hulk-spinach-soup/
L: 2 paprika's gevuld met een mengsel van 1 rode ui, 30g rode linzen, 150g worteltjes, knoflook, kruiden, 30g 30+ kaas
T: Smoothie van banaan, rood fruit, kwark
D: Probably shoarma met pita en sla
T: Eiwitreep :9

S: Niks :'(
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:51:59 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151770473
Ik wil ook pannenkoeken ;(
pi_151770575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:51 schreef Maraca het volgende:
Ik wil ook pannenkoeken ;(
Maak dan :Y

Zoveel kcal hoeft er niet in te zitten :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:58:40 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151770669
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maak dan :Y

Zoveel kcal hoeft er niet in te zitten :)
Zou het kunnen met speltbroodmix? :o
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:00:33 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151770731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

echte of die banaan dingen?
Want die banaan pannekoekjes kunnen zelfs zonder meel

Zit er in die broodmix gist? dan is het denk ik minder lekker als pannekoek
Heb je geen havermout? Dat kan eventueel ook dienen als meel, gewoon ff blenderen tot het fijn is.
pi_151770765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen idee, maar havermout kan gewoon :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:03:50 #47
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151770815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

echte of die banaan dingen?
Want die banaan pannekoekjes kunnen zelfs zonder meel

Zit er in die broodmix gist? dan is het denk ik minder lekker als pannekoek
Heb je geen havermout? Dat kan eventueel ook dienen als meel, gewoon ff blenderen tot het fijn is.
Eeeh, banaan dingen denk ik dan maar :P Heb nog 2 bananen in huis. En heb havermout, dat is een goeie! In de broodmix staat apart vermeld dat je er gist in moet doen om brood te bakken, dus denk niet dat het er al in zit :)
pi_151770863
Havermout 60 g, 2 eieren, wat banaan, wat water, wat kaneel. Klaar :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:06:14 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151770899
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Havermout 60 g, 2 eieren, wat banaan, wat water, wat kaneel. Klaar :)
Zo even wat bakken :9
pi_151770910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zo even wat bakken :9
:9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:23 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151770949
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:06 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En is het nu 2 eieren of 1 ei en 1 eiwit? :+ :P
pi_151771021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

En is het nu 2 eieren of 1 ei en 1 eiwit? :+ :P
_O-

2 eieren. Ik had dat ene eiwit er bij gegooid omdat ik meer havermout had toen :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:09:23 #53
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151771024
Ligt aan wat je wilt? 2 eitjes is prima, of 1 ei, of 2 eiwitten. Ligt net aan hoe veel kcal en hoe veel pannenkoek je wilt :P
pi_151771039
Maar ei geeft ook binding, volgens mij blijven ze dan wat beter heel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:11:13 #55
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151771077
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar ei geeft ook binding, volgens mij blijven ze dan wat beter heel.
Correct :) Met 60g havermout is 2 eitjes denk ik wel beter.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:21:03 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151771370
Nou, het staat op :Y)
pi_151771429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:21 schreef Maraca het volgende:
Nou, het staat op :Y)

Pics van het resultaat :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:29:57 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151771606
Holy shit ik ben gesloopt. Maar wel heerlijk door de fysio gemasseerd.
pi_151771633
Nice.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151771669
Ik twijfel. Meer eten of zo laten.

Volgens TDEE met 1-3 keer sporten per week is mijn verbruik 3000 kcal per dag. Ik eet 2000 kcal per dag, maar zatersdag iets meer en zondags iets minder.

Gemiddeld afgelopen 60 dagen 120 gr per dag afgevallen, dat vind ik op zich niet zo raar. Maar ik hou wel van snelheid :P

Advies?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:32:16 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151771680
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Pics van het resultaat :Y
Zal hem zo uploaden.. maar eerst even eten :9
pi_151771686
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal hem zo uploaden.. maar eerst even eten :9
Eet smakelijk :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:32:53 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151771709
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Eet smakelijk :Y
Vond het blenderen van de havermout wel grappig.. mini tornado _O-
pi_151771731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vond het blenderen van de havermout wel grappig.. mini tornado _O-
:D Klopt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:51:35 #65
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151772391
Nom :9 Pannenkoeken waren lekker, dus geslaagde lunch. Alleen denk ik wel dat ik de volgende keer wat meer banaan en kaneel erin ga doen :Y (Nu 1 banaan en 1,5 eetlepel kaneel). En misschien ook nog rozijnen, voor een beetje smaakvariatie :9
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:56:18 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151772578
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef CrunchySelf het volgende:

Volgens TDEE met 1-3 keer sporten per week is mijn verbruik 3000 kcal per dag. Ik eet 2000 kcal per dag, maar zatersdag iets meer en zondags iets minder.

Gemiddeld afgelopen 60 dagen 120 gr per dag afgevallen, dat vind ik op zich niet zo raar. Maar ik hou wel van snelheid :P

Advies?
Das toch een nette snelheid? Die berekeningen kloppen ook niet precies dus ik zou het lekker zo laten. Als je dan eens een dagje zoals gister hebt dat je meer op hebt kan dat ook prima.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:56:58 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151772609
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:51 schreef Maraca het volgende:
Nom :9 Pannenkoeken waren lekker, dus geslaagde lunch. Alleen denk ik wel dat ik de volgende keer wat meer banaan en kaneel erin ga doen :Y (Nu 1 banaan en 1,5 eetlepel kaneel). En misschien ook nog rozijnen, voor een beetje smaakvariatie :9
ik maakte ze altijd zonder meel/havermout.
Dan zijn ze heel zoet, goede rijpe banaan en 1 ei en wat kaneel
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:01:07 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151772754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ik maakte ze altijd zonder meel/havermout.
Dan zijn ze heel zoet, goede rijpe banaan en 1 ei en wat kaneel
Vult het dan wel? :o Dan lijkt het me meer een tussendoortje dan een ontbijt/lunch
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:01:56 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151772779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vult het dan wel? :o Dan lijkt het me meer een tussendoortje dan een ontbijt/lunch
ja ik deed er vaak nog Griekse yoghurt en honing over dan.
Maar je kunt hem natuurlijk ook verdubbelen
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:04:54 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151772871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

ja ik deed er vaak nog Griekse yoghurt en honing over dan.
Maar je kunt hem natuurlijk ook verdubbelen
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:07:33 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151772969
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:31 schreef CrunchySelf het volgende:

Advies?
geef es link waar je die tdee berekend
pi_151773012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Das toch een nette snelheid? Die berekeningen kloppen ook niet precies dus ik zou het lekker zo laten. Als je dan eens een dagje zoals gister hebt dat je meer op hebt kan dat ook prima.
Ja das dan wel weer waar, want dan worden zulke dingen belangrijker om in de hand te houden :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151773034
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:15:16 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151773283
2400 kcal om op gewicht te blijven, ja, dat klopt niet _O-
pi_151773345
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Qwea het volgende:
Dan doe je iets niet goed met activiteitenfactor of niet?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:18:26 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151773397
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:16 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan doe je iets niet goed met activiteitenfactor of niet?
Ik vind het sowieso matige criteria :? 3-5x per week (even als voorbeeld) zegt toch helemaal niks eigenlijk?
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:19:13 #77
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151773418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Qwea het volgende:
Mijne klopt wel redelijk, 2400 om op gewicht te blijven en 1880 om af te vallen.
Nou daar kom ik aardig in de buurt beide!

Mja die calculators zijn gewoon heel algemeen, als ik hem invul voor mijn vriend klopt het ook niet. Die moet net als Qwea enorm eten om aan te komen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:22:21 #78
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151773534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijne klopt wel redelijk, 2400 om op gewicht te blijven en 1880 om af te vallen.
Nou daar kom ik aardig in de buurt beide!

Mja die calculators zijn gewoon heel algemeen, als ik hem invul voor mijn vriend klopt het ook niet. Die moet net als Qwea enorm eten om aan te komen.
Een kapotte klok heeft ook 2x per dag de juiste tijd :+
pi_151773539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso matige criteria :? 3-5x per week (even als voorbeeld) zegt toch helemaal niks eigenlijk?
Zijn ook matige criteria, maar je gebruikt ze ook als uitgangspunt en past het daarna aan op je eigen lichaam. Elk lichaam is anders, toch zit er een theoretische benadering achter :)

Daarom keek ik ook naar wat ik afviel per dag gemiddeld, want uiteindelijk zegt dit getal het meest. Eigenlijk moet je dan ook nog naar vet % kijken ivm spiergroei/vermindering.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151773553
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Een kapotte klok heeft ook 2x per dag de juiste tijd :+
Die is gaaf :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151773558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mja klopt en wanneer is iets zwaar sporten en wanneer matig.. Wat ik matig vind, is voor een beginnende sporter waarschijnlijk zwaar maar dat betekent niet dat die 2x zoveel kcal verbruikt.
De calculator zegt voor mij 2250 kcal om op gewicht te blijven, ik denk dat dat wel ongeveer klopt, misschien is het 2350-2400 maar met 2000-2100 kcal per dag en soms nog iets extra in het weekend val ik iig langzaam af.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:25:29 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151773636
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja klopt en wanneer is iets zwaar sporten en wanneer matig.. Wat ik matig vind, is voor een beginnende sporter waarschijnlijk zwaar maar dat betekent niet dat die 2x zoveel kcal verbruikt.
De calculator zegt voor mij 2250 kcal om op gewicht te blijven, ik denk dat dat wel ongeveer klopt, misschien is het 2350-2400 maar met 2000-2100 kcal per dag en soms nog iets extra in het weekend val ik iig langzaam af.
Dit is toch ook hoe het werkt, uit deze rekensom komt een richtlijn. Van daaruit kun je zelf ondervinden wat voor jou werkt.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:46 #83
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_151773684
misschien een rare vraag maar hoe groot zijn jullie allemaal? want met sporten op 2300 en 2400. plus jullie sporten volgens mij allemaal mijnimaal 3keer in de week :o
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:54 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151773690
Ik ga na de zomer wel eens precies uitproberen hoe en wat
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:27:17 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151773703
Want volgens een ander heb ik 2800 nodig om op gewicht te blijven
pi_151773708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:26 schreef Ryuuzen het volgende:
misschien een rare vraag maar hoe groot zijn jullie allemaal? want met sporten op 2300 en 2400. plus jullie sporten volgens mij allemaal mijnimaal 3keer in de week :o
187 cm met sporten 1-3 keer = 3000 kcal onderhoud.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151773811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:26 schreef Ryuuzen het volgende:
Jij bent een man he :o

Ik ben een vrouw van 1.75 en 64 kg. Volgens mij zou ik zonder sporten 1800 kcal mogen eten ofzo. :'( Daarom maar lekker veel sporten!
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:33:19 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151773844
http://iifym.com/tdee-calculator/

Hahahahaha 5x pw sporten 2300kcal :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:33:31 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151773847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw van 1.75 en 64 kg. Volgens mij zou ik zonder sporten 1800 kcal mogen eten ofzo. :'( Daarom maar lekker veel sporten!
Als ik niet zo sporten en ik wil wel afvallen mag ik 1100 kcal eten volgens dat ding :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:34:19 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151773861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als ik niet zo sporten en ik wil wel afvallen mag ik 1100 kcal eten volgens dat ding :')
_O-
pi_151773872
De fock :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151773873
Nouja gelukkig hebben we allemaal ook een beetje gezond verstand ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:34:59 #93
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_151773879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

is dat verschil dan echt zo groot? Ik ben 2.03 maar ik had niet verwacht dat ik zoveel meer kcal nodig heb als jullie
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:36:29 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151773924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja gelukkig hebben we allemaal ook een beetje gezond verstand ;)
Gelukkig wel ja :D
pi_151773928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:34 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

is dat verschil dan echt zo groot? Ik ben 2.03 maar ik had niet verwacht dat ik zoveel meer kcal nodig heb als jullie
Nou, ik ken veel roeiers van 2 meter en die vreten de hele dag door dus het verbaast mij eigenlijk niet :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:37:45 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151773955
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, ik ken veel roeiers van 2 meter en die vreten de hele dag door dus het verbaast mij eigenlijk niet :P
Zoals 3kg bulgur? :+
pi_151773996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zoals 3kg bulgur? :+
Dat is op als je 2 keer met je ogen knippert ;) (het gewicht van dat eten kwam vooral van de groenten en kikkererwten hoor, maar toch ;) )
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:40:51 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151774038
ik ben 1.80 en met 3x per week sporten dus 2400 om op gewicht te blijven
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:42:04 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151774074
http://www.the-bootclub.com/energieverbruik-berekenen.html

Handmatig met 1.9 factor zit ik op 2850
pi_151774218
Ik wil wel proberen iets lager te zitten, want ik vind dat ik wel erg langzaam afval, zeker met af en toe uit eten, wat lekkers in het weekend of dat soort dingen erbij. Maar ik merk dat het wel een erg dunne lijn is, als ik minder ga eten herstel ik ook minder van mijn trainingen. Het beste zou natuurlijk zijn om in het weekend net zo streng te eten als doordeweeks maar dat heb ik er niet voor over, gezellig mee eten met vrienden of familie is me ook wat waard. Gelukkig komt er nu wel een wat rustigere periode aan qua feestjes en etentjes en zo.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:48:03 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151774220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:42 schreef Qwea het volgende:
http://www.the-bootclub.com/energieverbruik-berekenen.html

Handmatig met 1.9 factor zit ik op 2850
Oh dit is wel een handige :o

quote:
En voor de smokkelaars..de tijd begint pas te lopen als je echt begint met sporten..het gaat om netto sporttijd dus.
;(
pi_151774244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh dit is wel een handige :o

[..]

;(
Ik vraag me dat wel eens af.. als ik klaar ben met trainen blijft mijn hartslag nog wel een paar minuten hoger dan normaal, als ik niks meer doe :P Verbrand je dan in die minuten ook meer?
pi_151774281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vraag me dat wel eens af.. als ik klaar ben met trainen blijft mijn hartslag nog wel een paar minuten hoger dan normaal, als ik niks meer doe :P Verbrand je dan in die minuten ook meer?
Maar een verhoogde hartslag is toch meer het gevolg van inspanning. In de zin van, meer bloed door het lichaam nodig voor zuurstof en voedingstoffen. De spieren kun dan toch al wel klaar zijn, maar dat het hart nog even doorgaat vanwege vertraagde reactie.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151774288
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:50 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar een verhoogde hartslag is toch meer het gevolg van inspanning. In de zin van, meer bloed door het lichaam nodig voor zuurstof en voedingstoffen. De spieren kun dan toch al wel klaar zijn, maar dat het hart nog even doorgaat vanwege vertraagde reactie.
Klopt, maar dat is geen antwoord op de vraag?
pi_151774297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is geen antwoord op de vraag?
Nee.

Mijn antwoord: ik denk het niet :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:48 #106
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151774335
Mijn antwoord: ik denk het wel, wat naverbranding lijkt me niet onwaarschijnlijk.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:55 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151774337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja de eerste paar minuten is ie nog aan het stijgen toch, dus denk ook dat het elkaar een beetje opheft zeg maar
pi_151774408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mja de eerste paar minuten is ie nog aan het stijgen toch, dus denk ook dat het elkaar een beetje opheft zeg maar
Maar die minuten tel je meestal mee in je work-out tijd en de minuten ná je workout meestal niet, tenzij je een uitgebreide cooling down doet (wat we natuurlijk allemaal zouden móeten doen) :P

En volgens deze tabel verbruikt je hart het meeste van alle organen (per kg), dus misschien is puur het hogere ritme al genoeg om energie te verbranden :P Zou je ook meer kcal verbranden als je een spannende film kijkt dan een romantische? Allemaal vragen die alleen over hele kleine hoeveelheden gaan natuurlijk, maar wel interessant :P

Organ or Tissue
Metabolic Rate (kcal/kg/day)
Metabolic Rate (kcal/lb/day) % Overall REE Weight in Kg Weight in Lb %Body Weight
Adipose 4.5 2.0 4 15 33 21.4%
Muscle 13 5.9 22 28.2 61.6 40
Other 12 5.4 16 23.2 51 33.1
Liver 200 90.9 21 1.8 3.96 2.6
Brain 240 109 22 1.4 3.08 2.0
Heart 400 181 9 0.3 0.66 0.5
Kidneys 400 181 8 0.3 0.66 0.5
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:56:37 #109
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151774437
Bij mij klopt 'ie ook wel redelijk. Ik ben 1.71m en 66 kg momenteel. Consumeer momenteel 1800-2000 kcal per dag en daar val ik slow 'n steady mee af. :) Al denk ik ook dat ik straks wel even een tandje bij ga zetten met sporten om mijn lichaam die trap richting de 64 te geven. Dat blijft nu een tijdje uit en ik wil net ietsje strakker zijn deze zomer. HIIT en legdays, here I come! :P
pi_151774450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar die minuten tel je meestal mee in je work-out tijd en de minuten ná je workout meestal niet, tenzij je een uitgebreide cooling down doet (wat we natuurlijk allemaal zouden móeten doen) :P

En volgens deze tabel verbruikt je hart het meeste van alle organen, dus misschien is puur het hogere ritme al genoeg om energie te verbranden :P Zou je ook meer kcal verbranden als je een spannende film kijkt dan een romantische? Allemaal vragen die alleen over hele kleine hoeveelheden gaan natuurlijk, maar wel interessant :P

Organ or Tissue
Metabolic Rate (kcal/lb/day) % Overall REE Weight in Kg Weight in Lb %Body Weight
Ik wist niet dat je letterlijk het hart bedoelde :@ Hoe sneller het hart pompt, hoe meer het verbrandt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:58:54 #111
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151774505
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En volgens deze tabel verbruikt je hart het meeste van alle organen (per kg), dus misschien is puur het hogere ritme al genoeg om energie te verbranden :P Zou je ook meer kcal verbranden als je een spannende film kijkt dan een romantische? Allemaal vragen die alleen over hele kleine hoeveelheden gaan natuurlijk, maar wel interessant :P

Organ or Tissue
Dus volgende keer als je een enge film kijkt:
Ik ben gewoon toegewijd aan het afvallen! :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:59:38 #112
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151774516
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dus volgende keer als je een enge film kijkt:
Ik ben gewoon toegewijd aan het afvallen! :')
*)
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:02:43 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151774579
Maar zou huilen niet meer verbanden? Dan kijk ik liever een jankfilm!

Of lachen, buikspieren trainen FTW
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:05:16 #114
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151774640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:56 schreef Artoo het volgende:
Bij mij klopt 'ie ook wel redelijk. Ik ben 1.71m en 66 kg momenteel. Consumeer momenteel 1800-2000 kcal per dag en daar val ik slow 'n steady mee af. :) Al denk ik ook dat ik straks wel even een tandje bij ga zetten met sporten om mijn lichaam die trap richting de 64 te geven. Dat blijft nu een tijdje uit en ik wil net ietsje strakker zijn deze zomer. HIIT en legdays, here I come! :P
Grappig. Wij zijn even groot, alleen ben zo'n 2kg lichter :P Hanteer ook zo'n 1900kcal per dag om af te vallen :Y
pi_151775216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:02 schreef gcjoel het volgende:
Maar zou huilen niet meer verbanden? Dan kijk ik liever een jankfilm!

Of lachen, buikspieren trainen FTW
Maar gaat je hartslag daar ook van omhoog? Nog nooit mijn hartslagband om gehad tijdens een huilbui. Anyway, wat een dichtgetikt zooitje zijn we ook weer hier :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:30:19 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151775249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar gaat je hartslag daar ook van omhoog? Nog nooit mijn hartslagband om gehad tijdens een huilbui. Anyway, wat een dichtgetikt zooitje zijn we ook weer hier :P
Haha nee geen idee!
Ik kijk films vooral ter ontspanning.
Meestal gewoon actie films, en soms een jankfilm :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:33:02 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151775329
> Heb je gisteren nog gesport?
< Ja, heb een film gekeken
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:39:17 #118
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151775502
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:05 schreef Maraca het volgende:

[..]

Grappig. Wij zijn even groot, alleen ben zo'n 2kg lichter :P Hanteer ook zo'n 1900kcal per dag om af te vallen :Y
Ah, leuke informatie! Geinig dat het bij jou ook zo werkt :)
pi_151775539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:33 schreef Maraca het volgende:
> Heb je gisteren nog gesport?
< Ja, heb een film gekeken
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:02:08 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151776104
Crystal clear cranberry vlierbloesem zonder bubbels _O_ net 3 ltr weggetikt
pi_151776154
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
Crystal clear cranberry vlierbloesem zonder bubbels _O_ net 3 ltr weggetikt
Denk om de kankerstoffen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:01:25 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151777562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:39 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ah, leuke informatie! Geinig dat het bij jou ook zo werkt :)
:Y ik kom trouwens ook van 66kg en merk al een enorm verschil met die 2kg :) ben nog niet waar ik wil zijn, maar zit al wel veel lekkerder in m'n vel :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:15:30 #123
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151777894
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y ik kom trouwens ook van 66kg en merk al een enorm verschil met die 2kg :) ben nog niet waar ik wil zijn, maar zit al wel veel lekkerder in m'n vel :P
Nice! :) Ik woog in september/oktober 72 kg, dus ik vind dit ook echt een flink verschil :) Het mag echter allemaal nog net wat strakker vind ik, dus daarom wil ik in ieder geval richting die 64 (en vooral onder de 65 :P).
Ik merk wel dat ik nu beter in vorm ben dan toen ik 2 jaar geleden dit gewicht had. Toen liep ik alleen maar hard, nu doe ik er ook best wat krachttraining bij. Dat maakt echt verschil!
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:16:40 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151777928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:15 schreef Artoo het volgende:

[..]

Nice! :) Ik woog in september/oktober 72 kg, dus ik vind dit ook echt een flink verschil :) Het mag echter allemaal nog net wat strakker vind ik, dus daarom wil ik in ieder geval richting die 64 (en vooral onder de 65 :P).
Ik merk wel dat ik nu beter in vorm ben dan toen ik 2 jaar geleden dit gewicht had. Toen liep ik alleen maar hard, nu doe ik er ook best wat krachttraining bij. Dat maakt echt verschil!
Dat strakker willen zijn heb ik ook! Zo van.. je bent niet dik, maar echt bikiproof is het ook weer niet :P Ik heb juist dat ik van 59 kom :')

edit: even wat handiger formuleren: ik woog altijd 56-59.. toen ging ik werken en ging ik richting de 70.. toen weer 'stabiel' op 66/67 en nu is het doel om rond de 60-62 te gaan zitten.
pi_151778149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:15 schreef Artoo het volgende:

[..]

Wat voor verschil zie je precies? Alles minder slapjes?
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:24:56 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151778151
Ik heb onstilbare honger :o Ik heb al 4 broodjes gehad. Waarvan 2 pasta en 2 hagelslag en nog asociaal veel honger :X
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:25:18 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151778161
En ik ben kei zielig want ik wilde steak eten maar vriendlief niet.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:25:45 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778171
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Qwea het volgende:
En ik ben kei zielig want ik wilde steak eten maar vriendlief niet.
Wie zegt er nou nee tegen steak?
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:26:28 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151778193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wie zegt er nou nee tegen steak?
Ja, mijn vent. Want die haat uit eten.
pi_151778218
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beloof seks na afloop :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:27:33 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778219
quote:

[..]

Huge missed steak :N
pi_151778237
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onstilbare honger :o Ik heb al 4 broodjes gehad. Waarvan 2 pasta en 2 hagelslag en nog asociaal veel honger :X
Ik heb dat heel soms ook. Vooral als ik gewoon op een dag thuis zit en niks te doen heb.. Heel raar. Als ik druk bezig ben dan heb ik het nooit.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:19 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778239
Nu heb ik zin in steak
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:36 #134
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778247
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ik heb dat heel soms ook. Vooral als ik gewoon op een dag thuis zit en niks te doen heb.. Heel raar. Als ik druk bezig ben dan heb ik het nooit.
Eten uit verveling?
pi_151778253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

pi_151778286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Eten uit verveling?
Het voelt dan echt alsof ik honger heb. Maar kan idd uit verveling zijn, weet niet echt..
pi_151778288
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Maraca het volgende:
Nu heb ik zin in steak
pi_151778292
:')
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:32:59 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_151778341
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:43:34 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778594
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_151778597
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
Ik kwam hem per toeval tegen. :D
pi_151779122
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:17:54 #143
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151779296
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:24 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Wat voor verschil zie je precies? Alles minder slapjes?
Vooral minder blubber :') Mijn kaaklijn is veel duidelijker, meer taille, slankere benen, slankere alles eigenlijk. Mijn buik heeft minder blubjes en zo. Het is nu allemaal wat platter. :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:18:24 #144
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151779310
quote:

[..]

Damn, zo een heb ik ook. TERGEND.
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:20:13 #145
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151779361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat strakker willen zijn heb ik ook! Zo van.. je bent niet dik, maar echt bikiproof is het ook weer niet :P Ik heb juist dat ik van 59 kom :')

edit: even wat handiger formuleren: ik woog altijd 56-59.. toen ging ik werken en ging ik richting de 70.. toen weer 'stabiel' op 66/67 en nu is het doel om rond de 60-62 te gaan zitten.
Alright, mooi plan dan :) Dan ben je behoorlijk slank geweest, no? 66 vind ik bij 'onze' lengte ook al best een mooi gewicht. Maar met al dat gesport vind ik ietsje getraind er uit zien ook wel tof :')
Ben zelf nooit licht geweest, altijd wat in het hogere, wel gezonde segment van de BMI zeg maar. Ik ben nu ook slanker dan toen ik 17/18 was. Gek eigenlijk.
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:34:35 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151779714
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

2000kcal extra genomen. Nu zit ik keivol
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:34:53 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151779720
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:35:48 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151779748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:18 schreef Artoo het volgende:

[..]

Damn, zo een heb ik ook. TERGEND.
Ja, echt. :{
pi_151779856
HONGER
pi_151780088
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

2000kcal extra genomen. Nu zit ik keivol
je hebt 2000 calorieen erbij gegeten? :o of begrijp ik het verkeerd?
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:49:39 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151780108
Ik moest boodschappen doen na het werk dus mega honger!
Hebben ze ook nog eens de helft niet in mijn kleine kut supermarkt! :(
Mja tijdens het uitpakken meteen eten opgezet en nu is het al op :9
pi_151780274
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
HONGER
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780298
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ETEN OVER 5 MINUTEN
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:57:23 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151780355
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:48 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

je hebt 2000 calorieen erbij gegeten? :o of begrijp ik het verkeerd?
Klopt :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:57:39 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151780363
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ETEN OVER 5 MINUTEN
DUURT LAAAAAANG :P
pi_151780365
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ETEN OVER 5 MINUTEN
WOOOOHHOOOO
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780378
Ik zit echt tering vol. unglaublich
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780391
3 MINUTEN
pi_151780423
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:58 schreef Lonaa het volgende:
3 MINUTEN
Oke. Als je honger hebt voelt dat vast langer.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780424
2 MINUTEN
pi_151780431
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt :)
hoe dat zo snel en hoeveel eet jij op een dag? Dat is mijn dagtotaal niet eens.. :D
pi_151780447
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Oke. Als je honger hebt voelt dat vast langer.
Vriend had gezegd dat ie voor 7 uur wel thuis zou zijn. Ik zei, prima, we eten om 7 uur.

DAT IS OVER 1 MINUUT.

En hij is er nog niet. :')
pi_151780455
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vriend had gezegd dat ie voor 7 uur wel thuis zou zijn. Ik zei, prima, we eten om 7 uur.

DAT IS OVER 1 MINUUT.

En hij is er nog niet. :')
18 sec volgens timer fok
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780469
OKE ETEN DOEI
pi_151780474
Das nu volgens klok pc.

Eet smakelijk :D *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780553
Thanks. Inmiddels opgeschept. Nog steeds geen vriendje.
pi_151780584
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. Inmiddels opgeschept. Nog steeds geen vriendje.
Jammer voor hem, jij hebt food :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151780605
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Jammer voor hem, jij hebt food :D
Precies :D :D
pi_151780625
Ik heb m een foto van mn eten gestuurd :7
pi_151780637
_O- :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:17:46 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151781037
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

hoe dat zo snel en hoeveel eet jij op een dag? Dat is mijn dagtotaal niet eens.. :D
In de cut zit ik op 2200. Nu zit ik op 4400 want honger.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:18:21 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151781053
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb m een foto van mn eten gestuurd :7
_O- _O- _O-
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:30:24 #173
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151783718
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, echt. :{
Ik snap het ook niet. Uit eten gaan is fantastisch. ETEN IS FANTASTISCH
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:31:28 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151783765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Artoo het volgende:

[..]

boks!
pi_151783859
Wow, ik had zo'n kort nike hardloopbroekje van nike besteld, die ging ik in de winkel ophalen en passen. Maar maat m flubberde aan alle kanten van mijn kont af :o wat een verbazing! Helaas hadden ze dezelfde niet meer in de winkel dus toen heb ik een ander nike broekje in s gekocht.. Beetje balen maar wel een ego boost!
Net lekker wrap pizza gemaakt!
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:36:21 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151783946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja! En dan een 500g t bone steak. HOE KAN JE DAT NOU NIET WILLEN. Zal binnenkort halen en ze op de bbq knallen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:08:35 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151785199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, ik had zo'n kort nike hardloopbroekje van nike besteld, die ging ik in de winkel ophalen en passen. Maar maat m flubberde aan alle kanten van mijn kont af :o wat een verbazing! Helaas hadden ze dezelfde niet meer in de winkel dus toen heb ik een ander nike broekje in s gekocht.. Beetje balen maar wel een ego boost!
Net lekker wrap pizza gemaakt!
S *O*
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:21:15 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151785785
Hoelaat moet ik naar bed? :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:26:19 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151785989
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef Qwea het volgende:
Na sesamstraat!
pi_151786079
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef Qwea het volgende:
Half acht al o|O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:30:33 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151786188
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Half acht al o|O
Slapen met terugwerkende kracht :o
pi_151786371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Slapen met terugwerkende kracht :o
Wow. Als dat zou kunnen _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:40:02 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151786636
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Na sesamstraat!
Ik moest hardop lachen. Fuck you :P
pi_151787733
Bananenbrood ziet er goed uit! Nog wel stukjes die wat nat zijn maar dat is vooral stukken banaan/gedroogd fruit.. denk niet dat dat nog veel droger gaat worden. Lijkt me erg lekker nu het warm is maar ik zit al vol, dus bewaar het voor ontbijt morgen!
pi_151787823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Bananenbrood ziet er goed uit! Nog wel stukjes die wat nat zijn maar dat is vooral stukken banaan/gedroogd fruit.. denk niet dat dat nog veel droger gaat worden. Lijkt me erg lekker nu het warm is maar ik zit al vol, dus bewaar het voor ontbijt morgen!
Nice :D

Ik had een stukje warm. Vond ik lang niet zo lekker als koud. Meer smaak :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151787948
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik had een stukje warm. Vond ik lang niet zo lekker als koud. Meer smaak :)
Hmm misschien wel, maar ik houuu van warme baksels!
Ik heb een klein stukje geproefd, vind hem wel lekker gelukt! Dat natte is op zich juist wel lekker, alleen je vingers gaan er een beetje van plakken. Korst is wel mooi knapperig.
pi_151788000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm misschien wel, maar ik houuu van warme baksels!
Ik heb een klein stukje geproefd, vind hem wel lekker gelukt! Dat natte is op zich juist wel lekker, alleen je vingers gaan er een beetje van plakken. Korst is wel mooi knapperig.
Klinkt wel goed :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 18 april 2015 @ 05:31:48 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151794358
VROEEEEEEG
  zaterdag 18 april 2015 @ 06:41:29 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_151794415
Mogguh
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_151794581
Mogguh
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 18 april 2015 @ 07:45:34 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151794600
morning!
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:20:10 #192
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151795196
Goedemorgen *O* Weekend!
pi_151795297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 05:31 schreef Qwea het volgende:
VROEEEEEEG
Fietsze!
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:53:57 #194
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151795627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:20 schreef Artoo het volgende:

[..]

Alright, mooi plan dan :) Dan ben je behoorlijk slank geweest, no? 66 vind ik bij 'onze' lengte ook al best een mooi gewicht. Maar met al dat gesport vind ik ietsje getraind er uit zien ook wel tof :')
Ben zelf nooit licht geweest, altijd wat in het hogere, wel gezonde segment van de BMI zeg maar. Ik ben nu ook slanker dan toen ik 17/18 was. Gek eigenlijk.
Vroeger had ik een maatje 34 :Y Maar dat zou ik nu nooit meer willen. Ik at in die periode heel slecht , dus het was alles behalve gezond.
pi_151797601
Hallo! *O*

Te veel wijn gisteren, vanochtend wel 103,1. Even van genieten tot morgenochtend. :D
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:45:26 #196
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151798315
Goedemiddag! Ik heb een beetje wedstrijdspanning! :')
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:11:02 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_151798924
Ik was van plan om te gaan lopen nu vent aan het fietsen is, maar de staat van de keuken ergerde me teveel. Misschien daarna nog even een rondje. 😂
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:28:41 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151801347
:W
pi_151801370
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
:W
Was het leuk?
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:32:54 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151801410
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was het leuk?
:Y Ik was om 12:30 thuis, toen ging ik eten, douchen en toen ben ik ingestort _O- Net wakker. Heb onwijs genoten. 05:30 op, dat wel, maar ach.

Peloton is tof en kut :o :D
pi_151809676
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y Ik was om 12:30 thuis, toen ging ik eten, douchen en toen ben ik ingestort _O- Net wakker. Heb onwijs genoten. 05:30 op, dat wel, maar ach.

Haha kort maar krachtig!
pi_151809686
Ik had echt een mega moment van zwakte net, teveel merci chocolaatjes op :@

En dat terwijl we al zo lekker gegeten hadden! Pompoen en zoete aardappel uit de oven, en gegrilde aubergine/paprika/courgette met worstjes, en alles met heel veel kruiden.
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:26:34 #203
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151809722
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had echt een mega moment van zwakte net, teveel merci chocolaatjes op :@

En dat terwijl we al zo lekker gegeten hadden! Pompoen en zoete aardappel uit de oven, en gegrilde aubergine/paprika/courgette met worstjes, en alles met heel veel kruiden.
Mjam :9 Ook over de chocolaatjes trouwens. :P
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:29:38 #204
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151809815
Ik heb een beetje 'losser' gedaan met eten vandaag.

O: 2 pannenkoeken
L: Italiaanse bol met rosbief en een mengsel van aardbeien en geitenkaas :9~ (echt. Probeer het. Het is geniaal!)
T: Stukje appeltaart, handje cashewnoten, ei met rookvlees (verjaardag)
D: Tagliatelle met saus van passata, gehakt, groenten, wat kaas. Toetje: bolletje ijs, schepje bavarois.
T: Banaan, eiwitreep.

Wel over de kcal heen vandaag, maar /care. Had een verjaardag en morgen loop ik die kcal er wel weer af :P Wat extra carbs is ook niet erg in dit geval.
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:31:17 #205
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151809866
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Haha. Klinkt als een goede ervaring.
pi_151810422
Hoe laat is je wedstrijd morgen artoo? :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:47:51 #207
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151810508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe laat is je wedstrijd morgen artoo? :)
Half 1 is de start :)
pi_151810801
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Artoo het volgende:

[..]

Half 1 is de start :)
O dat is wel een mooie tijd :D

Succes alvast :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:56:26 #209
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151810821
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O dat is wel een mooie tijd :D

Succes alvast :)
Bedankt :D
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:19:48 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151811529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:29 schreef Artoo het volgende:
Ik heb een beetje 'losser' gedaan met eten vandaag.

O: 2 pannenkoeken
L: Italiaanse bol met rosbief en een mengsel van aardbeien en geitenkaas :9~ (echt. Probeer het. Het is geniaal!)
T: Stukje appeltaart, handje cashewnoten, ei met rookvlees (verjaardag)
D: Tagliatelle met saus van passata, gehakt, groenten, wat kaas. Toetje: bolletje ijs, schepje bavarois.
T: Banaan, eiwitreep.

Wel over de kcal heen vandaag, maar /care. Had een verjaardag en morgen loop ik die kcal er wel weer af :P Wat extra carbs is ook niet erg in dit geval.
Is dat aardbei/geitenkaas prutje op de rosbief? Klinkt apart, maar geitenkaas is wel lekker!

Vandaag hier ook compleet flut lijstje, mijn vriend was niet thuis dus lekker chill in de tuin boekje zitten lezen met een pak koekjes :') Nja was best lekker en heb heerlijk gechilled,

Ook ff nieuwe eetschemas gemaakt voor aankomende week. dat niet afvallen afgelopen weken klopte gewoon niet dus moest aanpassingen doen.
  zondag 19 april 2015 @ 09:25:42 #211
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151818359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is dat aardbei/geitenkaas prutje op de rosbief? Klinkt apart, maar geitenkaas is wel lekker!

Ja! http://www.runningtotheki(...)roast-beef-sandwich/ Klinkt inderdaad een beetje gek, maar ik vond het echt heerlijk. Lonaa ook. :P
  zondag 19 april 2015 @ 11:11:32 #212
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151819522
Succes met de wedstrijd! *O*
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zondag 19 april 2015 @ 11:25:39 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151819755
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:25 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja! http://www.runningtotheki(...)roast-beef-sandwich/ Klinkt inderdaad een beetje gek, maar ik vond het echt heerlijk. Lonaa ook. :P
Binnenkort maar proberen denk ik :D
  zondag 19 april 2015 @ 19:48:14 #214
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151835479
Om 20:00 begint Obese :o Afvallen zoals het niet moet :')
  zondag 19 april 2015 @ 20:33:49 #215
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151837617
Vandaag white chocolate chip cookies gebakken :9 200kcal per koekje :')
1 geprobeerd, de rest gaat morgen mee naar t werk!
  zondag 19 april 2015 @ 20:34:09 #216
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151837639
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Maraca het volgende:
Ergertv :P
  zondag 19 april 2015 @ 20:43:11 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151838152
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Maraca het volgende:
Toch vind ik het stiekem een leuk programma.
maar als ik die voendingscoach al hoor zeggen: witte producten zijn suikers en worden ook zo opgenomen door het lichaam... denk ik wel meteen :') :') :')
En dan iemand die zo ongetraind is 6 dagen per week 2x per dag te laten trainen en dan verbaasd zijn dat ze meerdere blessures oploopt. Tsja...
  zondag 19 april 2015 @ 21:42:29 #218
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151841034
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Toch vind ik het stiekem een leuk programma.
maar als ik die voendingscoach al hoor zeggen: witte producten zijn suikers en worden ook zo opgenomen door het lichaam... denk ik wel meteen :') :') :')
En dan iemand die zo ongetraind is 6 dagen per week 2x per dag te laten trainen en dan verbaasd zijn dat ze meerdere blessures oploopt. Tsja...
Oh ik kijk het ook graag hoor! Maar het geeft een totaal verkeerd beeld van verantwoord afvallen en het is allemaal zo extreem. Maar dat is televisie O+
  zondag 19 april 2015 @ 21:44:18 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151841122
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh ik kijk het ook graag hoor! Maar het geeft een totaal verkeerd beeld van verantwoord afvallen en het is allemaal zo extreem. Maar dat is televisie O+
Ja inderdaad, kon alleen het einde niet zien want Arrow begon :P
  zondag 19 april 2015 @ 21:46:45 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151841225
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja inderdaad, kon alleen het einde niet zien want Arrow begon :P
Ze was 80kg kwijt in totaal :Y
pi_151841473
En ze woog nog steeds 15 kg meer dan ik en mijn vriend samen :P Maarja sneller afvallen is ook niet gezond..
  zondag 19 april 2015 @ 21:53:26 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151841600
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
En ze woog nog steeds 15 kg meer dan ik en mijn vriend samen :P Maarja sneller afvallen is ook niet gezond..
Hoe snel het nu ging was eigenlijk al niet gezond natuurlijk.
Haar beenomtrek was groter dan mijn buikomtrek, als je dat probeert voor te stellen is echt raar!
pi_151849143
Een hele goedemorgen :W
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 07:19:19 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849180
Goedemorgen :O
  maandag 20 april 2015 @ 07:36:42 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151849294
Morning!
pi_151849346
Goedemorgen.. Ik zit voor de zoveelste keer precies op 64.0 vanmorgen.. eronder mag echt niet of zo :P
pi_151849564
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Goedemorgen.. Ik zit voor de zoveelste keer precies op 64.0 vanmorgen.. eronder mag echt niet of zo :P
Vervelend -O-

Is er een bepaalde reden denk je?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151849569
Last van mijn linkerknie na mijn tochtje van gister -O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 08:18:11 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849614
Een ode aan.. koffie c_/
pi_151849623
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:18 schreef Maraca het volgende:
Een ode aan.. koffie c_/
_O_

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 08:21:11 #231
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849640
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]
pi_151849649
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 08:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Ik wil dat ook kunnen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 08:27:30 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849688
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 08:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Ik wil dat ook kunnen :D
Latte art staat ook nog op mijn 'te leren' lijstje :Y Heb thuis wel alles daarvoor in huis, maar dan moet ik echt heel veel koffie gaan drinken :D
pi_151849763
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Latte art staat ook nog op mijn 'te leren' lijstje :Y Heb thuis wel alles daarvoor in huis, maar dan moet ik echt heel veel koffie gaan drinken :D
Gaaf :D

Zou geen idee hebben hoe ik moet beginnen, volgens mij moet ik eerst maar eens een goede melkschuim kunnen maken ^^

Maar gewoon grote groep mensen uitnodigen en ze de koffie voorschotelen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 08:41:35 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849873
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 08:33 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Gaaf :D

Zou geen idee hebben hoe ik moet beginnen, volgens mij moet ik eerst maar eens een goede melkschuim kunnen maken ^^

Maar gewoon grote groep mensen uitnodigen en ze de koffie voorschotelen :Y
Ik kan thuis op 3 manieren cappuccino maken :')
1. Dolce Gusto (melkcupje en klaar)
2. Automatische melkschuimer
3. Handmatige melkschuimer

Voor latte art is de handmatige melkschuimer geschikter :Y

Hmm.. komende zondag komen twee FOK!kers op bezoek, maar daarvan drinkt 1 al geen koffie ;( Dus dat schiet ook niet op..
pi_151850027
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik kan thuis op 3 manieren cappuccino maken :')
1. Dolce Gusto (melkcupje en klaar)
2. Automatische melkschuimer
3. Handmatige melkschuimer

Voor latte art is de handmatige melkschuimer geschikter :Y

Hmm.. komende zondag komen twee FOK!kers op bezoek, maar daarvan drinkt 1 al geen koffie ;( Dus dat schiet ook niet op..

Hoe goed is de Dolce Gusto met het maken van melkschuim? Ik wil straks in mijn huis een cupjes ding, of nespresso of dolce gusto. Twijfel nog wat :)

Koffie moet je leren drinken, dus gewoon voorschotelen :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 08:59:11 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151850124
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 08:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hoe goed is de Dolce Gusto met het maken van melkschuim? Ik wil straks in mijn huis een cupjes ding, of nespresso of dolce gusto. Twijfel nog wat :)

Koffie moet je leren drinken, dus gewoon voorschotelen :Y)
Verwacht geen restaurant kwaliteit, maar ik vind het persoonlijk echt prima :) Enige is wel dat het vrij aan de prijs is (8 drankjes voor bijna 5 euro) Als ik echt melkschuim wil dan haal ik espresso voor de Dolce Gusto (16 drankjes voor bijna 5 euro) en maak ik melkschuim met een aparte Senseo melkschuimer. Voordeel van Nespresso is wel dat het patent is verlopen, dus goedkopere cups. Maar hoe de kwaliteit is.. geen idee!

Maar als je een Dolce Gusto haalt moet je eigenlijk voor de Mocha gaan O+ Dat is pas genieten!
pi_151850374
Ik heb ook koffie. Sterke koffie uit mn pruttelding
pi_151850576
Verder, goedemorgen.

Dat broodje rosbief met geitenkaas en aardbei is echt SUPERAWESOME trouwens. :D :D Daar heeft Artoo wel gelijk in.

Gisteren was een beetje een gekke dag. Qua eten niet, dat was netjes, maar het was emotioneel.
Vandaag weer sporten over iets meer dan een uur en ik heb er zin in! *O*

Lijstje voor vandaag:
O: Een sloot koffie, boterham met behoorlijk veel rosbief. :9
T: Rosbief met geitenkaas
L: 3 pannenkoekjes met karnemelk. Appelstroop erop.
T: Tonijnsalade
D: Garnalenzeewiersoep.
T: Aardbeien.

maandag 20 april 2015 @ 09:54:30 #240
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151851338
*O* voor zin in sporten!

Lijstje vandaag:

O: overnight oats
T: zelfgemaakt koekje met zeezout en witte chocobrokjes
L: italiaanse bol met kipfilet, komkommer,sla,tomaat, pesto, 2 sneeën spelt met hetzelfde
T's: banaan, tonijn+ketchup
D: kipfilet, broccoli
S: borst
T: shake
  maandag 20 april 2015 @ 10:09:27 #241
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151851632
Goedemorgen! 65,8 op de weegschaal vanochtend! :)

Ik zal even een copypasta doen uit het hardlooptopic over mijn halve marathon ervaring. Het was een grote teleurstelling. :')
Heb mijn naarste run tot nu toe ervaren ;(

Vol goede moed ben ik gestart. Heb de pacers van 1:50 opgezocht en ben daar achter gaan hangen. Hoewel ik het tempo pittig vond (ze gingen vlot, te vlot naar mijn smaak: steeds 5:03 per km of nog sneller) kwam ik best aardig mee. So far so good! Totdat ik bij een km of 8 geweldig op mijn bek ging door iets dat op straat lag, waar mijn voet in verstrikt raakte. Ik heb een behoorlijke smak gemaakt en me best zeer gedaan. Daarna heb ik het ritme niet meer gevonden. Ik heb geprobeerd om het oude tempo nog weer op te pakken, maar mijn hele lijf was aan het verkrampen, heel erg naar. Daarom maar besloten het tempo wat terug te schakelen en bij iedere drankpost maar een stuk te wandelen. Het was mentaal een behoorlijke struggle, want ik voelde me kut en wilde eigenlijk uitstappen. Op het shitstuk naar Glanerbrug was daar echter ineens een vriendin, die eerder stond te supporten en haar fiets had gegrepen. Zij is bij me blijven fietsen van 14 km tot aan de finish. Wat een geweldige actie. Daardoor voelde ik me toch wat opgepept, ondanks dat ik echt helemaal niet lekker liep.

Uiteindelijk gefinisht in 2:01:47 (zelf geklokt, ik kan mijn eigen uitslag niet terugvinden op de site?!). Geen superbelabberde tijd voor een halve marathon, maar dus wel als je eigenlijk 1:50 had willen lopen. Inmiddels ben ik al tevreden dat ik niet uit ben gestapt, maar ik heb het hardlopen in zijn algemeenheid wel behoorlijk vervloekt in het eerste uur na de finish :')

Anyh00t, volgende keer beter. Ik denk dat ik me nu eerst maar eens in ga schrijven voor wedstrijdjes op kortere afstanden, ik wil bijvoorbeeld mijn 5 km tijd al een tijd flink aanscherpen. Dan kan ik misschien in het najaar nog wel een herkansing doen op de halve marathon, als de vervelende nasmaak wat gezakt is. Inmiddels vind ik het al wel best stoer dat ik toch door ben gelopen. Dat is al een hele verbetering ten opzichte van gisteren :P
pi_151851717
Je bent superfuckingawesome. Karakter en doorzettingsvermogen is wat ik gezien heb bij je gisteren. :Y
pi_151851774
Nette lijstjes :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151851806
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:09 schreef Artoo het volgende:

[heul verhaal]
-O- Jammer dat het zo is gelopen, maar toch heel erg goed dat je hem hebt uitgelopen ^O^

Op een ander moment komt die tijd wel zo te horen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 10:18:45 #245
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151851835
quote:

Ik zal even een copypasta doen uit het hardlooptopic
Oh wat kak zeg, dat je bent gevallen! Kan me voorstellen dat je daar van uit je ritme raakt.
Stoer dat je toch door bent gegaan en nog een mooie tijd hebt neergezet _O_ ^O^
Volgende keer beter inderdaad.
pi_151851850
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Verwacht geen restaurant kwaliteit, maar ik vind het persoonlijk echt prima :) Enige is wel dat het vrij aan de prijs is (8 drankjes voor bijna 5 euro) Als ik echt melkschuim wil dan haal ik espresso voor de Dolce Gusto (16 drankjes voor bijna 5 euro) en maak ik melkschuim met een aparte Senseo melkschuimer. Voordeel van Nespresso is wel dat het patent is verlopen, dus goedkopere cups. Maar hoe de kwaliteit is.. geen idee!

Maar als je een Dolce Gusto haalt moet je eigenlijk voor de Mocha gaan O+ Dat is pas genieten!
Wel duur :o

Ik ken de nespresso, mijn ouders hebben z'n ding. Wel lekker en zo te horen een stuk goedkoper (¤0,32 de cup). Alleen cappuccino uit cupje lokte me wel :P Zo lekker makkelijk vroeg in de ochtend :)

Edit: wacht, de echte cups van nespresso zijn dus niet goedkoper :') :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 10:25:07 #247
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151851994
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Je bent superfuckingawesome. Karakter en doorzettingsvermogen is wat ik gezien heb bij je gisteren. :Y
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:17 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

-O- Jammer dat het zo is gelopen, maar toch heel erg goed dat je hem hebt uitgelopen ^O^

Op een ander moment komt die tijd wel zo te horen :D
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:18 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh wat kak zeg, dat je bent gevallen! Kan me voorstellen dat je daar van uit je ritme raakt.
Stoer dat je toch door bent gegaan en nog een mooie tijd hebt neergezet _O_ ^O^
Volgende keer beter inderdaad.
Thanks guys :) Ik ben al aan het nadenken over een revanche. :P Volgende keer BETER. Hell yes.
pi_151852055
*O*

En als het moet fiets ik de hele 21 km mee, dat je het maar weet :P
pi_151852190
En met z'n support als Lonaa wil gaan doen moet het helemaal goedkomen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 10:41:31 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151852444
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik ken de nespresso, mijn ouders hebben z'n ding. Wel lekker en zo te horen een stuk goedkoper (¤0,32 de cup). Alleen cappuccino uit cupje lokte me wel :P Zo lekker makkelijk vroeg in de ochtend :)

Je kunt het natuurlijk ook alleen doen in het weekend en dan doordeweeks op je werk cappuccino drinken :Y
pi_151852660
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:32 schreef CrunchySelf het volgende:
En met z'n support als Lonaa wil gaan doen moet het helemaal goedkomen :D
gisteren kwam het ook soort van goed. ;)
  maandag 20 april 2015 @ 11:09:32 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151853100
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n ding, maar die cappuccino drankjes eruit zijn best ok maar melkschuim kan je het niet noemen hoor. Het is echt veel slappere melk dan wanneer je een schuimer gebruikt.
De koffie schijnt verder wel prima te smaken (ik drink geen koffie :P )

Mijn lijstje:
O: 50gr havermout, 1 schep whey, 1/2 lepel pindakaas
T:100gr optimel kwark, 150gr kwark
L: 2x boterham 50gr kip, gekookt ei, appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: 150gr aardappel, snijbonen, paturain ligt, merquez worstjes
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
pi_151853133
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 08:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vervelend -O-

Is er een bepaalde reden denk je?
Mja ik zit nu al best wel tegen mijn ideale gewicht aan dus misschien moet ik nog wat kcal schrappen om nog verder af te vallen.
Maar vandaag had ik eigenlijk helemaal niet verwacht om licht te zijn; gisteren broodjes shoarma gegeten en een ijsje en zoute nootjes :P Dus dan denk ik 's ochtends, sjonge, als ik dat nou precies niet gisteren had gedaan, was ik er nu wel onder geweest..
Nouja nu een weekje streng zijn, niet snoepen, minder 'toppings' door het ontbijt en kijken of het weer een beetje wil lukken. Het is wel een lastige grens want ik train best zwaar deze weken.
pi_151853155
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 10:27 schreef Lonaa het volgende:
*O*

En als het moet fiets ik de hele 21 km mee, dat je het maar weet :P
Wat lief!
Je moet er wel de wedstrijd op uitzoeken, vaak mag/kan het niet..

Mijn hardloopwedstrijd ging trouwens wel lekker, net boven de 44 minuten op de 10km en een gezellige dag gehad met mede Fokkers :D

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 20-04-2015 11:21:50 ]
pi_151853274
Oja dan post ik ook nog even mijn lijstje van vandaag:

O: 300 g magere yoghurt met bosbessen, pompoenpitten en chiazaad
T: koekje en rijstwafel
L: 4 stevige boterhammen, 2 met ham, 2 met hummus
T: fruitsalade van mango en 2 kiwi's, evt. nog een danoontje
S: 90 min atletiektraining
D: iets met pasta-rode saus denk ik
  maandag 20 april 2015 @ 11:20:53 #256
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151853429
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat lief!
Je moet er wel de wedstrijd opzoeken, vaak mag/kan het niet..

Mijn hardloopwedstrijd ging trouwens wel lekker, net boven de 44 minuten op de 10km en een gezellige dag gehad met mede Fokkers :D
Goede tijd! En leuk! :D
pi_151853465
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je kunt het natuurlijk ook alleen doen in het weekend en dan doordeweeks op je werk cappuccino drinken :Y
Klopt :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151853475
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

gisteren kwam het ook soort van goed. ;)
Zeker :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151853497
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben ook zo'n ding, maar die cappuccino drankjes eruit zijn best ok maar melkschuim kan je het niet noemen hoor. Het is echt veel slappere melk dan wanneer je een schuimer gebruikt.
De koffie schijnt verder wel prima te smaken (ik drink geen koffie )
De basis ligt bij de koffie, die moet goed zijn :) Al komt schuim wel op twee :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151853533
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik zit nu al best wel tegen mijn ideale gewicht aan dus misschien moet ik nog wat kcal schrappen om nog verder af te vallen.
Maar vandaag had ik eigenlijk helemaal niet verwacht om licht te zijn; gisteren broodjes shoarma gegeten en een ijsje en zoute nootjes :P Dus dan denk ik 's ochtends, sjonge, als ik dat nou precies niet gisteren had gedaan, was ik er nu wel onder geweest..
Nouja nu een weekje streng zijn, niet snoepen, minder 'toppings' door het ontbijt en kijken of het weer een beetje wil lukken. Het is wel een lastige grens want ik train best zwaar deze weken.
O zo. Dat gewicht blijft wel gespaard tot het volgende weegmoment ;) Maar bijna dus :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 11:47:36 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151854276
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

De basis ligt bij de koffie, die moet goed zijn :) Al komt schuim wel op twee :P
Anders moet je even naar de MM gaan om te proeven :Y
pi_151855783
Ja, hallo. Ik ging stuk bij de PT. :')
  maandag 20 april 2015 @ 13:11:25 #263
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151856333
Mooi *O* anders zou het een slechte PT zijn ;)
  maandag 20 april 2015 @ 13:13:36 #264
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151856380
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Ik ging stuk bij de PT. :')
Goed zo! :D
pi_151856404
Inclusief een beetje overgeven in m'n mond. :')

Ben wel beter in staat om te praten tijdens mn oefeningen, er zit dus echt wel verbetering in mn conditie en alles. *O*
  maandag 20 april 2015 @ 13:15:27 #266
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_151856412
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:11 schreef -Peach het volgende:
Mooi *O* anders zou het een slechte PT zijn ;)
Toch zijn ook hun afhankelijk van je eigen inzet :Y

daarom good job loona
pi_151856465
Ja, dat zei hij ook.

Overigens, gezonde pannenkoeken met appelstroop als lunch _O_
  maandag 20 april 2015 @ 13:19:18 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151856509
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat zei hij ook.

Overigens, gezonde pannenkoeken met appelstroop als lunch _O_
tell me more!
pi_151856544
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

tell me more!
200 gram karnemelk, 2 scoops whey, 100 gram (in mijn geval) tarwemeel, half zakje bakpoeder, 1 ei. GO.

Ik maakte er 5 pannenkoeken uit. heb er nu 2,5 op.
kcal:354 koolhydraten 38 vet 9 eiwitten 29 zout 108 suiker 5 voor 2,5 incl. olie om in te bakken.
pi_151856556
Ze vullen als een mofo.
  maandag 20 april 2015 @ 13:26:43 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151856688
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze vullen als een mofo.
Klinkt goed, binnenkort eens proberen!
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2015 @ 14:48:29 #272
22592 crew  Ole
pi_151859409
Yes!!!! op weegschaal fysio 25 kg kwijt *O* *O*

Op naar het volgende: in de 2 cijfers komen :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151859453
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Ole het volgende:

Ha! Zelfde doel als ik. Hoever moet je daar nog voor? :)
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2015 @ 14:51:19 #274
22592 crew  Ole
pi_151859496
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ha! Zelfde doel als ik. Hoever moet je daar nog voor? :)
10 Maar ik neem de tijd. Over deze 25 heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar eraf is eraf nu!
pi_151859548
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Ole het volgende:

[..]

10 Maar ik neem de tijd. Over deze 25 heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar eraf is eraf nu!
Ja, precies! Ik wist wel dat je met een langzaam traject bezig was. En *O* voor de -25.

Ik moet (nog maar) 4 kg tot de dubbele cijfers. *O*
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2015 @ 14:55:51 #276
22592 crew  Ole
pi_151859635
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, precies! Ik wist wel dat je met een langzaam traject bezig was. En *O* voor de -25.

Ik moet (nog maar) 4 kg tot de dubbele cijfers. *O*
Langzaam maar gestaag. Maar waarschijnlijk in vet meer kg kwijt door het trainen. Belangrijkste is dat ik me er erg goed bij voel. Complimenten krijgen is ook heel fijn O+
Werk sinds kort weer bij een afdeling waar ze mij een tijd niet gezien hebben. Kreeg heel veel positief commentaar. Ik beweeg ook 100 keer beter nu. *O*
pi_151859756
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:55 schreef Ole het volgende:

[..]

Langzaam maar gestaag. Maar waarschijnlijk in vet meer kg kwijt door het trainen. Belangrijkste is dat ik me er erg goed bij voel. Complimenten krijgen is ook heel fijn O+
Werk sinds kort weer bij een afdeling waar ze mij een tijd niet gezien hebben. Kreeg heel veel positief commentaar. Ik beweeg ook 100 keer beter nu. *O*
Nice! Herkenbare dingen trouwens, de complimenten, het beter in je vel zitten en 100 keer beter bewegen *O*
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2015 @ 15:00:41 #278
22592 crew  Ole
pi_151859792
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nice! Herkenbare dingen trouwens, de complimenten, het beter in je vel zitten en 100 keer beter bewegen *O*
En wat ook heel belangrijk is: dat je het voor jezelf doet! En voor jezelf kijkt welke manier het best bij je past. Gelukkig is iedereen anders, ook hiermee :)
pi_151859913
quote:

Goed resultaat *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 15:07:04 #280
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151859997
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Ole het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, super goed van je! *O*
  maandag 20 april 2015 @ 15:55:34 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151861398
quote:

*O* goed bezig!
  maandag 20 april 2015 @ 17:19:27 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151864218
quote:

Ik zal even een copypasta doen uit het hardlooptopic over mijn halve marathon ervaring. Het was een grote teleurstelling. :')
Heb mijn naarste run tot nu toe ervaren ;(

Vol goede moed ben ik gestart. Heb de pacers van 1:50 opgezocht en ben daar achter gaan hangen. Hoewel ik het tempo pittig vond (ze gingen vlot, te vlot naar mijn smaak: steeds 5:03 per km of nog sneller) kwam ik best aardig mee. So far so good! Totdat ik bij een km of 8 geweldig op mijn bek ging door iets dat op straat lag, waar mijn voet in verstrikt raakte. Ik heb een behoorlijke smak gemaakt en me best zeer gedaan. Daarna heb ik het ritme niet meer gevonden. Ik heb geprobeerd om het oude tempo nog weer op te pakken, maar mijn hele lijf was aan het verkrampen, heel erg naar. Daarom maar besloten het tempo wat terug te schakelen en bij iedere drankpost maar een stuk te wandelen. Het was mentaal een behoorlijke struggle, want ik voelde me kut en wilde eigenlijk uitstappen. Op het shitstuk naar Glanerbrug was daar echter ineens een vriendin, die eerder stond te supporten en haar fiets had gegrepen. Zij is bij me blijven fietsen van 14 km tot aan de finish. Wat een geweldige actie. Daardoor voelde ik me toch wat opgepept, ondanks dat ik echt helemaal niet lekker liep.

Uiteindelijk gefinisht in 2:01:47 (zelf geklokt, ik kan mijn eigen uitslag niet terugvinden op de site?!). Geen superbelabberde tijd voor een halve marathon, maar dus wel als je eigenlijk 1:50 had willen lopen. Inmiddels ben ik al tevreden dat ik niet uit ben gestapt, maar ik heb het hardlopen in zijn algemeenheid wel behoorlijk vervloekt in het eerste uur na de finish :')

Anyh00t, volgende keer beter. Ik denk dat ik me nu eerst maar eens in ga schrijven voor wedstrijdjes op kortere afstanden, ik wil bijvoorbeeld mijn 5 km tijd al een tijd flink aanscherpen. Dan kan ik misschien in het najaar nog wel een herkansing doen op de halve marathon, als de vervelende nasmaak wat gezakt is. Inmiddels vind ik het al wel best stoer dat ik toch door ben gelopen. Dat is al een hele verbetering ten opzichte van gisteren :P
Kijk, en dát vergt doorzettingsvermogen. Mentale doorzettingsvermogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je uit je ritme bent, baalt, niet meer lekker loopt en hebt willen uitstappen. Uiteindelijk super top dat je hem gewoon hebt uitgelopen. Fuck die tijd (het is niet eens een slechte tijd IMHO!). Je persoonlijke overwinning, dat is wat nu telt _O_ Want hoe hard je hoofd ws ook zei "kap ermee" heb jij doorgelopen! *trots* _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 20-04-2015 19:22:23 ]
pi_151864265
^^
pi_151864791
Blij dat ik vandaag vroeg kon warmeten. Hele dag al honger :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 20 april 2015 @ 19:28:20 #285
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151868150
Had vandaag echt zo'n "wil niet sporten }:| " dag.. uiteindelijk 2 uur gesport :')
  maandag 20 april 2015 @ 19:40:12 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151868635
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
Had vandaag echt zo'n "wil niet sporten }:| " dag.. uiteindelijk 2 uur gesport :')
Ik ook. Althans, ik had zo'n dag en heb niet gesport. Ben om 12u op de bank ingestort en om 16u wakker geworden. Ik heb echt flinke pijn in mijn rug, hamstrings en kuiten :') En ik ben gewoon nog steeds helemaal gesloopt.
  maandag 20 april 2015 @ 19:59:17 #287
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151869426
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kijk, en dát vergt doorzettingsvermogen. Mentale doorzettingsvermogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je uit je ritme bent, baalt, niet meer lekker loopt en hebt willen uitstappen. Uiteindelijk super top dat je hem gewoon hebt uitgelopen. Fuck die tijd (het is niet eens een slechte tijd IMHO!). Je persoonlijke overwinning, dat is wat nu telt _O_ Want hoe hard je hoofd ws ook zei "kap ermee" heb jij doorgelopen! *trots* _O_
Ghe. Dank je. *) Dat doet me echt goed!
  maandag 20 april 2015 @ 19:59:51 #288
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151869460
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
Dan heb je vast lekker gesport, als je zo lang hebt gedaan? :s)
  maandag 20 april 2015 @ 20:13:44 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151870115
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook. Althans, ik had zo'n dag en heb niet gesport. Ben om 12u op de bank ingestort en om 16u wakker geworden. Ik heb echt flinke pijn in mijn rug, hamstrings en kuiten :') En ik ben gewoon nog steeds helemaal gesloopt.
Dan moet je gewoon je rust pakken. Blijkbaar heeft je lichaam het nodig :Y

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dan heb je vast lekker gesport, als je zo lang hebt gedaan? :s)
Meh :+ Vond dat het te mooi weer was om met de auto naar de sportschool te gaan, dus ben met de fiets gegaan. Dat is toch 2x een half uur :P
  maandag 20 april 2015 @ 20:19:31 #290
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151870378
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef Maraca het volgende:

Meh :+ Vond dat het te mooi weer was om met de auto naar de sportschool te gaan, dus ben met de fiets gegaan. Dat is toch 2x een half uur :P
Ja, het is wel echt lekker weer. Well done dan. :P
  maandag 20 april 2015 @ 20:21:20 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151870465
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja, het is wel echt lekker weer. Well done dan. :P
En 2 euro bespaard aan parkeerkosten :7
  maandag 20 april 2015 @ 20:22:00 #292
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151870496
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

En 2 euro bespaart aan parkeerkosten :7
*) Fietsen is fantastisch! Vaak! :P
  maandag 20 april 2015 @ 20:22:33 #293
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151870518
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:

[..]

*) Fietsen is fantastisch! Vaak! :P
Ja, maar vaak absoluut geen zin in _O- zeker omdat mijn fiets ook gewoon niet fijn fietst :')
  maandag 20 april 2015 @ 20:59:51 #294
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151872182
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar vaak absoluut geen zin in _O- zeker omdat mijn fiets ook gewoon niet fijn fietst :')
Ah, ja, begrijpelijk dan :')
  maandag 20 april 2015 @ 21:01:07 #295
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151872253
Mijn dude is morgen jarig.

Ik heb nu deze taart/cake in de oven: http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/
En morgen maak ik er deze nog bij: http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  maandag 20 april 2015 @ 21:04:17 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151872414
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:

Ik heb nu deze taart/cake in de oven: http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/
En morgen maak ik er deze nog bij: http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/

Wat doe je me aan? :'(
  maandag 20 april 2015 @ 21:08:15 #297
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151872573
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat doe je me aan? :'(
Wat doe ik mezelf ook aan ;( Net onder de 66 op de weegschaal, morgen alles ongedaan maken? Huu! :') Heb me wel redelijk in kunnen houden met het beslag van de chocolate cake net. Heb alleen maar de mixerunits en het laatste restje van de spatel gelikt! :P En geen stukje chocolade genomen! /proud
  maandag 20 april 2015 @ 21:46:26 #298
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151874518
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:

die eerste! :9~
pi_151879082
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 20:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

En 2 euro bespaard aan parkeerkosten :7
Drie keer per week, 52 weken lang, is toch ¤312 euro :Y)

Leuke dingen voor doen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151879105
Ik heb vanavond weer een bananenbrood gemaakt. Recept iets aangepast, wel lekker. En onder 120 kcal de stuk :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151879111
Nu ik toch bezig ben :+

O kut, mobiel werkt het dus niet :') Ik ga slapen, nieuw deel komt vannacht wel door de kabouters hoop ik :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')