Haha kort maar krachtig!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik was om 12:30 thuis, toen ging ik eten, douchen en toen ben ik ingestort
Net wakker. Heb onwijs genoten. 05:30 op, dat wel, maar ach.
Peloton is tof en kut![]()
Mjamquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had echt een mega moment van zwakte net, teveel merci chocolaatjes op
En dat terwijl we al zo lekker gegeten hadden! Pompoen en zoete aardappel uit de oven, en gegrilde aubergine/paprika/courgette met worstjes, en alles met heel veel kruiden.
Haha. Klinkt als een goede ervaring.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik was om 12:30 thuis, toen ging ik eten, douchen en toen ben ik ingestort
Net wakker. Heb onwijs genoten. 05:30 op, dat wel, maar ach.
Peloton is tof en kut![]()
Half 1 is de startquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe laat is je wedstrijd morgen artoo?
Bedanktquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O dat is wel een mooie tijd
Succes alvast
Is dat aardbei/geitenkaas prutje op de rosbief? Klinkt apart, maar geitenkaas is wel lekker!quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:29 schreef Artoo het volgende:
Ik heb een beetje 'losser' gedaan met eten vandaag.
O: 2 pannenkoeken
L: Italiaanse bol met rosbief en een mengsel van aardbeien en geitenkaas(echt. Probeer het. Het is geniaal!)
T: Stukje appeltaart, handje cashewnoten, ei met rookvlees (verjaardag)
D: Tagliatelle met saus van passata, gehakt, groenten, wat kaas. Toetje: bolletje ijs, schepje bavarois.
T: Banaan, eiwitreep.
Wel over de kcal heen vandaag, maar /care. Had een verjaardag en morgen loop ik die kcal er wel weer afWat extra carbs is ook niet erg in dit geval.
Ja! http://www.runningtotheki(...)roast-beef-sandwich/ Klinkt inderdaad een beetje gek, maar ik vond het echt heerlijk. Lonaa ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat aardbei/geitenkaas prutje op de rosbief? Klinkt apart, maar geitenkaas is wel lekker!
Binnenkort maar proberen denk ikquote:Op zondag 19 april 2015 09:25 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja! http://www.runningtotheki(...)roast-beef-sandwich/ Klinkt inderdaad een beetje gek, maar ik vond het echt heerlijk. Lonaa ook.
Ergertvquote:Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Maraca het volgende:
Om 20:00 begint ObeseAfvallen zoals het niet moet
Toch vind ik het stiekem een leuk programma.quote:Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Maraca het volgende:
Om 20:00 begint ObeseAfvallen zoals het niet moet
Oh ik kijk het ook graag hoor! Maar het geeft een totaal verkeerd beeld van verantwoord afvallen en het is allemaal zo extreem. Maar dat is televisiequote:Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch vind ik het stiekem een leuk programma.
maar als ik die voendingscoach al hoor zeggen: witte producten zijn suikers en worden ook zo opgenomen door het lichaam... denk ik wel meteen![]()
![]()
![]()
En dan iemand die zo ongetraind is 6 dagen per week 2x per dag te laten trainen en dan verbaasd zijn dat ze meerdere blessures oploopt. Tsja...
Ja inderdaad, kon alleen het einde niet zien want Arrow begonquote:Op zondag 19 april 2015 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik kijk het ook graag hoor! Maar het geeft een totaal verkeerd beeld van verantwoord afvallen en het is allemaal zo extreem. Maar dat is televisie
Ze was 80kg kwijt in totaalquote:Op zondag 19 april 2015 21:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kon alleen het einde niet zien want Arrow begon
Hoe snel het nu ging was eigenlijk al niet gezond natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:
En ze woog nog steeds 15 kg meer dan ik en mijn vriend samenMaarja sneller afvallen is ook niet gezond..
Vervelendquote:Op maandag 20 april 2015 07:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Goedemorgen.. Ik zit voor de zoveelste keer precies op 64.0 vanmorgen.. eronder mag echt niet of zo
Latte art staat ook nog op mijn 'te leren' lijstjequote:
Gaafquote:Op maandag 20 april 2015 08:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Latte art staat ook nog op mijn 'te leren' lijstjeHeb thuis wel alles daarvoor in huis, maar dan moet ik echt heel veel koffie gaan drinken
Ik kan thuis op 3 manieren cappuccino makenquote:Op maandag 20 april 2015 08:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Zou geen idee hebben hoe ik moet beginnen, volgens mij moet ik eerst maar eens een goede melkschuim kunnen maken ^^
Maar gewoon grote groep mensen uitnodigen en ze de koffie voorschotelen
Nicequote:Op maandag 20 april 2015 08:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan thuis op 3 manieren cappuccino maken
1. Dolce Gusto (melkcupje en klaar)
2. Automatische melkschuimer
3. Handmatige melkschuimer
Voor latte art is de handmatige melkschuimer geschikter
Hmm.. komende zondag komen twee FOK!kers op bezoek, maar daarvan drinkt 1 al geen koffieDus dat schiet ook niet op..
Verwacht geen restaurant kwaliteit, maar ik vind het persoonlijk echt primaquote:Op maandag 20 april 2015 08:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice
Hoe goed is de Dolce Gusto met het maken van melkschuim? Ik wil straks in mijn huis een cupjes ding, of nespresso of dolce gusto. Twijfel nog wat
Koffie moet je leren drinken, dus gewoon voorschotelen
quote:Op maandag 20 april 2015 10:09 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! 65,8 op de weegschaal vanochtend!
[heul verhaal]
Oh wat kak zeg, dat je bent gevallen! Kan me voorstellen dat je daar van uit je ritme raakt.quote:Op maandag 20 april 2015 10:09 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! 65,8 op de weegschaal vanochtend!
Ik zal even een copypasta doen uit het hardlooptopic
Wel duurquote:Op maandag 20 april 2015 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verwacht geen restaurant kwaliteit, maar ik vind het persoonlijk echt primaEnige is wel dat het vrij aan de prijs is (8 drankjes voor bijna 5 euro) Als ik echt melkschuim wil dan haal ik espresso voor de Dolce Gusto (16 drankjes voor bijna 5 euro) en maak ik melkschuim met een aparte Senseo melkschuimer. Voordeel van Nespresso is wel dat het patent is verlopen, dus goedkopere cups. Maar hoe de kwaliteit is.. geen idee!
Maar als je een Dolce Gusto haalt moet je eigenlijk voor de Mocha gaanDat is pas genieten!
quote:Op maandag 20 april 2015 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Je bent superfuckingawesome. Karakter en doorzettingsvermogen is wat ik gezien heb bij je gisteren.
quote:Op maandag 20 april 2015 10:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Jammer dat het zo is gelopen, maar toch heel erg goed dat je hem hebt uitgelopen
Op een ander moment komt die tijd wel zo te horen
Thanks guysquote:Op maandag 20 april 2015 10:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh wat kak zeg, dat je bent gevallen! Kan me voorstellen dat je daar van uit je ritme raakt.
Stoer dat je toch door bent gegaan en nog een mooie tijd hebt neergezet![]()
![]()
Volgende keer beter inderdaad.
Je kunt het natuurlijk ook alleen doen in het weekend en dan doordeweeks op je werk cappuccino drinkenquote:Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel duur
Ik ken de nespresso, mijn ouders hebben z'n ding. Wel lekker en zo te horen een stuk goedkoper (¤0,32 de cup). Alleen cappuccino uit cupje lokte me welZo lekker makkelijk vroeg in de ochtend
Edit: wacht, de echte cups van nespresso zijn dus niet goedkoper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |