Wie zegt er nou nee tegen steak?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Qwea het volgende:
En ik ben kei zielig want ik wilde steak eten maar vriendlief niet.
Ja, mijn vent. Want die haat uit eten.quote:
Ik heb dat heel soms ook. Vooral als ik gewoon op een dag thuis zit en niks te doen heb.. Heel raar. Als ik druk bezig ben dan heb ik het nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onstilbare hongerIk heb al 4 broodjes gehad. Waarvan 2 pasta en 2 hagelslag en nog asociaal veel honger
Eten uit verveling?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik heb dat heel soms ook. Vooral als ik gewoon op een dag thuis zit en niks te doen heb.. Heel raar. Als ik druk bezig ben dan heb ik het nooit.
Vooral minder blubberquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:24 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat voor verschil zie je precies? Alles minder slapjes?
Alright, mooi plan danquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat strakker willen zijn heb ik ook! Zo van.. je bent niet dik, maar echt bikiproof is het ook weer nietIk heb juist dat ik van 59 kom
edit: even wat handiger formuleren: ik woog altijd 56-59.. toen ging ik werken en ging ik richting de 70.. toen weer 'stabiel' op 66/67 en nu is het doel om rond de 60-62 te gaan zitten.
2000kcal extra genomen. Nu zit ik keivolquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik heb dat heel soms ook. Vooral als ik gewoon op een dag thuis zit en niks te doen heb.. Heel raar. Als ik druk bezig ben dan heb ik het nooit.
je hebt 2000 calorieen erbij gegeten?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
2000kcal extra genomen. Nu zit ik keivol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |