gisteren kwam het ook soort van goed.quote:Op maandag 20 april 2015 10:32 schreef CrunchySelf het volgende:
En met z'n support als Lonaa wil gaan doen moet het helemaal goedkomen
Wij hebben ook zo'n ding, maar die cappuccino drankjes eruit zijn best ok maar melkschuim kan je het niet noemen hoor. Het is echt veel slappere melk dan wanneer je een schuimer gebruikt.quote:Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel duur
Ik ken de nespresso, mijn ouders hebben z'n ding. Wel lekker en zo te horen een stuk goedkoper (¤0,32 de cup). Alleen cappuccino uit cupje lokte me welZo lekker makkelijk vroeg in de ochtend
Edit: wacht, de echte cups van nespresso zijn dus niet goedkoper![]()
Mja ik zit nu al best wel tegen mijn ideale gewicht aan dus misschien moet ik nog wat kcal schrappen om nog verder af te vallen.quote:Op maandag 20 april 2015 08:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vervelend
Is er een bepaalde reden denk je?
Wat lief!quote:Op maandag 20 april 2015 10:27 schreef Lonaa het volgende:
En als het moet fiets ik de hele 21 km mee, dat je het maar weet
Goede tijd! En leuk!quote:Op maandag 20 april 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat lief!
Je moet er wel de wedstrijd opzoeken, vaak mag/kan het niet..
Mijn hardloopwedstrijd ging trouwens wel lekker, net boven de 44 minuten op de 10km en een gezellige dag gehad met mede Fokkers
Kloptquote:Op maandag 20 april 2015 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook alleen doen in het weekend en dan doordeweeks op je werk cappuccino drinken
De basis ligt bij de koffie, die moet goed zijnquote:Op maandag 20 april 2015 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben ook zo'n ding, maar die cappuccino drankjes eruit zijn best ok maar melkschuim kan je het niet noemen hoor. Het is echt veel slappere melk dan wanneer je een schuimer gebruikt.
De koffie schijnt verder wel prima te smaken (ik drink geen koffie )
O zo. Dat gewicht blijft wel gespaard tot het volgende weegmomentquote:Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik zit nu al best wel tegen mijn ideale gewicht aan dus misschien moet ik nog wat kcal schrappen om nog verder af te vallen.
Maar vandaag had ik eigenlijk helemaal niet verwacht om licht te zijn; gisteren broodjes shoarma gegeten en een ijsje en zoute nootjesDus dan denk ik 's ochtends, sjonge, als ik dat nou precies niet gisteren had gedaan, was ik er nu wel onder geweest..
Nouja nu een weekje streng zijn, niet snoepen, minder 'toppings' door het ontbijt en kijken of het weer een beetje wil lukken. Het is wel een lastige grens want ik train best zwaar deze weken.
Anders moet je even naar de MM gaan om te proevenquote:Op maandag 20 april 2015 11:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De basis ligt bij de koffie, die moet goed zijnAl komt schuim wel op twee
Toch zijn ook hun afhankelijk van je eigen inzetquote:
tell me more!quote:Op maandag 20 april 2015 13:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat zei hij ook.
Overigens, gezonde pannenkoeken met appelstroop als lunch
200 gram karnemelk, 2 scoops whey, 100 gram (in mijn geval) tarwemeel, half zakje bakpoeder, 1 ei. GO.quote:
Ha! Zelfde doel als ik. Hoever moet je daar nog voor?quote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Ole het volgende:
Yes!!!! op weegschaal fysio 25 kg kwijt![]()
![]()
Op naar het volgende: in de 2 cijfers komen
10 Maar ik neem de tijd. Over deze 25 heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar eraf is eraf nu!quote:Op maandag 20 april 2015 14:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha! Zelfde doel als ik. Hoever moet je daar nog voor?
Ja, precies! Ik wist wel dat je met een langzaam traject bezig was. Enquote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Ole het volgende:
[..]
10 Maar ik neem de tijd. Over deze 25 heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar eraf is eraf nu!
Langzaam maar gestaag. Maar waarschijnlijk in vet meer kg kwijt door het trainen. Belangrijkste is dat ik me er erg goed bij voel. Complimenten krijgen is ook heel fijnquote:Op maandag 20 april 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies! Ik wist wel dat je met een langzaam traject bezig was. Envoor de -25.
Ik moet (nog maar) 4 kg tot de dubbele cijfers.
Nice! Herkenbare dingen trouwens, de complimenten, het beter in je vel zitten en 100 keer beter bewegenquote:Op maandag 20 april 2015 14:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Langzaam maar gestaag. Maar waarschijnlijk in vet meer kg kwijt door het trainen. Belangrijkste is dat ik me er erg goed bij voel. Complimenten krijgen is ook heel fijn![]()
Werk sinds kort weer bij een afdeling waar ze mij een tijd niet gezien hebben. Kreeg heel veel positief commentaar. Ik beweeg ook 100 keer beter nu.
En wat ook heel belangrijk is: dat je het voor jezelf doet! En voor jezelf kijkt welke manier het best bij je past. Gelukkig is iedereen anders, ook hiermeequote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nice! Herkenbare dingen trouwens, de complimenten, het beter in je vel zitten en 100 keer beter bewegen
Goed resultaatquote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Ole het volgende:
![]()
Gefeliciteerd, super goed van je!quote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Ole het volgende:
[..]
10 Maar ik neem de tijd. Over deze 25 heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar eraf is eraf nu!
quote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Ole het volgende:
![]()
Kijk, en dát vergt doorzettingsvermogen. Mentale doorzettingsvermogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je uit je ritme bent, baalt, niet meer lekker loopt en hebt willen uitstappen. Uiteindelijk super top dat je hem gewoon hebt uitgelopen. Fuck die tijd (het is niet eens een slechte tijd IMHO!). Je persoonlijke overwinning, dat is wat nu teltquote:Op maandag 20 april 2015 10:09 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! 65,8 op de weegschaal vanochtend!
Ik zal even een copypasta doen uit het hardlooptopic over mijn halve marathon ervaring. Het was een grote teleurstelling.![]()
Heb mijn naarste run tot nu toe ervaren![]()
Vol goede moed ben ik gestart. Heb de pacers van 1:50 opgezocht en ben daar achter gaan hangen. Hoewel ik het tempo pittig vond (ze gingen vlot, te vlot naar mijn smaak: steeds 5:03 per km of nog sneller) kwam ik best aardig mee. So far so good! Totdat ik bij een km of 8 geweldig op mijn bek ging door iets dat op straat lag, waar mijn voet in verstrikt raakte. Ik heb een behoorlijke smak gemaakt en me best zeer gedaan. Daarna heb ik het ritme niet meer gevonden. Ik heb geprobeerd om het oude tempo nog weer op te pakken, maar mijn hele lijf was aan het verkrampen, heel erg naar. Daarom maar besloten het tempo wat terug te schakelen en bij iedere drankpost maar een stuk te wandelen. Het was mentaal een behoorlijke struggle, want ik voelde me kut en wilde eigenlijk uitstappen. Op het shitstuk naar Glanerbrug was daar echter ineens een vriendin, die eerder stond te supporten en haar fiets had gegrepen. Zij is bij me blijven fietsen van 14 km tot aan de finish. Wat een geweldige actie. Daardoor voelde ik me toch wat opgepept, ondanks dat ik echt helemaal niet lekker liep.
Uiteindelijk gefinisht in 2:01:47 (zelf geklokt, ik kan mijn eigen uitslag niet terugvinden op de site?!). Geen superbelabberde tijd voor een halve marathon, maar dus wel als je eigenlijk 1:50 had willen lopen. Inmiddels ben ik al tevreden dat ik niet uit ben gestapt, maar ik heb het hardlopen in zijn algemeenheid wel behoorlijk vervloekt in het eerste uur na de finish
Anyh00t, volgende keer beter. Ik denk dat ik me nu eerst maar eens in ga schrijven voor wedstrijdjes op kortere afstanden, ik wil bijvoorbeeld mijn 5 km tijd al een tijd flink aanscherpen. Dan kan ik misschien in het najaar nog wel een herkansing doen op de halve marathon, als de vervelende nasmaak wat gezakt is. Inmiddels vind ik het al wel best stoer dat ik toch door ben gelopen. Dat is al een hele verbetering ten opzichte van gisteren
Ik ook. Althans, ik had zo'n dag en heb niet gesport. Ben om 12u op de bank ingestort en om 16u wakker geworden. Ik heb echt flinke pijn in mijn rug, hamstrings en kuitenquote:Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
Had vandaag echt zo'n "wil niet sporten" dag.. uiteindelijk 2 uur gesport
Ghe. Dank je.quote:Op maandag 20 april 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, en dát vergt doorzettingsvermogen. Mentale doorzettingsvermogen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je uit je ritme bent, baalt, niet meer lekker loopt en hebt willen uitstappen. Uiteindelijk super top dat je hem gewoon hebt uitgelopen. Fuck die tijd (het is niet eens een slechte tijd IMHO!). Je persoonlijke overwinning, dat is wat nu teltWant hoe hard je hoofd ws ook zei "kap ermee" heb jij doorgelopen! *trots*
Dan heb je vast lekker gesport, als je zo lang hebt gedaan?quote:Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
Had vandaag echt zo'n "wil niet sporten" dag.. uiteindelijk 2 uur gesport
Dan moet je gewoon je rust pakken. Blijkbaar heeft je lichaam het nodigquote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, ik had zo'n dag en heb niet gesport. Ben om 12u op de bank ingestort en om 16u wakker geworden. Ik heb echt flinke pijn in mijn rug, hamstrings en kuitenEn ik ben gewoon nog steeds helemaal gesloopt.
Mehquote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan heb je vast lekker gesport, als je zo lang hebt gedaan?
Ja, het is wel echt lekker weer. Well done dan.quote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef Maraca het volgende:
MehVond dat het te mooi weer was om met de auto naar de sportschool te gaan, dus ben met de fiets gegaan. Dat is toch 2x een half uur
En 2 euro bespaard aan parkeerkostenquote:Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, het is wel echt lekker weer. Well done dan.
Ja, maar vaak absoluut geen zin inquote:
Ah, ja, begrijpelijk danquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar vaak absoluut geen zin inzeker omdat mijn fiets ook gewoon niet fijn fietst
Wat doe je me aan?quote:Op maandag 20 april 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:
Mijn dude is morgen jarig.
Ik heb nu deze taart/cake in de oven: http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/
En morgen maak ik er deze nog bij: http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe ik mezelf ook aanquote:
die eerste!quote:Op maandag 20 april 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:
Mijn dude is morgen jarig.
Ik heb nu deze taart/cake in de oven: http://chickslovefood.com(...)at-chip-cookie-cake/
En morgen maak ik er deze nog bij: http://www.jamieoliver.com/recipes/recipe/hummingbird-cake/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie keer per week, 52 weken lang, is toch ¤312 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |