Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:48 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
je hebt 2000 calorieen erbij gegeten?of begrijp ik het verkeerd?
Vriend had gezegd dat ie voor 7 uur wel thuis zou zijn. Ik zei, prima, we eten om 7 uur.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oke. Als je honger hebt voelt dat vast langer.
18 sec volgens timer fokquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriend had gezegd dat ie voor 7 uur wel thuis zou zijn. Ik zei, prima, we eten om 7 uur.
DAT IS OVER 1 MINUUT.
En hij is er nog niet.
Jammer voor hem, jij hebt foodquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. Inmiddels opgeschept. Nog steeds geen vriendje.
In de cut zit ik op 2200. Nu zit ik op 4400 want honger.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:59 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
hoe dat zo snel en hoeveel eet jij op een dag? Dat is mijn dagtotaal niet eens..
Ik snap het ook niet. Uit eten gaan is fantastisch. ETEN IS FANTASTISCHquote:
boks!quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Uit eten gaan is fantastisch. ETEN IS FANTASTISCH
Ja! En dan een 500g t bone steak. HOE KAN JE DAT NOU NIET WILLEN. Zal binnenkort halen en ze op de bbq knallen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Uit eten gaan is fantastisch. ETEN IS FANTASTISCH
Squote:Op vrijdag 17 april 2015 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, ik had zo'n kort nike hardloopbroekje van nike besteld, die ging ik in de winkel ophalen en passen. Maar maat m flubberde aan alle kanten van mijn kont afwat een verbazing! Helaas hadden ze dezelfde niet meer in de winkel dus toen heb ik een ander nike broekje in s gekocht.. Beetje balen maar wel een ego boost!
Net lekker wrap pizza gemaakt!
Slapen met terugwerkende krachtquote:
Ik moest hardop lachen. Fuck youquote:
Nicequote:Op vrijdag 17 april 2015 22:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Bananenbrood ziet er goed uit! Nog wel stukjes die wat nat zijn maar dat is vooral stukken banaan/gedroogd fruit.. denk niet dat dat nog veel droger gaat worden. Lijkt me erg lekker nu het warm is maar ik zit al vol, dus bewaar het voor ontbijt morgen!
Hmm misschien wel, maar ik houuu van warme baksels!quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice
Ik had een stukje warm. Vond ik lang niet zo lekker als koud. Meer smaak
Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm misschien wel, maar ik houuu van warme baksels!
Ik heb een klein stukje geproefd, vind hem wel lekker gelukt! Dat natte is op zich juist wel lekker, alleen je vingers gaan er een beetje van plakken. Korst is wel mooi knapperig.
Fietsze!quote:
Vroeger had ik een maatje 34quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:20 schreef Artoo het volgende:
[..]
Alright, mooi plan danDan ben je behoorlijk slank geweest, no? 66 vind ik bij 'onze' lengte ook al best een mooi gewicht. Maar met al dat gesport vind ik ietsje getraind er uit zien ook wel tof
Ben zelf nooit licht geweest, altijd wat in het hogere, wel gezonde segment van de BMI zeg maar. Ik ben nu ook slanker dan toen ik 17/18 was. Gek eigenlijk.
Was het leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |