ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazŕn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Je ziet duidelijk dat ze is afgevallen.
Leuke vrouw hoor. Zou er mee trouwen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ontzettend tutje, met haar gepoets en zuidelijke accent
ze komt uit belgiëquote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ontzettend tutje, met haar gepoets en zuidelijke accent
Wat?quote:
Ik denk dat als ze wat afvalt ze best leuk is. En verder vind ik haar wel vriendelijk overkomen eigenlijk. Dat ze aan die vent is blijven hangen is me een raadsel.quote:
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwdquote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zegt net dat zij alle financiën en admi doet
Ah daar kan ze ook niks aan doenquote:
Ze zijn niet getrouwd hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwd
maar ook daarna ging t niet beterquote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwd
Een veel te groot lichaam. Gewoon heel vies dikquote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze is echt niet lelijk.
Wel een groot lichaam dat eronder zit.
Kan eraf.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Een veel te groot lichaam. Gewoon heel vies dik
Dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:
Ik moet zeggen dat Virginia me tot nu toe enorm meevalt, en Suzanne sloot wel heel triest af met haar "daar worden wij niet vrolijk van" over het waarschijnlijk niet schoon opgemaakt bed.
Als je werkelijk niets anders kunt bedenken dan de slagzin van je man...
Jij mag niet meer raden.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
is die broer van de verkeerde kant.
echt, gemist, dacht 25 ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
die 17 jarige die naar school gebracht moet worden
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
is die broer van de verkeerde kant.
Dat moet ook gebeuren, normaal gras ga je ook met de bladzuiger overquote:Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er niet bij...... je kunstgras stofzuigen![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf wel aardig netjes en sportief maar krijg de rillingen van dat wijf en van Rob. Brrrr. Zuurpruimen.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wat heerlijk dat ze zo schoon zijn
Is maar goed dat zijn dochter bij moeders woontquote:Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er niet bij...... je kunstgras stofzuigen![]()
![]()
![]()
nou ja, ik zou gek worden bij Peter. Die hond, dat kind daar zo, huis zo viesquote:Op woensdag 15 april 2015 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel aardig netjes en sportief maar krijg de rillingen van dat wijf en van Rob. Brrrr. Zuurpruimen.
Ik vind het ook vies en om 22u met je kind etenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nou ja, ik zou gek worden bij Peter. Die hond, dat kind daar zo, huis zo vies
Dikkie gespotquote:Op woensdag 15 april 2015 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Wow. Je bent stevig zeggenonbeleefd zeg
Nee dat is van die vrouw, zij betaald ook de boerderij en haar hobby pjrquote:Op woensdag 15 april 2015 21:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus zijn inkomsten zijn 2400 per maand?????
Nee, die van Virsjien. (Of PJ)quote:Op woensdag 15 april 2015 21:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus zijn inkomsten zijn 2400 per maand?????
hee maar jij bent dus voor de gek gehouden door je vent?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver! Ik heb 4 minuten gezien nu. Allemaal droeftoeters
Het ergste is eigenlijk dat het 22-jarige tienermoedertje er het beste uitkomtquote:Op woensdag 15 april 2015 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver! Ik heb 4 minuten gezien nu. Allemaal droeftoeters
Denk het niet: https://www.rtl.nl/rtl-la(...)d-in-rtl-late-night/quote:Op woensdag 15 april 2015 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
En vanavond zitten ze bij Humberto begreep ik?
Mijn eigen schuld. Ik lag om 20.00 uur al te slapen. Normaal red ik het tot 21.00 uurquote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hee maar jij bent dus voor de gek gehouden door je vent?
Ben benieuwd. Even verder kijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat het 22-jarige tienermoedertje er het beste uitkomt
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat het 22-jarige tienermoedertje er het beste uitkomt
Hij zou wel in het smetloze huis van Rob passenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:23 schreef Leandra het volgende:
Ramenlikkers in de bus Gio? Sjezus, arrogant kutpubertje
Alsof ie zelf normaal uit de ogen kijkt.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef Jay_Snake het volgende:
Het ontbijt.....![]()
Die broer![]()
![]()
![]()
![]()
Doe normaal debiel, niets mis met het ov
Nou het is wel bepaalde volks sp volk wat de bus neemt, als je een modale baan heb pak je de wagenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef Jay_Snake het volgende:
Het ontbijt.....![]()
Die broer![]()
![]()
![]()
![]()
Doe normaal debiel, niets mis met het ov
ze heeft op zich best een mooi smoeltje, vind ikquote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
Lijkt wel een bouwvakker, die Virgien.
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze heeft op zich best een mooi smoeltje, vind ik
Ja, die staat niet helemaal waterpas.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wordt hun kindje ook een ramenlikker
echt he.quote:
nee die had een best lekker wijf over de vloer.quote:
Hoezo? Het gras stofzuigen kun je bezwaar tegen hebben, maar pjr maakt er een teringzooi van, laat zijn vrouw zich kapot eten en laat zijn kind voor gal en rat opgroeien.quote:
Dat word je niet. Dat ben je.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wordt hun kindje ook een ramenlikker
je hoeft niet te schreeuwen, bennie blind.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
ROB VALT ME DIK TEGEN.
WAT EEN RARE MAN.
KRITIEK GEVEN OP DE PERSOON ZELF EN ZELF NIKS KUNNEN HEBBEN
gal en rat???quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoezo? Het gras stofzuigen kun je bezwaar tegen hebben, maar pjr maakt er een teringzooi van, laat zijn vrouw zich kapot eten en laat zijn kind voor gal en rat opgroeien.
Wie mag straks dat kind betalen? De maatschappij
Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat word je niet. Dat ben je.
Aldus een moeder van een mongool.
Ik vind Djeliza btw best leuk. Maargoed ik ben nog niet verder dan de eerste 12 minuten.
Je kunt zaken op een respectvolle wijze aangeven. Daar doelde ik op.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoezo? Het gras stofzuigen kun je bezwaar tegen hebben, maar pjr maakt er een teringzooi van, laat zijn vrouw zich kapot eten en laat zijn kind voor gal en rat opgroeien.
Kind zal ook wel een propje worden, tja.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Had hij zijn ex verlaten voor deze Belg?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef tessie het volgende:
Wow. Ik vond Rob Geus altijd al irritant, maar das nu nog veel erger geworden. Wat een zeikstraal zeg, brrr!
Rob heeft 1.2 miljoen in een pannenkoekrestqurant in maastricht geinvesteerd en is later uitgestapt met 8 ton en een brede glimlach, een kleine vergissing noemde hij dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hij zijn ex verlaten voor deze Belg?
Met Rob wil je toch geen relatie._O-
Oh echt? Daar ben ik wrs te oud voor om dat te kunnen wetenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?
Op deze manier kom ik nooit verder dan de eerste 12 minutenquote:
jaquote:Op woensdag 15 april 2015 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Srsly! Hadden jullie ook de promo van obese (?) bij de eerste reclame?
Laat zijn vrouw zich kapot eten? WTF? Moet hij haar straf geven als ze teveel eet?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar.... Toen ze een relatie kregen was zij toch al dit formaat? Of iets slanker, maar geen slanke vrouw toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:40 schreef icloud het volgende:
Als mijn vrouw zo dik zou zijn, zou ik haar stimuleren om te sporten of haar lichtjes dwingen om vrijwillig met mijn te gaan wandelen of fietsen.
Met de armen over elkaar toekijken is geen optie
Ik denk niet dat hij die bedoelde.... maar meer "Het busje komt zo...."quote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?
Die twee verdienen elkaar gewoon.... het zouden bijna Jack ("Just Jack") en Karen (Walker) van de lage landen kunnen zijnquote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Omfg. Ik wil sjovannie een knal verkopen
En dat wijf met haar strakgetrokken zure smoel ook
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegdquote:Op woensdag 15 april 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die twee verdienen elkaar gewoon.... het zouden bijna Jack ("Just Jack") en Karen (Walker) van de lage landen kunnen zijn
Ik ook. Of dat nou voor me spreekt weet ik alleen niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegd
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegd
Dat dusquote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Omfg. Ik wil sjovannie een knal verkopen
En dat wijf met haar strakgetrokken zure smoel ook
Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.quote:Op donderdag 16 april 2015 02:38 schreef Za het volgende:
Maar ja, er was mogelijk wat geknipt in dat laatste stukje, dus misschien zijn er hele smerige dingen gezegd, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Indien het een eerlijke weergave is van de situatie is dit zeer genant voor Rob de Geus ookal beseft hij dat mogelijk zelf niet, wat een contrast met Virginia!
Hij flipte omdat ze zei dat hij al moeilijk deed over nasi korrels. Dat zei hij nota bene tijdens het flippen, dat hij vond dat ze overdreef daarmee en dat hij dat laag vond.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.
Desalniettemin vond ik dat wijf van hem echt vre-se-lijk, ze heeft geen één keer kunnen lachen, met haar zuurbakkes. En Rob is ook vreselijk.
Wat ik het mooiste moment vond; Virginia die met Rob op de bank zit en hem heel erg kalm uitlegt dat hij iets niet tien keer hoeft te melden
Dat dacht ik ook nogquote:Op donderdag 16 april 2015 03:17 schreef Grunge. het volgende:
Wat een ouwelijke, suffe muts, 'die van Rob Geus'. Gezellig hoor, dwangmatig schoonmaken en drie keer per dag douchen. Whut. Zouden ze wel seks hebben? En Rob Geus is gewoon een lul. En een karikatuur van zichzelf, net als PJR en Sjiovannie trouwens.
Ik mag Virginia wel, maar dat had ik al bij De Week van Filemon. Ik vond het zo mooi hoe zij toen voor het eerst het boek van PJR in handen kreeg en op de eerste paar pagina's al spelfouten spotte. Die is intelligenter dan je haar normaal zou geven, dat bleek vanavond ook wel weer. Mooi kind trouwens wel, en een mooie hond ook. Maar hoe kunnen ze in die boerderij wonen? HOE? Om nog maar niet te spreken van de zeshonderd euro per week om uit te geven aan kleren. Virginia's commentaar op Rob toen de stellen bijeen kwamen was trouwens spot on. Rob is 24/7 aan het keuren. Erg lelijk hoe hij haar constant aansprak op haar gewicht. En dan is Virginia een vals kreng
?
30/31, volgens een snelle Google. Ze is 13 jaar jonger dan Rob zelf.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:21 schreef Leandra het volgende:
Hoe oud is dat mens van Rob Geus eigenlijk, want die oogt en gedraagt zich ook niet als haar leeftijd volgens mij.
Dat dacht ik dus al.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
30/31, volgens een snelle Google. Ze is 13 jaar jonger dan Rob zelf.
Is zij jonger dan ikquote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
hij heeft vast maar 2 vrienden.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Onverwachte gasten.... hij kan niet eens zes vrienden vinden als ze worden verwacht...
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...quote:Op donderdag 16 april 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al.
En Rob heeft wel 30 keer gezegd hoe jong Virginia is.
Jongen hou toch op, je hebt zelf ook een jong ding genomen
Ja als een oud kakwijf.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...
Nee, erger: als een vreselijke snob, het is niks maar denkt dat de wereld van haar is.quote:
Ja, want homo's zijn griezelsquote:Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Rob Geus vind ik een griezel.. dacht daarom altijd dat hij homo was maar blijkt niet zo te zijn.. heb wel eens een interview met hem gelezen en die kerel vindt zichzelf nog aantrekkelijk ook. Vreemd narcistisch mannetje
Hou toch op, geus had gewoon gelijk, die vrouw moet nodig afvallen, en als man mag je daar best op aandringen of pushen.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:58 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat die vent helemaal kapotgemaakt wordt, in ieder geval zijn reputatie, en zakelijk. Hoeven we die lelijke bek ook niet meer te zien op televisie.
Zelfs als hij gelijk zou hebben, wie is Rob Geus, de man van de rubbertjes en schoon frituurvet, dan om telkens zo te hameren op het gewicht van Virginia?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, geus had gewoon gelijk, die vrouw moet nodig afvallen, en als man mag je daar best op aandringen of pushen.
Twintig broodjes, vettige worst, eieren en spek naar binnen werken en dan lopen janken dat je graag wilt afvallen....
En dat kind in beslag nemen vader is een pedofiel(thailand uitgezet na de affaire) en moeders heeft aderen met puur frituurvet
Okay, dus jouw vrouw moet je sigaretten maar gewoon in de vijver gooien?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, geus had gewoon gelijk, die vrouw moet nodig afvallen, en als man mag je daar best op aandringen of pushen.
Twintig broodjes, vettige worst, eieren en spek naar binnen werken en dan lopen janken dat je graag wilt afvallen....
En dat kind in beslag nemen vader is een pedofiel(thailand uitgezet na de affaire) en moeders heeft aderen met puur frituurvet
Nou, weet je, als je Turkse broodjes met worst en allerlei sauzen en kazen eet als ontbijt, kun je natuurlijk best wat aanpassen zonder je uit te hoeven hongeren. Ze zou bijvoorbeeld de dag kunnen beginnen met de lunch van zure Suus (cornflakes met sojamelkquote:Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef Loserkid het volgende:
Ik ken verder het dieet van Virginia niet, maar sommige mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze wat dikker zijn, die zouden zich bij wijs van spreken moeten uithongeren (Wat Rob en zijn vrouw doen, wat ook erg gezond is..) om een 'normaal' gewicht te hebben.
In veel dieetboeken staat iets als 'ontbijt als een keizer'. Als je vervolgens luncht met cornflakes en sojamelk en dineert met een lapje vlees, aardappel en groente, is er niet veel aan de hand.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, weet je, als je Turkse broodjes met worst en allerlei sauzen en kazen eet als ontbijt, kun je natuurlijk best wat aanpassen zonder je uit te hoeven hongeren. Ze zou bijvoorbeeld de dag kunnen beginnen met de lunch van zure Suus (cornflakes met sojamelk). Maar daar gaat het niet om, hij had zijn grote waffel gewoon dicht moeten houden natuurlijk...
Een rokende vrouw is een no go, afgezein van hetfeit dat het a-charmant isquote:Op donderdag 16 april 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus jouw vrouw moet je sigaretten maar gewoon in de vijver gooien?
Wat een debiele paternalistische instelling.
Hou toch op zeg, jij denkt dat een flink stokbrood, spek, eieren en een turkse worst als ontbijt binnen een dieet valt? Dat zij per ongeluk dik is? Flikker op als zij het elke pondje gaat door het mondje dieet volgt is ze binnen anderhalf jaar op gewicht.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zelfs als hij gelijk zou hebben, wie is Rob Geus, de man van de rubbertjes en schoon frituurvet, dan om telkens zo te hameren op het gewicht van Virginia?
Niet iedereen leeft zoals Rob Geus en zijn slaafje, sommige mensen genieten van het leven en hebben een huis om in te wonen, niet als pronkstuk.
Ik ken verder het dieet van Virginia niet, maar sommige mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze wat dikker zijn, die zouden zich bij wijs van spreken moeten uithongeren (Wat Rob en zijn vrouw doen, wat ook erg gezond is..) om een 'normaal' gewicht te hebben.
En als jij voor een vrouw kiest met overgewicht mag je nooit zeuren dat ze moet afvallen, dan heb je haar gekozen zoals ze is en niet om wat ze kan worden, misschien is dat jouw ding, maar dat is geen liefde.
Waar haal jij dan in godsnaam de arrogantie vandaan om te zeggen dat je als man je vriendin best mag pushen om af te vallen?
Heb je trouwens een bron over dat Thailand verhaal van Peter Jan? Ik ben daar wel benieuwd naar, vind het namelijk een enge man die in een fantasiewereld leeft (zie ook de al eerder genoemde aflevering van De Week Van Filemon) en wil dat Thailand/Pedo verhaal wel eens lezen.
ze is voor haar leeftijd nu wel al dik, niet een beetje chubby.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:25 schreef icloud het volgende:
Als zij tien keer zegt dat ze wil afvallen maar dat het zo moeilijk is boe boe,huilie huilie, dan mag geus ook best tien keer zeggen dat je niet afvalt door, door te vreten of niet maar de sportschool te gaan.
Die uitspraak ziet op hoeveelheden van fatsoenlijk voedsel, niet op fastfoodontbijtjes. Of denk je dat een keizer zich met zulke rommel zou voeden?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In veel dieetboeken staat iets als 'ontbijt als een keizer'. Als je vervolgens luncht met cornflakes en sojamelk en dineert met een lapje vlees, aardappel en groente, is er niet veel aan de hand.
Geus heeft renz erop gewezen dat jij ook een verantwoordelijkheid hebt als man zijnde en dat je niet met je handen over elkaar moet toekijken.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is voor haar leeftijd nu wel al dik, niet een beetje chubby.
het gaat erom dat Geus, Renz ging aansturen om zijn punt door te drukken.
ja en? Renz heeft haar zo ontmoet en gekozenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Geus heeft renz erop gewezen dat jij ook een verantwoordelijkheid hebt als man zijnde en dat je niet met je handen over elkaar moet toekijken.
Je zou bijna gaan denken dat hij een goldigger is.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en? Renz heeft haar zo ontmoet en gekozen
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon met zijn allen haten op Rob?![]()
Ach out of the blue had nog gekund. Een keer kan. Niet twintig keer.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rob Geus heeft nergens geen zaken mee wat betreft de omvang van Virgien. Als ze ernaar vraagt, dán had hij het ter sprake kunnen brengen. Niet zomaar out of the blue. Vind ik gewoon asociaal.
Ik zie m regelmatig in het echt en hij is gewoon zum kotzen. De kapsones druipt ervan af.
Juist niet hij herhaald zijn standpunt nog maar een keerquote:Op donderdag 16 april 2015 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wordt Rob te heet onder zijn voeten![]()
Het blijft een misselijke vent.
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moest wel keihard lachen toen pjr aan het hardlopen was achter die kinderwagen
Ja ook weer waarquote:Op donderdag 16 april 2015 20:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Juist niet hij herhaald zijn standpunt nog maar een keer
Ik zie zijn aparte loopje ook nog zo voor mequote:Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moest wel keihard lachen toen pjr aan het hardlopen was achter die kinderwagen
Ergens anders? Laten we wel wezen, dat kon enkel en alleen daar in het restaurant gezegd zijn, dus hoezo ergens anders?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Ole het volgende:
Sure..
Rob Geus biedt excuses aan
Rob Geus heeft spijt van zijn uithaal naar Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens. Woensdagavond was te zien hoe Geus haar 'een vals kreng' noemde in het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips. "Daar wil ik heel graag mijn excuses voor aanbieden", vertelt hij aan RTL.
In het programma was ook te zien hoe Rob de 22-jarige vriendin van Rens meerdere keren aansprak op haar gewicht. "Daar wil ik het ook even over hebben. Ik maakte mij zorgen om haar conditie, maar dat had ik natuurlijk ook één keer kunnen zeggen in plaats van drie keer. Ik heb dat met de beste bedoeling gezegd, want ik maakte mij echt oprecht zorgen", vertelt Rob. "Daar ben ik best ver in gegaan, dat had ik niet hoeven doen."
Rob vertelt RTL ook dat hij ontzettend 'teleurgesteld' is in de montage van het programma. "Virginia en ik hebben ook hartstikke leuke dagen gehad. Maar het programma geeft een heel ander beeld." Of Rob spijt heeft van zijn deelname? "Dat mag duidelijk zijn, maar ik wil nog benadrukken dat ik nooit iemand heb willen beschadigen", reageert hij. "Virginia is een topmeid, we hebben het leuk gehad en ik heb haar hoog zitten."
Discussie
Volgens Geus is er met zijn uithaal naar Virginia geschoven in de montage. "We wisten dat we in dit avontuur gingen stappen, maar als een quote van een discussie ergens anders wordt geplakt, geef je een verkeerd beeld."
Peter van der Vorst, achter de desk bij Boulevard, laat hierop de reactie van RTL weten. "RTL betreurt het feit dat Rob op deze manier terugkijkt op de uitzending. In één aflevering wordt een samenvatting van een hele draaiweek in beeld gebracht. In het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips draait het juist om de contrasten van de twee verschillende levensstijlen, en daar is de uitzending van gisteren een voorbeeld van."
Ik ben superwereldvreemd denk ik, maar verbaasde me echt heel erg over hoe deze mensen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie zijn aparte loopje ook nog zo voor me
En de snob had de Stafford vast. Ook de hond (het ras) was waarschijnlijk te minOh nee ze herkent geen rassen als anti-dier
Leuke aflevering ja, ik wilde die afkorting van Virginia onthouden, maar ben het vergeten. Iemand die alles beter weetquote:Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie zijn aparte loopje ook nog zo voor me
En de snob had de Stafford vast. Ook de hond (het ras) was waarschijnlijk te minOh nee ze herkent geen rassen als anti-dier
Iwab toch?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke aflevering ja, ik wilde die afkorting van Virginia onthouden, maar ben het vergeten. Iemand die alles beter weet
Iwab was het dacht ik. Iemand Weet Alles Beterquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke aflevering ja, ik wilde die afkorting van Virginia onthouden, maar ben het vergeten. Iemand die alles beter weet
Of Virgina heeft meer gezegd en dat is niet uitgezonden, maar wel zijn boze opmerking.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens anders? Laten we wel wezen, dat kon enkel en alleen daar in het restaurant gezegd zijn, dus hoezo ergens anders?
Ja IWAB. Iemand Wie Alles Beter Weetquote:
Rob ontplofte niet zomaar, daar zal vast een leuk gesprek aan vooraf zijn gegaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of Virgina heeft meer gezegd en dat is niet uitgezonden, maar wel zijn boze opmerking.
Kan allemaal, maar hij blijft een zure zeiksnor.
Ik kende de afkorting nog niet, ik vond hem ook leukquote:Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jup. Dus dan heeft hij een punt.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Rob ontplofte niet zomaar, daar zal vast een leuk gesprek aan vooraf zijn gegaan.
Ik ken wel een paar iwab fokkersquote:Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kende de afkorting nog niet, ik vond hem ook leuk
Zou me niks verbazen als meneer geef nooit op ook wat onaardige dingen over de tafel heeft gesmeten.quote:
Hij ontplofte gewoon op wat ze zei, dat over de nasi korrels end at ze dat overdreef, dat was toch vrij duidelijk?quote:
Dan kan er nog wel daarvoor iets besproken en geknipt zijn?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij ontplofte gewoon op wat ze zei, dat over de nasi korrels end at ze dat overdreef, dat was toch vrij duidelijk?
Zure vent ja, plus matig vrouwtje. En een VT wonen huisquote:Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef ciskaatje het volgende:
en dat sarcastische: ach eet jij je broodje worst! zoooo flauw en zo onvolwassen
Nee daar is veel aan vooraf gegaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij ontplofte gewoon op wat ze zei, dat over de nasi korrels end at ze dat overdreef, dat was toch vrij duidelijk?
Zuurder vrouwtje. Zelfs Rob lachte meerquote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zure vent ja, plus matig vrouwtje. En een VT wonen huis
Ik denk dat hij best vaker gaat bbqen, hij was best verbaasdquote:Op donderdag 16 april 2015 21:38 schreef ciskaatje het volgende:
Rob had een beetje lol met dat feestje, geen idee hoeveel bacoos hij daarvoor nodig had overigens
Ik weet niet, het zou zomaar kunnen zijn dat zij een zuiger is en hij na heel veel gedram is ontploft, maar gelet op zijn verdere gedrag lijkt het me gewoon een explosief kereltje dat geen flintertje kritiek duldt.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee daar is veel aan vooraf gegaan.
Ik heb helder horen zeggen dat het gesprek 3kwartier duurde bij hun.
Dit ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het zou zomaar kunnen zijn dat zij een zuiger is en hij na heel veel gedram is ontploft, maar gelet op zijn verdere gedrag lijkt het me gewoon een explosief kereltje dat geen flintertje kritiek duldt.
In de uitzending zei Virginia ook dat ze dat ontbijt had gemaakt om het contrast te laten zien, aangezien meneer Geus (ben jij dat trouwens?) zelf nooit ontbijt, wat minstens zo ongezond is.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, jij denkt dat een flink stokbrood, spek, eieren en een turkse worst als ontbijt binnen een dieet valt? Dat zij per ongeluk dik is? Flikker op als zij het elke pondje gaat door het mondje dieet volgt is ze binnen anderhalf jaar op gewicht.
Ik doe mee. Wat een pathetische zeikkneus. Pedante betweter die niet tegen kritiek kan.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon met zijn allen haten op Rob?![]()
Op zich wel, maar de familie Rens spoort natuurlijk ook voor geen meter. Het kwijl liep langs de tafelpoten en het voer droop langs het bankstel, zelden zo'n goor huishouden gezien. Dat is geen opvoeden.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit ja.
Vursjien krijgt wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
En toch zou ik mijn hypothetische kind eerder bij de Rensjes laten dan bij de Geusjes. Van geen bacterien ga je eerder dood dan van viezigheidquote:Op donderdag 16 april 2015 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de familie Rens spoort natuurlijk ook voor geen meter. Het kwijl liep langs de tafelpoten en het voer droop langs het bankstel, zelden zo'n goor huishouden gezien. Dat is geen opvoeden.
Dat zou ik dan weer niet doen. Hoewel die Peter mij echt een aardige man lijkt, is het mij wel duidelijk dat er een steekje los zit.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toch zou ik mijn hypothetische kind eerder bij de Rensjes laten dan bij de Geusjes. Van geen bacterien ga je eerder dood dan van viezigheid
Aan Geus niet dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen. Hoewel die Peter mij echt een aardige man lijkt, is het mij wel duidelijk dat er een steekje los zit.
Ja, maar daarvan weet je dat z'n vrouw een te serieuze moraalridder is en alles wel goed in de gaten houdt. Bij die Peter jan Rens is die Virginia echt heel grappig en leuk, maar toch ook een beetje een tokkie zeg maar. Vind ik.quote:
Voor mij is hij definitief door de mand gevallen. Excuses doen daar niets meer aan af.quote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor mij is hij definitief door de mand gevallen. Excuses doen daar niets meer aan af.
Ja ik had daar veel ophef over verwacht, over die opmerking over die "ramenlikkers" ....quote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Die broer is trouwens helemaal de limit! Drie keer per week voor 200 ¤ kleding kopen en Vurgien betaalt en 'zoiets is normaal, want dat doe je voor elkaar'.
Niet dat die klaplopende ramenlikker zelf ook maar íets nuttigs met zijn leven doet, maar dat terzijde.
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatiequote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Die broer is trouwens helemaal de limit! Drie keer per week voor 200 ¤ kleding kopen en Vurgien betaalt en 'zoiets is normaal, want dat doe je voor elkaar'.
Niet dat die klaplopende ramenlikker zelf ook maar íets nuttigs met zijn leven doet, maar dat terzijde.
Ik had het idee (geen idee waarom hoor) dat het een beetje ingefluisterd werd door Peter, zo van doe maar alsof we super rijk zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatie
Dat zou me ook niets verbazen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:40 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik had het idee (geen idee waarom hoor) dat het een beetje ingefluisterd woord door Peter, zo van doe maar alsof we super rijk zijn
Kon je best eens gelijk in hebben, het kán ook bijna niet kloppen want ook nu werd totaal niet duidelijk waar ze nu eigenlijk van leven, maar heel veel geld kan er niet binnenkomen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |