Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.quote:Op donderdag 16 april 2015 02:38 schreef Za het volgende:
Maar ja, er was mogelijk wat geknipt in dat laatste stukje, dus misschien zijn er hele smerige dingen gezegd, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Indien het een eerlijke weergave is van de situatie is dit zeer genant voor Rob de Geus ookal beseft hij dat mogelijk zelf niet, wat een contrast met Virginia!
Hij flipte omdat ze zei dat hij al moeilijk deed over nasi korrels. Dat zei hij nota bene tijdens het flippen, dat hij vond dat ze overdreef daarmee en dat hij dat laag vond.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.
Desalniettemin vond ik dat wijf van hem echt vre-se-lijk, ze heeft geen één keer kunnen lachen, met haar zuurbakkes. En Rob is ook vreselijk.
Wat ik het mooiste moment vond; Virginia die met Rob op de bank zit en hem heel erg kalm uitlegt dat hij iets niet tien keer hoeft te melden
Dat dacht ik ook nogquote:Op donderdag 16 april 2015 03:17 schreef Grunge. het volgende:
Wat een ouwelijke, suffe muts, 'die van Rob Geus'. Gezellig hoor, dwangmatig schoonmaken en drie keer per dag douchen. Whut. Zouden ze wel seks hebben? En Rob Geus is gewoon een lul. En een karikatuur van zichzelf, net als PJR en Sjiovannie trouwens.
Ik mag Virginia wel, maar dat had ik al bij De Week van Filemon. Ik vond het zo mooi hoe zij toen voor het eerst het boek van PJR in handen kreeg en op de eerste paar pagina's al spelfouten spotte. Die is intelligenter dan je haar normaal zou geven, dat bleek vanavond ook wel weer. Mooi kind trouwens wel, en een mooie hond ook. Maar hoe kunnen ze in die boerderij wonen? HOE? Om nog maar niet te spreken van de zeshonderd euro per week om uit te geven aan kleren. Virginia's commentaar op Rob toen de stellen bijeen kwamen was trouwens spot on. Rob is 24/7 aan het keuren. Erg lelijk hoe hij haar constant aansprak op haar gewicht. En dan is Virginia een vals kreng
?
30/31, volgens een snelle Google. Ze is 13 jaar jonger dan Rob zelf.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:21 schreef Leandra het volgende:
Hoe oud is dat mens van Rob Geus eigenlijk, want die oogt en gedraagt zich ook niet als haar leeftijd volgens mij.
Dat dacht ik dus al.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
30/31, volgens een snelle Google. Ze is 13 jaar jonger dan Rob zelf.
Is zij jonger dan ikquote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
hij heeft vast maar 2 vrienden.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Onverwachte gasten.... hij kan niet eens zes vrienden vinden als ze worden verwacht...
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...quote:Op donderdag 16 april 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al.
En Rob heeft wel 30 keer gezegd hoe jong Virginia is.
Jongen hou toch op, je hebt zelf ook een jong ding genomen
Ja als een oud kakwijf.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...
Nee, erger: als een vreselijke snob, het is niks maar denkt dat de wereld van haar is.quote:
Ja, want homo's zijn griezelsquote:Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Rob Geus vind ik een griezel.. dacht daarom altijd dat hij homo was maar blijkt niet zo te zijn.. heb wel eens een interview met hem gelezen en die kerel vindt zichzelf nog aantrekkelijk ook. Vreemd narcistisch mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |