abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 23:28:42 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151729018
Niet aan toegekomen. Gewandeld, met mijn vrouw. :@

Morgen terugkijken! *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_151729392
Het verbaast mij echt dat die Rob Geus het überhaupt uit zijn mond krijgt om mensen zo aan te spreken. Vooral tijdens dat eindgesprek. Dat je het tegen een hele dierbare zegt dat je je zorgen maakt, snap ik. Maar zo'n toon ga je toch niet aanslaan tegen een (feitelijk) onbekende? Het is toch niet zijn 'probleem'? En het nog normaal vinden ook dat soort dingen te zeggen, nou ja, dat is wel erg bijzonder. Ook dat Peter Jan zijn vrouw maar even moet bijsturen, wauw. :') :D

Kwam niet over als een fijne man. En hij kan inderdaad niet tegen kritiek.

En die Virgina is echt iemand waarmee je kunt lachen. Ik vind haar stiekem wel leuk en grappig. De vrouw van Rob is zo'n serieuze doos die nergens om kan lachen. Maar zo is hij zelf ook, dus past precies :+
  donderdag 16 april 2015 @ 00:32:54 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_151730500
wat een teringleijer die Rob, echt zo'n type die altijd commentaar heeft op anderen,maar zelf niks kan hebben. narcist!

met 22 jaar al zo dik zijn alsof je 30 bent en geen conditie hebben, lekker hoor

[ Bericht 27% gewijzigd door THEFXR op 16-04-2015 01:26:55 ]
pi_151731838
Zeer apart.
Rob heeft duidelijk geen respect voor vrouwen, spreekt tamelijk lang over Virginia alsof ze er niet zelf naast zit, er niet toe doet, alleen om zijn zegje te kunnen doen.

Dan na een week beledigd te zijn door Rob en aan tafel genegeerd zegt Virginia in alle eerlijkheid dat Rob te druk is met zijn netheid, rijst en gras op de vloer, waarop Rob uitvalt 'Ach neem toch een broodje worst!' gevolgd door hoe vals ze is etc.

Maar ja, er was mogelijk wat geknipt in dat laatste stukje, dus misschien zijn er hele smerige dingen gezegd, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Indien het een eerlijke weergave is van de situatie is dit zeer genant voor Rob de Geus ookal beseft hij dat mogelijk zelf niet, wat een contrast met Virginia!

De broer van vond ik erg leuk, een RLS zou een goed idee zijn, vooral vanwege hem. :)
  donderdag 16 april 2015 @ 03:17:17 #205
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_151731901
Wat een ouwelijke, suffe muts, 'die van Rob Geus'. Gezellig hoor, dwangmatig schoonmaken en drie keer per dag douchen. Whut. Zouden ze wel seks hebben? En Rob Geus is gewoon een lul. En een karikatuur van zichzelf, net als PJR en Sjiovannie trouwens.

Ik mag Virginia wel, maar dat had ik al bij De Week van Filemon. Ik vond het zo mooi hoe zij toen voor het eerst het boek van PJR in handen kreeg en op de eerste paar pagina's al spelfouten spotte. Die is intelligenter dan je haar normaal zou geven, dat bleek vanavond ook wel weer. Mooi kind trouwens wel, en een mooie hond ook. Maar hoe kunnen ze in die boerderij wonen? HOE? Om nog maar niet te spreken van de zeshonderd euro per week om uit te geven aan kleren. Virginia's commentaar op Rob toen de stellen bijeen kwamen was trouwens spot on _O_. Rob is 24/7 aan het keuren. Erg lelijk hoe hij haar constant aansprak op haar gewicht. En dan is Virginia een vals kreng :D?
pi_151733015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:38 schreef Za het volgende:

Maar ja, er was mogelijk wat geknipt in dat laatste stukje, dus misschien zijn er hele smerige dingen gezegd, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Indien het een eerlijke weergave is van de situatie is dit zeer genant voor Rob de Geus ookal beseft hij dat mogelijk zelf niet, wat een contrast met Virginia!

Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.

Desalniettemin vond ik dat wijf van hem echt vre-se-lijk, ze heeft geen één keer kunnen lachen, met haar zuurbakkes. En Rob is ook vreselijk.

Wat ik het mooiste moment vond; Virginia die met Rob op de bank zit en hem heel erg kalm uitlegt dat hij iets niet tien keer hoeft te melden _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_151733251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel geknipt is, anders flipt hij toch niet zo erg. Ja, het is een zeikerd, maar zeuren en flippen zijn twee dingen.

Desalniettemin vond ik dat wijf van hem echt vre-se-lijk, ze heeft geen één keer kunnen lachen, met haar zuurbakkes. En Rob is ook vreselijk.

Wat ik het mooiste moment vond; Virginia die met Rob op de bank zit en hem heel erg kalm uitlegt dat hij iets niet tien keer hoeft te melden _O_
Hij flipte omdat ze zei dat hij al moeilijk deed over nasi korrels. Dat zei hij nota bene tijdens het flippen, dat hij vond dat ze overdreef daarmee en dat hij dat laag vond.
pi_151733333
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2015 03:17 schreef Grunge. het volgende:
Wat een ouwelijke, suffe muts, 'die van Rob Geus'. Gezellig hoor, dwangmatig schoonmaken en drie keer per dag douchen. Whut. Zouden ze wel seks hebben? En Rob Geus is gewoon een lul. En een karikatuur van zichzelf, net als PJR en Sjiovannie trouwens.

Ik mag Virginia wel, maar dat had ik al bij De Week van Filemon. Ik vond het zo mooi hoe zij toen voor het eerst het boek van PJR in handen kreeg en op de eerste paar pagina's al spelfouten spotte. Die is intelligenter dan je haar normaal zou geven, dat bleek vanavond ook wel weer. Mooi kind trouwens wel, en een mooie hond ook. Maar hoe kunnen ze in die boerderij wonen? HOE? Om nog maar niet te spreken van de zeshonderd euro per week om uit te geven aan kleren. Virginia's commentaar op Rob toen de stellen bijeen kwamen was trouwens spot on _O_. Rob is 24/7 aan het keuren. Erg lelijk hoe hij haar constant aansprak op haar gewicht. En dan is Virginia een vals kreng :D?
Dat dacht ik ook nog _O- vast niet, veel te vies. Of anders alleen vooraf gepland op een steriel en geplastificeerd bed.
  donderdag 16 april 2015 @ 09:21:54 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151733548
Hoe oud is dat mens van Rob Geus eigenlijk, want die oogt en gedraagt zich ook niet als haar leeftijd volgens mij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2015 @ 09:27:29 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151733668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:21 schreef Leandra het volgende:
Hoe oud is dat mens van Rob Geus eigenlijk, want die oogt en gedraagt zich ook niet als haar leeftijd volgens mij.
30/31, volgens een snelle Google. Ze is 13 jaar jonger dan Rob zelf.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 09:35:57 #211
43556 miss_dynastie
pi_151733846
Onverwachte gasten.... hij kan niet eens zes vrienden vinden als ze worden verwacht... _O-
pi_151733912
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus al.

En Rob heeft wel 30 keer gezegd hoe jong Virginia is.
Jongen hou toch op, je hebt zelf ook een jong ding genomen :')
pi_151734036
quote:

[..]

Is zij jonger dan ik :o
Tap tap tap
pi_151734251
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

als jij 33 bent wel ja
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 09:59:43 #215
43556 miss_dynastie
pi_151734357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vergis je niet hoe zuur je wordt van het letten van vlekken OP de oven he _O-
pi_151735408
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Onverwachte gasten.... hij kan niet eens zes vrienden vinden als ze worden verwacht... _O-
hij heeft vast maar 2 vrienden. :P Of ze waren even snel van de straat geplukt :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_151735653
quote:

[..]

:o Mn mama lijkt jonger man!!
pi_151735721
Als je dit hoort na het zien van de uitzending wordt helemaal duidelijk wat een kwal die Rob is :')

http://www.538.nl/program(...)tent=sponsored-topic
  donderdag 16 april 2015 @ 11:33:54 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151737225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus al.

En Rob heeft wel 30 keer gezegd hoe jong Virginia is.
Jongen hou toch op, je hebt zelf ook een jong ding genomen :')
Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 april 2015 @ 11:40:51 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151737430
NARE MANROB GEUS-HAAT BEREIKT KOOKPUNT IN NL

Gisteren Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken? Niet? En we hadden gisteren nog een kijktipje gegeven, jeetje heel raar dit. Maar goed, zoals we toen al aangaven, hadden Peter Jan Rens en Rob Geus van vrouw gewisseld. De vrouw van Rob bleek een nuffige Limburgse en die van Peter Jan kennen we natuurlijk als de vroegoude Virginia van Eck.

Nou, wie kwamen er als beste uit de bus en wie bleek nog erger dan al werd vermoed? Ach ja, het is allemaal subjectief uiteindelijk maar Robbie Geus bleek toch wel een ontzettend autoritair mannetje die zijn minachting voor Virginia heel moeilijk kon verbloemen. En zo lijken de Rensjes volgens het gros van de tv-kijker opeens heel redelijke zachtaardige mensen en is Rob Geus een aan smetvrees lijdende boeman.

Het zelfs zó erg dat Rob besluit om een reactie te plaatsen op de Facebook van Peter Jan Rens door te zeggen dat hij helemaal niet zo'n lul is en dat de montage een verkeerd beeld geeft van de werkelijkheid. In dat geval mag de monteur van dit programma een lintje krijgen. Check hieronder twee filmpjes waarin Rob Geus nogal stevig van leer trekt tegen Virginia en een kleine selectie twitterhaat. Ach fuk it we gooien hem er gewoon in: Daar wordt je niet vrolijk van!

http://glamora.ma/2015/04/rob_geus_haat_bereikt_kookpunt.html

:D :D :D
  donderdag 16 april 2015 @ 11:57:09 #221
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_151738006
Wat een galbak die Rob.
Over het paard getilde neuroot. :r
pi_151739605
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar ze gedraagt zich stukken ouder dan hij...
Ja als een oud kakwijf.

*ril*
pi_151740562
Rob Geus vind ik een griezel.. dacht daarom altijd dat hij homo was maar blijkt niet zo te zijn.. heb wel eens een interview met hem gelezen en die kerel vindt zichzelf nog aantrekkelijk ook. Vreemd narcistisch mannetje
  donderdag 16 april 2015 @ 13:24:22 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151740665
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja als een oud kakwijf.

*ril*
Nee, erger: als een vreselijke snob, het is niks maar denkt dat de wereld van haar is.
Was ook wel lachwekkend dat ze even haar nieuw ontwikkelde product in beeld probeerden te brengen, doosjes met je eigen logo erop laten drukken was kennelijk te moeilijk, dan maar stickers plakken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151742084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Rob Geus vind ik een griezel.. dacht daarom altijd dat hij homo was maar blijkt niet zo te zijn.. heb wel eens een interview met hem gelezen en die kerel vindt zichzelf nog aantrekkelijk ook. Vreemd narcistisch mannetje
Ja, want homo's zijn griezels :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')