Zuurder vrouwtje. Zelfs Rob lachte meerquote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zure vent ja, plus matig vrouwtje. En een VT wonen huis
Ik denk dat hij best vaker gaat bbqen, hij was best verbaasdquote:Op donderdag 16 april 2015 21:38 schreef ciskaatje het volgende:
Rob had een beetje lol met dat feestje, geen idee hoeveel bacoos hij daarvoor nodig had overigens
Ik weet niet, het zou zomaar kunnen zijn dat zij een zuiger is en hij na heel veel gedram is ontploft, maar gelet op zijn verdere gedrag lijkt het me gewoon een explosief kereltje dat geen flintertje kritiek duldt.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee daar is veel aan vooraf gegaan.
Ik heb helder horen zeggen dat het gesprek 3kwartier duurde bij hun.
Dit ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het zou zomaar kunnen zijn dat zij een zuiger is en hij na heel veel gedram is ontploft, maar gelet op zijn verdere gedrag lijkt het me gewoon een explosief kereltje dat geen flintertje kritiek duldt.
In de uitzending zei Virginia ook dat ze dat ontbijt had gemaakt om het contrast te laten zien, aangezien meneer Geus (ben jij dat trouwens?) zelf nooit ontbijt, wat minstens zo ongezond is.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, jij denkt dat een flink stokbrood, spek, eieren en een turkse worst als ontbijt binnen een dieet valt? Dat zij per ongeluk dik is? Flikker op als zij het elke pondje gaat door het mondje dieet volgt is ze binnen anderhalf jaar op gewicht.
Ik doe mee. Wat een pathetische zeikkneus. Pedante betweter die niet tegen kritiek kan.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon met zijn allen haten op Rob?![]()
Op zich wel, maar de familie Rens spoort natuurlijk ook voor geen meter. Het kwijl liep langs de tafelpoten en het voer droop langs het bankstel, zelden zo'n goor huishouden gezien. Dat is geen opvoeden.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit ja.
Vursjien krijgt wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
En toch zou ik mijn hypothetische kind eerder bij de Rensjes laten dan bij de Geusjes. Van geen bacterien ga je eerder dood dan van viezigheidquote:Op donderdag 16 april 2015 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de familie Rens spoort natuurlijk ook voor geen meter. Het kwijl liep langs de tafelpoten en het voer droop langs het bankstel, zelden zo'n goor huishouden gezien. Dat is geen opvoeden.
Dat zou ik dan weer niet doen. Hoewel die Peter mij echt een aardige man lijkt, is het mij wel duidelijk dat er een steekje los zit.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toch zou ik mijn hypothetische kind eerder bij de Rensjes laten dan bij de Geusjes. Van geen bacterien ga je eerder dood dan van viezigheid
Aan Geus niet dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen. Hoewel die Peter mij echt een aardige man lijkt, is het mij wel duidelijk dat er een steekje los zit.
Ja, maar daarvan weet je dat z'n vrouw een te serieuze moraalridder is en alles wel goed in de gaten houdt. Bij die Peter jan Rens is die Virginia echt heel grappig en leuk, maar toch ook een beetje een tokkie zeg maar. Vind ik.quote:
Voor mij is hij definitief door de mand gevallen. Excuses doen daar niets meer aan af.quote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor mij is hij definitief door de mand gevallen. Excuses doen daar niets meer aan af.
Ja ik had daar veel ophef over verwacht, over die opmerking over die "ramenlikkers" ....quote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Die broer is trouwens helemaal de limit! Drie keer per week voor 200 ¤ kleding kopen en Vurgien betaalt en 'zoiets is normaal, want dat doe je voor elkaar'.
Niet dat die klaplopende ramenlikker zelf ook maar íets nuttigs met zijn leven doet, maar dat terzijde.
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatiequote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Die broer is trouwens helemaal de limit! Drie keer per week voor 200 ¤ kleding kopen en Vurgien betaalt en 'zoiets is normaal, want dat doe je voor elkaar'.
Niet dat die klaplopende ramenlikker zelf ook maar íets nuttigs met zijn leven doet, maar dat terzijde.
Ik had het idee (geen idee waarom hoor) dat het een beetje ingefluisterd werd door Peter, zo van doe maar alsof we super rijk zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatie
Dat zou me ook niets verbazen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:40 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik had het idee (geen idee waarom hoor) dat het een beetje ingefluisterd woord door Peter, zo van doe maar alsof we super rijk zijn
Kon je best eens gelijk in hebben, het kán ook bijna niet kloppen want ook nu werd totaal niet duidelijk waar ze nu eigenlijk van leven, maar heel veel geld kan er niet binnenkomen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij was dat gelogen. Gewoon even misbruik maken van de situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |