ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Je ziet duidelijk dat ze is afgevallen.
Leuke vrouw hoor. Zou er mee trouwen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ontzettend tutje, met haar gepoets en zuidelijke accent
ze komt uit belgiëquote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ontzettend tutje, met haar gepoets en zuidelijke accent
Wat?quote:
Ik denk dat als ze wat afvalt ze best leuk is. En verder vind ik haar wel vriendelijk overkomen eigenlijk. Dat ze aan die vent is blijven hangen is me een raadsel.quote:
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwdquote:Op woensdag 15 april 2015 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zegt net dat zij alle financiën en admi doet
Ah daar kan ze ook niks aan doenquote:
Ze zijn niet getrouwd hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwd
maar ook daarna ging t niet beterquote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Zij is pas samen met hem na zijn failliet gaan in thailand, ze heeft een kale kip getrouwd
Een veel te groot lichaam. Gewoon heel vies dikquote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze is echt niet lelijk.
Wel een groot lichaam dat eronder zit.
Kan eraf.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Een veel te groot lichaam. Gewoon heel vies dik
Dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:
Ik moet zeggen dat Virginia me tot nu toe enorm meevalt, en Suzanne sloot wel heel triest af met haar "daar worden wij niet vrolijk van" over het waarschijnlijk niet schoon opgemaakt bed.
Als je werkelijk niets anders kunt bedenken dan de slagzin van je man...
Jij mag niet meer raden.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
is die broer van de verkeerde kant.
echt, gemist, dacht 25 ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
die 17 jarige die naar school gebracht moet worden
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
is die broer van de verkeerde kant.
Dat moet ook gebeuren, normaal gras ga je ook met de bladzuiger overquote:Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er niet bij...... je kunstgras stofzuigen![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf wel aardig netjes en sportief maar krijg de rillingen van dat wijf en van Rob. Brrrr. Zuurpruimen.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wat heerlijk dat ze zo schoon zijn
Is maar goed dat zijn dochter bij moeders woontquote:Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik kan er niet bij...... je kunstgras stofzuigen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |