abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2015 @ 20:49:30 #251
22592 crew  Ole
pi_151753634
Sure..

Rob Geus biedt excuses aan

Rob Geus heeft spijt van zijn uithaal naar Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens. Woensdagavond was te zien hoe Geus haar 'een vals kreng' noemde in het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips. "Daar wil ik heel graag mijn excuses voor aanbieden", vertelt hij aan RTL.

In het programma was ook te zien hoe Rob de 22-jarige vriendin van Rens meerdere keren aansprak op haar gewicht. "Daar wil ik het ook even over hebben. Ik maakte mij zorgen om haar conditie, maar dat had ik natuurlijk ook één keer kunnen zeggen in plaats van drie keer. Ik heb dat met de beste bedoeling gezegd, want ik maakte mij echt oprecht zorgen", vertelt Rob. "Daar ben ik best ver in gegaan, dat had ik niet hoeven doen."
Rob vertelt RTL ook dat hij ontzettend 'teleurgesteld' is in de montage van het programma. "Virginia en ik hebben ook hartstikke leuke dagen gehad. Maar het programma geeft een heel ander beeld." Of Rob spijt heeft van zijn deelname? "Dat mag duidelijk zijn, maar ik wil nog benadrukken dat ik nooit iemand heb willen beschadigen", reageert hij. "Virginia is een topmeid, we hebben het leuk gehad en ik heb haar hoog zitten."
Discussie
Volgens Geus is er met zijn uithaal naar Virginia geschoven in de montage. "We wisten dat we in dit avontuur gingen stappen, maar als een quote van een discussie ergens anders wordt geplakt, geef je een verkeerd beeld."
Peter van der Vorst, achter de desk bij Boulevard, laat hierop de reactie van RTL weten. "RTL betreurt het feit dat Rob op deze manier terugkijkt op de uitzending. In één aflevering wordt een samenvatting van een hele draaiweek in beeld gebracht. In het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips draait het juist om de contrasten van de twee verschillende levensstijlen, en daar is de uitzending van gisteren een voorbeeld van."
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151753706
Het wordt Rob te heet onder zijn voeten :')

Het blijft een misselijke vent.
pi_151753843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wordt Rob te heet onder zijn voeten :')

Het blijft een misselijke vent.
Juist niet hij herhaald zijn standpunt nog maar een keer
pi_151753873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moest wel keihard lachen toen pjr aan het hardlopen was achter die kinderwagen :D
Levensgevaarlijk
pi_151753897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Juist niet hij herhaald zijn standpunt nog maar een keer
Ja ook weer waar :') Hoeveel borden zou die kerel voor zijn kop hebben?
  donderdag 16 april 2015 @ 20:56:47 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_151753909
Geus heeft nergens spijt van, maar ziet de massa tegen hem keren, een sociopaat is het.
pi_151754433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moest wel keihard lachen toen pjr aan het hardlopen was achter die kinderwagen :D
Ik zie zijn aparte loopje ook nog zo voor me _O-

En de snob had de Stafford vast. Ook de hond (het ras) was waarschijnlijk te min :') Oh nee ze herkent geen rassen als anti-dier _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 21:15:34 #258
43556 miss_dynastie
pi_151754609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:49 schreef Ole het volgende:
Sure..

Rob Geus biedt excuses aan

Rob Geus heeft spijt van zijn uithaal naar Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens. Woensdagavond was te zien hoe Geus haar 'een vals kreng' noemde in het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips. "Daar wil ik heel graag mijn excuses voor aanbieden", vertelt hij aan RTL.

In het programma was ook te zien hoe Rob de 22-jarige vriendin van Rens meerdere keren aansprak op haar gewicht. "Daar wil ik het ook even over hebben. Ik maakte mij zorgen om haar conditie, maar dat had ik natuurlijk ook één keer kunnen zeggen in plaats van drie keer. Ik heb dat met de beste bedoeling gezegd, want ik maakte mij echt oprecht zorgen", vertelt Rob. "Daar ben ik best ver in gegaan, dat had ik niet hoeven doen."
Rob vertelt RTL ook dat hij ontzettend 'teleurgesteld' is in de montage van het programma. "Virginia en ik hebben ook hartstikke leuke dagen gehad. Maar het programma geeft een heel ander beeld." Of Rob spijt heeft van zijn deelname? "Dat mag duidelijk zijn, maar ik wil nog benadrukken dat ik nooit iemand heb willen beschadigen", reageert hij. "Virginia is een topmeid, we hebben het leuk gehad en ik heb haar hoog zitten."
Discussie
Volgens Geus is er met zijn uithaal naar Virginia geschoven in de montage. "We wisten dat we in dit avontuur gingen stappen, maar als een quote van een discussie ergens anders wordt geplakt, geef je een verkeerd beeld."
Peter van der Vorst, achter de desk bij Boulevard, laat hierop de reactie van RTL weten. "RTL betreurt het feit dat Rob op deze manier terugkijkt op de uitzending. In één aflevering wordt een samenvatting van een hele draaiweek in beeld gebracht. In het programma Jouw vrouw, mijn vrouw Vips draait het juist om de contrasten van de twee verschillende levensstijlen, en daar is de uitzending van gisteren een voorbeeld van."
Ergens anders? Laten we wel wezen, dat kon enkel en alleen daar in het restaurant gezegd zijn, dus hoezo ergens anders? :')
pi_151754622
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En de snob had de Stafford vast. Ook de hond (het ras) was waarschijnlijk te min :') Oh nee ze herkent geen rassen als anti-dier _O-
Ik ben superwereldvreemd denk ik, maar verbaasde me echt heel erg over hoe deze mensen zijn. :D
pi_151754753
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuke aflevering ja, ik wilde die afkorting van Virginia onthouden, maar ben het vergeten. Iemand die alles beter weet _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_151754820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Leuke aflevering ja, ik wilde die afkorting van Virginia onthouden, maar ben het vergeten. Iemand die alles beter weet _O-
Iwab toch?
Tap tap tap
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2015 @ 21:20:57 #262
22592 crew  Ole
pi_151754856
quote:

[..]

Iwab was het dacht ik. Iemand Weet Alles Beter
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151754859
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ergens anders? Laten we wel wezen, dat kon enkel en alleen daar in het restaurant gezegd zijn, dus hoezo ergens anders? :')
Of Virgina heeft meer gezegd en dat is niet uitgezonden, maar wel zijn boze opmerking.

Kan allemaal, maar hij blijft een zure zeiksnor.
pi_151754936
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Iwab toch?
Ja IWAB. Iemand Wie Alles Beter Weet ^O^
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_151754940
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of Virgina heeft meer gezegd en dat is niet uitgezonden, maar wel zijn boze opmerking.

Kan allemaal, maar hij blijft een zure zeiksnor.
Rob ontplofte niet zomaar, daar zal vast een leuk gesprek aan vooraf zijn gegaan.
pi_151754958
quote:

[..]

Ik kende de afkorting nog niet, ik vond hem ook leuk :D
pi_151754993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Rob ontplofte niet zomaar, daar zal vast een leuk gesprek aan vooraf zijn gegaan.
Jup. Dus dan heeft hij een punt.
pi_151755022
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kende de afkorting nog niet, ik vond hem ook leuk :D
Ik ken wel een paar iwab fokkers :D
pi_151755029
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als meneer geef nooit op ook wat onaardige dingen over de tafel heeft gesmeten.
pi_151755315
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij ontplofte gewoon op wat ze zei, dat over de nasi korrels end at ze dat overdreef, dat was toch vrij duidelijk?
pi_151755433
en dat sarcastische: ach eet jij je broodje worst! zoooo flauw en zo onvolwassen
pi_151755555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hij ontplofte gewoon op wat ze zei, dat over de nasi korrels end at ze dat overdreef, dat was toch vrij duidelijk?
Dan kan er nog wel daarvoor iets besproken en geknipt zijn?
pi_151755556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef ciskaatje het volgende:
en dat sarcastische: ach eet jij je broodje worst! zoooo flauw en zo onvolwassen
Zure vent ja, plus matig vrouwtje. En een VT wonen huis :')
pi_151755575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee daar is veel aan vooraf gegaan.

Ik heb helder horen zeggen dat het gesprek 3kwartier duurde bij hun.
pi_151755605
Oke, maar hij werd vrij overduidelijk wild van die opmerking. En die opmerking vond hij laag en weet ik wat allemaal nog meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')