Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat word je niet. Dat ben je.
Aldus een moeder van een mongool.
Ik vind Djeliza btw best leuk. Maargoed ik ben nog niet verder dan de eerste 12 minuten.
Je kunt zaken op een respectvolle wijze aangeven. Daar doelde ik op.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoezo? Het gras stofzuigen kun je bezwaar tegen hebben, maar pjr maakt er een teringzooi van, laat zijn vrouw zich kapot eten en laat zijn kind voor gal en rat opgroeien.
Wie mag straks dat kind betalen? De maatschappij
Kind zal ook wel een propje worden, tja.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoezo? Het gras stofzuigen kun je bezwaar tegen hebben, maar pjr maakt er een teringzooi van, laat zijn vrouw zich kapot eten en laat zijn kind voor gal en rat opgroeien.
Had hij zijn ex verlaten voor deze Belg?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef tessie het volgende:
Wow. Ik vond Rob Geus altijd al irritant, maar das nu nog veel erger geworden. Wat een zeikstraal zeg, brrr!
Rob heeft 1.2 miljoen in een pannenkoekrestqurant in maastricht geinvesteerd en is later uitgestapt met 8 ton en een brede glimlach, een kleine vergissing noemde hij dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hij zijn ex verlaten voor deze Belg?
Met Rob wil je toch geen relatie._O-
Oh echt? Daar ben ik wrs te oud voor om dat te kunnen wetenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?
Op deze manier kom ik nooit verder dan de eerste 12 minutenquote:
jaquote:Op woensdag 15 april 2015 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Srsly! Hadden jullie ook de promo van obese (?) bij de eerste reclame?
Laat zijn vrouw zich kapot eten? WTF? Moet hij haar straf geven als ze teveel eet?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar.... Toen ze een relatie kregen was zij toch al dit formaat? Of iets slanker, maar geen slanke vrouw toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:40 schreef icloud het volgende:
Als mijn vrouw zo dik zou zijn, zou ik haar stimuleren om te sporten of haar lichtjes dwingen om vrijwillig met mijn te gaan wandelen of fietsen.
Met de armen over elkaar toekijken is geen optie
Ik denk niet dat hij die bedoelde.... maar meer "Het busje komt zo...."quote:Op woensdag 15 april 2015 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de slogan van emo's en goths was?
Die twee verdienen elkaar gewoon.... het zouden bijna Jack ("Just Jack") en Karen (Walker) van de lage landen kunnen zijnquote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Omfg. Ik wil sjovannie een knal verkopen
En dat wijf met haar strakgetrokken zure smoel ook
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegdquote:Op woensdag 15 april 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die twee verdienen elkaar gewoon.... het zouden bijna Jack ("Just Jack") en Karen (Walker) van de lage landen kunnen zijn
Ik ook. Of dat nou voor me spreekt weet ik alleen niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegd
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gelijk geweten wie je bedoelde als je alleen maar Karen en Jack had gezegd
Dat dusquote:Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Omfg. Ik wil sjovannie een knal verkopen
En dat wijf met haar strakgetrokken zure smoel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |