SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Puike TTquote:
Zoiets ja, heb ook honden gehad, maar ben gewoon meer een kattenmens. Voor mij geen hond meer, ook geen andere dieren meer.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden, of beter gezegd ik heb een hekel aan veel hondeneigenaren. De beesten zelf zijn best ok, maar ik zou er nooit een willen hebben. Ik zou alleen willen dat mensen de stront opruimen die de beesten op de stoep achterlaten, ik flikker de vol gescheten kattenbak ja ook niet op straat.
'S nachts moet je niet teveel herrie aan je kop hebben.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Puike TT
* knokkels komt erbij zitten
Op een zonnige middag is dit ook leuk hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'S nachts moet je niet teveel herrie aan je kop hebben.
Ik ben altijd een kattenmens geweest heb altijd poezen gehad en nooit een hond, toen ik thuis het huis uit ging (lang geleden) nam ik de poes ook mee. Mijn broertje heeft wel 2 honden, op zich prima beesten, maar niks voor mijzelf.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets ja, heb ook honden gehad, maar ben gewoon meer een kattenmens. Voor mij geen hond meer, ook geen andere dieren meer.
Slaap lekker chocoquote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
Is inderdaad goede rustige muziek, ik ga proberen te slapen.
Dag mensjes.![]()
Truste.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
Is inderdaad goede rustige muziek, ik ga proberen te slapen.
Dag mensjes.![]()
Dit soort muziek kan ik altijd wel waarderenquote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'S nachts moet je niet teveel herrie aan je kop hebben.
Kattenquote:Op woensdag 15 april 2015 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets ja, heb ook honden gehad, maar ben gewoon meer een kattenmens. Voor mij geen hond meer, ook geen andere dieren meer.
Ik hou ook van hard, maar niet op dit uur van de dag. Is ook niet handig voor je buren.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit soort muziek kan ik altijd wel waarderen
Heerlijk in de supermarkt ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit soort muziek kan ik altijd wel waarderen
Bu-ren?quote:Op woensdag 15 april 2015 03:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ook van hard, maar niet op dit uur van de dag. Is ook niet handig voor je buren.
Nou, ik heb zelf wel last van 1 van mijn buren, maar ik heb geen zin om me tot zijn niveau te gaan verlagen. Dat is niet relaxt.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bu-ren?
What's that word you're speaking of?
Nah, olie op vuur gooien is best wel onhandigquote:Op woensdag 15 april 2015 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf wel last van 1 van mijn buren, maar ik heb geen zin om me tot zijn niveau te gaan verlagen. Dat is niet relaxt.
Kan wel ff langs komen met mijn speakers.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf wel last van 1 van mijn buren, maar ik heb geen zin om me tot zijn niveau te gaan verlagen. Dat is niet relaxt.
Daarom, het werkt averechts, en ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah, olie op vuur gooien is best wel onhandig
Dat zijn de lastigste.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is maar een ouwe vent maar gestoord is ie wel.
Hij is waarschijnlijk ook flink doof en dan zet ie die kutradio (WDR 4) keihard, maar hij doet het ook om te treiteren, dat weet ik zeker. Maar ik negeer alles, en het is gelukkig niet elke dag zo.quote:
WDR4 is op zich wel ernstigquote:Op woensdag 15 april 2015 03:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ook flink doof en dan zet ie die kutradio (WDR 4) keihard, maar hij doet het ook om te treiteren, dat weet ik zeker. Maar ik negeer alles, en het is gelukkig niet elke dag zo.
Ach, zolang zal die vent het niet meer maken, dus ik heb wel een beetje geduld.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn onderburen houden van Hazes maar die heb ik zo stil.
Dat is op zich vrij ernstig, mijn smaak is nogal breed, maar dat trek ik dus zeer slecht.quote:
Ja exactquote:Op woensdag 15 april 2015 03:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is op zich vrij ernstig, mijn smaak is nogal breed, maar dat trek ik dus zeer slecht.
En zo geschiedequote:Op woensdag 15 april 2015 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zet er nog maar 2 uur bij graag.
quote:Op woensdag 15 april 2015 07:53 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, het gaat lekker hier, de sfeer is goed, de Muz'ers zijn tof, de DJs zijn enthousiast, de hits zijn goud en de koffie is zwart. Ik ben blij.
Mag ook wel eens gezegd worden
Mensen, het gaat lekker hier, de sfeer is goed, de Muz'ers zijn tof, de DJs zijn enthousiast, de hits zijn goud en de koffie is zwart. Ik ben blij.
Ik kan helaas niet intunen hier..quote:Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef robdriessen het volgende:
Horen jullie wel iets op R49? Bij mij is het stil.
ik wilde een verzoekje deed het nietquote:Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef robdriessen het volgende:
Horen jullie wel iets op R49? Bij mij is het stil.
quote:Op woensdag 15 april 2015 08:56 schreef robdriessen het volgende:
Gupdokter is over een uur thuis en zal de boel dan resetten.
Whehe, ach zo hebben we allemaal at he!quote:Op woensdag 15 april 2015 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik grap niet. Ik hou serieus van deze muziek
ja gaat lekker. Therapie is "klaar", en leef mijn leven met mijn wederhelft.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ach zo hebben we allemaal at he!
Hoestie?
Ha die Melting, alles wel?quote:
Geniet van het mooie weer.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Ja en toen had mijn dochter een nieuw modem en kan ik alles opnieuw instellen maar eerst naar buiten tis veels te mooi weer om binnen te blijven 😊
Oww, wattan?quote:
Goeiemorgen ErwinRommelquote:Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja gaat lekker. Therapie is "klaar", en leef mijn leven met mijn wederhelft.
Leren leven met wat ik heb, lastig maar we keep on walking
Geniet van het weerquote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Ja en toen had mijn dochter een nieuw modem en kan ik alles opnieuw instellen maar eerst naar buiten tis veels te mooi weer om binnen te blijven 😊
Ahhh da's mooi, da's mooi!quote:Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja gaat lekker. Therapie is "klaar", en leef mijn leven met mijn wederhelft.
Leren leven met wat ik heb, lastig maar we keep on walking
Ben ik blij dat ik aan de telefoon zatquote:
ik ging voor middernacht naar bed en ik lag om 3 uur nog te draaien en wakker te zijn.quote:
Ahhhh zulke nachten.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ging voor middernacht naar bed en ik lag om 3 uur nog te draaien en wakker te zijn.
Ja dat dusquote:
gooi je cookies es weg, zou het op moeten lossen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:07 schreef ToT het volgende:
Goffer, m'n pc is vannacht gecrashed, en nu moet ik telkens control + F5'en om jouw UI te kunnen zien, knokkels!
quote:
LOL Ik check.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrienden!! Willen jullie mij en plezier doen en stemmen op mijn column![]()
t is een wedstrijd met als thema 'lef' met een geldprijs en een paar columns in de Metro. Stemmen 'wegen mee' op hun beoordeling
http://m.metronieuws.nl/l(...)015/04/ongewenst-lef
Kan alleen stemmen als ik inlogquote:Op woensdag 15 april 2015 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
t is een wedstrijd met als thema 'lef' met een geldprijs en een paar columns in de Metro. Stemmen 'wegen mee' op hun beoordeling
Druk druk. Huis helemaal aan kant gemaakt. Fotograaf van de makelaar is nu bezig met foto's.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje he. en hoestie daar?
Het moet speciaal blijven hequote:Op woensdag 15 april 2015 12:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Knokkels, ouwe rukker... Tijd niet gezien!
Gewoon, Sint. Omdat jij.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ahhh huisje in de verkoop.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Druk druk. Huis helemaal aan kant gemaakt. Fotograaf van de makelaar is nu bezig met foto's.
Er was hier gisteravond/nacht nog iemand uit Den Helder.quote:
Ja jij toch? Of nóg iemand?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was hier gisteravond/nacht nog iemand uit Den Helder.
Nope, kijk maar in het vorige topicquote:Op woensdag 15 april 2015 12:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja jij toch? Of nóg iemand?
Keke, die Baas?
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja jij toch? Of nóg iemand?
Keke, die Baas?
Ahh nu zie ik hetquote:
Goedemiddag.quote:Op woensdag 15 april 2015 07:53 schreef robdriessen het volgende:
En dan vinden ze het gek dat mensen clown complexen krijgenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Daar zeg je wat, 'de sfeer is goed'.![]()
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, persoonlijk hou ik wel van een beetje gezelligheid.![]()
Maar lang niet iedereen kan zoveel gezelligheid verdragen.![]()
[ afbeelding ]
Je bedoeld zoiets van, wie is er bang voor de boze clown?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat mensen clown complexen krijgen
Alles?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Pas op dat zoveel nadenken geen pijn gaat doen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef just me het volgende:
Doe het vanavond wel zal wel aan die kleine lettertjes en cijfers liggen😊 kleinkind slaapt ik ga in de zon liggen nadenken enzo...
Ha Geoquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Ik zit lekker buiten
kan je wel wat zien met dat licht?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Ik zit lekker buiten
Die jongen geeft wel bijna lichtquote:
lolquote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook eens gedaan toen ik nog bij de Epson klantenservice werkte, bureau's naar buiten en lekker zonnen. Als er een telefoontje binnenkwam, snel naar binnen
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die jongen geeft wel bijna licht![]()
Ha, Karzai
Moeten ze een keer wat op uitvindenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij zie je geen moer op je scherm zo.
quote:
zit je ook buiten?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker muziekje om weer bij in te tunen
nee zit ook binnen vanochtend buiten geweest, ga zo nog even naar buitenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, genoeg zon gehad, rustig opbouwen. Maar jij wel?
Zal ik je gezelschap houden dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat mij maar alleen achter hier...
Geniet van het zomerweer!
Ja ik ben enorm gescooped had die grap al heel vaak gemaakt op mijn werk... ik maak alleen maar plaatjes van cellen. We vroegen ons hier op het werk wel af wat die zwarte stip moet voorstellen het is duidelijk een bacteriële cell maar die hebben geen kern ofzo.... en die meuk waar hij is zit snap ik ook niet.. een smerig preperaatquote:
Gescooped.. bedankt, nu heb ik zin in ijsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben enorm gescooped had die grap al heel vaak gemaakt op mijn werk... ik maak alleen maar plaatjes van cellen. We vroegen ons hier op het werk wel af wat die zwarte stip moet voorstellen het is duidelijk een bacteriële cell maar die hebben geen kern ofzo.... en die meuk waar hij is zit snap ik ook niet.. een smerig preperaat
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gescooped.. bedankt, nu heb ik zin in ijs
Halloquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd gezellig, en ik zag knokkels ook nog rondhangen
Ik ben ook heel gezelligquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd gezellig, en ik zag knokkels ook nog rondhangen
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zwalkt heen en weer
keetje tippel
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
Wie?! Wie is hier verantwoordelijk voor!![]()
Ik niet..quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
ip-check. STAT!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
Frank & Mirellaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de ellende is nog niet voorbij zie ik net aan de wachtrij
ik had 'm zeker 20 jaar niet gehoord, maar ik merk dat ik 'm nog steeds kan meezingen. Werd Mirella nou ooit vervangen door Marjan?quote:
Uhm.... ik denk dat ik dat nieuwsfeitje geblockt heb uit mijn geheugenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had 'm zeker 20 jaar niet gehoord, maar ik merk dat ik 'm nog steeds kan meezingen. Werd Mirella nou ooit vervangen door Marjan?
nee, nee, ik merk het al, jij weet er meer vanquote:Op woensdag 15 april 2015 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm.... ik denk dat ik dat nieuwsfeitje geblockt heb uit mijn geheugen
Ik verdenk Knokkels ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nee, ik merk het al, jij weet er meer van
Ik heb een alibi... ik was met mijn moeder aan het bellenquote:
Alsof je dan geen plaatjes kan aanvragen.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een alibi... ik was met mijn moeder aan het bellen
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan alleen stemmen als ik inlog
Wel een leuk stukje
Thanksquote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon, Sint. Omdat jij.
Goede column btw!
Ik was toen.... 8 ofzo? Ok... oudere damesquote:Op woensdag 15 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou hij Mirella in zijn huis verstopt hebben? Is er ooit nog iets van haar vernomen?
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou hij Mirella in zijn huis verstopt hebben? Is er ooit nog iets van haar vernomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
the plot thickensquote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Knokkels eigenlijk Frank als naam hebben?
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Knokkels eigenlijk Frank als naam hebben?
Is dit jouw FB account?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
*zingt mee en brengt sfeer in de Radio49kroeg
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit jouw FB account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het is de schuld van de Rabobank BZNquote:Op woensdag 15 april 2015 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk uit dat je nek niet helemaal gaat wiebelen
nee, ik ben de schuldigequote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef knokkels het volgende:
Dit verzoekje heeft een huizenhoog Vout gehalte. Mocht ie er weer es uit, Melting?
Geen idee.... ik zit nog op mijn werk.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef knokkels het volgende:
Dit verzoekje heeft een huizenhoog Vout gehalte. Mocht ie er weer es uit, Melting?
Het was Vout ook niet, vals alarmquote:Op woensdag 15 april 2015 16:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... ik zit nog op mijn werk.
Natuur, je verwacht het niet hequote:Op woensdag 15 april 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een collega op de camping die vanwege een spin in onze caravan de camping af rende. Ik heb maar niet gezegd dat het bos daar vol spinnen zat
Ik moet er nog een boel rippen trouwens.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:04 schreef Spezza19 het volgende:
Veel te lang niet gedaan... Cd's draaien op stereo....
Sorry buren
echt ernstigquote:
Ow, het is een mix van Snap zelf?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
echt ernstigwat waren zij denkende
jij hebt echt een boel onzin in de kast staan he?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het is een mix van Snap zelf?
Ik heb 'm op single hier, het origineel dus, geloof niet dat die mix erop staat
Da's een klassiekerquote:Op woensdag 15 april 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt een boel onzin in de kast staan he?
zo kun je het ook noemen natuurlijk.quote:
Ik noem het beestje bij zijn naam hequote:Op woensdag 15 april 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo kun je het ook noemen natuurlijk.
effectief de mond snoeren en je het gevoel geven dat ik je gelijk geef. Zoiets. Ofzoquote:Op woensdag 15 april 2015 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een erkenning van het feit dat ik gelijk heb?
Ah, ik heb gelijk, maar je doet net alsof je dat alleen maar toezegt, terwijl je weet dat het ook echt zo is dusquote:Op woensdag 15 april 2015 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
effectief de mond snoeren en je het gevoel geven dat ik je gelijk geef. Zoiets. Ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand me vanavond van het rooster halen?
Het is weer zwaar bal hier
Sterkte :/quote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Symphonic het volgende:
Of 2 uur?quote:
Je staat er nu voor één uur opquote:
Ben ik teveel aan gewendquote:
Ik hoef niets te raden nu?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
In de Top40 gekomen
3 weken geleden uit de tipparade verdwenen en dus eerst ‘geflopt’ nu toch op de 36e plaats in de
Top40: Martin Garrix – Forbidden Voices
Spezza had er blijkbaar een neus voor
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
De 'Floppers':
Na 9 weken geflopt
Chef’special – Still Don’t Know
Wij meenden dat dit een unanieme top zou worden (zelfs top 10 potentie), maar helaas
Na 7 weken geflopt
Sue the Night – The Whale
Dit was een unanieme flop, punten voor: MaryMouse, Spezza, Melting, Karzai, ToT, Tailfox, Broertje
Na 6 weken geflopt
Common & John Legend – Glory
Voorspeld door: Tailfox; Karzai; Spezza; Melting
Na 5 weken geflopt
Kodaline – Honest
Correct voorspeld door: Karzai & Melting
En ook
Frazey Ford – September Fields
Voorspeld door: Melting & MaryMouse
Na 4 weken geflopt
VanVelzen – Call it Luck
Correct voorspeld door: Spezza; Karzai; ToT; Melting; Broertje
Noop, eerst de succesnummersquote:
Jij hebt een nette inhaalslag gemaaktquote:
Volgens mij ben ik druk bezig mijn 2e plek te verliezen!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
De 'Floppers':
Na 9 weken geflopt
Chef’special – Still Don’t Know
Wij meenden dat dit een unanieme top zou worden (zelfs top 10 potentie), maar helaas
Na 7 weken geflopt
Sue the Night – The Whale
Dit was een unanieme flop, punten voor: MaryMouse, Spezza, Melting, Karzai, ToT, Tailfox, Broertje
Na 6 weken geflopt
Common & John Legend – Glory
Voorspeld door: Tailfox; Karzai; Spezza; Melting
Na 5 weken geflopt
Kodaline – Honest
Correct voorspeld door: Karzai & Melting
En ook
Frazey Ford – September Fields
Voorspeld door: Melting & MaryMouse
Na 4 weken geflopt
VanVelzen – Call it Luck
Correct voorspeld door: Spezza; Karzai; ToT; Melting; Broertje
Ies naais!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt een nette inhaalslag gemaakt
Dequote:Op woensdag 15 april 2015 20:03 schreef D. het volgende:
Ow, Muis
Het is eejjjjjjjj
2x e 8x j, en eenerachter
5 in totaalquote:
Je hebt er ook een neus voor, Karzai.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih – Somebody (38e in de Top40)
Correct voorspeld door Jodelhahity, Karzai, WaterTornado, Broertje, MaryMouse
Helaas voor ToT en jouquote:
Wie is die Jodel?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Natalie La Rose ft. Jeremih – Somebody (38e in de Top40)
Correct voorspeld door Jodelahity, Karzai, WaterTornado, Broertje, MaryMouse
Heeft twee keer meegedaanquote:
Noop, pas nadat ik de score heb gepost en de Top of Flop bannerquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Parson James – Stole the Show (26e plaats in de Top40)
Correct voorspeld door: ToT, Broertje, Lt.Surge, LittleBrownie, Memento-Mori, Mo_Muffin, MaryMouse
Heul niet, lekker nummer ditquote:
Volgende vind je wel een Topquote:
Mag je over 2 nummers roepenquote:
Flop.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix ft. Usher – Don’t look down (24e plaats in de Top40)
Een unanieme Toppunten voor: Tailfox, Melting, Lt. Surge, Spezza19, MadMaster, Mo_Muffin,
MaryMouse, Geo4kant, Symphonic
Ah, ik zag net dat het al 20.00 uur was...quote:Op woensdag 15 april 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag je over 2 nummers roepen
Hallo
Altijd eerst wat nummers uit vorige top of flopsquote:Op woensdag 15 april 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik zag net dat het al 20.00 uur was...
Unanieme top, maar had ik dan niet gestemd?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix ft. Usher – Don’t look down (24e plaats in de Top40)
Een unanieme Toppunten voor: Tailfox, Melting, Lt. Surge, Spezza19, MadMaster, Mo_Muffin,
MaryMouse, Geo4kant, Symphonic
Volgens mij dus niet, anders had ik het wel genoteerd.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Unanieme top, maar had ik dan niet gestemd?
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
En de grote verrassing toch wel met nu de tweede week en nu al op de 9e plaats
Kenny B – Paris
Correct voorspeld door Geo4kant, Mo_Muffin, Spezza19
Wat een k*t nummer.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
En de grote verrassing toch wel met nu de tweede week en nu al op de 9e plaats
Kenny B – Paris
Correct voorspeld door Geo4kant, Mo_Muffin, Spezza19
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Punten (correcte Top of Flop)
MaryMouse 38 (33)
Melting 32 (26)
Broertje 30 (26)
ToT 30 (27)
Spezza 19 (13)
Symphonic 19 (18)
Knokkels 14 (14)
Dieseltank 10 (10)
PriemGirl 7 (7)
Karzai 8 (3)
Tailfox 5 (2)
Mo_Muffin 3 (-)
WaterTornado 3 (2)
Geo4kant 2 (-)
Lt. Surge 2 (-)
Jodelahity 2 (1)
Little Brownie 1 (-)
MadMaster 1 (-)
Memento-Mori 1 (-)
Tussen haakjes de score van de vorige keer.
En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]GODDOMME!!!!!! zomaar door TWEE mensen ingehaald zelfs!
Ik hoop dat het de laatste keer is dat ik dit nummer hoef te draaienquote:Op woensdag 15 april 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een k*t nummer.
DJ's, dit is geen verzoekje van mij...
ik vind eigenlijk dat je niet mee mag doen met je eigen show dat is net of Linda de mol elke week de hoofdprijs wint als showmaster, Ja sorry ik ga weer met de hoofdprijs naar huisquote:Op woensdag 15 april 2015 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Punten (correcte Top of Flop)
MaryMouse 38 (33)
Melting 32 (26)
Broertje 30 (26)
ToT 30 (27)
Spezza 19 (13)
Symphonic 19 (18)
Knokkels 14 (14)
Dieseltank 10 (10)
PriemGirl 7 (7)
Karzai 8 (3)
Tailfox 5 (2)
Mo_Muffin 3 (-)
WaterTornado 3 (2)
Geo4kant 2 (-)
Lt. Surge 2 (-)
Jodelahity 2 (1)
Little Brownie 1 (-)
MadMaster 1 (-)
Memento-Mori 1 (-)
Tussen haakjes de score van de vorige keer.
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat je niet mee mag doen met je eigen show dat is net of Linda de mol elke week de hoofdprijs wint als showmaster, Ja sorry ik ga weer met de hoofdprijs naar huis
topquote:Op woensdag 15 april 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Rihanna – Bitch better have my money
[ afbeelding ]
Top of flop?
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat je niet mee mag doen met je eigen show dat is net of Linda de mol elke week de hoofdprijs wint als showmaster, Ja sorry ik ga weer met de hoofdprijs naar huis
Precies op tijdquote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is een top. Zoiets doet het meestal wel goed.
Goedenavond ben een ietsje laat.
Valt er een prijs te winnen?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik hoor de nummers ook voor het eerst
Maar is goed hoor, ik doe niet meer mee
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is een top. Zoiets doet het meestal wel goed.
Goedenavond ben een ietsje laat.
Alleen de roemquote:
Hey...nog net op tijd dus, ik wil wel omhoog in die lijst.quote:
Mag van mij gerust mee doen hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik hoor de nummers ook voor het eerst
Maar is goed hoor, ik doe niet meer mee
Klinkt al als topquote:Op woensdag 15 april 2015 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Hardwel ft. Jonathan Mendelsohn - Echo
[ afbeelding ]
Top of flop?
Noop de achste alweer, en dit is het tweede nummerquote:
Rihanna Topquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop de achste alweer, en dit is het tweede nummer
Dat zeg je volgens mij ook omdat je ToT voor wilt blijvenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg je volgens mij ook omdat je ToT voor wilt blijven
Nee hoor...quote:Op woensdag 15 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg je volgens mij ook omdat je ToT voor wilt blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |