zit je ook buiten?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker muziekje om weer bij in te tunen
nee zit ook binnen vanochtend buiten geweest, ga zo nog even naar buitenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, genoeg zon gehad, rustig opbouwen. Maar jij wel?
Zal ik je gezelschap houden dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat mij maar alleen achter hier...
Geniet van het zomerweer!
Ja ik ben enorm gescooped had die grap al heel vaak gemaakt op mijn werk... ik maak alleen maar plaatjes van cellen. We vroegen ons hier op het werk wel af wat die zwarte stip moet voorstellen het is duidelijk een bacteriële cell maar die hebben geen kern ofzo.... en die meuk waar hij is zit snap ik ook niet.. een smerig preperaatquote:
Gescooped.. bedankt, nu heb ik zin in ijsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben enorm gescooped had die grap al heel vaak gemaakt op mijn werk... ik maak alleen maar plaatjes van cellen. We vroegen ons hier op het werk wel af wat die zwarte stip moet voorstellen het is duidelijk een bacteriële cell maar die hebben geen kern ofzo.... en die meuk waar hij is zit snap ik ook niet.. een smerig preperaat
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gescooped.. bedankt, nu heb ik zin in ijs
Halloquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd gezellig, en ik zag knokkels ook nog rondhangen
Ik ben ook heel gezelligquote:Op woensdag 15 april 2015 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd gezellig, en ik zag knokkels ook nog rondhangen
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zwalkt heen en weer
keetje tippel
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
Wie?! Wie is hier verantwoordelijk voor!![]()
Ik niet..quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
ip-check. STAT!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef robdriessen het volgende:
Frank & Mirellaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de ellende is nog niet voorbij zie ik net aan de wachtrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |