Ach, zolang zal die vent het niet meer maken, dus ik heb wel een beetje geduld.quote:Op woensdag 15 april 2015 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn onderburen houden van Hazes maar die heb ik zo stil.
Dat is op zich vrij ernstig, mijn smaak is nogal breed, maar dat trek ik dus zeer slecht.quote:
Ja exactquote:Op woensdag 15 april 2015 03:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is op zich vrij ernstig, mijn smaak is nogal breed, maar dat trek ik dus zeer slecht.
En zo geschiedequote:Op woensdag 15 april 2015 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zet er nog maar 2 uur bij graag.
quote:Op woensdag 15 april 2015 07:53 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, het gaat lekker hier, de sfeer is goed, de Muz'ers zijn tof, de DJs zijn enthousiast, de hits zijn goud en de koffie is zwart. Ik ben blij.
Mag ook wel eens gezegd worden
Mensen, het gaat lekker hier, de sfeer is goed, de Muz'ers zijn tof, de DJs zijn enthousiast, de hits zijn goud en de koffie is zwart. Ik ben blij.
Ik kan helaas niet intunen hier..quote:Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef robdriessen het volgende:
Horen jullie wel iets op R49? Bij mij is het stil.
ik wilde een verzoekje deed het nietquote:Op woensdag 15 april 2015 08:49 schreef robdriessen het volgende:
Horen jullie wel iets op R49? Bij mij is het stil.
quote:Op woensdag 15 april 2015 08:56 schreef robdriessen het volgende:
Gupdokter is over een uur thuis en zal de boel dan resetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |