ik had 'm zeker 20 jaar niet gehoord, maar ik merk dat ik 'm nog steeds kan meezingen. Werd Mirella nou ooit vervangen door Marjan?quote:
Uhm.... ik denk dat ik dat nieuwsfeitje geblockt heb uit mijn geheugenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had 'm zeker 20 jaar niet gehoord, maar ik merk dat ik 'm nog steeds kan meezingen. Werd Mirella nou ooit vervangen door Marjan?
nee, nee, ik merk het al, jij weet er meer vanquote:Op woensdag 15 april 2015 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm.... ik denk dat ik dat nieuwsfeitje geblockt heb uit mijn geheugen
Ik verdenk Knokkels ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nee, ik merk het al, jij weet er meer van
Ik heb een alibi... ik was met mijn moeder aan het bellenquote:
Alsof je dan geen plaatjes kan aanvragen.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een alibi... ik was met mijn moeder aan het bellen
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan alleen stemmen als ik inlog
Wel een leuk stukje
Thanksquote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon, Sint. Omdat jij.
Goede column btw!
Ik was toen.... 8 ofzo? Ok... oudere damesquote:Op woensdag 15 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou hij Mirella in zijn huis verstopt hebben? Is er ooit nog iets van haar vernomen?
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou hij Mirella in zijn huis verstopt hebben? Is er ooit nog iets van haar vernomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
the plot thickensquote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Knokkels eigenlijk Frank als naam hebben?
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Knokkels eigenlijk Frank als naam hebben?
Is dit jouw FB account?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
*zingt mee en brengt sfeer in de Radio49kroeg
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit jouw FB account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het is de schuld van de Rabobank BZNquote:Op woensdag 15 april 2015 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk uit dat je nek niet helemaal gaat wiebelen
nee, ik ben de schuldigequote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef knokkels het volgende:
Dit verzoekje heeft een huizenhoog Vout gehalte. Mocht ie er weer es uit, Melting?
Geen idee.... ik zit nog op mijn werk.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef knokkels het volgende:
Dit verzoekje heeft een huizenhoog Vout gehalte. Mocht ie er weer es uit, Melting?
Het was Vout ook niet, vals alarmquote:Op woensdag 15 april 2015 16:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... ik zit nog op mijn werk.
Natuur, je verwacht het niet hequote:Op woensdag 15 april 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ooit een collega op de camping die vanwege een spin in onze caravan de camping af rende. Ik heb maar niet gezegd dat het bos daar vol spinnen zat
Ik moet er nog een boel rippen trouwens.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:04 schreef Spezza19 het volgende:
Veel te lang niet gedaan... Cd's draaien op stereo....
Sorry buren
echt ernstigquote:
Ow, het is een mix van Snap zelf?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
echt ernstigwat waren zij denkende
jij hebt echt een boel onzin in de kast staan he?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het is een mix van Snap zelf?
Ik heb 'm op single hier, het origineel dus, geloof niet dat die mix erop staat
Da's een klassiekerquote:Op woensdag 15 april 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt echt een boel onzin in de kast staan he?
zo kun je het ook noemen natuurlijk.quote:
Ik noem het beestje bij zijn naam hequote:Op woensdag 15 april 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo kun je het ook noemen natuurlijk.
effectief de mond snoeren en je het gevoel geven dat ik je gelijk geef. Zoiets. Ofzoquote:Op woensdag 15 april 2015 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een erkenning van het feit dat ik gelijk heb?
Ah, ik heb gelijk, maar je doet net alsof je dat alleen maar toezegt, terwijl je weet dat het ook echt zo is dusquote:Op woensdag 15 april 2015 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
effectief de mond snoeren en je het gevoel geven dat ik je gelijk geef. Zoiets. Ofzo
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand me vanavond van het rooster halen?
Het is weer zwaar bal hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |