Eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
In het verleden had ik dates via gewone fora, dat was meer spontaan en niet zo geforceerd zoals op dating sites.
Ja heel erg mooi jasje, het leder is ook superzacht. Zal wel lams of kalfs zijn ofzo.quote:
Ja, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb gewoon de app verwijderdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, als je je account delete toch niet?
Ja, dan zweef je nog ergens rondquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja heel erg mooi jasje, het leder is ook superzacht. Zal wel lams of kalfs zijn ofzo.
Ik ga er dit jaar wel een nieuwe voering in laten zetten want daar vallen nu toch wel gaten in
[..]
Ja, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb gewoon de app verwijderd
*Alleenstaande opa meldt zich*quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Nee, geen datingsites voor mij. Ik trek alleenstaande vaders aan.
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is misschien wel goed als ik ook eens date maar ik weet niet eens waar te beginnen
Een goede vriend van mij is sinds enige tijd weer vrijgezel. Ik zou het er wel op kunnen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is misschien wel goed als ik ook eens date maar ik weet niet eens waar te beginnen
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere redenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Miss met ballen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is sinds enige tijd weer vrijgezel. Ik zou het er wel op kunnen.
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere reden
Fok fotoboek, PM, DMquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Klopt, leer word steeds mooier als het ouder word.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan zweef je nog ergens rond.
Leer wordt zo mooi als het ouder wordt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere reden
Komt vast wel een keer weer terug,quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, leer word steeds mooier als het ouder word.
Ik heb ook nog ergens een zwart lang colbert model leren jas van mijn vader uit de jaren 70. Maar dat vind ik wat te ver gaan om te dragen, misschien als het later weer in de mode komt.
Jij bent niet lelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het is dat ik me als katholiek niet aangesproken voel
Ik haak al af danquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Uitgaansleven?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.Ja, precies. Komt wel weer een keer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is dat watquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Misschien relatieplanet weer eens aanzwengelen.
Fijn dat de autocorrect er al meteen relatieproblemen van maakt. Positief.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.Dat is een Gestapo jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Komt wel weer een keer terug.
Ik heb er ooit 1 date gehadquote:
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oidquote:
Nee, anders, wel heel lief. Erg begaan met dieren, net als jij.quote:
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.
Ik had hem een jaartje ofzo terug een keer aan, voor de spiegel. Ik dacht gelijk wat ben jij? Een pooier?
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oid
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.quote:
Oh. Nou ja, gratis eten is goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 date gehadwat bij 1 date bleef. Maar hij betaalde dus gratis eten.
Ah, fuck. Profielfoto'squote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iigquote:
Zhe fallen Madonna with zhe big boobiesquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan Herr Flick denken
ik ga je zoeken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iig
Dat ding heeft gewoon voorspellende gaven!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Misschien relatieplanet weer eens aanzwengelen.
Fijn dat de autocorrect er al meteen relatieproblemen van maakt. Positief.
Briljante seriequote:
Toen was het nog leuk, maar op een gegeven moment was het saai.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zhe fallen Madonna with zhe big boobies
Same here.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Briljante serie![]()
![]()
![]()
En ik vond die ene serveerster altijd wel lekker
Haha, moet te vinden zijn. Nickname daar is hetzelfde als hierquote:
quote:
Paps en mams in the eighties. Ze hadden toen al stijlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusmateriaal: ik als blondje
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paps en mams in the eighties. Ze hadden toen al stijlDie pumpsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusmateriaal: ik als blondje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn moeder kennende liggen die ergens bij haar in de kastquote:
Heel gaafquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder kennende liggen die ergens bij haar in de kast![]()
Ze heeft een kledingkast van 3,5 meter breed, ongeveer een metertje diep en met 10 cm speling bij het plafond en hij is propvol. De vloer van de kast kan je niet zien want dat is alleen maar schoenen. Dus die zullen er nog wel liggen.
Dankje, al kijk ik weer lekker onnozel op de foto. Echt zo van: Huh, wat gebeurd hier allemaal?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje, al kijk ik weer lekker onnozel op de foto. Echt zo van: Huh, wat gebeurd hier allemaal?
Vrouwen zodra ze schoenen zien. Het is wat wij mannen hebben als we een lamborghini zien.quote:
Ja ik heb heel wat uit te zoeken als mijn moeder hopelijk over vele jaren pas komt te overlijdenquote:
Mijn moeder is inmiddels 70 en draagt nog steeds pumps en zo. Maar ze is nog net zo slank als vroeger, ik geloof dat ze al tientallen jaren 56 kilo weegt en elke dag gewoon nog 8 kilometer fietsen op de hometrainerquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mijn mama heeft een kast vol vintage pumps
Tof.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder is inmiddels 70 en draagt nog steeds pumps en zo. Maar ze is nog net zo slank als vroeger, ik geloof dat ze al tientallen jaren 56 kilo weegt en elke dag gewoon nog 8 kilometer fietsen op de hometrainer
Ja zeker, ik hoop dat ik het dan ook nog kan opbrengen om zo fit te zijn.quote:
Ja maar zij heeft maat 36/37 en ik maat 40/41quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..].
Oma heeft alles weggegooid. Ma heeft nooit pumps gehad.
Oh noquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft maat 36/37 en ik maat 40/41
Ja maar ze heeft deels Frans bloed, dus ze is petitequote:
Ik heb ook Frans bloed, is nergens in terug te zienquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft deels Frans bloed, dus ze is petitemijn lieve mama
Ahhhh niet zo denkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook Frans bloed, is nergens in terug te zien.
Ik bedoel t meer als, niet petite, geen Frans kunnen en voor de rest gewoon een oerhollandse meid zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ahhhh niet zo denken
You're pretty!
Trusten.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, want die downloade m'n song niet.
Dus via 1 of andere audiostreamding
Vers bloed doet goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef RaXz het volgende:
Toch weer een gezellige avond hier, en dat door de weeks.
RUMAGquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef Belsezar het volgende:
Voor de mensen die het over daten hadden:
[ afbeelding ]
Zo word ik weleens genoemd als er rundvlees op het menu staatquote:
En wat als ik de gehandicapte ben?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef Belsezar het volgende:
Voor de mensen die het over daten hadden:
[ afbeelding ]
Bij dezen danquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, daar had ik nog nooit over gehoord (!)
Dan geef ik jou een handquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat als ik de gehandicapte ben?
Er zitten wel wat pareltjes tussenquote:
Dekseltjes en potjes enzoquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook een gehandicapte.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het toch goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tijd vliegt, maar ik heb wel veel vandaag gedaan, dat dan weer wel.
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbijquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
En morgen lekker ontspannen, tenminste dat hoop ik.
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n boek ligt nog in de woonkamer maar ik heb geen zin meer om uit bed te gaan
Struggles
Daarom heb ik geen bovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaan
Mja, maar ik ben de laatste tijd ook erg druk met een grote lente opruiming in huis, en ik moet ook nog verder met m'n tuin, het is maar moeilijk om te stoppen nu ik zo op dreef ben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbij
Verstandig, mijn boven verdiepingen lopen nogal achter vergeleken met m'n woonkamer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen boven
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Gisteravond nog gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatquote:
Precies. Grasmaaienquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
3 wekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
O zo lang doe ik het hier ook weleens nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
3 weken![]()
Bij mij was het maanden geleden.
Dat is wel heel snel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....
Een bed, was die er hangt en geen tussendeur of iets met de rest van het huis... stof uit het hele huis lijkt zich boven te verzamelen. En op laminaat zie je dan enorm snelquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel.
Meestal kom ik alleen 's avonds boven en dan zie ik het minder gauw, tot ik eens op een middag boven kwam.
Moet je bijtijds op?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:50 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen...maar geen zin
Dan wil het wel ja, ik had een paar maanden geleden een zieke kat die veel vacht verloor, toen moest ik ook flink meer stofzuigen e.d.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een bed, was die er hangt en geen tussendeur of iets met de rest van het huis... stof uit het hele huis lijkt zich boven te verzamelen. En op laminaat zie je dan enorm snel
Ja, maar ga wel leuke dingen doen, dus dan vind ik het minder ergquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet je bijtijds op?
[..]
Dan wil het wel ja, ik had een paar maanden geleden een zieke kat die veel vacht verloor, toen moest ik ook flink meer stofzuigen e.d.
Maar toch is het fijner als je dan niet moe bent.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, maar ga wel leuke dingen doen, dus dan vind ik het minder erg
Daarom ga ik zo maar eens tanden poetsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar toch is het fijner als je dan niet moe bent.
Veel succes dan maar, en alvast truste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo maar eens tanden poetsen
Doe datquote:Op woensdag 15 april 2015 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik ga nu maar eens een aflevering afkijken, die staat nu al zo lang op pauze.
Ja en dan om de zoveel jaar alle tegels eruit moeten trekken en ophogen. Net zo verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 15 april 2015 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag op het werk voor de vakantie(morgen nog wel een dagje thuis werken)
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?
Ja zeker welquote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
Altijd hetzelfde met die verkoudhedenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Beetje jammer van die verkoudheid die sinds gisteren de kop op heeft gestoken, maar die verdrinken we wel deze vakantie
kill it, kill it with fire!quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Hoelang jij nog tot aan Spanje?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Kill it with alcohol!quote:
3 wekenquote:
Dat klinkt heel vies, brrrrrquote:Op woensdag 15 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt naar Fischermen Friend
Daar neem ik wel een hoestdrankje (Amaretto) voorquote:
Wat voor voorstellingen?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff als ik alle voorstellingen die ik wil zien, ook echt ga kijken volgend seizoen, heb ik 45 voorstellingen te gaan
Het was niet in Utrecht.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Waar is die beloofde zomerse dag? Vind het nog flink fris.
Hier!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Vraag je baas of de airco wat lager mag dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Werk thuis.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vraag je baas of de airco wat lager mag dan.
Check.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Dan verblind ik de astronautenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Q zeurt, tis hier fantastisch en redelijk rokerigquote:Op woensdag 15 april 2015 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was niet in Utrecht.
Omdat het een kut stad is.
Ben even buiten geweest, maar hier binnen is het warmer, lekker 27 graden.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik zit de godse dag op kantoor. Ik wil ook naar buiten.
ja maar daarom juistquote:
quote:
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze nietquote:Op woensdag 15 april 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daarom juist
Anders kom je in zo'n witte benen spiraal
Ik ga zo lekker wijntje doenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef Samzz het volgende:
Nooh, vanavond lekker een wijntje doen in t paviljoen.
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruinquote:Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze niet
Jij vuige schlett.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik heb nu ook blote benen maar er moet niemand langs komen hoor. Mijn jurkje lijkt qua lengte meer op een shirt
Maar ja naar boven lopen om om te kleden is ook zoiets
het is niet alsof ik aan een kei drukke weg lig of zoquote:
Of gewoon roomblank blijvenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruin
Geen zon voor MissB?quote:
Met matequote:
Jij wil niet na je dood gereincarneerd worden in een designer handtasje? Flauw hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mateIk wil gewoon geen stuk gelooid leer worden
quote:
Het gaat al de goede kant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat al de goede kant opDaarom heb ik geen horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
roomblank jonguh, roomblank!quote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
quote:
Bruine huid is voor pauperige arbeidersquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bruine huid is voor pauperige arbeiders
At nightquote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
Elke keer als ik die voorbij zie komen vraag ik me af hoe verbrand dat meisje was na die dagquote:
Betalen. Niet meer aan denken.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Jeeej.
Nu factuur![]()
Alleen bij een goed pak. Wat hier niet te dragen is in de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Een mooi horloge hoort er gewoon bij.
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terugquote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You do the math, ueberpauperquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?
*zucht*quote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terug
Blijf jij maar lekker binnen danquote:
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletjequote:
Neem zo'n pak ala afrikaanse dictators, colbertje met korte mouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen bij een goed pak. Wat hier niet te dragen is in de zomer.
*jaloers is.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletje
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletje
FFS womanquote:
quote:
ik ga gewoon in het gemeentegrasquote:Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Echt op dagen als deze mis ik zo enorm een tuin of een balkon
Volgend jaar om deze tijd hopelijk in de tuin van mijn eigen huis bruin bakken
Ik ben er ook heul blij mee. Vrijdag vrij, naar het strand, zwemmen en BBQquote:Op woensdag 15 april 2015 14:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Lekker man, we mogen hier al blij zijn met het weer dat wij nu hebben in Nederland.
Zoals echte adel!quote:
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collarquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem zo'n pak ala afrikaanse dictators, colbertje met korte mouwen
Nee, zoals echte Fokkers op hun autistenzolderkamer.quote:
Ik moet echt een zomergarderobe aanschaffenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collar
Dat moest ik toch even googlenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collar
Ik durf nietquote:
Pastoor-achtig.quote:
Is dat niet je standaard outfit?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie er scherp uit, al zeg ik het zelf. Colbertje, sneakers, net niet te netjes, toch wel redelijk ok
.
Min of meer, maar nieuw colbert en nieuwe sneakersquote:Op woensdag 15 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet je standaard outfit?
(verder niets mis mee natuurlijk)
Wijfquote:Op woensdag 15 april 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer, maar nieuw colbert en nieuwe sneakers. Oh, en het shirt eronder is ook nieuw
.
Zo'n ronde kraag zonder.... ja.... overhemd kraag.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Zwart jurkje met een topje van kant
that's it
So be itquote:
Ik ook. Alleen niet van de mensen waar ik het graag van hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it.
Complimenten zijn complimenten, en ik krijg er nogal wat de laatste tijd.
Hubba hubbaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n ronde kraag zonder.... ja.... overhemd kraag.
[ afbeelding ]
Maar dan dus rood/blauw geruit.
En zonder al die tatttoos.
Maar met baard.
Nicequote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it.
Complimenten zijn complimenten, en ik krijg er nogal wat de laatste tijd.
Ik deelsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen niet van de mensen waar ik het graag van hoor
I know what we likequote:
You doquote:
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denkenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb me aan de tube top gewaagdEn factor 50
Er is niks mis met wit!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |