Dan is het toch goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tijd vliegt, maar ik heb wel veel vandaag gedaan, dat dan weer wel.
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbijquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
En morgen lekker ontspannen, tenminste dat hoop ik.
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n boek ligt nog in de woonkamer maar ik heb geen zin meer om uit bed te gaan
Struggles
Daarom heb ik geen bovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaan
Mja, maar ik ben de laatste tijd ook erg druk met een grote lente opruiming in huis, en ik moet ook nog verder met m'n tuin, het is maar moeilijk om te stoppen nu ik zo op dreef ben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbij
Verstandig, mijn boven verdiepingen lopen nogal achter vergeleken met m'n woonkamer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen boven
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Gisteravond nog gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatquote:
Precies. Grasmaaienquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
3 wekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
O zo lang doe ik het hier ook weleens nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
3 weken![]()
Bij mij was het maanden geleden.
Dat is wel heel snel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |