Even quoten voor thuisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spotify to mp3 converter natuurlijk.
http://urimp3.com/
Ja hun idee van hygiene heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.
India.
Succes ermeequote:
Ik zou het niet weten. Nooit last van.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er niet echt mee bekend, maar kan het zijn dat er rond deze tijd al iets van pollen o.i.d. in de lucht hangen/zweven?
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.
In oktober loopt m'n abo af en dan kijk ik wel verder denk ik. Of er moete een leuke tussendoor komen
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan neem jij er een die redelijk waterdicht is?![]()
Wel een kort touwtje danquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangen
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uit
Ik vind dat ook maar niksquote:
Yep, zo eentjequote:
Ik ben lui en twijfel al de hele dag tussen patat/omelet/donner.quote:
Redelijk? Compleet waterdichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik wilde positief zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijktme pas van toepassing als t ook echt een leuke vrouw lijkt te Zijn
Hij zal toch wel een redelijk idee hebben van of ze leuk is? Als je vooraf al weet dat het een vrouwelijke versie van Hitler is ga je niet met haar uit eten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fingers crossedquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hVJJN topic?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik heb de afkorting moeten googlen (quote:
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.quote:
Ik hoop het voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.
quote:
Ach, ergste wat er kan gebeuren is dat we zeggen. dit gaat hem niet worden, fijne avond verderquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
Ik bij onze gezamenlijke vriendin eten, dus dat wordt wel gezellig
Dat is ook gelijk de enige "hit" die ik mezelf kan herinneren van hem.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk de enige "hit" die ik mezelf kan herinneren van hem.
Zo is datquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ergste wat er kan gebeuren is dat we zeggen. dit gaat hem niet worden, fijne avond verder![]()
Have fun!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
HoerenZiggo!! Wil je nog even ongestoord journaal kijken, gaat die klotedecoder resetten
Ik ben zo blij met mijn KPN alles in 1 glasvezelquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
HoerenZiggo!! Wil je nog even ongestoord journaal kijken, gaat die klotedecoder resetten
Ligt niet per definitie aan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
De enige reden dat ik nog niet naar KPN glasvezel ben overgegaan is het karige aanbod qua tv zenders, anders was ik wel overgegaan van UPC/Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn KPN alles in 1 glasvezel![]()
Zeker als ik de verhalen hier zo lees.
Ik heb het pluspakket erbij, meer dan genoeg zendersquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog niet naar KPN glasvezel ben overgegaan is het karige aanbod qua tv zenders, anders was ik wel overgegaan van UPC/Ziggo.
Ik heb het bekeken, maar voor de prijs i.c.m. de zenders en kosteloos bellen naar vaste nummers en mobiele (niet betaal) nummers in NL is het voor mij goedkoper om bij UPC/Ziggo te blijven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het pluspakket erbij, meer dan genoeg zenders
Gefeliciteerdquote:
het vaste nummer gebruikte ik nooit dus heb ik eruitgegooid. Internet heb ik uiteraard nog wel, dan zit er standaard kabeltv bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik kan helaas niet zonder vast nummer en internet zeg maar, en het is voor mij goedkoper om het in een alles in 1 pakket te gooien
KPN is gewoon lekker stabielquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar voor de prijs i.c.m. de zenders en kosteloos bellen naar vaste nummers en mobiele (niet betaal) nummers in NL is het voor mij goedkoper om bij UPC/Ziggo te blijven.
Ik blijf het in de gaten houden, en als het aanbod op een gegeven moment genoeg is voor mij dan ben ik weg bij UPC/Ziggo.
Ik heb zo'n alles in 1 pakket. Kijken of het ermee red tot na de zomer, dan hopelijk huis kopen en dan maar eens kijken naar wat anders als ze hun problemen nog niet hebben opgelost.quote:
Ooooooo, ik vroeg mezelf al af hoe jij dan internet hadquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het vaste nummer gebruikte ik nooit dus heb ik eruitgegooid. Internet heb ik uiteraard nog wel, dan zit er standaard kabeltv bij
dat hebben m'n ouders ook jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ooooooo, ik vroeg mezelf al af hoe jij dan internet had
Ik kan nu nog niet zonder vast nummer, ik bel gemiddeld 4 uur per week en dan komt zo'n abonnement waarbij ik niets hoef te betalen (op de ¤10,- p/m) voor de belkosten goed uit
15 jaar geleden? Ik neem aan dat het een grapje is? (en ja, ik snap zulk soort dingen niet altijd echt goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat hebben m'n ouders ook janog voor de prijs van 15 jaar geleden. Maar nu durven ze hun abonnement niet aan te passen
nee serieus, ze hebben destijds bij upc dat abonnement afgesloten en ze betalen nog steeds de prijs van toen, terwijl het ondertussen duurder is geworden. Toen internet nog chello heette en telefonie ook een eigen naam had bij upc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
15 jaar geleden? Ik neem aan dat het een grapje is? (en ja, ik snap zulk soort dingen niet altijd echt goed).
Okéquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee serieus, ze hebben destijds bij upc dat abonnement afgesloten en ze betalen nog steeds de prijs van toen, terwijl het ondertussen duurder is geworden. Toen internet nog chello heette en telefonie ook een eigen naam had bij upc.
quote:
Wat moet ik daar nu weer meequote:Internet Maximaal haalbare snelheid op uw adres tot 500 Mb/s
Het vreemde is dat hier standaard als glasvezel ligt en ik niet voor het Pro abonnement kan kiezen als ik dat al zou willen?quote:
Eet smakelijkquote:
Een grote stoel bedoel jequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat is dan een love seat?
quote:
Gelukt met de converter dus?quote:
Een stoel waar je met z'n tweeën dicht naast elkaar in kunt zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stoel waar je met z'n tweeën dicht naast elkaar in kunt zitten.
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een grote stoel die als een te kleine bank wordt verkocht met het idee dat je met je geliefde er 'lekker knus en liefdevol' in gaat zitten met zijn tweeën ipv de realiteit dat je elkaar na 10 minuten wroeten zo schijt beu bent dat je of je lief of jezelf op de bank pleurt.
Slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....quote:
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbijquote:
Je hoeft er ook geen halve dag in te zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes langdurig op een te klein zit/ligvak verblijven is idd nooit mijn favoriete bezigheid geweest....
Een grote stoel is idd heerlijk, dat betwist ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen halve dag in te zitten. Ik vind een love seat heerlijk zitten in m'n eentje
.
Ik ben begonnen!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ook, nu wachten tot CL begint en dan een biertje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |