Even quoten voor thuisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spotify to mp3 converter natuurlijk.
http://urimp3.com/
Ja hun idee van hygiene heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.
India.
Succes ermeequote:
Ik zou het niet weten. Nooit last van.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:34 schreef Juup© het volgende:
Ik ben er niet echt mee bekend, maar kan het zijn dat er rond deze tijd al iets van pollen o.i.d. in de lucht hangen/zweven?
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebruik momenteel gewoon die van m'n werk.
In oktober loopt m'n abo af en dan kijk ik wel verder denk ik. Of er moete een leuke tussendoor komen
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan neem jij er een die redelijk waterdicht is?![]()
Wel een kort touwtje danquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje die je met een touwtje om je nek kan hangen
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een mobieltje van Caterpillar. Die zag er best robuust uit
Ik vind dat ook maar niksquote:
Yep, zo eentjequote:
Ik ben lui en twijfel al de hele dag tussen patat/omelet/donner.quote:
Redelijk? Compleet waterdichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naisquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik wilde positief zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijktme pas van toepassing als t ook echt een leuke vrouw lijkt te Zijn
Hij zal toch wel een redelijk idee hebben van of ze leuk is? Als je vooraf al weet dat het een vrouwelijke versie van Hitler is ga je niet met haar uit eten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fingers crossedquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hVJJN topic?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:54 schreef NotYou het volgende:
Bij gebrek aan een TT die het uitsluit kom ik toch nog even kotsen, ik weet dat ik me er niet populair mee maak maar dat zal me een worst zijn:
![]()
![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen hapje eten met hopelijk een leuke dame
Ik heb de afkorting moeten googlen (quote:
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.quote:
Ik hoop het voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op die uitvaart zal de bourbon rijkelijk vloeien denk ik.
quote:
Ach, ergste wat er kan gebeuren is dat we zeggen. dit gaat hem niet worden, fijne avond verderquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
Ik bij onze gezamenlijke vriendin eten, dus dat wordt wel gezellig
Dat is ook gelijk de enige "hit" die ik mezelf kan herinneren van hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |