Check.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Dan verblind ik de astronautenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Q zeurt, tis hier fantastisch en redelijk rokerigquote:Op woensdag 15 april 2015 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was niet in Utrecht.
Omdat het een kut stad is.
Ben even buiten geweest, maar hier binnen is het warmer, lekker 27 graden.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik zit de godse dag op kantoor. Ik wil ook naar buiten.
ja maar daarom juistquote:
quote:
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze nietquote:Op woensdag 15 april 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daarom juist
Anders kom je in zo'n witte benen spiraal
Ik ga zo lekker wijntje doenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef Samzz het volgende:
Nooh, vanavond lekker een wijntje doen in t paviljoen.
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruinquote:Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze niet
Jij vuige schlett.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik heb nu ook blote benen maar er moet niemand langs komen hoor. Mijn jurkje lijkt qua lengte meer op een shirt
Maar ja naar boven lopen om om te kleden is ook zoiets
het is niet alsof ik aan een kei drukke weg lig of zoquote:
Of gewoon roomblank blijvenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruin
Geen zon voor MissB?quote:
Met matequote:
Jij wil niet na je dood gereincarneerd worden in een designer handtasje? Flauw hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mateIk wil gewoon geen stuk gelooid leer worden
quote:
Het gaat al de goede kant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat al de goede kant opDaarom heb ik geen horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
roomblank jonguh, roomblank!quote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
quote:
Bruine huid is voor pauperige arbeidersquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bruine huid is voor pauperige arbeiders
At nightquote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
Elke keer als ik die voorbij zie komen vraag ik me af hoe verbrand dat meisje was na die dagquote:
Betalen. Niet meer aan denken.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Jeeej.
Nu factuur![]()
Alleen bij een goed pak. Wat hier niet te dragen is in de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Een mooi horloge hoort er gewoon bij.
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terugquote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You do the math, ueberpauperquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?
*zucht*quote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terug
Blijf jij maar lekker binnen danquote:
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletjequote:
Neem zo'n pak ala afrikaanse dictators, colbertje met korte mouwenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen bij een goed pak. Wat hier niet te dragen is in de zomer.
*jaloers is.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletje
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga zo naar buiten met mijn parasolletje
FFS womanquote:
quote:
ik ga gewoon in het gemeentegrasquote:Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Echt op dagen als deze mis ik zo enorm een tuin of een balkon
Volgend jaar om deze tijd hopelijk in de tuin van mijn eigen huis bruin bakken
Ik ben er ook heul blij mee. Vrijdag vrij, naar het strand, zwemmen en BBQquote:Op woensdag 15 april 2015 14:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Lekker man, we mogen hier al blij zijn met het weer dat wij nu hebben in Nederland.
Zoals echte adel!quote:
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collarquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem zo'n pak ala afrikaanse dictators, colbertje met korte mouwen
Nee, zoals echte Fokkers op hun autistenzolderkamer.quote:
Ik moet echt een zomergarderobe aanschaffenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collar
Dat moest ik toch even googlenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hipster geruit hemd aan met korte mouwen en grandpa-collar
Ik durf nietquote:
Pastoor-achtig.quote:
Is dat niet je standaard outfit?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie er scherp uit, al zeg ik het zelf. Colbertje, sneakers, net niet te netjes, toch wel redelijk ok
.
Min of meer, maar nieuw colbert en nieuwe sneakersquote:Op woensdag 15 april 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet je standaard outfit?
(verder niets mis mee natuurlijk)
Wijfquote:Op woensdag 15 april 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer, maar nieuw colbert en nieuwe sneakers. Oh, en het shirt eronder is ook nieuw
.
Zo'n ronde kraag zonder.... ja.... overhemd kraag.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Zwart jurkje met een topje van kant
that's it
So be itquote:
Ik ook. Alleen niet van de mensen waar ik het graag van hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it.
Complimenten zijn complimenten, en ik krijg er nogal wat de laatste tijd.
Hubba hubbaquote:Op woensdag 15 april 2015 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n ronde kraag zonder.... ja.... overhemd kraag.
[ afbeelding ]
Maar dan dus rood/blauw geruit.
En zonder al die tatttoos.
Maar met baard.
Nicequote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it.
Complimenten zijn complimenten, en ik krijg er nogal wat de laatste tijd.
Ik deelsquote:Op woensdag 15 april 2015 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen niet van de mensen waar ik het graag van hoor
I know what we likequote:
You doquote:
ja nu vergeet je waarschijnlijk de spierwitte benen er bij te denkenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb me aan de tube top gewaagdEn factor 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |