Met matequote:
Jij wil niet na je dood gereincarneerd worden in een designer handtasje? Flauw hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mateIk wil gewoon geen stuk gelooid leer worden
quote:
Het gaat al de goede kant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat al de goede kant opDaarom heb ik geen horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
roomblank jonguh, roomblank!quote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
quote:
Bruine huid is voor pauperige arbeidersquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bruine huid is voor pauperige arbeiders
At nightquote:Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, you wear those sunglasses. Get panda eyes.
Elke keer als ik die voorbij zie komen vraag ik me af hoe verbrand dat meisje was na die dagquote:
Betalen. Niet meer aan denken.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Jeeej.
Nu factuur![]()
Alleen bij een goed pak. Wat hier niet te dragen is in de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Een mooi horloge hoort er gewoon bij.
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terugquote:Op woensdag 15 april 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You do the math, ueberpauperquote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En als je dat nou standaard al een beetje hebt door je genen?
*zucht*quote:Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Victor Hugo belde. Hij wil zijn kritische kijk op de huidige maatschappij terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |