Check.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Dan verblind ik de astronautenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Q zeurt, tis hier fantastisch en redelijk rokerigquote:Op woensdag 15 april 2015 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was niet in Utrecht.
Omdat het een kut stad is.
Ben even buiten geweest, maar hier binnen is het warmer, lekker 27 graden.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik zit de godse dag op kantoor. Ik wil ook naar buiten.
ja maar daarom juistquote:
quote:
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze nietquote:Op woensdag 15 april 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daarom juist
Anders kom je in zo'n witte benen spiraal
Ik ga zo lekker wijntje doenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef Samzz het volgende:
Nooh, vanavond lekker een wijntje doen in t paviljoen.
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruinquote:Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
April/mei zijn juist de maanden dat witte benen 'mogen', anders heb je in juni-september ze niet
Jij vuige schlett.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik heb nu ook blote benen maar er moet niemand langs komen hoor. Mijn jurkje lijkt qua lengte meer op een shirt
Maar ja naar boven lopen om om te kleden is ook zoiets
het is niet alsof ik aan een kei drukke weg lig of zoquote:
Of gewoon roomblank blijvenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, eerst chemisch voorbruinen en daarna pas verwisselen met zonbruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |