Is dat watquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Misschien relatieplanet weer eens aanzwengelen.
Fijn dat de autocorrect er al meteen relatieproblemen van maakt. Positief.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.Dat is een Gestapo jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Komt wel weer een keer terug.
Ik heb er ooit 1 date gehadquote:
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oidquote:
Nee, anders, wel heel lief. Erg begaan met dieren, net als jij.quote:
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.
Ik had hem een jaartje ofzo terug een keer aan, voor de spiegel. Ik dacht gelijk wat ben jij? Een pooier?
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oid
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.quote:
Oh. Nou ja, gratis eten is goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 date gehadwat bij 1 date bleef. Maar hij betaalde dus gratis eten.
Ah, fuck. Profielfoto'squote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iigquote:
Zhe fallen Madonna with zhe big boobiesquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan Herr Flick denken
ik ga je zoeken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iig
Dat ding heeft gewoon voorspellende gaven!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Misschien relatieplanet weer eens aanzwengelen.
Fijn dat de autocorrect er al meteen relatieproblemen van maakt. Positief.
Briljante seriequote:
Toen was het nog leuk, maar op een gegeven moment was het saai.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zhe fallen Madonna with zhe big boobies
Same here.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Briljante serie![]()
![]()
![]()
En ik vond die ene serveerster altijd wel lekker
Haha, moet te vinden zijn. Nickname daar is hetzelfde als hierquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|