Eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
In het verleden had ik dates via gewone fora, dat was meer spontaan en niet zo geforceerd zoals op dating sites.
Ja heel erg mooi jasje, het leder is ook superzacht. Zal wel lams of kalfs zijn ofzo.quote:
Ja, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb gewoon de app verwijderdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, als je je account delete toch niet?
Ja, dan zweef je nog ergens rondquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja heel erg mooi jasje, het leder is ook superzacht. Zal wel lams of kalfs zijn ofzo.
Ik ga er dit jaar wel een nieuwe voering in laten zetten want daar vallen nu toch wel gaten in
[..]
Ja, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb gewoon de app verwijderd
*Alleenstaande opa meldt zich*quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Nee, geen datingsites voor mij. Ik trek alleenstaande vaders aan.
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is misschien wel goed als ik ook eens date maar ik weet niet eens waar te beginnen
Een goede vriend van mij is sinds enige tijd weer vrijgezel. Ik zou het er wel op kunnen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is misschien wel goed als ik ook eens date maar ik weet niet eens waar te beginnen
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere redenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Miss met ballen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is sinds enige tijd weer vrijgezel. Ik zou het er wel op kunnen.
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere reden
Fok fotoboek, PM, DMquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Klopt, leer word steeds mooier als het ouder word.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan zweef je nog ergens rond.
Leer wordt zo mooi als het ouder wordt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik lelijke christelijke meiden om een of andere reden
Komt vast wel een keer weer terug,quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, leer word steeds mooier als het ouder word.
Ik heb ook nog ergens een zwart lang colbert model leren jas van mijn vader uit de jaren 70. Maar dat vind ik wat te ver gaan om te dragen, misschien als het later weer in de mode komt.
Jij bent niet lelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het is dat ik me als katholiek niet aangesproken voel
Ik haak al af danquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Uitgaansleven?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.Ja, precies. Komt wel weer een keer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is dat watquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Misschien relatieplanet weer eens aanzwengelen.
Fijn dat de autocorrect er al meteen relatieproblemen van maakt. Positief.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zoiets zeg maar. Alleen dan tot net boven de knie.Dat is een Gestapo jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Komt wel weer een keer terug.
Ik heb er ooit 1 date gehadquote:
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oidquote:
Nee, anders, wel heel lief. Erg begaan met dieren, net als jij.quote:
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Idd, nog een x aantal jaartjes wachten.
Ik had hem een jaartje ofzo terug een keer aan, voor de spiegel. Ik dacht gelijk wat ben jij? Een pooier?
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die zijn tot de enkels, die van mij is tot net boven de knie. Dus een driekwart gestapo oid
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.quote:
Oh. Nou ja, gratis eten is goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 date gehadwat bij 1 date bleef. Maar hij betaalde dus gratis eten.
Ah, fuck. Profielfoto'squote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iigquote:
Zhe fallen Madonna with zhe big boobiesquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest ook direct aan Herr Flick denken
ik ga je zoeken!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gedate via RP. Niks serieus uitgekomen, maar verder wel oke site.
Misschien ook maar weer eens afstoffenHeb alleen geen recente foto's van mezelf die profielwaardig zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach als er ooit weer eens een pooier&hoeren feestje is heb ik DE jas iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |