Oh nee hoor, best geinig. Valt me wel op dat vooral Duitse vrouwen erbij zetten dat ze niet op zoek zijn naar seksdates, dus misschien dat het daar wat anders gaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat Tinder meer voor seksdates was enzo
Nou, ik dus ook. De enige keer dat ik daadwerkelijk heb afgesproken, was gewoon pure ellendequote:
Ik heb nog nooit afgesproken via Tinderquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, ik dus ook. De enige keer dat ik daadwerkelijk heb afgesproken, was gewoon pure ellendedaarna meteen die app weggeflikkerd
Dit was voor mij de eerste keer. Blijft het voorlopig ook wel bij denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit afgesproken via Tinder.
Badoo hierquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien na CU2.
Dat is lang geleden.
Ik had er ook meteen spijt van als de haren op m'n hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Kunt altijd een fake account aanmaken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:
En je moet toch inloggen met je Facebook? Ben ik ook nooit zo'n fan van.
Ik kreeg vooral Poolse dames en Russinnen te zien in omgeving Eindhovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oh nee hoor, best geinig. Valt me wel op dat vooral Duitse vrouwen erbij zetten dat ze niet op zoek zijn naar seksdates, dus misschien dat het daar wat anders gaat
Ik heb tinder er ook afgegooid, al ben ik vergeten mijn fotos er eerst af te halenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb veel kleding van mijn vader gehouden na hij overleed, zelfde maten maakte dat heel makkelijk
In het verleden had ik dates via gewone fora, dat was meer spontaan en niet zo geforceerd zoals op dating sites.quote:
Huh, als je je account delete toch niet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb tinder er ook afgegooid, al ben ik vergeten mijn fotos er eerst af te halenDus ik zweef er nog ergens rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |