Ja, die poste je hier. Bordeaux jurk met die blokjes in de stof.quote:
Als je mij zoekt moet je achteraan beginnenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste 2 paginas van het topic gezien toen ben ik gestopt met bladeren. Ik heb kleding en schoenen te over maar ik kom altijd uit op hetzelfde, spijkerbroek, shirtje, jasje
Al ben ik wel trots op mijn vintage leren jasje
Kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die poste je hier. Bordeaux jurk met die blokjes in de stof.
Ik ook niet, moet werkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tijd om de jurk in het echt te komen bewonderen bij jou
Ik heb je gevonden, staat je goed!quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mij zoekt moet je achteraan beginnen.
Nee dat niet, geen lelijke meid om te zien, maar een klik is wat mij betreft redelijk ver te zoeken...quote:
Yep, en ik weet alles van het jasje. Mijn vader heeft hem een jaar of 30 terug gekocht in noord afrikaquote:
Waar had je haar opgeduikeld?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee dat niet, geen lelijke meid om te zien, maar een klik is wat mij betreft redelijk ver te zoeken...
Wel enorme jetsers, maar zo kortzichtig ben ik niet
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, en ik weet alles van het jasje. Mijn vader heeft hem een jaar of 30 terug gekocht in noord afrika
Zal zo eens kijken of er een fototje van te maken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |