Vers bloed doet goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:51 schreef RaXz het volgende:
Toch weer een gezellige avond hier, en dat door de weeks.
RUMAGquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef Belsezar het volgende:
Voor de mensen die het over daten hadden:
[ afbeelding ]
Zo word ik weleens genoemd als er rundvlees op het menu staatquote:
En wat als ik de gehandicapte ben?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:59 schreef Belsezar het volgende:
Voor de mensen die het over daten hadden:
[ afbeelding ]
Bij dezen danquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, daar had ik nog nooit over gehoord (!)
Dan geef ik jou een handquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat als ik de gehandicapte ben?
Er zitten wel wat pareltjes tussenquote:
Dekseltjes en potjes enzoquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook een gehandicapte.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het toch goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tijd vliegt, maar ik heb wel veel vandaag gedaan, dat dan weer wel.
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbijquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
En morgen lekker ontspannen, tenminste dat hoop ik.
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n boek ligt nog in de woonkamer maar ik heb geen zin meer om uit bed te gaan
Struggles
Daarom heb ik geen bovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een overhemd strijken en dan gaan slapen, maar ben te lui om naar boven te gaan
Mja, maar ik ben de laatste tijd ook erg druk met een grote lente opruiming in huis, en ik moet ook nog verder met m'n tuin, het is maar moeilijk om te stoppen nu ik zo op dreef ben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah jawel! Lekker weertje, biertje erbij
Verstandig, mijn boven verdiepingen lopen nogal achter vergeleken met m'n woonkamer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen boven
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Gisteravond nog gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wist ook al dat ik boven nooit zou stofzuigen.
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatquote:
Precies. Grasmaaienquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
3 wekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
O zo lang doe ik het hier ook weleens nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken ofzoWas ook echt wel nodig
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
3 weken![]()
Bij mij was het maanden geleden.
Dat is wel heel snel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na een week zie je de stofbulten alweer verschijnen. Na 3 weken mag het dan wel weer een keer....
Een bed, was die er hangt en geen tussendeur of iets met de rest van het huis... stof uit het hele huis lijkt zich boven te verzamelen. En op laminaat zie je dan enorm snelquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel.
Meestal kom ik alleen 's avonds boven en dan zie ik het minder gauw, tot ik eens op een middag boven kwam.
Moet je bijtijds op?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:50 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen...maar geen zin
Dan wil het wel ja, ik had een paar maanden geleden een zieke kat die veel vacht verloor, toen moest ik ook flink meer stofzuigen e.d.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een bed, was die er hangt en geen tussendeur of iets met de rest van het huis... stof uit het hele huis lijkt zich boven te verzamelen. En op laminaat zie je dan enorm snel
Ja, maar ga wel leuke dingen doen, dus dan vind ik het minder ergquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet je bijtijds op?
[..]
Dan wil het wel ja, ik had een paar maanden geleden een zieke kat die veel vacht verloor, toen moest ik ook flink meer stofzuigen e.d.
Maar toch is het fijner als je dan niet moe bent.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, maar ga wel leuke dingen doen, dus dan vind ik het minder erg
Daarom ga ik zo maar eens tanden poetsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar toch is het fijner als je dan niet moe bent.
Veel succes dan maar, en alvast truste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo maar eens tanden poetsen
Doe datquote:Op woensdag 15 april 2015 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik ga nu maar eens een aflevering afkijken, die staat nu al zo lang op pauze.
Ja en dan om de zoveel jaar alle tegels eruit moeten trekken en ophogen. Net zo verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 15 april 2015 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag op het werk voor de vakantie(morgen nog wel een dagje thuis werken)
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?
Ja zeker welquote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
Altijd hetzelfde met die verkoudhedenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Beetje jammer van die verkoudheid die sinds gisteren de kop op heeft gestoken, maar die verdrinken we wel deze vakantie
kill it, kill it with fire!quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Hoelang jij nog tot aan Spanje?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Kill it with alcohol!quote:
3 wekenquote:
Dat klinkt heel vies, brrrrrquote:Op woensdag 15 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt naar Fischermen Friend
Daar neem ik wel een hoestdrankje (Amaretto) voorquote:
Wat voor voorstellingen?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff als ik alle voorstellingen die ik wil zien, ook echt ga kijken volgend seizoen, heb ik 45 voorstellingen te gaan
Het was niet in Utrecht.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Waar is die beloofde zomerse dag? Vind het nog flink fris.
Hier!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Vraag je baas of de airco wat lager mag dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |