Doe datquote:Op woensdag 15 april 2015 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik ga nu maar eens een aflevering afkijken, die staat nu al zo lang op pauze.
Ja en dan om de zoveel jaar alle tegels eruit moeten trekken en ophogen. Net zo verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil wel een tuin, maar dan bestraatZet er wel een paar plantenbakken in ofzo, als ik maar niet hoef te tuinieren
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 15 april 2015 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag op het werk voor de vakantie(morgen nog wel een dagje thuis werken)
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt het fijn dat Baby hier niet is?
Ja zeker welquote:Op woensdag 15 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die laatste daagjes met zo'n fijn vooruitzicht
Altijd hetzelfde met die verkoudhedenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Beetje jammer van die verkoudheid die sinds gisteren de kop op heeft gestoken, maar die verdrinken we wel deze vakantie
kill it, kill it with fire!quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Hoelang jij nog tot aan Spanje?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die verkoudheden
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen
Kill it with alcohol!quote:
3 wekenquote:
Dat klinkt heel vies, brrrrrquote:Op woensdag 15 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt naar Fischermen Friend
Daar neem ik wel een hoestdrankje (Amaretto) voorquote:
Wat voor voorstellingen?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Pff als ik alle voorstellingen die ik wil zien, ook echt ga kijken volgend seizoen, heb ik 45 voorstellingen te gaan
Het was niet in Utrecht.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Waar is die beloofde zomerse dag? Vind het nog flink fris.
Hier!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Vraag je baas of de airco wat lager mag dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Werk thuis.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vraag je baas of de airco wat lager mag dan.
Check.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Dan verblind ik de astronautenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik zelfs voor blote benen ga...
Q zeurt, tis hier fantastisch en redelijk rokerigquote:Op woensdag 15 april 2015 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was niet in Utrecht.
Omdat het een kut stad is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |