Lekkerrrrrrquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik weet niet waar dit over gaat maar nu heb ik zin in snoepjesquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjequote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveelquote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Minder HW om op te hatenquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveel.
74,3 vanochtend.
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonkquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjeIk leg hem wel in de auto
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoorquote:
Sorry, ik ga je steeds schattiger vindenquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoor.
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveablequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Net echtquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveable.
Stikken op de snelwegquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonk
Koetsiequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondjequote:
Kotsen?quote:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondje
Waaaaaarom zeg ik dit?
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ikquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Kan natuurlijk ook gewoonquote:
Je bent nog nieuwquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ik
quote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Was er maar een mond vol.quote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is
Of hoe zat het ook alweer.
Waar het hart vol van is, stroomt de doos van overquote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is
Of hoe zat het ook alweer.
Skinny bitch, Ik ben 68kg! Scheelt niet veel meer.quote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveel.
74,3 vanochtend.
Bijna 1.90. En idd, het is bijna mager aan het worden, daarom moet het ook zo blijven nuquote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Skinny bitch, Ik ben 68kg! Scheelt niet veel meer.
Oke, tenzij je 1.50 bent dan. Dan ben je een propje.
Wtf, ben ik bijna net zo dik als HW?quote:Op maandag 13 april 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna 1.90. En idd, het is bijna mager aan het worden, daarom moet het ook zo blijven nu.
Ik ben net zo vet als HW.quote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
Wtf, ben ik bijna net zo dik als HW?
tijd om af te vallen :|
Vetjesquote:
Je balg?quote:Op maandag 13 april 2015 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Mijn balg is niet zo fotogeniek
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.quote:Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef Belsezar het volgende:
Voor het eerst in tijden eens gewogen, 72 kilo bij 1 meter 80. Niks mis mee
Volgens een BMI meter zit ik precies in het midden van wat goed isquote:Op maandag 13 april 2015 19:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.
Gewoon omdenken; je bent te kort voor je gewicht. Kun je niks aan doen helaas.quote:
Ik begin al wel een beetje een buikje te ontwikkelen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens een BMI meter zit ik precies in het midden van wat goed is
Dus jij zal het ook wel prima doen.
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.quote:
Slachtoffer van het single zijn. Er zitten altijd 2 stukken vlees in een pakjequote:Op maandag 13 april 2015 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.
Mwah...quote:Op maandag 13 april 2015 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.
Ik ook een klein beetje, 5 jaar terug kon ik alleen nog maar vel op mijn buik vastpakken. Het vel is wat dikker gewordenquote:Op maandag 13 april 2015 19:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik begin al wel een beetje een buikje te ontwikkelen.
Misschien maar weer eens een sport oppakken.
Dat ken ikquote:Op maandag 13 april 2015 19:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.
You rang?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het geld van de verkochte tafel alweer uitgegeven aan iets van marktplaats, een heerlijke ligstoel incl kussen voor op het balkondie krengen zijn hartstikke duur en ik kan hem 500 meter verderop ophalen
Ik voel me een beetje een tokkie zo. Nu al.
Daaromquote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Who cares. Lekker chillen straks met mooi weer
quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daaromkan helemaal languit
![]()
Nu nog m'n oude salontafel en ladekastje verpatsen en dan heb ik ook weer ruimte in de berging om die stoel van de winter op te bergen.
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef missbehavin het volgende:
CL, volgens mij doen de boekjes het gewoon hoorKen ze niet trouwens, ben benieuwd
Afgelopen weekend en avonden waren eigenlijk vrij zeldzaam. Meestal is het na kantoortijd dood hier.quote:
Het is niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 13 april 2015 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Afgelopen weekend en avonden waren eigenlijk vrij zeldzaam. Meestal is het na kantoortijd dood hier.
Lekker handig van hun.quote:Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Stuurt upc/ziggo me een doos om de horizon terug te sturen, is ie te klein voor alle kabels en shit
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttapequote:Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Stuurt upc/ziggo me een doos om de horizon terug te sturen, is ie te klein voor alle kabels en shit
quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttape
Als ze iets missen hoor ik het welquote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttape
als iemand spoilert maak ik je af.quote:Op maandag 13 april 2015 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Nu tijd voor popcorn en Game of Thrones!
Dus als iemand anders spoilers maak je mij af?quote:Op maandag 13 april 2015 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als iemand spoilert maak ik je af.
Ja, dus dan ben je extra gemotiveerd om iedereen tegen te houden!quote:Op maandag 13 april 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus als iemand anders spoilers maak je mij af?
ik zou niet durven
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 13 april 2015 23:03 schreef RaXz het volgende:
Ooit eens gekeken, ik was bij het stuk dat die draken vrouw een stad ging bezetten.
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.quote:
Daar hou ik al helemaal niet van, ik kijk liever alles achter elkaar, zoals de eerste drie seizoenen van GoT, daar was ik binnen een week doorheen.quote:
Je was je interesse verloren, nu niet meer dan?quote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.
Ik heb erg veel slaap verloren door de eerste 3 seizoene in veels te korte tijd te kijkenquote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.
Nu weet ik het niet zeker, twijfels he, het is al best wel lang geleden.quote:Op maandag 13 april 2015 23:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je was je interesse verloren, nu niet meer dan?
Ja ik snap het welquote:Op maandag 13 april 2015 23:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet zeker, twijfels he, het is al best wel lang geleden.
Als ik dat doe is dat meteen mijn laatste dag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:19 schreef HarveySpecter het volgende:
Eerste dag dit jaar dat ik in een t-shirt op kantoor zit.
Dat was hier eerst ook zo. Tot de manager zelf met korte mouwen aan kwam.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik dat doe is dat meteen mijn laatste dag.
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat was hier eerst ook zo. Tot de manager zelf met korte mouwen aan kwam.
Hangt er uiteraard ook vanaf op wat voor een kantoor je zit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.
Staan weinig leuke vacatures open daar nu.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoor
Liep hier laatst zelfs een externe UX-er rond met petje.
Haha! Ik loop ook liever casual dan in een pak rond, maar een petje gaat imo dan weer echt wat te verquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoor
Liep hier laatst zelfs een externe UX-er rond met petje.
Open sollicitaties hequote:Op dinsdag 14 april 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Staan weinig leuke vacatures open daar nu.Hou het wel in de gaten.
Ja ons ook, maar goed, zo'n hip figuur van een hip bureau he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha! Ik loop ook liever casual dan in een pak rond, maar een petje gaat imo dan weer echt wat te ver
Volgens mij ligt het probleem niet bij het shirt maar bij de taille. Beetje flauw om die shirts de schuld te geven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
ik heb een heule grote stapel t-shirts (die eigenlijk allemaal net iets te klein zijn zo rond de taille )
Ja ok dat is zo. Sorry shirtsquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het probleem niet bij het shirt maar bij de taille. Beetje flauw om die shirts de schuld te geven.
Ik ben ook 1.94, dus met 95kg zie ik er normaal uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Shit. Volgens mij ben ik met 74 echt een veertje vergeleken bij de rest hier![]()
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hierquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.94, dus met 95kg zie ik er normaal uit
Bijna, scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hier
Bij mij concentreert het zich allemaal op één plek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof 1.83 klein is. Niet dat ik zo een smurf ben maar alles boven de 1m80 kan ik niet klein noemen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hier
Zegt geen reet. Als je een fit body zou hebben met spieren zou je daar ook aan kunnen zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij concentreert het zich allemaal op één plek.88 / 1.87. Wel iets te zwaar.
Is ook niet echt klein, maar de meeste mannen in Nederland zijn langer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof 1.83 klein is. Niet dat ik zo een smurf ben maar alles boven de 1m80 kan ik niet klein noemen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een hobeltje van 11 kg?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet he106 weer (even hobbeltje gehad met pasen)
Wat staat er op je ID kaart/paspoort.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:07 schreef Renesite het volgende:
Ben slecht in lengtes, zo dus ook in mijn eigen lengte. Ik twijfel enorm nu
Nee, ik was 113, voor pasen 106, toen weer even 107,5 en nu weer terug op 106. Die 106 had ik hier vorige keer al een keer genoemdquote:
Vetklepquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet he106 weer (even hobbeltje gehad met pasen)
Ben hard bezig, 2,5km per week zwemmen, veel fruit en groenten, weinig koolhydraten, weinig frisdrank, minder bier.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vetklep![]()
Work it baby![]()
106 kan ook nog prima in mijn boekje hoor
Alleen niet zo gezond
Wel een breed hobbeltje hequote:
Gaat dan vast helemaal goed komenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben hard bezig, 2,5km per week zwemmen, veel fruit en groenten, weinig koolhydraten, weinig frisdrank, minder bier.
Quick fixquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één onderbeen er af hakken, en ik ben het kwijt
Geef de man een kansquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor iemand waarbij de variatie binnen de 2 kg blijft best wel
Ik las broekjequote:Op dinsdag 14 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vetklep![]()
Work it baby![]()
106 kan ook nog prima in mijn boekje hoor
Alleen niet zo gezond
Wat hebben ze met je gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was niet de enige ,maar ik dacht, laat het wel langs me heengaan
Jij volwassen vrouw jijquote:
Ho ho, wel van 113 naar 106 nu he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor iemand waarbij de variatie binnen de 2 kg blijft best wel
113 is wel echt veelquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, wel van 113 naar 106 nu he.
Ahja,quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wat staat er op je ID kaart/paspoort.
Niet dat het hoeft te kloppen, maar dan zit je vast in de goede richting
Verstandigquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ben ik er toen ook wat aan gaan doen
Ik had het over mezelf. Ik schiet maximaal 2 kg omhoog in een dikke periode.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, wel van 113 naar 106 nu he.
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triestquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben hard bezig, 2,5km per week zwemmen, veel fruit en groenten, weinig koolhydraten, weinig frisdrank, minder bier.
Oooooooooooh, het was zoooooo'n 'cursus'quote:
Ja zo. Maar goed, niemand hier dus met een verschil van 11kg (helaas nog niet)quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf. Ik schiet maximaal 2 kg omhoog in een dikke periode.
Dus iemand waar het verschil een kg of 11 is dat is dus vrij veel in mijn beleving.
Okquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:23 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triest
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:23 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triest
Och, das 100 baantjes in een week, das ruim meer dan de gemiddelde zwemmer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.
Lekker nederlandse middelmaat instelling.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.
Ik snap er de ballen meer vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooh, het was zoooooo'n 'cursus'
Sorry mate
Dacht even dat je bedoelde dat ik 'man' had moeten zeggen i.p.v. 'vrouw'quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Dacht even dat je bedoelde dat ik 'man' had moeten zeggen i.p.v. 'vrouw'
Zo steek ik inderdaad ook niet in elkaar. Sport 5 keer per week en probeer mezelf telkens uit te dagen om beter te worden en een stap verder te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker nederlandse middelmaat instelling.
Wees blij dat hij iets doet![]()
Niet dat ik er iets op tegen heb dat Baby zwemt of hoeveel maar zo een instelling: Het is altijd beter als niets doen.... mijn god. Middelmatigheid ten top.
Dat scheelt een boel! Helpt hier ook wel om te voorkomen dat het nog erger wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben al blij dat ik geen auto heb en daarom vrijwel alles wandel of fiets. Niets spectaculairs, maar wel normaal bewegen
Zesjescultuur!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker nederlandse middelmaat instelling.
Wees blij dat hij iets doet![]()
Niet dat ik er iets op tegen heb dat Baby zwemt of hoeveel maar zo een instelling: Het is altijd beter als niets doen.... mijn god. Middelmatigheid ten top.
Ik heb daar geen tijd voor, ik heb ook nog een leven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo steek ik inderdaad ook niet in elkaar. Sport 5 keer per week en probeer mezelf telkens uit te dagen om beter te worden en een stap verder te gaan.
Maar ik kan me daarentegen voorstellen dat niet iedereen tijd/zin heeft om intensief te sporten.
fruit veel suiker en omdat het brood bruin is wil niet zeggen dat het gezond is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Renesite het volgende:
Ik loop 6 keer per week een uur. En ik zwom een uur per week. Dat zwemmen is niet meer. Verder fruit en bruinbrood.
En groene twee!
Ik snap nu wel dat je je beter voeltquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Heb me even in een weekend laten ombouwen ja
5,6quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geluk hebt tegenwoordig. Een 5,5 ben ik toch ook over....
Zeg het maar. Mueslibrood? Lust ik ook welquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
fruit veel suiker en omdat het brood bruin is wil niet zeggen dat het gezond is.
Je moet volkoren hebben en dan een aanzienlijk percentage volkoren. Niet wit brood met 5% volkoren voor een kleurtje of gekleurd wit brood (wat bijna alle supermarkt bruine broden zijn).
En dat is als je brood wilt eten dan.
Als je je koolhydraten inname wil terug brengen maar wel pasta, brood, etc wilt blijven eten dan is volkoren varianten de beste optie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg het maar. Mueslibrood? Lust ik ook wel
En volgens mij ook geen gekookte aardappelen. Toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je je koolhydraten inname wil terug brengen maar wel pasta, brood, etc wilt blijven eten dan is volkoren varianten de beste optie.
Dat is Qultuur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Luiheid.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5,6
Ik ben zo iemand die liever lui dan moe is hoor. Sporten en bewegen in het algemeen heb ik altijd een drama gevonden, kan er echt geen voldoening uithalen.
Dat is het vaak. Het begin is moeilijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5,6
Ik ben zo iemand die liever lui dan moe is hoor. Sporten en bewegen in het algemeen heb ik altijd een drama gevonden, kan er echt geen voldoening uithalen.
Alsof 2x in de week sporten maar een slap gebeuren isquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo steek ik inderdaad ook niet in elkaar. Sport 5 keer per week en probeer mezelf telkens uit te dagen om beter te worden en een stap verder te gaan.
Maar ik kan me daarentegen voorstellen dat niet iedereen tijd/zin heeft om intensief te sporten.
Gewoon geen aardappelen. Of patat voor de mensen die niet snappen wat patat eigenlijk is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En volgens mij ook geen gekookte aardappelen. Toch?
Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Net de baas gevraagd om de vervolgcursus.. maar wordt spannend
En als je een 4 haalt, maar de examencommisie oordeelt anders, klaag je gewoon de docent aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 keer in de week is over het algemeen op peil houden. Wil je verbetering (gewicht afname bv) zal je al snel vaker moeten ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof 2x in de week sporten maar een slap gebeuren is
Mooi topic! Waarbij ik denk dat ze de uitspraak niet heeft begrepen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je een 4 haalt, maar de examencommisie oordeelt anders, klaag je gewoon de docent aan.
Weet ik nog niet, motivatie/ervaring schrijven en dat kan ie dan gebruiken als overtuiging.quote:
Gewicht afname is 80% eten. Die 20% uit sport zet echt wel zoden aan de dijk als je het niet deed en nu 2~3x in de week.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 keer in de week is over het algemeen op peil houden. Wil je verbetering (gewicht afname bv) zal je al snel vaker moeten ja.
Ze zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi topic! Waarbij ik denk dat ze de uitspraak niet heeft begrepen.
Hangt een beetje af hoe je overgewicht komt. Bij de ene vliegt het er wat makkelijker aan dan de ander.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewicht afname is 80% eten. Die 20% uit sport zet echt wel zoden aan de dijk als je het niet deed en nu 2~3x in de week.
Je wilde het toch sowieso anders zelf betalen? Dan kun je toch wel vast inschrijven?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, motivatie/ervaring schrijven en dat kan ie dan gebruiken als overtuiging.
Moet het alleen wel snel weten ben ik bang aangezien de cursus snel vol zal lopen
Klopt, maar misschien handiger met de factuur enzo. Dus wacht nog eventjes af.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
Je wilde het toch sowieso anders zelf betalen? Dan kun je toch wel vast inschrijven?
Hup, hup, hup danquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, motivatie/ervaring schrijven en dat kan ie dan gebruiken als overtuiging.
Moet het alleen wel snel weten ben ik bang aangezien de cursus snel vol zal lopen
Wat zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien handiger met de factuur enzo. Dus wacht nog eventjes af.
Nou.. bij opgeven moet je aangeven waar de factuur heen moet / op wiens naam enzo. Dus of op de mijnes naar mijn adres of op adres werkgever.quote:
Vast wel. En anders stuur jij je werkgever toch weer een factuur / levert 'je bonnetje' in?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. bij opgeven moet je aangeven waar de factuur heen moet / op wiens naam enzo. Dus of op de mijnes naar mijn adres of op adres werkgever.
Kan misschien nog wel aangepast worden na opgeven...
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
Vast wel. En anders stuur jij je werkgever toch weer een factuur / levert 'je bonnetje' in?
Dat soort praktische problemen lost zichzel altijd wel op
Moet je mijn inlognaam?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dus niet meer inloggen want hij kent m'n gebruikersnaam niet
Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Tell me about itquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Sja, en elke dag wel een update, net als Fx. Daar is niet tegen op te ontwikkelenquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgdquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tell me about it
Wilde voor mams inloggen op Mijn Ziggo, krijg ik: Service unavailable
Grijs haar is hipquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Sorryquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Dan ligt het gewoon aan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry
Maar hij deed dat ook bij IE hoor, bij mij tenminste
Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hoorde dat er sowieso veel gedoe zou zijn ivm de overname
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebEn UPC was al log voor de overname.
en toen heb jij hem uiteraard braaf begravenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef xBubbles het volgende:
Ik had ooit wel een leuke medewerker bij UPC. Kastje was kapot, dus ik alles proberen maar werkte niet, klantenservice gebeld en daar het hele riedeltje weer mee doorgenomen. Zegt 'ie heel plechtig: Mevrouw, gecondoleerd, uw mediabox is overleden..
Aber natürlich!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en toen heb jij hem uiteraard braaf begraven
Lucky bastardquote:
Terrasje na werk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:38 schreef RaXz het volgende:
Eigenlijk veels te mooi weer om te werken, maar ja.
Dat is hier ook al via de mail rond gegaan.quote:
Via de mail? Hoe officieel, dat klinkt als een team-uitje. Ik ga niet mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hier ook al via de mail rond gegaan.
Ach, het is beter dan boerengolfquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Via de mail? Hoe officieel, dat klinkt als een team-uitje. Ik ga niet mee.
Welke film?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Terras, klinkt goed, doen we niet. Vanavond lekker naar de bioscoop.
Ghehequote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar wel, anders ging je niet naar deel 2, duh
Oh, I iz spuit 11quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar wel, anders ging je niet naar deel 2, duh
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef Juup© het volgende:
• Zon
• Koud drankje
• Tuinstoelbeddingegeval
• Klote beeldscherm laptop waardoor ik bij veel zonlicht niets zie![]()
• Migraine geneuzel en hoofdpijn (deels,maar ik vertik het om paracetamol in te nemen) weg
Nu even buiten zitten/liggen/hangen dus.
Helaas heeft mijn repeater het vandaag begeven (RIPquote:
Altijd fijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn repeater het vandaag begeven (RIP), dus Wifi in de achtertuin is zo slecht dat ik maar via mobiel internet Fok! (Wifi hotspot via de foon)
Moet wat tenslottequote:
Hoe laat en waar, slaapplaats mogelijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Belsezar het volgende:
Zo de toetjes voor de bbq van morgen halen. En dan maar afwachten dat ik er niet voor de bbq al van begin te snoepen
Bij de buurman, vanaf een uur of half 7. Over een slaapplaats moet ik de buurman ff vragen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe laat en waar, slaapplaats mogelijk?![]()
Is er ook een leuke buurvrouw aanwezig?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij de buurman, vanaf een uur of half 7. Over een slaapplaats moet ik de buurman ff vragen.
Als ik het goed heb begrepen komen er ook wat vrouwen. Of ze leuk/aantrekkelijk zijn weet ik niet, ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is er ook een leuke buurvrouw aanwezig?
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nlquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Wat is eigenlijk tegenwoordig de manier om een mp3tje te downloaden? Heb dat al zo lang niet meer gedaan?![]()
Torrents zou gewoon moeten werken toch
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen komen er ook wat vrouwen. Of ze leuk/aantrekkelijk zijn weet ik niet, ik ken ze niet.
Owja dat bestaat ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
EDIT: de site zegt dat het 3 minuten duurt maar mijn ervaring is een seconde of 30.
Ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen, de kwaliteit is soms echt belabberd. Ik heb diverse joetjoep optredens opgeslagen en geconverteerd, maar merendeel is van dusdanige kwaliteit dat ik ze gelijk weer weggegooid heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
Geen probleem, volgende bbq regel ik, zo is afgesproken. Maar dan word het een Braziliaanse bbq, niks speklapjes en worstjes, hompen vlees gaat het dan wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaan![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, volgende bbq regel ik, zo is afgesproken. Maar dan word het een Braziliaanse bbq, niks speklapjes en worstjes, hompen vlees gaat het dan worden
Misschien is dat wat voor je.
Ja ik zoek altijd wel naar een goede youtube versie, sommige zijn idd 10 keer niks(meestal de live versies). Vaak helpt het om radio edition oid in de search bij de titel te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen, de kwaliteit is soms echt belabberd. Ik heb diverse joetjoep optredens opgeslagen en geconverteerd, maar merendeel is van dusdanige kwaliteit dat ik ze gelijk weer weggegooid heb.
het kan natuurlijk zijn dat ik verwend ben en iets beter geluid wil horen, kan allemaal
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik zoek altijd wel naar een goede youtube versie, sommige zijn idd 10 keer niks(meestal de live versies). Vaak helpt het om radio edition oid in de search bij de titel te gebruiken.
Bij een bbq moet je niet gierig zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de kosten daar lig ik dan weer niet wakker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braziliaanse bbq:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij een bbq moet je niet gierig zijn.
NL bbq:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braziliaanse bbq:Ik kan helaas niet veel vlees op, maar ik ga toch overduidelijk voor de 2e bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YWquote:
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:10 schreef Juup© het volgende:
Ik ben sowieso niet van het traditionele NL gedoe, net als met een uitvaart zeg maar. Ik wil als ik de pijp aan Maarten gegeven heb geen getreur en een kop koffie en plakje cake, maar een feestje.
Niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn, maar daar merk ik niets meer van
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.
Wij kunnen praten!quote:
Dat had ik nu al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereen.
quote:Naar aanleiding van uw onderstaande vraag sturen wij u deze mail.
Wij kunnen uw wens op dit moment niet al voor u vastleggen. Wel kan u uw wensen kenbaar maken aan uw familie en vrienden zodat zij daar ter zijner tijd van op de hoogte zijn.
Wij zullen u een DELA wensen boekje op sturen waar u uw wensen ook in op kan schrijven. Zo weten uw nabestaanden wat uw wensen zijn. Zij kunnen die dan bespreken met de uitvaartverzorger die de uitvaart naar uw wensen zal regelen.
Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij kunnen praten!
Ik zou zeggen: doe er ook een bbq bij maar dat zou bij een crematie wat ongepast zijn vermoed ik zo
Dat bedoel ik, en je moet wel met zoiets in zee, je mag niet je eigen stukkie grond kiezen en iemand erin flikkeren, of iemand in de allesbrander proppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat had ik nu al.
Ik heb mijn wenzen aan Delakenbaar gemaakt er als reactie krijg ik:
[..]
Tja, aparte smaak misschien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze het nummer niet op youtubeHoe kan dat nou weer!!
Vastleggen in de nalatenschap?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereen.
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vindenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:23 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd of de luifel op mijn kop krijg zo meteen2 jaar geleden is dat ding tijdens een hevige wind met pluggen en al uit de muur gekomen
http://i.imgur.com/nuIoFxQ.gifv
Leek me nog wel meevallen. Tis niet echt een song/song , maar toch, vind het wel jammerquote:
Ik ga verhuizen naar India of zo denk ik. Dan kan men lekker een brandstapel maken en mijn corpulente lichaam erop gooien. Zal goed fikken denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en je moet wel met zoiets in zee, je mag niet je eigen stukkie grond kiezen en iemand erin flikkeren, of iemand in de allesbrander proppen.
Kan dus niet blijkbaar, want je moet begraven/in de fik, op een toegestane plek en die gasten doen dit soort dingen blijkbaar niet zo 123.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vastleggen in de nalatenschap?
[..]
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vinden
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar India of zo denk ik. Dan kan men lekker een brandstapel maken en mijn corpulente lichaam erop gooien. Zal goed fikken denk ik
Ben al bezig met van alles vast te leggen, ook de financiering ervanquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vastleggen in de nalatenschap?
[..]
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vinden
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.
India.
Spotify to mp3 converter natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leek me nog wel meevallen. Tis niet echt een song/song , maar toch, vind het wel jammer![]()
Wou het graag als ringtone hebben en zou niet weten hoe ik dat vanuit een spotify nr kan creeeren
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spotify to mp3 converter natuurlijk.
http://urimp3.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |