Nou.. bij opgeven moet je aangeven waar de factuur heen moet / op wiens naam enzo. Dus of op de mijnes naar mijn adres of op adres werkgever.quote:
Vast wel. En anders stuur jij je werkgever toch weer een factuur / levert 'je bonnetje' in?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. bij opgeven moet je aangeven waar de factuur heen moet / op wiens naam enzo. Dus of op de mijnes naar mijn adres of op adres werkgever.
Kan misschien nog wel aangepast worden na opgeven...
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
Vast wel. En anders stuur jij je werkgever toch weer een factuur / levert 'je bonnetje' in?
Dat soort praktische problemen lost zichzel altijd wel op
Moet je mijn inlognaam?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dus niet meer inloggen want hij kent m'n gebruikersnaam niet
Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Tell me about itquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Sja, en elke dag wel een update, net als Fx. Daar is niet tegen op te ontwikkelenquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgdquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tell me about it
Wilde voor mams inloggen op Mijn Ziggo, krijg ik: Service unavailable
Grijs haar is hipquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Sorryquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Dan ligt het gewoon aan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry
Maar hij deed dat ook bij IE hoor, bij mij tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |