Welke film?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Terras, klinkt goed, doen we niet. Vanavond lekker naar de bioscoop.
Ghehequote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar wel, anders ging je niet naar deel 2, duh
Oh, I iz spuit 11quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar wel, anders ging je niet naar deel 2, duh
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef Juup© het volgende:
• Zon
• Koud drankje
• Tuinstoelbeddingegeval
• Klote beeldscherm laptop waardoor ik bij veel zonlicht niets zie![]()
• Migraine geneuzel en hoofdpijn (deels,maar ik vertik het om paracetamol in te nemen) weg
Nu even buiten zitten/liggen/hangen dus.
Helaas heeft mijn repeater het vandaag begeven (RIPquote:
Altijd fijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn repeater het vandaag begeven (RIP), dus Wifi in de achtertuin is zo slecht dat ik maar via mobiel internet Fok! (Wifi hotspot via de foon)
Moet wat tenslottequote:
Hoe laat en waar, slaapplaats mogelijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Belsezar het volgende:
Zo de toetjes voor de bbq van morgen halen. En dan maar afwachten dat ik er niet voor de bbq al van begin te snoepen
Bij de buurman, vanaf een uur of half 7. Over een slaapplaats moet ik de buurman ff vragen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe laat en waar, slaapplaats mogelijk?![]()
Is er ook een leuke buurvrouw aanwezig?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij de buurman, vanaf een uur of half 7. Over een slaapplaats moet ik de buurman ff vragen.
Als ik het goed heb begrepen komen er ook wat vrouwen. Of ze leuk/aantrekkelijk zijn weet ik niet, ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is er ook een leuke buurvrouw aanwezig?
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nlquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Wat is eigenlijk tegenwoordig de manier om een mp3tje te downloaden? Heb dat al zo lang niet meer gedaan?![]()
Torrents zou gewoon moeten werken toch
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen komen er ook wat vrouwen. Of ze leuk/aantrekkelijk zijn weet ik niet, ik ken ze niet.
Owja dat bestaat ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
EDIT: de site zegt dat het 3 minuten duurt maar mijn ervaring is een seconde of 30.
Ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen, de kwaliteit is soms echt belabberd. Ik heb diverse joetjoep optredens opgeslagen en geconverteerd, maar merendeel is van dusdanige kwaliteit dat ik ze gelijk weer weggegooid heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
Geen probleem, volgende bbq regel ik, zo is afgesproken. Maar dan word het een Braziliaanse bbq, niks speklapjes en worstjes, hompen vlees gaat het dan wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |