Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nlquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Wat is eigenlijk tegenwoordig de manier om een mp3tje te downloaden? Heb dat al zo lang niet meer gedaan?![]()
Torrents zou gewoon moeten werken toch
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen komen er ook wat vrouwen. Of ze leuk/aantrekkelijk zijn weet ik niet, ik ken ze niet.
Owja dat bestaat ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
EDIT: de site zegt dat het 3 minuten duurt maar mijn ervaring is een seconde of 30.
Ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen, de kwaliteit is soms echt belabberd. Ik heb diverse joetjoep optredens opgeslagen en geconverteerd, maar merendeel is van dusdanige kwaliteit dat ik ze gelijk weer weggegooid heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Video opzoeken op youtube en dan naar www.youtube-mp3.org/nl
Linkje plakken en hij maakt er een mp3tje van voor je.
Geen probleem, volgende bbq regel ik, zo is afgesproken. Maar dan word het een Braziliaanse bbq, niks speklapjes en worstjes, hompen vlees gaat het dan wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm, dan laat ik het deze maal maar overgaan![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, volgende bbq regel ik, zo is afgesproken. Maar dan word het een Braziliaanse bbq, niks speklapjes en worstjes, hompen vlees gaat het dan worden
Misschien is dat wat voor je.
Ja ik zoek altijd wel naar een goede youtube versie, sommige zijn idd 10 keer niks(meestal de live versies). Vaak helpt het om radio edition oid in de search bij de titel te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kanttekening bij plaatsen, de kwaliteit is soms echt belabberd. Ik heb diverse joetjoep optredens opgeslagen en geconverteerd, maar merendeel is van dusdanige kwaliteit dat ik ze gelijk weer weggegooid heb.
het kan natuurlijk zijn dat ik verwend ben en iets beter geluid wil horen, kan allemaal
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik zoek altijd wel naar een goede youtube versie, sommige zijn idd 10 keer niks(meestal de live versies). Vaak helpt het om radio edition oid in de search bij de titel te gebruiken.
Bij een bbq moet je niet gierig zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de kosten daar lig ik dan weer niet wakker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braziliaanse bbq:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij een bbq moet je niet gierig zijn.
NL bbq:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braziliaanse bbq:Ik kan helaas niet veel vlees op, maar ik ga toch overduidelijk voor de 2e bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YWquote:
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:10 schreef Juup© het volgende:
Ik ben sowieso niet van het traditionele NL gedoe, net als met een uitvaart zeg maar. Ik wil als ik de pijp aan Maarten gegeven heb geen getreur en een kop koffie en plakje cake, maar een feestje.
Niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn, maar daar merk ik niets meer van
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde gezegd! Gewoon bier en drank op tafel en lekker muziek erbij. Vier mijn leven maar ipv zitten janken met een stuk cake en koffie.
Wij kunnen praten!quote:
Dat had ik nu al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereen.
quote:Naar aanleiding van uw onderstaande vraag sturen wij u deze mail.
Wij kunnen uw wens op dit moment niet al voor u vastleggen. Wel kan u uw wensen kenbaar maken aan uw familie en vrienden zodat zij daar ter zijner tijd van op de hoogte zijn.
Wij zullen u een DELA wensen boekje op sturen waar u uw wensen ook in op kan schrijven. Zo weten uw nabestaanden wat uw wensen zijn. Zij kunnen die dan bespreken met de uitvaartverzorger die de uitvaart naar uw wensen zal regelen.
Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij kunnen praten!
Ik zou zeggen: doe er ook een bbq bij maar dat zou bij een crematie wat ongepast zijn vermoed ik zo
Dat bedoel ik, en je moet wel met zoiets in zee, je mag niet je eigen stukkie grond kiezen en iemand erin flikkeren, of iemand in de allesbrander proppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat had ik nu al.
Ik heb mijn wenzen aan Delakenbaar gemaakt er als reactie krijg ik:
[..]
Tja, aparte smaak misschien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze het nummer niet op youtubeHoe kan dat nou weer!!
Vastleggen in de nalatenschap?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat roept iedereen, ik ook. Maar als het zover is wordt je bijna geslacht door de uitvaartmaffia om het toch maar gewoon te doen zoals iedereen.
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vindenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:23 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd of de luifel op mijn kop krijg zo meteen2 jaar geleden is dat ding tijdens een hevige wind met pluggen en al uit de muur gekomen
http://i.imgur.com/nuIoFxQ.gifv
Leek me nog wel meevallen. Tis niet echt een song/song , maar toch, vind het wel jammerquote:
Ik ga verhuizen naar India of zo denk ik. Dan kan men lekker een brandstapel maken en mijn corpulente lichaam erop gooien. Zal goed fikken denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en je moet wel met zoiets in zee, je mag niet je eigen stukkie grond kiezen en iemand erin flikkeren, of iemand in de allesbrander proppen.
Kan dus niet blijkbaar, want je moet begraven/in de fik, op een toegestane plek en die gasten doen dit soort dingen blijkbaar niet zo 123.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vastleggen in de nalatenschap?
[..]
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vinden
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar India of zo denk ik. Dan kan men lekker een brandstapel maken en mijn corpulente lichaam erop gooien. Zal goed fikken denk ik
Ben al bezig met van alles vast te leggen, ook de financiering ervanquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vastleggen in de nalatenschap?
[..]
Zal wel loslopen en mocht hij er wel uitvliegen dan weten we nu haarfijn hoe de uitvaart moet plaats vinden
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon de Ganges in, waar anderen zich staan te wassen.
India.
Spotify to mp3 converter natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leek me nog wel meevallen. Tis niet echt een song/song , maar toch, vind het wel jammer![]()
Wou het graag als ringtone hebben en zou niet weten hoe ik dat vanuit een spotify nr kan creeeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |