Lekkerrrrrrquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik weet niet waar dit over gaat maar nu heb ik zin in snoepjesquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjequote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveelquote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Minder HW om op te hatenquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveel.
74,3 vanochtend.
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonkquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjeIk leg hem wel in de auto
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoorquote:
Sorry, ik ga je steeds schattiger vindenquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoor.
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveablequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Net echtquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveable.
Stikken op de snelwegquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonk
Koetsiequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondjequote:
Kotsen?quote:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondje
Waaaaaarom zeg ik dit?
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ikquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Kan natuurlijk ook gewoonquote:
Je bent nog nieuwquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ik
quote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |