Lekkerrrrrrquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik weet niet waar dit over gaat maar nu heb ik zin in snoepjesquote:Op maandag 13 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Van de snoepjes
Rammelend roze snoepblikje
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjequote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveelquote:Op maandag 13 april 2015 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Snoepjes
Ik ben eigenlijk niet zo van de snoepjes.
Meer van de chips en pinda's en zo. Hartig.
Minder HW om op te hatenquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveel.
74,3 vanochtend.
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonkquote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik van de chocola, maar het is een heel schattig blikjeIk leg hem wel in de auto
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoorquote:
Sorry, ik ga je steeds schattiger vindenquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ego en narcisme is nog even groot aanwezig hoor.
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveablequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Net echtquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, ik ben natuurlijk ook enorm loveable.
Stikken op de snelwegquote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan lekker in de zon. Aanelkaargeplaktesnoepjesbonk
Koetsiequote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ik ga je steeds schattiger vinden
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondjequote:
Kotsen?quote:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer likken, want zo'n bonk krijg je hopelijk niet in één keer in je mondje
Waaaaaarom zeg ik dit?
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ikquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Kan natuurlijk ook gewoonquote:
Je bent nog nieuwquote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou toch iets anders hebben gezegd vrees ik
quote:Op maandag 13 april 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je getrouwd bent met een vuns, dat is besmettelijk.
Was er maar een mond vol.quote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is
Of hoe zat het ook alweer.
Waar het hart vol van is, stroomt de doos van overquote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de mond vol van is
Of hoe zat het ook alweer.
Skinny bitch, Ik ben 68kg! Scheelt niet veel meer.quote:Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind alles opzich wel lekker, maar neem het gewoon niet meer zoveel.
74,3 vanochtend.
Bijna 1.90. En idd, het is bijna mager aan het worden, daarom moet het ook zo blijven nuquote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Skinny bitch, Ik ben 68kg! Scheelt niet veel meer.
Oke, tenzij je 1.50 bent dan. Dan ben je een propje.
Wtf, ben ik bijna net zo dik als HW?quote:Op maandag 13 april 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna 1.90. En idd, het is bijna mager aan het worden, daarom moet het ook zo blijven nu.
Ik ben net zo vet als HW.quote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
Wtf, ben ik bijna net zo dik als HW?
tijd om af te vallen :|
Vetjesquote:
Je balg?quote:Op maandag 13 april 2015 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Mijn balg is niet zo fotogeniek
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.quote:Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef Belsezar het volgende:
Voor het eerst in tijden eens gewogen, 72 kilo bij 1 meter 80. Niks mis mee
Volgens een BMI meter zit ik precies in het midden van wat goed isquote:Op maandag 13 april 2015 19:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.
Gewoon omdenken; je bent te kort voor je gewicht. Kun je niks aan doen helaas.quote:
Ik begin al wel een beetje een buikje te ontwikkelen.quote:Op maandag 13 april 2015 19:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens een BMI meter zit ik precies in het midden van wat goed is
Dus jij zal het ook wel prima doen.
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.quote:
Slachtoffer van het single zijn. Er zitten altijd 2 stukken vlees in een pakjequote:Op maandag 13 april 2015 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.
Mwah...quote:Op maandag 13 april 2015 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgevoed dat je altijd je bord moet leegeten.
Ik ook een klein beetje, 5 jaar terug kon ik alleen nog maar vel op mijn buik vastpakken. Het vel is wat dikker gewordenquote:Op maandag 13 april 2015 19:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik begin al wel een beetje een buikje te ontwikkelen.
Misschien maar weer eens een sport oppakken.
Dat ken ikquote:Op maandag 13 april 2015 19:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lengte maar ben nog iets lichter, en dat terwijl ik wat af kan vreten, soms vraagt m'n familie zich af waar ik het allemaal laat.
You rang?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het geld van de verkochte tafel alweer uitgegeven aan iets van marktplaats, een heerlijke ligstoel incl kussen voor op het balkondie krengen zijn hartstikke duur en ik kan hem 500 meter verderop ophalen
Ik voel me een beetje een tokkie zo. Nu al.
Daaromquote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Who cares. Lekker chillen straks met mooi weer
quote:Op maandag 13 april 2015 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daaromkan helemaal languit
![]()
Nu nog m'n oude salontafel en ladekastje verpatsen en dan heb ik ook weer ruimte in de berging om die stoel van de winter op te bergen.
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef missbehavin het volgende:
CL, volgens mij doen de boekjes het gewoon hoorKen ze niet trouwens, ben benieuwd
Afgelopen weekend en avonden waren eigenlijk vrij zeldzaam. Meestal is het na kantoortijd dood hier.quote:
Het is niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 13 april 2015 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Afgelopen weekend en avonden waren eigenlijk vrij zeldzaam. Meestal is het na kantoortijd dood hier.
Lekker handig van hun.quote:Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Stuurt upc/ziggo me een doos om de horizon terug te sturen, is ie te klein voor alle kabels en shit
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttapequote:Op maandag 13 april 2015 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Stuurt upc/ziggo me een doos om de horizon terug te sturen, is ie te klein voor alle kabels en shit
quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttape
Als ze iets missen hoor ik het welquote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om die troep er aan de buitenkant aan vast te tapen met een belachelijke hoeveelheid ducttape
als iemand spoilert maak ik je af.quote:Op maandag 13 april 2015 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Nu tijd voor popcorn en Game of Thrones!
Dus als iemand anders spoilers maak je mij af?quote:Op maandag 13 april 2015 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als iemand spoilert maak ik je af.
Ja, dus dan ben je extra gemotiveerd om iedereen tegen te houden!quote:Op maandag 13 april 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus als iemand anders spoilers maak je mij af?
ik zou niet durven
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 13 april 2015 23:03 schreef RaXz het volgende:
Ooit eens gekeken, ik was bij het stuk dat die draken vrouw een stad ging bezetten.
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.quote:
Daar hou ik al helemaal niet van, ik kijk liever alles achter elkaar, zoals de eerste drie seizoenen van GoT, daar was ik binnen een week doorheen.quote:
Je was je interesse verloren, nu niet meer dan?quote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.
Ik heb erg veel slaap verloren door de eerste 3 seizoene in veels te korte tijd te kijkenquote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was een beetje de interesse verloren in die serie, terwijl ik normaal best te proppen ben voor fantasie series en films.
Nu weet ik het niet zeker, twijfels he, het is al best wel lang geleden.quote:Op maandag 13 april 2015 23:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je was je interesse verloren, nu niet meer dan?
Ja ik snap het welquote:Op maandag 13 april 2015 23:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet zeker, twijfels he, het is al best wel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |