Ik had het over mezelf. Ik schiet maximaal 2 kg omhoog in een dikke periode.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, wel van 113 naar 106 nu he.
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triestquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben hard bezig, 2,5km per week zwemmen, veel fruit en groenten, weinig koolhydraten, weinig frisdrank, minder bier.
Oooooooooooh, het was zoooooo'n 'cursus'quote:
Ja zo. Maar goed, niemand hier dus met een verschil van 11kg (helaas nog niet)quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf. Ik schiet maximaal 2 kg omhoog in een dikke periode.
Dus iemand waar het verschil een kg of 11 is dat is dus vrij veel in mijn beleving.
Okquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:23 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triest
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:23 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
2,5km, dat is helemaal niks, dat is zelfs triest
Och, das 100 baantjes in een week, das ruim meer dan de gemiddelde zwemmer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.
Lekker nederlandse middelmaat instelling.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Het is altijd nog 2,5 km meer dan helemaal niets doen.
Ik snap er de ballen meer vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooh, het was zoooooo'n 'cursus'
Sorry mate
Dacht even dat je bedoelde dat ik 'man' had moeten zeggen i.p.v. 'vrouw'quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Dacht even dat je bedoelde dat ik 'man' had moeten zeggen i.p.v. 'vrouw'
Zo steek ik inderdaad ook niet in elkaar. Sport 5 keer per week en probeer mezelf telkens uit te dagen om beter te worden en een stap verder te gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker nederlandse middelmaat instelling.
Wees blij dat hij iets doet![]()
Niet dat ik er iets op tegen heb dat Baby zwemt of hoeveel maar zo een instelling: Het is altijd beter als niets doen.... mijn god. Middelmatigheid ten top.
Dat scheelt een boel! Helpt hier ook wel om te voorkomen dat het nog erger wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben al blij dat ik geen auto heb en daarom vrijwel alles wandel of fiets. Niets spectaculairs, maar wel normaal bewegen
Zesjescultuur!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker nederlandse middelmaat instelling.
Wees blij dat hij iets doet![]()
Niet dat ik er iets op tegen heb dat Baby zwemt of hoeveel maar zo een instelling: Het is altijd beter als niets doen.... mijn god. Middelmatigheid ten top.
Ik heb daar geen tijd voor, ik heb ook nog een leven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zo steek ik inderdaad ook niet in elkaar. Sport 5 keer per week en probeer mezelf telkens uit te dagen om beter te worden en een stap verder te gaan.
Maar ik kan me daarentegen voorstellen dat niet iedereen tijd/zin heeft om intensief te sporten.
fruit veel suiker en omdat het brood bruin is wil niet zeggen dat het gezond is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:35 schreef Renesite het volgende:
Ik loop 6 keer per week een uur. En ik zwom een uur per week. Dat zwemmen is niet meer. Verder fruit en bruinbrood.
En groene twee!
Ik snap nu wel dat je je beter voeltquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Heb me even in een weekend laten ombouwen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |