Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hoorde dat er sowieso veel gedoe zou zijn ivm de overname
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebEn UPC was al log voor de overname.
en toen heb jij hem uiteraard braaf begravenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef xBubbles het volgende:
Ik had ooit wel een leuke medewerker bij UPC. Kastje was kapot, dus ik alles proberen maar werkte niet, klantenservice gebeld en daar het hele riedeltje weer mee doorgenomen. Zegt 'ie heel plechtig: Mevrouw, gecondoleerd, uw mediabox is overleden..
Aber natürlich!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en toen heb jij hem uiteraard braaf begraven
Lucky bastardquote:
Terrasje na werk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:38 schreef RaXz het volgende:
Eigenlijk veels te mooi weer om te werken, maar ja.
Dat is hier ook al via de mail rond gegaan.quote:
Via de mail? Hoe officieel, dat klinkt als een team-uitje. Ik ga niet mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hier ook al via de mail rond gegaan.
Ach, het is beter dan boerengolfquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Via de mail? Hoe officieel, dat klinkt als een team-uitje. Ik ga niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |