Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Tell me about itquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
De oplossing: ziggo is nog niet helemaal compatibel met chrome blijkbaar
Sja, en elke dag wel een update, net als Fx. Daar is niet tegen op te ontwikkelenquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft immers maar een marktaandeel van 51%.
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgdquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tell me about it
Wilde voor mams inloggen op Mijn Ziggo, krijg ik: Service unavailable
Grijs haar is hipquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Sorryquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het aan chrome kan liggen, dit heeft me weer grijze haren bezorgd
Dan ligt het gewoon aan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry
Maar hij deed dat ook bij IE hoor, bij mij tenminste
Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hoorde dat er sowieso veel gedoe zou zijn ivm de overname
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, het is zo'n gedoe om die twee bedrijven foutloos in elkaar over te laten lopen. Ik ben al blij dat ik nog internet en tv hebEn UPC was al log voor de overname.
en toen heb jij hem uiteraard braaf begravenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef xBubbles het volgende:
Ik had ooit wel een leuke medewerker bij UPC. Kastje was kapot, dus ik alles proberen maar werkte niet, klantenservice gebeld en daar het hele riedeltje weer mee doorgenomen. Zegt 'ie heel plechtig: Mevrouw, gecondoleerd, uw mediabox is overleden..
Aber natürlich!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en toen heb jij hem uiteraard braaf begraven
Lucky bastardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |