Als ik dat doe is dat meteen mijn laatste dag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:19 schreef HarveySpecter het volgende:
Eerste dag dit jaar dat ik in een t-shirt op kantoor zit.
Dat was hier eerst ook zo. Tot de manager zelf met korte mouwen aan kwam.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik dat doe is dat meteen mijn laatste dag.
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat was hier eerst ook zo. Tot de manager zelf met korte mouwen aan kwam.
Hangt er uiteraard ook vanaf op wat voor een kantoor je zit.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal hier nooit gebeuren. Ik ben één van de weinigen die niet in pak zit, dat is al uniek.
Staan weinig leuke vacatures open daar nu.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoor
Liep hier laatst zelfs een externe UX-er rond met petje.
Haha! Ik loop ook liever casual dan in een pak rond, maar een petje gaat imo dan weer echt wat te verquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een reden om te verkassen naar de andere kant van het spoor
Liep hier laatst zelfs een externe UX-er rond met petje.
Open sollicitaties hequote:Op dinsdag 14 april 2015 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Staan weinig leuke vacatures open daar nu.Hou het wel in de gaten.
Ja ons ook, maar goed, zo'n hip figuur van een hip bureau he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha! Ik loop ook liever casual dan in een pak rond, maar een petje gaat imo dan weer echt wat te ver
Volgens mij ligt het probleem niet bij het shirt maar bij de taille. Beetje flauw om die shirts de schuld te geven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
ik heb een heule grote stapel t-shirts (die eigenlijk allemaal net iets te klein zijn zo rond de taille )
Ja ok dat is zo. Sorry shirtsquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het probleem niet bij het shirt maar bij de taille. Beetje flauw om die shirts de schuld te geven.
Ik ben ook 1.94, dus met 95kg zie ik er normaal uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef HarveySpecter het volgende:
Shit. Volgens mij ben ik met 74 echt een veertje vergeleken bij de rest hier![]()
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hierquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.94, dus met 95kg zie ik er normaal uit
Bijna, scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hier
Bij mij concentreert het zich allemaal op één plek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.94, dus met 95kg zie ik er normaal uit
Alsof 1.83 klein is. Niet dat ik zo een smurf ben maar alles boven de 1m80 kan ik niet klein noemen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Is zo. En met 1.83 ben ik waarschijnlijk ook één van de kleinste mannen hier
Zegt geen reet. Als je een fit body zou hebben met spieren zou je daar ook aan kunnen zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij concentreert het zich allemaal op één plek.88 / 1.87. Wel iets te zwaar.
Is ook niet echt klein, maar de meeste mannen in Nederland zijn langer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof 1.83 klein is. Niet dat ik zo een smurf ben maar alles boven de 1m80 kan ik niet klein noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |