Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Manuwa ook uitgesproken kan worden als Manure?
Als je het in bekakt Brits uitspreekt dan klopt het welquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
EN bedankt, zitten hier op de bank serieus te lachen vanwege die realisatie.quote:
Die bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je het in bekakt Brits uitspreekt dan klopt het wel
Aan je username te zien ben je nogal in de weer met namen die op verschillende manieren uitgesproken kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
Houdt de spanning erin he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Aan je username te zien ben je nogal in de weer met namen die op verschillende manieren uitgesproken kunnen worden
Ik doe ook even mee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Aan je username te zien ben je nogal in de weer met namen die op verschillende manieren uitgesproken kunnen worden
quote:
quote:Wild boys never lose it
Wild boys never chose this way
Wild boys never close your eyes
Wild boys always shine
Ik sta 3/3 Leslie maar denk dat Cro Cop dit niet wint.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:45 schreef n00cL30n het volgende:
Koel.... UFC Nederland heeft gelijk al geretweet,
[ afbeelding ]
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef n00cL30n het volgende:
Het is toch ff wat anders dan dat handtasjes voetbal van tegenwoordig.
4/4 QFTquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Gonzaga vs Cro Cop
Manuwa vs Blachowicz
Pawlak vs Westcott
Calderwood vs Moroz
2 uit 4quote:
Same herequote:
twitter:anouaramrani twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 23:09:12Mooi nieuws trouwens voor #UFC fans in Nederland. Ze zijn bezig om een evenement in Nederland te organiseren dit jaar. #UFCopFOX #UFCKrakow reageer retweet
kooi vechten is gewoon verboden in NLquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:anouaramrani twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 23:09:12Mooi nieuws trouwens voor #UFC fans in Nederland. Ze zijn bezig om een evenement in Nederland te organiseren dit jaar. #UFCopFOX #UFCKrakow reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kooi vechten is gewoon verboden in NL
Binnenkort dus in de Arena of Ahoy daarna de HMH.twitter:UFC_Nederland twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:43:47@CTMyH @Patrick_Brwr octagons zijn wettelijk niet verboden, Het zijn de gemeentes die het niet leuk vinden #vergunningen reageer retweet
Ik kan het me ook maar moeilijk voorstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Er zijn nog 10 Fight Nights TBD vanaf de zomer.
Ik kan me niet voorstellen dat het er dit jaar nog van komt...
Gaat nooit gebeuren. Te veel jankende politici in Nederland.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij kan dood gaan. Dat kan je ook tijdens een voetbalwedstrijd of honkbalquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:17 schreef superniger het volgende:
Wat loopt die presentator nou te janken.
nope gaat niet gebeuren, geen animoquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]Binnenkort dus in de Arena of Ahoy daarna de HMH.twitter:UFC_Nederland twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:43:47@CTMyH @Patrick_Brwr octagons zijn wettelijk niet verboden, Het zijn de gemeentes die het niet leuk vinden #vergunningen reageer retweet
En een paar moffen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem, Struve, Mousasi, De Randamie, Saffiedine nog wat Britten...
Ik hoorde het ook gezegd worden....quote:
Ik zie ze ook niet.quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef n00cL30n het volgende:
Heb ik nou de picks van splack helemaal over het hoofd gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie komt er dan betaald kijken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem, Struve, Mousasi, De Randamie, Saffiedine nog wat Britten...
Baastwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:48:04Voor degene die zich afvragen wat ik bij de UFC uitzending van @FOXSportsnl doe: Peter R de Vries kon niet. reageer retweet
Hahahahaha, geweldig!quote:Op zondag 12 april 2015 02:30 schreef superniger het volgende:
Baastwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:48:04Voor degene die zich afvragen wat ik bij de UFC uitzending van @FOXSportsnl doe: Peter R de Vries kon niet. reageer retweet
Ben fan van Holloway, dus ga lekker op hem gokken.quote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Nober het volgende:
Machida vs Rockhold
Souza vs Camozzi
Swanson vs Holloway
Herrig vs VanZant
Als iedereen dat nou even doet dan loop ik er weer 1 in.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben fan van Holloway, dus ga lekker op hem gokken.
Net als dat Swanson kans zou hebben tegen Edgar.quote:Op zondag 12 april 2015 12:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou even doet dan loop ik er weer 1 in.
Dan ben je lekker bezig! Fuck... look at my score.quote:Op zondag 12 april 2015 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wow, een event gemist en toch nog derde staan. Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik toch maar 2/4 gehad zou hebben dit event, dus dan zou ik twee staan ipv derde. Dat loop ik wel weer in
quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan ben je lekker bezig! Fuck... look at my score.
Leuk record.quote:Op zondag 12 april 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
15 mei weer in actie @Bellator 137 tegen Jordan Parsons (10-1, 5 finishes).
Ik zie nu pas de nieuwe layout etc. op Just Bleed!! Vrijdag nog niet..quote:Op zondag 12 april 2015 01:59 schreef n00cL30n het volgende:
Flink wat idd.
Ik ben behoorlijk gaar op dit moment, maar.... volgens mij moet dit hem zijn:
[ afbeelding ]
Wat is de link ook alweer voor Just Bleed?quote:Op maandag 13 april 2015 00:41 schreef n00cL30n het volgende:
Dank jullie wel heren!
Ik ben nog even diep in de code aan het spitten voor het fantasy league script zelf, kijken of ik gewichtsklassen toe kan voegen, nederlandse vertaling etc, maar zoals het er nu uitziet kan ik er mee leven.
Ben zelfs redelijk te spreken over het embedded forum.
(Gaaf om daar ook gelijk al een commentaartje in terug te vinden.)
Da's alleen maar hendig als we allemaal op Just Bleed zitten.quote:Op maandag 13 april 2015 08:44 schreef Paxlie het volgende:
Nu nog een script wat automatisch je picks op FOK! plaatst
http://www.rstrctd.nl/TUP/quote:Op maandag 13 april 2015 17:16 schreef Nober het volgende:
Met Machida, Rockhold, Souza, Romero, Swanson en Holloway.
[..]
Wat is de link ook alweer voor Just Bleed?
Volgens officiële UFC site gaat Camozzi vechten tegen Souza.quote:
Bedankt, zie het nu ook ja.quote:Op maandag 13 april 2015 18:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
http://www.rstrctd.nl/TUP/
(En ik heb hem ook in mijn sig staan.)
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
Was bijna vergeten dat mn man Aljamain Sterling ook moet.
quote:Op maandag 13 april 2015 17:16 schreef Nober het volgende:
Wat is de link ook alweer voor Just Bleed?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb die vraag toentertijd zelfs bij UPC neergelegd.... Het schijnt, dat dit allemaal dankzij programmaraden, het Commissariaat voor de Media en kabelraden te danken is...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dat fox sports pakket met 6 zenders kost bij ziggo 25 euro extra, waarom kan je nu gewoon niet per zender betalen?
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/fox-sports/quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik heb die vraag toentertijd zelfs bij UPC neergelegd.... Het schijnt, dat dit allemaal dankzij programmaraden, het Commissariaat voor de Media en kabelraden te danken is...
En ik maar denken dat je voor 12,95p/m klaar was bij Ziggo?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:44 schreef THEFXR het volgende:
Fox July 25
TJ v Barao
Pettis v Jury
Miesha v Eye
Ik lees dit toevalligquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dat fox sports pakket met 6 zenders kost bij ziggo 25 euro extra, waarom kan je nu gewoon niet per zender betalen?
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:38:32Fight against @NateDiaz209 isn't happening. I'll update you guys soon as I get the word on opponent/date/ thanks for the support as always! reageer retweet
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:44:05By the way I like watching Diaz fight lw's I wish him the best of luck in the future and I'll be watching every time he fights reageer retweet
Nurmagomedov #2 vs Cerrone #3quote:Op woensdag 15 april 2015 07:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hoezo krijgt Jury die Pettis fight na die letterlijke ass-whooping tegen cowboy laatst?
Je kunt, is misschien nu al te laat, maar meestal 10 wedstrijden voor het einde van de Eredivisie altijd spotgoedkoop een 3 maanden abo afsluiten..quote:Op woensdag 15 april 2015 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees dit toevalligWat je kunt doen (heb ik ook gedaan deze maand) voor 1 maand Fox Sports Int. nemen. En daarna opzeggen.
Oh dat kan ik dan hierna even checkenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt, is misschien nu al te laat, maar meestal 10 wedstrijden voor het einde van de Eredivisie altijd spotgoedkoop een 3 maanden abo afsluiten..
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik dan hierna even checkenHad deze maand een abo genomen voor het WK IJshockey maar heb ook wat UFC gekeken. De vrouwen vind ik maar niks trouwens
En sommige mannenwedstrijden een beetje gay
vanwege het worstelen.
Zo loop ik niet in, doe maar opnieuw.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:25 schreef J--Star het volgende:
Hier komen ze dan....de picks van de koploper van TUP...![]()
Machida vs Rockhold
Swanson vs Holloway
Souza vs Camozzi
Herrig vs Van Zant
Alleen THEFXR is geïnteresseerd in die vrouwen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik dan hierna even checkenHad deze maand een abo genomen voor het WK IJshockey maar heb ook wat UFC gekeken. De vrouwen vind ik maar niks trouwens
En sommige mannenwedstrijden een beetje gay
vanwege het worstelen.
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen THEFXR is geïnteresseerd in die vrouwen.
En Geo geilt op Rousey, hij noemt haar Downie. Zo schattig.
Wie post er neppe naaktfoto's van haar en die Sports Illustrated foto's? Nuff said.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Karina, neem deze man niet serieus want net als Rousey is ook hij een downie.
Geo4kantachterRouseyquote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Karina, neem deze man niet serieus want net als Rousey is ook hij een downie.
Focked up inderdaad. Maar er zijn zoooovaak aanbiedingen.. 50% oid. Dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:05 schreef THEFXR het volgende:
Per maand opzegbaar.quote:Maandelijkse Kosten
FOX Sports ¤24,95
FOX Sports Eredivisie
FOX Sports International
6 HD-zenders
FOX Sports Gemist
FOX Sports GO
Nu de eerste 4 maanden 50% korting!
Goddamn Diaz!quote:Op woensdag 15 april 2015 07:57 schreef THEFXR het volgende:
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:38:32Fight against @NateDiaz209 isn't happening. I'll update you guys soon as I get the word on opponent/date/ thanks for the support as always! reageer retweet
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:44:05By the way I like watching Diaz fight lw's I wish him the best of luck in the future and I'll be watching every time he fights reageer retweet
nee, ik lees alleen maar dichtbij een deal, daarna heeft de UFC nog 3 maanden matching rights.quote:
Phil wil schijnbaar weg bij UFC, dus volgens mij zal het snel rond zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik lees alleen maar dichtbij een deal, daarna heeft de UFC nog 3 maanden matching rights.
quote:It’s a “wonderful" day here at Bellator MMA. We are proud to welcome the world's #6 LHW Phil "Mr. Wonderful" Davis to the family! Spike
Beetje concurrentie voor UFC kan geen kwaadquote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef THEFXR het volgende:
rampage is er toch van terug gekomen, hopen dat ze het contract kunnen waar maken.
23.00 uurquote:Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef Fyodor het volgende:
Dat van Phil Davis zag ik niet aankomen!
Hoe laat is ufc komend weekend?
Ik zal hem niet missen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Phil wil schijnbaar weg bij UFC, dus volgens mij zal het snel rond zijn.
ja, dana zegt van welquote:Op donderdag 16 april 2015 16:04 schreef Nober het volgende:
Stel dat Jones en Weidman (beiden uit New York) hun titel behouden en er komt een event in New York, krijgen we dan een super fight op 195lbs?
Dan zie ik liever Dillashaw vs. Johnson en Aldo tegen de Lightweight champ. Dillashaw vs. Johnson is een leuke matchup tussen twee bizar snelle vechters en eerlijk gezegd zie ik Johnson dat nog wel winnen ook. Dillashaws snelheid is zijn grootste voordeel op zijn tegenstanders en Johnson is nog een stuk sneller.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi en dan nog even Dillashaw vs Aldo.
heb jij het eerste gevecht gezien van page van zant??quote:Op donderdag 16 april 2015 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi en dan nog even Dillashaw vs Aldo.
pics?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:26 schreef n00cL30n het volgende:
Iedereen al gezien hoe Gabi Garcia er tegenwoordig uitziet? 😳
Weet ik niet meer, zie er zoveel van de UFC.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb jij het eerste gevecht gezien van page van zant??
Eerst:quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:04 schreef THEFXR het volgende:
UFC on FOX 15: Machida vs. Rockhold OFFICIAL WEIGH-IN
FRIDAY April 17, 2015 - 22.00 uur
Hey Omega,quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:18 schreef Omega het volgende:
Machida vs Rockhold
Swanson vs Holloway
Souza vs Camozzi
Herrig vs Van Zant
Geen idee waarom, maar kon niets invoeren bij just bleed, dus dan maar hier.
Best veel close matches volgens mij. Weet niet of dat ook te zien is aan de voorspellingen.
Ah, onder de video kon ik het invullen, ik ging gelijk naar matches en daar kon het niet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Omega,
net zitten kijken, maar volgens mij zou je gewoon in staat moeten zijn om de picks te maken. Deadline had ik namelijk ingesteld op 19 april 02:00uur.
Zou je het nog eens willen proberen?
Net een ventquote:
Bets op Machida en OSP + dikke cash op Jim MIller.quote:Machida vs Rockhold
Souza vs Camozzi
Swanson vs Holloway
Herrig vs Van Zant
Jij bent wel van het linkerrijtje telkens he.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:25 schreef J--Star het volgende:
Hier komen ze dan....de picks van de koploper van TUP...![]()
Machida vs Rockhold
Swanson vs Holloway
Souza vs Camozzi
Herrig vs Van Zant
Had wat extra spieren toegevoegd, maar vond hem er juist scherp uitzien.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Machida leek niet zichzelf.. meer mensen dat gevoel?
Ze is dus al vanaf 120 kg terug gegaan naar 71.... 😳quote:
Hoe zit dat met het aantal partijen op de main card? De ene keer 4 dan weer 5...quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Miller op de prelims vanwege die wijven
ditquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:27 schreef Fyodor het volgende:
Machida vs Rockhold
Swanson vs Holloway
Souza vs Camozzi
Herrig vs Van Zant
Van Zant
Are you ready?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
Was bijna vergeten dat mn man Aljamain Sterling ook moet.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bets op Machida en OSP + dikke cash op Jim MIller.
Aan Dariush heb ik veel te danken als het aankomt op bettingen dit keer weer
Foxsports kanaal 2quote:Op zondag 19 april 2015 01:49 schreef RipMcPants het volgende:
Kan iemand mij voorzien van een goede eh 'bron'?
Ik zit al even te kijken ja. Deze vrouwen mogen weer weggaan.quote:Op zondag 19 april 2015 02:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Rijke tatta gespot... heb je de rest ook gezien?
Ik hoop dat Herrig die VanZant KO'd in de eerste ronde en dan ga ik slapen.quote:Op zondag 19 april 2015 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al even te kijken ja. Deze vrouwen mogen weer weggaan.
Abo alleen deze maand hoor. Was voor wk ijshockey.
super, ze gaan tot het eindequote:Op zondag 19 april 2015 02:21 schreef Karina het volgende:
Sorry maar dit is gewoon raar met die wijven.
Ja net als Moroz en Gadelha, allemaal champs.quote:Op zondag 19 april 2015 02:38 schreef THEFXR het volgende:
nog maar 21 jaar, dit wordt echt een champ!
Miller verliest een decisionquote:
Miller is wel klaar sinds die KO van Cerrone, maar hoe verdien je veel met Dariush die pas 1 keer verloor?quote:
Omdat hij elke fight de underdag is en dat levert flink geld op als je op de underdog inzetquote:Op zondag 19 april 2015 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Miller is wel klaar sinds die KO van Cerrone, maar hoe verdien je veel met Dariush die pas 1 keer verloor?
Dariush is ook actief trouwens, vorig jaar januari UFC debuut en nu 5-1.
Na die FOTN peformance van vorige keer niet? Ik sta er niet echt van te kijken eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 april 2015 00:35 schreef superniger het volgende:
Paige.![]()
Dit had ik totaal niet van haar verwacht.
Snap niet waarom Horiguchi een titelgevecht krijgt verder kan je deze card wel overslaan.quote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef THEFXR het volgende:
UFC 186 timetable:
04.00 uur main card
02.00 uur prelims
00.30 uur fight pass
dat wordt downen
twitter:FightParrot twitterde op woensdag 22-04-2015 om 01:21:18OF NOTE: Rampage vs. Maldonado now a 215 lb catchweight bout, and replacement Steve Bosse is now off of #UFC186 card altogether. reageer retweet
bron?quote:Op woensdag 22 april 2015 08:51 schreef THEFXR het volgende:
het lijkt er op dat May vs Pac, niet gaat plaatsvinden, geen contracten getekend en geen tickets beschikbaar.
quote:Matt Brown is still on track to compete at UFC 189 even though his original dance partner, Nate Diaz, stood him up earlier this month because he felt he was "being forced" into the Welterweight showdown.
Instead, "Immortal" will battle Tim Means inside MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, on July 11, 2015, according to a report on FOX Sports 1's "America's Pregame" earlier this evening.
Brown has hit a rough career stretch, losing a No. 1 contender eliminator match to current division champion, Robbie Lawler, and then dropping another decision to the man "Ruthless" defeated to win the crown, Johny Hendricks, his next time out.
Nonetheless, Brown still believes he can be a champion, a path now blocked by "Dirty Bird."
Means has quietly amassed a four-fight win streak in the 170-pound division and lost just once (Neil Magny) since returning to the world's leading mixed martial arts (MMA) league in May 2014. It's fair to say, however, that Brown is an enormous step up in competition when compared to a strength of schedule that features Hernani Perpetuo, Marcio Alexandre, Dhiego Lima and, most recently, George Sullivan.
Indeed, a win over the No. 5-ranked Welterweight in the world would be a coup for the un-ranked Means.
The stacked UFC 189 championship doubleheader features reigning featherweight champion Jose Aldo battling division No. 1 contender Conor McGregor, while the aforementioned Lawler puts his welterweight title on the line against aforementioned 170-pound wunderkind, MacDonald.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ah, hij wil graag naar Bellator dus?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Tim Kennedy wants 'loser leaves UFC' match against Lyoto Machida
Schijnbaar welquote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, hij wil graag naar Bellator dus?
one fc is net afgelopen en zag deze clip staanquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ga je van Bellator naar ONE FC?
Luís Santos
61-9-1-1
Nooit in de UFC gevochten.
De Canadezen zien kennelijk niet veel in deze card.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC decides to close off half the Bell Centre seating for UFC 186
Tering, halve Arena leeg ofwa
Maar normaal ga je toch van ONE FC naar Bellator en niet andersom?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
one fc is net afgelopen en zag deze clip staan
Askren kreeg hem niet neer, dus maar een eyepokequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
De Canadezen zien kennelijk niet veel in deze card.
[..]
Maar normaal ga je toch van ONE FC naar Bellator en niet andersom?
Die Askren is trouwens wel een duiker, misschien kan hij ergens gaan keepen.
20:30 en om 22:00 weigh-inquote:
Heb zelf combitje op Rampage, Demetrious en Bisping, na de weighins nog zekerder geworden.quote:
Ik sluit me aan!quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:07 schreef LacosteUnited het volgende:
Demetrious Johnson - Kyoji Horiguchi
Michael Bisping - C.B. Dollaway
Fabio Maldonado - Quinton Jackson
John Makdessi - Shane Campbell
Yves Jabouin - Thomas Almeida
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lauzon vs Gomi
gaat best een dikke card worden:
T.J Dillashaw vs Renan Barao
Anthony Petis vs Myles Jury
Miesha Tate vs Jessica Eye
Danny Castillo vs. Rustam Khabilov
Joe Lauzon vs Takanori Gomi
Paar gokjes i.v.m. het TUP klassementquote:Demetrious Johnson - Kyoji Horiguchi
Fabio Maldonado - Quinton Jackson
Michael Bisping - C.B. Dollaway
John Makdessi - Shane Campbell
Yves Jabouin - Thomas Almeida
Won laatst gewoon nog van King Mo hoor, en Maldonado is gewoon een can.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Maldonado heeft leuke odds.
Niemand weet hoe Rampage zijn comeback gaat maken, krijg een beetje het idee dat ie
het killer instinct niet meer heeft en blij is nog een paar fights mag meedraaien op hoogste niveau.
quote:Op zondag 26 april 2015 10:38 schreef RipMcPants het volgende:
Kut, daar gaat mijn tweede plekHelemaal vergeten picks te plaatsen
Casualquote:Op zondag 26 april 2015 10:38 schreef RipMcPants het volgende:
Kut, daar gaat mijn tweede plekHelemaal vergeten picks te plaatsen
quote:
Heb je naar me geluisterd?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Johnson-Bisping-Almeida?
Drie zekerheidjes, lijkt me.
Ik had Rampage ipv Almeida, hogere oddquote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Heb je naar me geluisterd?
Nice, hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik had Rampage ipv Almeida, hogere odd
9, 20 terug.quote:Op zondag 26 april 2015 16:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice, hoeveel had je ingezet?
Hoop dat de komma verkeerd staatquote:
Ja 9 ingezet, 20 terug.quote:Op zondag 26 april 2015 19:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoop dat de komma verkeerd staat
Maar nice bet!
twitter:FrontRowBrian twitterde op zondag 26-04-2015 om 23:52:25LATEST ON JON JONES. is in custody in ABQ. 3 car accident.Ran red light. Allegedly under the influence. Jones ran from scene. Cocaine found reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |